Daar doe k t voorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef flugeltje het volgende:
Fijn dat alles goed was Son, en je hebt Gerberaatje al ingehaald zie ik
Laten we hopen dat het goed komt danquote:
Haha, t gaat nog lukken ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef bodpa09 het volgende:
Yeah! Een goede echo voor Son!![]()
Nu schelen we nog maar twee weken: ik ga de weddenschap winnen!![]()
Dat was ik, maar ik heb dus niet goed gelezen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef covie het volgende:
En wie vroeg mij nou in het vorige topic wat je doet met zwangerschapszwemmen?![]()
Want dat weet ik nu dus ook niet he!![]()
![]()
Maar volgens mij is het een beetje aquajogging achtig gebeuren voor zwangeren
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik heb dus niet goed gelezen?
Het was zwangerschapszwemvakantie dus ben zelf maar baantjes gaan zwemmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik heb dus niet goed gelezen?
Die.eerste.optie moet t wel zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef covie het volgende:
Succes tweeoogje!
En fijn Sonnetje de goede echo! Misschien is jou kindje gewoon supersnel de eileiders doorgescheurd naar de baarmoeder en zich al na 3 dagen ipv 7 dagen ingenesteld.
Of je krijgt gewoon een 10 ponder. (wil je niet bang maken)
Of je hebt stiekem toch op een andere dag je ovulatie gehad dan je dacht
edit: Mooie foto hoor! lekker duidelijk ook!![]()
En wie vroeg mij nou in het vorige topic wat je doet met zwangerschapszwemmen?![]()
![]()
Nee joh, Son is gewoon nepquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef covie het volgende:
Succes tweeoogje!
En fijn Sonnetje de goede echo! Misschien is jou kindje gewoon supersnel de eileiders doorgescheurd naar de baarmoeder en zich al na 3 dagen ipv 7 dagen ingenesteld.
Of je krijgt gewoon een 10 ponder. (wil je niet bang maken)
Of je hebt stiekem toch op een andere dag je ovulatie gehad dan je dacht
edit: Mooie foto hoor! lekker duidelijk ook!![]()
![]()
Jeuj voor het laatste, hopelijk blijft het zo en laten we dan maar hopen dat de spanning alleen je laatste dag op komt zetten, daar duim ik voorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee dat kan nog net zo goed DMLenige wat nu kan is dat het de vorige keer zo maximaal uitgerekt is geweest, dat er pas tegen het einde weer echt spanning op komt te staan.
Tot nu toe gaat het heel goed, ook met mijn blaas. Althans, ik pies me vanaf moment 1 het ongans, 's nachts ook om het uurmaar het doet geen pijn, en dat deed het toen wel...
Dan ga je over je datumquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Lief
Enne Son, in elk geval minimaal de 22e of 23eik wil nog wel een leeuw
dat was tijdens de babyboom van januari 2009 wel andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Fee-nix het volgende:
Oja en tweeoogje succes! Hopen dat het wat gaat doen.
Jullie maken het wel spannend hoor, wie de eerste 2012 baby gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.covie, nee echte kliekjesvorming is er niet. Het loopt natuurlijk ook steeds door he.
Sommigen zijn begonnen met 12 weken en ja, die kennen elkaar erg goed. Ik ben zelf begonnen met 24 weken geloof ik.
Maar er komen ook steeds nieuwen bij. Wat erg leuk is, is dat er bij ons zelfs een blinde vrouw mee zwemt. Zwanger van haar eerste
Zo, eindelijk zijn dan de kerstspullen weg! Staat allemaal in de gang, wat mn vriend straks naar boven mag tillen. Net wel even op zolder geweest ivm lekkages.. Loopt helaas al weer water langs de muur de babykamer binnen
Zoe23, he das kl*te dat de doos kapot was!
fee-nix, hier ook pijnlijke borsten met soms een druppel.
Had laatst een hoestbui en zag ineens een natte plek op mn shirt! Vond mn borsten al wat gevoelig maar had niet gedacht dat het er zelfs met een hoestbui uitkomt..
En ben ook wel benieuwd wie als eerste bevalt. Niet te snel allemaal, want anders moeten we weer zo lang wachten op de volgende![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoe gaat het daar!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef Asyniur het volgende:
bijtje, hoe is het eigenlijk met jouw 2 beebs?
En iemand nog iets vernomen van Kersjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |