dat was tijdens de babyboom van januari 2009 wel andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Fee-nix het volgende:
Oja en tweeoogje succes! Hopen dat het wat gaat doen.
Jullie maken het wel spannend hoor, wie de eerste 2012 baby gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.covie, nee echte kliekjesvorming is er niet. Het loopt natuurlijk ook steeds door he.
Sommigen zijn begonnen met 12 weken en ja, die kennen elkaar erg goed. Ik ben zelf begonnen met 24 weken geloof ik.
Maar er komen ook steeds nieuwen bij. Wat erg leuk is, is dat er bij ons zelfs een blinde vrouw mee zwemt. Zwanger van haar eerste
Zo, eindelijk zijn dan de kerstspullen weg! Staat allemaal in de gang, wat mn vriend straks naar boven mag tillen. Net wel even op zolder geweest ivm lekkages.. Loopt helaas al weer water langs de muur de babykamer binnen
Zoe23, he das kl*te dat de doos kapot was!
fee-nix, hier ook pijnlijke borsten met soms een druppel.
Had laatst een hoestbui en zag ineens een natte plek op mn shirt! Vond mn borsten al wat gevoelig maar had niet gedacht dat het er zelfs met een hoestbui uitkomt..
En ben ook wel benieuwd wie als eerste bevalt. Niet te snel allemaal, want anders moeten we weer zo lang wachten op de volgende![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoe gaat het daar!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef Asyniur het volgende:
bijtje, hoe is het eigenlijk met jouw 2 beebs?
En iemand nog iets vernomen van Kersjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |