abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:06:06 #191
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106387443
Mijlpalenwoensdag! *O*

Sooeoeoeoeoempieieieie! Aan t uitslapen?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef tweeoogje het volgende:
Oh en Fee-nix, je bent nog geen LLM maar had gisteren wel wat kramp, vandaar dat ik je noemde ;).

Ja... ik denk dat ik gisteren wat kramp had omdat er wat uhmm lucht dwarszat :@ . Hehehe. Stom he. Dus hier nog helemaal niks aan t handje hoor. Ga maar uit van half februari ;).

Kyara en Argento: hier geen echtelijke ruzies gaan uitvechten he ;), muahaha.
pi_106387662
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf ;))
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje beviel :P En een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
Plus dat het ook niet hielp dat mn zus die keer met 38.2 werd ingeleid, schoonzusje met 38.5 bevallen was enzovoorts. Ik voelde me heel zielig toen :P
Gelukkig dat Gerberaatje en een vriendin van mij pas na mij bevielen (vriendin dus ook spontaan met 38 weken...) Daar was ik wel blij voor :P

Dit keer ga ik ook gewoon uit van overtijd lopen. Zou heel verbaasd zijn als de baby eerder komt.
Vandaag even uitgerekend wanneer mn verlof begint, 20 juni O+ Ik ga gewoon tot 36 weken werken :P
Ook bedacht dat we t ook maar even op t werk moeten vertellen...vakantietechnisch enzo ;)
Aangezien het niet handig is als hij en zn compagnon allebei tegelijkertijd weg zijn...
pi_106387665
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.

Fee-nix :D! Kan gebeuren, hihi
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:20:14 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef tweeoogje het volgende:
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.
nou ja, dat dus. Ook omdat je niet weet wat je kunt verwacht ben je ook weer gefocust op elk krampje :D
pi_106387735
Ik stop lekker 6 weken van te voren! Heb nog zitten dubben, maar ik heb tegen die tijd nog best wat vakantie staan en dan prop ik achter mijn verlof, met eventueel nog een maandje ouderschapsverlof! Dan heb ik zo'n 2 maanden extra vrij ;) lekkah!

10 juni begint mijn verlof! Nog 'maar' 5 maandjes werken *O*
pi_106388010
Ik vond het echt vreselijk, over tijd lopen, ook omdat de laatste weken ineens zo zwaar werden.
Maar ik vond de overgang van wekenlang in je eentje thuiszitten naar de drukte van een baby en al die visite erg heftig, toen verlangde ik stiekem terug naar die stille weken.
Zal nu wel anders zijn met een drukke dreumes.
pi_106388055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf ;))
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje beviel :P En een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
He ik was ook 3 dagen over tijd hoor ;) voor mij had het ook nog wel een weekje mogen duren, had nergens last van.

Gerberaatje, heb gisteren ook de hele dag ongeveer in bed gelegen, heerlijk, voelde me ook blegh...

Ik ga ergens in mei al met verlof, plak mijn zomervakantie aan de voorkant eraan. Vorige keer ook t/m week 36 gewerkt en vind het nu wel lekker om gewoon even wat langer te genieten van te voren.

Zwangerschapszwemmen heb ik de vorige keer ook gedaan. Was erg leuk, half uurtje beetje relaxed door het water met alle bollies.
pi_106388178
Mijlpalendag! *O*

Hier 23wkn
M'n ha is met vakantie, de vervanger gebeld, assistente wist niet zo goed wat ze moest doen,. Dus moet m 11u terug bellen.. Ze gaan overleggen. Toen ik vertelde waar ik pijn had en wat ik wel en niet kon, werd ze stil.. :D
Dus ik ben benieuwd wat ze gaan bedenken.

Kyara & argento :9 :D

Gerberaatje: :* hoop dat je wat kunt uitrusten vandaag!
pi_106388363
Wat is Kyara ineens stil...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_106388442
Zou Soempje aan het bevallen zijn?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')