Ja dit dus.... Klinkt alsof ze heel weinig inlevingsvermogen heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar, heb jij nu alleen sorry gezegd? Ik bedoel, als het je beste vriendin is, dan kan ze toch ook wel proberen zich wat meer in te leven in hoe het allemaal voor jou is?
+ 1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dit dus.... Klinkt alsof ze heel weinig inlevingsvermogen heeft.
Sterkte met de pijn en ik hoop dat de dokter morgen iets voor je kan betekenen.
+2quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dit dus.... Klinkt alsof ze heel weinig inlevingsvermogen heeft.
Sterkte met de pijn en ik hoop dat de dokter morgen iets voor je kan betekenen.
Geen idee, ik loop die beurs net mis. Vorig jaar was ik nog niet zwanger en dit jaar ben ik net bevallen (hoop ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef covie het volgende:
Is het de moeite waard om helemaal vanuit het oosten des lands daarheen te kneuren?
(en krijg je veel gratis dingetjes enzo?)
Daarom heb ik vooral mannelijke vrienden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Zoë23 het volgende:
Heb echt n hekel aan dit soort dingen, echt vrouwenruzies
Gelukkig zijn mannen (meestal) niet zo moeilijk
Dat hele boekje omschrijft precies hoe de zwangerschap voor de man verlooptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:13 schreef covie het volgende:
Heb ook vooral mannenvrienden maar het is wel een beetje zoals kluun beschrijft.
Eerst zijn ze beretrots, woo je hebt een minimensje in je en klap op de schouder bij vriend goede zwemmers jongen! Maar daarna gaat het snel weer over "mannendingen"
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento?
Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento?
Ga dat dan eens heel gauw doen! Daar wacht die baby natuurlijk op!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.
Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
Ja, maar jij wil gewoon vakantiequote:Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:
Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
Ja... ik denk dat ik gisteren wat kramp had omdat er wat uhmm lucht dwarszatquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef tweeoogje het volgende:
Oh en Fee-nix, je bent nog geen LLM maar had gisteren wel wat kramp, vandaar dat ik je noemde.
nou ja, dat dus. Ook omdat je niet weet wat je kunt verwacht ben je ook weer gefocust op elk krampjequote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef tweeoogje het volgende:
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.
He ik was ook 3 dagen over tijd hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf)
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje bevielEn een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |