abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106386983
Hallo, ik kom jullie weer even laten schrikken, maar voor zover mij bekend zit Kyara nog potdicht. Qua geboortekanaal dan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_106386995
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento? :9
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:35:24 #178
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106386998
Mogguh! Hey uhhh ik ben nog geen LLM'er officieel he?! Zondag pas! :6
Maar heb lekker geslapen hoor :).

:* Voor de slechte nachten. En Gerberaatje wat balen dat je nog steeds zo moe bent...

Negenmaandenbeurs.... Ik zou m niet aanraden! Pfff wat een drukte! Ik weet niet meer precies hoe ver ik toen in de zwangerschap was (over de helft in ieder geval), maar ik trok het maar heel slecht. Al dat lopen... Gratis dingen valt ook erg tegen vond ik. En ze proberen je zo veel mogelijk in de verleiding te brengen om van alles te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Enne als je gaat zou ik met de trein gaan. Parkeren is iets van 20 euro! (Wij wisten dat niet, hebben uiteindelijk in een woonwijk geparkeerd, was wel een eindje lopen }:| )
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:35:43 #179
250838 Fee-nix
pi_106387004
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento? :9
_O-
pi_106387066
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.

Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:40:59 #181
250838 Fee-nix
pi_106387087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:

[..]

Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.

Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
Ga dat dan eens heel gauw doen! Daar wacht die baby natuurlijk op!! :P
pi_106387104
ja, dat zou natuurlijk zo maar kunnen. Goeie tip.
pi_106387135
:D! Ik weet niet waar onze baby nog op wacht. Maar qua klusjes in huis zou t best een boel kunnen zijn :+
pi_106387170
Oh en Fee-nix, je bent nog geen LLM maar had gisteren wel wat kramp, vandaar dat ik je noemde ;).

Gerberaatje :* lekker tukken vandaag!
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:52:12 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387236
Nou, ja, hier dus nog niks maar dat was al gemeld :D

Misschien bij Soempie dan? Die is vandaag 40 weken! Mijlpaal der mijlpalen! *O*

En ook alvast een *O* voor de andere mijlpalen want het is weer mijlpalenwoensdag.

Ik heb trouwens wel heerlijk geslapen. Zegt dat ook iets? :+
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:52:43 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:
Ja, maar jij wil gewoon vakantie :6

En je vergeet dat het wiegje ook nog naar de slaapkamer moet.
pi_106387272
Oh ja Soempie 40 weken!! *O*

Hier ook n man die vakantie wil; die had verwacht allang thuis te zitten :D.
pi_106387339
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom mijn man best 'blij' was dat ik ingeleid werd :D (en ik zelf ook wel eigk.. niet om de inleiding, al ging die heel prima, maar wel dat je een datum meekrijgt waar je je op kunt richten... ipv zo lang af te wachten... en nu werd ik ook bij 38wk1dg ingeleid dus overtijd gelopen heb ik ook niet! Zal dit keer wel even wennen worden als ik nu wél overtijd loop :D)
pi_106387354
ik haat vakantie. Dat weet je best. Wat jij vakantie noemt is twee weken poepluiers verwerken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:02:58 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387399
Meer eens Gerberaatje. Lichamelijk mag ik verder ook niet mopperen dus als ik nog 1,5 weer moet is dat geen probleem. Maar dan wil ik het wel graag weten zodat je je er op in kunt stellen. Maar ja, dat kan dan weer niet.

Maar inderdaad, als jij nu overtijd gaat lopen zit je echt lang te wachten :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:06:06 #191
250838 Fee-nix
pi_106387443
Mijlpalenwoensdag! *O*

Sooeoeoeoeoempieieieie! Aan t uitslapen?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef tweeoogje het volgende:
Oh en Fee-nix, je bent nog geen LLM maar had gisteren wel wat kramp, vandaar dat ik je noemde ;).

Ja... ik denk dat ik gisteren wat kramp had omdat er wat uhmm lucht dwarszat :@ . Hehehe. Stom he. Dus hier nog helemaal niks aan t handje hoor. Ga maar uit van half februari ;).

Kyara en Argento: hier geen echtelijke ruzies gaan uitvechten he ;), muahaha.
pi_106387662
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf ;))
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje beviel :P En een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
Plus dat het ook niet hielp dat mn zus die keer met 38.2 werd ingeleid, schoonzusje met 38.5 bevallen was enzovoorts. Ik voelde me heel zielig toen :P
Gelukkig dat Gerberaatje en een vriendin van mij pas na mij bevielen (vriendin dus ook spontaan met 38 weken...) Daar was ik wel blij voor :P

Dit keer ga ik ook gewoon uit van overtijd lopen. Zou heel verbaasd zijn als de baby eerder komt.
Vandaag even uitgerekend wanneer mn verlof begint, 20 juni O+ Ik ga gewoon tot 36 weken werken :P
Ook bedacht dat we t ook maar even op t werk moeten vertellen...vakantietechnisch enzo ;)
Aangezien het niet handig is als hij en zn compagnon allebei tegelijkertijd weg zijn...
pi_106387665
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.

Fee-nix :D! Kan gebeuren, hihi
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:20:14 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106387725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef tweeoogje het volgende:
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.
nou ja, dat dus. Ook omdat je niet weet wat je kunt verwacht ben je ook weer gefocust op elk krampje :D
pi_106387735
Ik stop lekker 6 weken van te voren! Heb nog zitten dubben, maar ik heb tegen die tijd nog best wat vakantie staan en dan prop ik achter mijn verlof, met eventueel nog een maandje ouderschapsverlof! Dan heb ik zo'n 2 maanden extra vrij ;) lekkah!

10 juni begint mijn verlof! Nog 'maar' 5 maandjes werken *O*
pi_106388010
Ik vond het echt vreselijk, over tijd lopen, ook omdat de laatste weken ineens zo zwaar werden.
Maar ik vond de overgang van wekenlang in je eentje thuiszitten naar de drukte van een baby en al die visite erg heftig, toen verlangde ik stiekem terug naar die stille weken.
Zal nu wel anders zijn met een drukke dreumes.
pi_106388055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf ;))
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje beviel :P En een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
He ik was ook 3 dagen over tijd hoor ;) voor mij had het ook nog wel een weekje mogen duren, had nergens last van.

Gerberaatje, heb gisteren ook de hele dag ongeveer in bed gelegen, heerlijk, voelde me ook blegh...

Ik ga ergens in mei al met verlof, plak mijn zomervakantie aan de voorkant eraan. Vorige keer ook t/m week 36 gewerkt en vind het nu wel lekker om gewoon even wat langer te genieten van te voren.

Zwangerschapszwemmen heb ik de vorige keer ook gedaan. Was erg leuk, half uurtje beetje relaxed door het water met alle bollies.
pi_106388178
Mijlpalendag! *O*

Hier 23wkn
M'n ha is met vakantie, de vervanger gebeld, assistente wist niet zo goed wat ze moest doen,. Dus moet m 11u terug bellen.. Ze gaan overleggen. Toen ik vertelde waar ik pijn had en wat ik wel en niet kon, werd ze stil.. :D
Dus ik ben benieuwd wat ze gaan bedenken.

Kyara & argento :9 :D

Gerberaatje: :* hoop dat je wat kunt uitrusten vandaag!
pi_106388363
Wat is Kyara ineens stil...
pi_106388442
Zou Soempje aan het bevallen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')