abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106357723
Ja nou die paar dagen neem ik dan wel voor lief :P

Deal! Ik boek vast mijn favo verloskamer 8-)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:43:59 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106357955
Ik heb toch gedoucht!
Kom ik boven (ik moest ondertussen even nog heel dringend iets anders doen :|W ) was het verdacht stil. Dus ik heel zachtjes de deur opengemaakt, ligt hij met zijn Nijntje tegen zijn gezicht gedrukt nog gewoon te slapen! :o
Ben ik gauw onder de douche gesprongen (figuurlijk dan hè ;) )
pi_106358082
Ooh crazymoon klinkt inderdaad wel zoals ik een beetje verwachtte.
Ben wel benieuwd, maakte me al zenuwachtig van tevoren want ben normaal helemaal niet van de vrouwenclubjes enzo :@ (en TOCH zit ik hier in OUD :+ )

Is er bij jullie ook echt kliekvorming? Daar ben ik altijd zo bang voor :{ Dan haak ik zo af.
Hoeveel vrouwen zijn er ongeveer bij jou?
pi_106358152
Maar Covie, wij zijn hier allemaal stiekem mannen met een dikke bierpens :+ niks niet vrouwenkliekjes hierzo! O-)
pi_106358462
oh shit... jullie zijn zeker allemaal mj's en dubecky's :'(
Dit is toch niet de webversie van de Truman show waarin ik de vrouwelijke Truman Burbank speel?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:12:23 #81
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106359378
sonnetje gefeliciteerd met de goede echo! *O* Heel mooi en duidelijk plaatje!

Crazymoon wat heb je een mooie avatar! Superduidelijke 3D echo zeg!

En nu ben ik alweer vergeten wat ik verder heb gelezen... Oja, Asy die onder de douche sprong, haha. Ik zie het voor me hoor ;). Visueel ingesteld enzo.

covie, ja je hebt ons door ;).

Hier weer tieten die aan t oefenen zijn ofzo. Zijn me toch een partij aan het prikken. En telkens maar druppels eruit. :9
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:13:11 #82
250838 Fee-nix
pi_106359416
Oja en tweeoogje succes! Hopen dat het wat gaat doen :).
Jullie maken het wel spannend hoor, wie de eerste 2012 baby gaat krijgen :).
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:19:40 #83
30252 Soempie
Procreating
pi_106359719
Soort 'wie van de drie' op het moment van de ontknoping. Met schijnbewegingen bij het naar voren stappen.

Inderdaad een mooie UI van Crazymoon. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106359913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Fee-nix het volgende:
Oja en tweeoogje succes! Hopen dat het wat gaat doen :).
Jullie maken het wel spannend hoor, wie de eerste 2012 baby gaat krijgen :).
dat was tijdens de babyboom van januari 2009 wel anders O-)

drie jaar geleden :o
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_106359997
Sonnetje *O*!!

Oh kan de avatar van CM niet zien op de iPad :( jammer!

Spannend tweeoogje!

Klaagpost :@
Box werd bezorgt, doos stuk aan de onderkant, plaat stuk van de box
Babydump boos opgebeld :( echt niet tof
Nu wachten tot volgende week

M'n lief heeft de kerstboom opgeruimd, en toen wilde ik n ander kamertje ook opruimen.. Niet echt handig met buik/rugpijn..maja het 'moest'
Nu hoofdpijn en voel me niet fit, gister ook veel te veel gedaan
Zou vanavond naar n vriendin, heb t maar afgezegd, ik trek t niet.. Bah!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:44:53 #86
250838 Fee-nix
pi_106360851
O balen van de box Zoë! Gelukkig heb je nog wel even. Tijd genoeg voor hen om voor een vervangen te zorgen.

En rustig aan he. Goed dat je hebt afgezegd. Vanavond gewoon lekker met een filmpje en een chippie op de bank. Recept van tante Fee :P.
pi_106360863
ja, had hier nog nergens mijn 3d echo laten zien :)

even onder spoiler dan (kan niet kiezen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
covie, nee echte kliekjesvorming is er niet. Het loopt natuurlijk ook steeds door he.
Sommigen zijn begonnen met 12 weken en ja, die kennen elkaar erg goed. Ik ben zelf begonnen met 24 weken geloof ik.
Maar er komen ook steeds nieuwen bij. Wat erg leuk is, is dat er bij ons zelfs een blinde vrouw mee zwemt. Zwanger van haar eerste :)

Zo, eindelijk zijn dan de kerstspullen weg! Staat allemaal in de gang, wat mn vriend straks naar boven mag tillen. Net wel even op zolder geweest ivm lekkages.. Loopt helaas al weer water langs de muur de babykamer binnen :(

Zoe23, he das kl*te dat de doos kapot was!

fee-nix, hier ook pijnlijke borsten met soms een druppel.
Had laatst een hoestbui en zag ineens een natte plek op mn shirt! Vond mn borsten al wat gevoelig maar had niet gedacht dat het er zelfs met een hoestbui uitkomt..

En ben ook wel benieuwd wie als eerste bevalt. Niet te snel allemaal, want anders moeten we weer zo lang wachten op de volgende ;)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:56:43 #88
30252 Soempie
Procreating
pi_106361420
Oooh, wat een tevreden snoetje op de tweede foto. O+

Zoe, mooi klote zeg. Ook al heb je nog de tijd, je verheugt je er toch op. En rustig aan meis.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106361533
ja, eerst vond ik deze baby erg op mijn zoontje lijken, maar nu denk ik vaker mijn dochter :D

nog even het verschil

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106362222
Bedankt voor de tip tante fee :*
Zal ik zeker doen, kan wel rust gebruiken, zonet erg veel pijn in m'n buik tijdens t lopen :?

Ja precies soempie, t is zo leuk om spullen voor de beeb binnen te krijgen! O+

Ohh CM wat een mooie foto's!!
Neusje van jullie 3e beeb lijkt op t neusje van Sarah! O+
wat een mooie kindjes!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:23:18 #91
250838 Fee-nix
pi_106362429
Mooooi CrazyMoon! Wat Zoë zegt: neusje van de 3e lijkt op het neusje van je dochter. En het mondje vind ik bij alledrie op elkaar lijken.

Ik loop alweer met zoogcompressen rond... Anders kan ik elke dag wel een schone bh aan trekken. Als ik nu wat druk geef aan de rand van m'n tepelhof, komt er ook bijna altijd wel een druppel uit.
pi_106362567
Lijkt me lastig fee-nix :o
pi_106362850
Wat een mooie foto's Crazymoon! O+

Zoë, lekker rustig aan doen :*
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:42:05 #94
250838 Fee-nix
pi_106363059
Nouja, lastig valt wel mee hoor, Zoë. Alleen die TSR is een vervelend gevoel af en toe :).
pi_106363723
CrazyMoon wat een mooie foto's!

Zoe, irritant van de box! Maar Babydump lost dat wel supernetjes op, althans: bij ons was ook iets mis, ben twee keer met statusupdate gebeld, allemaal prima :).

Nou, ik ben weer thuis. Inwendig onderzoek, en niet stripbaar! Heb ik weer :D. Ik had t wel verwacht eigenlijk. Dus nu weer afwachten! Later deze week naar de gyn, hoor morgen wanneer.

Soempie, je twijfelde nog over strippen he? Ik zou als ik jou was wel even laten kijken of t eventueel zou kunnen, dan weet je waar je aan toe bent. Maar dat is maar net wat je fijn vindt natuurlijk.. En eigenlijk moet jij gewoon vannacht aan de bak, vind ik :D.
pi_106363816
Jammer tweeoogje. Hoe zit dat eigenlijk met strippen. Kan dat alleen als de baarmoedermond verstreken is of moet je ook al iets van ontsluiting hebben? Bij jou dus in beide gevallen nog niks? En nu? Afwachten en volgende week nieuwe afspraak?

Soempie, waarom twijfel jij over strippen?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:15:35 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106364144
Zoë :*

Webkim goedgekeurd! *O*

CrazyMoon, wat een plaatjes! O+

2-oogje, jammer zeg! Dan maar aan de pannekoeken van ananashart en dan hoppa met je lingeriesetje en je man naar bed ;)

Ja dames, doe eens even een verse beeb!

bijtje, hoe is het eigenlijk met jouw 2 beebs?

En iemand nog iets vernomen van Kersjes?
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 18:15:45 #98
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106364147
Zo, m'n vrouw is naar zwangerschaps-yoga. Heb ik ook weer even tijd voor mezelf :)
F.K.A. SuperwormJim
pi_106364244
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef Asyniur het volgende:

bijtje, hoe is het eigenlijk met jouw 2 beebs?

En iemand nog iets vernomen van Kersjes?
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoe gaat het daar!

SWJ, is het zo erg :D
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:26:14 #100
30252 Soempie
Procreating
pi_106364505
Kyara, volgens mij moet je minstens 1 cm ontsluiting hebben.

En ik twijfel, omdat ik preuts ben wat dat betreft. :{ :@ Dus niet eens om de pijn. Ik denk, als de bevalling begint zal het me worst wezen wie er tussen me benen kijkt (dan ben ik toch met heel andere dingen bezig), maar als er nog niks is, tja...

8)7

Nu voel ik me stom. :')

Tweeoogje, jammer zeg. Wat gaat de gyn doen? Eerst controles of al wat meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')