abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:26:45 #151
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106375442
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef Soempie het volgende:

[..]

Maar, heb jij nu alleen sorry gezegd? Ik bedoel, als het je beste vriendin is, dan kan ze toch ook wel proberen zich wat meer in te leven in hoe het allemaal voor jou is? :{
Ja dit dus.... Klinkt alsof ze heel weinig inlevingsvermogen heeft.

Sterkte met de pijn en ik hoop dat de dokter morgen iets voor je kan betekenen :* .
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:29:04 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106375562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Sterkte met de pijn en ik hoop dat de dokter morgen iets voor je kan betekenen :* .
+ 1
pi_106375898
Nou ik weet dat ze super onzeker is en jaloers
Ken dr nu 11jr maar dat betekend natuurlijk niet dat ze alles mag zeggen
Ik was ook boos, heb duidelijk gemaakt dat ze niet zo moet doen, gewoon moet zeggen waar ze mee zit en begrip moet hebben voor m'n zw.schap
Ik heb immers ook begrip voor haar situatie.

En ja dan zeg ik als 1e sorry, omdat ze blijkb onzeker werd omdat ze me een tijdje niet had gezien en ik wel n andere vriendin had gezien. (dus "sorry dat t zo overkwam op jou")
Iig ik vind het onzin om ruzie te maken, zonde van m'n tijd en gemoedstoestand.
Maar ik hou zulke dingen wel in m'n achterhoofd :)
pi_106375986
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

+2

En even iets anders, gaat er hier nog iemand naar de 9maandenbeurs en/of is er al eens eerder geweest?

Is het de moeite waard om helemaal vanuit het oosten des lands daarheen te kneuren?
(en krijg je veel gratis dingetjes enzo? :+)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:36:56 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106376018
Ja, het blijft dan toch nog even spoken he. Is nooit leuk dat soort dingen. Maar jij hebt het in elk geval goed opgelost. En verder bekijkt ze het maar lekker.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:38:14 #156
30252 Soempie
Procreating
pi_106376075
Oke, ik bedoelde dat het van twee kanten kan komen. :) Vaak is het zo dat mensen alletwee wel een beetje een punt hebben en dan kun je elkaar wat tegemoetkomen. Dacht even dat jij dan de enige was die zich wat aan ging passen/ excuses aanbood, ook omdat je zegt dat ze het graag op haar manier heeft.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:38:45 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106376109
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef covie het volgende:
Is het de moeite waard om helemaal vanuit het oosten des lands daarheen te kneuren?
(en krijg je veel gratis dingetjes enzo? :+)
Geen idee, ik loop die beurs net mis. Vorig jaar was ik nog niet zwanger en dit jaar ben ik net bevallen (hoop ik }:| ). Volgens mij is het wel leuk als dagje uit met een vriendin of moeder of zo. Maar je moet dan wel een beetje fit zijn om zo'n beursdag te trekken (ondanks dat er wel genoeg (zit)voorzieningen zullen zijn voor zwangere dames ;)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:42:55 #158
30252 Soempie
Procreating
pi_106376335
Covie, misschien is het een idee om er een apart topic over te openen? Omdat er vast dames zijn geweest die hier nu niet posten en meelezen en dan een goede review kunnen geven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:43:04 #159
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106376345
Ik heb ook geen idee ofdat het wat is zo´n beurs....Ben zelf ook niet van plan om daar naartoe te gaan eerlijk gezegd :@

@ Zoe, stomme reactie van je ' vriendin' zeg. Misschien is ze wel wat teleurgesteld, maar jammer dan. Jij kan er ook niks aan doen, laat haar maar ff, komt wel weer goed ;)
Sterkte met je pijn.....
pi_106376410
Soempie: ja t is een dametje :9 maar ken dr gelukkig lang genoeg om ermee om te gaan. Ze is gewend dat mensen mee gaan met haar, van mij weet ze dat ik eerlijk ben en ook kijk naar de andere kant van t verhaal (bij ruzie met dr vriend / exvriend bijv)

Heb echt n hekel aan dit soort dingen, echt vrouwenruzies
Gelukkig zijn mannen (meestal) niet zo moeilijk :9

En bedankt v de reacties :*

Hoop de dokt missch iets kan doen (sowieso ff testen op blaasontsteking)

Nu lekker slapen, trusten dames! :*

Covie: nog nooit geweest, is vast wel leuk!
pi_106376527
Ikzelf ga met mijn moeder naar de 9maanden beurs en tegelijkertijd de huishoudbeurs. heb kaartjes gekocht bij blokker die waren in de aanbieding. Of de 9 maanden beurs wat is weet ik eigenlijk zelf niet eens ging eersteinstantie eigenlijk alleen voor de huishoudbeurs. daar krijg je wel wat gratis proefverpakkingen maar of dit ook bij de 9 maanden beurs is zou ik niet weten. misschien inderdaad een appart topicaanmaken. Morgen naar Tilburg (ben net een dagje terug) want mijn oma wil met me gaan shoppen op de woonboulevard voor mijn woonkamertje op orde te krijgen(L)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_106376577
Soempie goed idee, komt eraan!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:48:50 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106376656
Ik heb 'm voor Willem gedaan....

En ik ga nu dus niet. Hij is wel funny hoor, maar fucking druk en de huishoudbeurs is al helemaal geen pretje...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:57:06 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_106377049
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Zoë23 het volgende:

Heb echt n hekel aan dit soort dingen, echt vrouwenruzies
Gelukkig zijn mannen (meestal) niet zo moeilijk :9

Daarom heb ik vooral mannelijke vrienden. :D Die kun je ook gewoon tijden niet spreken en als je ze dan weer ziet is alles als vanouds. O+

Slaap lekker en sterkte voor morgen. :*
pi_106377793
Heb ook vooral mannenvrienden maar het is wel een beetje zoals kluun beschrijft.

Eerst zijn ze beretrots, woo je hebt een minimensje in je en klap op de schouder bij vriend goede zwemmers jongen! Maar daarna gaat het snel weer over "mannendingen" :')
pi_106385500
Aaaargh. Al sinds een uur of 3/4 wakker. Irritant.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106385557
Heel irritant Kuukske! Moet je vroeg op of heb je nog tijd om door te slapen?

Ben benieuwd hoe de nacht bij Soempie en Kyara en misschien wel Fee-nix is gegaan!! Hier uiteraard niks :{ . Maar ik ben wel toe aan vers babynieuws hier dus hoplakee, ploppen met die hap!! :D.
pi_106385599
Ik kan vanmiddag nog ff terugkruipen. :) ik ben ook benieuwd hoe het is met dr LLM's!
Jammer dat er bij hou nog niks gebeurt tweeoogje -O-
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 07:10:46 #169
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106385685
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:13 schreef covie het volgende:
Heb ook vooral mannenvrienden maar het is wel een beetje zoals kluun beschrijft.

Eerst zijn ze beretrots, woo je hebt een minimensje in je en klap op de schouder bij vriend goede zwemmers jongen! Maar daarna gaat het snel weer over "mannendingen" :')
Dat hele boekje omschrijft precies hoe de zwangerschap voor de man verloopt :)
F.K.A. SuperwormJim
pi_106385690
Covie: Ik ga met mn moeder naar de 9 maanden beurs. Paar jaar geleden naar de huishoudbeurs geweest, daar viel het me erg tegen qua gratis rommel, dus verwacht er op de 9 maandenbeurs ook niet veel van :P Maar kijken voor spulletjes kan daar vast ook, ik heb nog genoeg nodig :D

Jammer tweeoogje! Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten. En ook ik ben benieuwd naar de andere LLM's!

Vannacht wederom beroerd geslapen, het begint zowaar te wennen. Ik voel me nu nog niet eens heel erg gammel. Over een uur praat ik vast anders, maar toch :+
Vanmiddag nog een poging doen om die Felicitas doos op te halen, gisteren was het weer echt te slecht. En ik mag mn nieuwe telefoon ophalen vandaag, blij!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106385749
Ik ben ooit naar de 9-maandenbeurs geweest met mijn zus die toen zwanger was. Dat nichtje is inmiddels 15 :+. Toen vond ik het wel interessant en geinig, tegenwoordig erger ik me vooral aan al die extra mensen in de trein die uiteraard extra stoelen nodig hebben voor hun tassen met goodies. Mijn woon-werktraject ligt nogal op de route zeg maar :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106386020
Ik heb een prima nacht gehad (van 20:00 tot 06:00 en nog steeds het gevoel te willen janken :') ook heerlijk misselijk van de moeheid, het moet niet gekker worden 8)7 ) dus deze dame (of rare vent met dikke bierpens :+) heeft vrij genomen... Kind is naar de opvang, dus ik ga zo hopelijk eens flink extra bijslapen!!

Door het moeie, en daardoor beroerde en amper wat binnen krijgen is de weegschaal wel nog steeds heul lief voor me. Elk nadeel heb dan ook z'n voordeel :')
pi_106386172
Gerberaatje, hopelijk helpt bijslapen een beetje. Ik had het vorige week, in de vakantie na een drukke periode op het werk. Nu gaat het wel weer, alleen dat opstaan 's ochtends... :z

LLM'ers, beetje een goede nacht gehad?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106386251
Kuukske vervelend van je nacht! Vanmiddag even lekker bijslapen!

Geeberaatje, groot gelijk dat je lekker gaat bijslapen vandaag.

Covie, hier 2jaar geleden naar 9maandenbeurs geweest, samen met mn zus. Was wel leuk vond ik :P
Viel me.nog.mee.met de drukte eigenlijk. Dit jaar wil k eigenlijk wel weer, even kijken wie k mee kan slepen. En of t überhaupt haalbaar is, want dreumes mee.lijkt me geen goed plan.

Vanochtend om 7uur bloed laten prikken. Is toch geen tijd. Was wel op tijd op mn werk. Eerste werkdag sinds donderdag. Lekker lang vrij geweest :D maar.dan.valt beginnen weer tegen :')
Kijk nu al uit naar mn verlof :P
pi_106386528
Wat een mooie echo Sonnetje! Voelt het nou echt echt aan?

Ik wil wel naar de 9 maanden beurs dit jaar, ik hou van goodies,gratis troep en aanbiedingen. En je hebt daar ook goedkope pretecho's.
2 jaar terug was ik wel op de huishoudbeurs met mijn schoonmoeder,maar die wist nog niet dat ik zwanger was, dus zijn we niet gaan kijken bij de 9 maanden beurs.
pi_106386983
Hallo, ik kom jullie weer even laten schrikken, maar voor zover mij bekend zit Kyara nog potdicht. Qua geboortekanaal dan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_106386995
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento? :9
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:35:24 #178
250838 Fee-nix
pi_106386998
Mogguh! Hey uhhh ik ben nog geen LLM'er officieel he?! Zondag pas! :6
Maar heb lekker geslapen hoor :).

:* Voor de slechte nachten. En Gerberaatje wat balen dat je nog steeds zo moe bent...

Negenmaandenbeurs.... Ik zou m niet aanraden! Pfff wat een drukte! Ik weet niet meer precies hoe ver ik toen in de zwangerschap was (over de helft in ieder geval), maar ik trok het maar heel slecht. Al dat lopen... Gratis dingen valt ook erg tegen vond ik. En ze proberen je zo veel mogelijk in de verleiding te brengen om van alles te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Enne als je gaat zou ik met de trein gaan. Parkeren is iets van 20 euro! (Wij wisten dat niet, hebben uiteindelijk in een woonwijk geparkeerd, was wel een eindje lopen }:| )
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:35:43 #179
250838 Fee-nix
pi_106387004
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento? :9
_O-
pi_106387066
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.

Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:40:59 #181
250838 Fee-nix
pi_106387087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:

[..]

Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.

Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
Ga dat dan eens heel gauw doen! Daar wacht die baby natuurlijk op!! :P
pi_106387104
ja, dat zou natuurlijk zo maar kunnen. Goeie tip.
pi_106387135
:D! Ik weet niet waar onze baby nog op wacht. Maar qua klusjes in huis zou t best een boel kunnen zijn :+
pi_106387170
Oh en Fee-nix, je bent nog geen LLM maar had gisteren wel wat kramp, vandaar dat ik je noemde ;).

Gerberaatje :* lekker tukken vandaag!
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:52:12 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387236
Nou, ja, hier dus nog niks maar dat was al gemeld :D

Misschien bij Soempie dan? Die is vandaag 40 weken! Mijlpaal der mijlpalen! *O*

En ook alvast een *O* voor de andere mijlpalen want het is weer mijlpalenwoensdag.

Ik heb trouwens wel heerlijk geslapen. Zegt dat ook iets? :+
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:52:43 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:
Ja, maar jij wil gewoon vakantie :6

En je vergeet dat het wiegje ook nog naar de slaapkamer moet.
pi_106387272
Oh ja Soempie 40 weken!! *O*

Hier ook n man die vakantie wil; die had verwacht allang thuis te zitten :D.
pi_106387339
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom mijn man best 'blij' was dat ik ingeleid werd :D (en ik zelf ook wel eigk.. niet om de inleiding, al ging die heel prima, maar wel dat je een datum meekrijgt waar je je op kunt richten... ipv zo lang af te wachten... en nu werd ik ook bij 38wk1dg ingeleid dus overtijd gelopen heb ik ook niet! Zal dit keer wel even wennen worden als ik nu wél overtijd loop :D)
pi_106387354
ik haat vakantie. Dat weet je best. Wat jij vakantie noemt is twee weken poepluiers verwerken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:02:58 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387399
Meer eens Gerberaatje. Lichamelijk mag ik verder ook niet mopperen dus als ik nog 1,5 weer moet is dat geen probleem. Maar dan wil ik het wel graag weten zodat je je er op in kunt stellen. Maar ja, dat kan dan weer niet.

Maar inderdaad, als jij nu overtijd gaat lopen zit je echt lang te wachten :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:06:06 #191
250838 Fee-nix
pi_106387443
Mijlpalenwoensdag! *O*

Sooeoeoeoeoempieieieie! Aan t uitslapen?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef tweeoogje het volgende:
Oh en Fee-nix, je bent nog geen LLM maar had gisteren wel wat kramp, vandaar dat ik je noemde ;).

Ja... ik denk dat ik gisteren wat kramp had omdat er wat uhmm lucht dwarszat :@ . Hehehe. Stom he. Dus hier nog helemaal niks aan t handje hoor. Ga maar uit van half februari ;).

Kyara en Argento: hier geen echtelijke ruzies gaan uitvechten he ;), muahaha.
pi_106387662
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf ;))
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje beviel :P En een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
Plus dat het ook niet hielp dat mn zus die keer met 38.2 werd ingeleid, schoonzusje met 38.5 bevallen was enzovoorts. Ik voelde me heel zielig toen :P
Gelukkig dat Gerberaatje en een vriendin van mij pas na mij bevielen (vriendin dus ook spontaan met 38 weken...) Daar was ik wel blij voor :P

Dit keer ga ik ook gewoon uit van overtijd lopen. Zou heel verbaasd zijn als de baby eerder komt.
Vandaag even uitgerekend wanneer mn verlof begint, 20 juni O+ Ik ga gewoon tot 36 weken werken :P
Ook bedacht dat we t ook maar even op t werk moeten vertellen...vakantietechnisch enzo ;)
Aangezien het niet handig is als hij en zn compagnon allebei tegelijkertijd weg zijn...
pi_106387665
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.

Fee-nix :D! Kan gebeuren, hihi
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:20:14 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef tweeoogje het volgende:
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.
nou ja, dat dus. Ook omdat je niet weet wat je kunt verwacht ben je ook weer gefocust op elk krampje :D
pi_106387735
Ik stop lekker 6 weken van te voren! Heb nog zitten dubben, maar ik heb tegen die tijd nog best wat vakantie staan en dan prop ik achter mijn verlof, met eventueel nog een maandje ouderschapsverlof! Dan heb ik zo'n 2 maanden extra vrij ;) lekkah!

10 juni begint mijn verlof! Nog 'maar' 5 maandjes werken *O*
pi_106388010
Ik vond het echt vreselijk, over tijd lopen, ook omdat de laatste weken ineens zo zwaar werden.
Maar ik vond de overgang van wekenlang in je eentje thuiszitten naar de drukte van een baby en al die visite erg heftig, toen verlangde ik stiekem terug naar die stille weken.
Zal nu wel anders zijn met een drukke dreumes.
pi_106388055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf ;))
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje beviel :P En een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
He ik was ook 3 dagen over tijd hoor ;) voor mij had het ook nog wel een weekje mogen duren, had nergens last van.

Gerberaatje, heb gisteren ook de hele dag ongeveer in bed gelegen, heerlijk, voelde me ook blegh...

Ik ga ergens in mei al met verlof, plak mijn zomervakantie aan de voorkant eraan. Vorige keer ook t/m week 36 gewerkt en vind het nu wel lekker om gewoon even wat langer te genieten van te voren.

Zwangerschapszwemmen heb ik de vorige keer ook gedaan. Was erg leuk, half uurtje beetje relaxed door het water met alle bollies.
pi_106388178
Mijlpalendag! *O*

Hier 23wkn
M'n ha is met vakantie, de vervanger gebeld, assistente wist niet zo goed wat ze moest doen,. Dus moet m 11u terug bellen.. Ze gaan overleggen. Toen ik vertelde waar ik pijn had en wat ik wel en niet kon, werd ze stil.. :D
Dus ik ben benieuwd wat ze gaan bedenken.

Kyara & argento :9 :D

Gerberaatje: :* hoop dat je wat kunt uitrusten vandaag!
pi_106388363
Wat is Kyara ineens stil...
pi_106388442
Zou Soempje aan het bevallen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')