abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:57:37 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106396586
Voor jou een teken om het kalmer aan te doen Klavertje!

Dat is inderdaad wel pittg Covie.
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:57:46 #242
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106396597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Tante_soesa, die van de etos zijn toch van die capsules? Die kan je als het goed is open maken en dan op een lepel doen. Klodder vla erbovenop en smullen maar! :9
Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenken :)
pi_106399071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:39 schreef Soempie het volgende:
IARL, in het restaurant!? Dat lijkt me echt vervelend. Had ze de stoel verpest? En hoe waren de reacties? :o
We waren net halverwege het hoofdgerecht toen ze ineens naar de wc ging. Echt zonder dat het opviel was ze weg. Na 2 minuutjes dacht ik "ik ga eens even kijken", en vroeg hoe het ging. Kreeg ik als antwoord door de deur "ik denk dat m'n vliezen zijn gebroken". Daarop heb ik gevraagd waarom ze dat dacht. Antwoord: "nou, het deed 'knap', en ineens kwam er allemaal vocht uit :D ". Dat was redelijk duidelijk dus :')

We hebben ons geëxcuseerd met de mededeling dat we toch echt ergens anders naartoe moesten gaan :) naar huis gereden, onderweg de vlos gebeld, haar in het ziekenhuis ontmoet en de rest "is history" :s) de reacties van de tafelgenoten waren unaniem: *O* en veel plezier/succes ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:14:48 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106400364
Wij zijn vanmorgen weer goedgekeurd bij de vlos! *O*
Mijn HB was weer eens torenhoog :D
En verder kon ze wel begrijpen dat ik er een beetje doorheen zat.
ze was zelf ook helemaal op door een paar nachten niet geslapen omdat collega op vakantie was :D
Maar goed ik ga weer met frisse moed verder.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:32:09 #245
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_106401139
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Voor jou een teken om het kalmer aan te doen Klavertje!

Dat is inderdaad wel pittg Covie.
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doe :+ ik heb nu verlof dus slaap uit en hang op de bank haha!

Heeft het bij jou nog doorgezet?
pi_106402999
Hoera voor de 40 weken van Soemp!

Hier na veel gedoe eindelijk iets stevigs voorgeschreven tegen de hoest. Ik klink al weken als een tbc-patiënt, m'n keel is er compleet schraal van en niemand doet een oog dicht hier thuis. Nu dus aan de codeïne en ik hoop dat het snel gaat werken...
Hardloper.
IG @webkim
pi_106403162
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenken :)
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:32:10 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106403468
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef klavertje-4 het volgende:

[..]

Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doe :+ ik heb nu verlof dus slaap uit en hang op de bank haha!

Heeft het bij jou nog doorgezet?
nee, al blijft het een beetje onrustig. Rommelen durf ik het niet eens te noemen. En weet ook niet zeker of het nou de kleine is of dat het iets anders is :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:35:36 #249
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106403585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Top! Dankjulliewel :). Dat gaat een hoop gedoe schelen!

Beterschap, Webkim!
pi_106403607
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?
Weet niet hoe dat bij vitamines is hoor, weet wel van sommige medicijnen dat je de capsules niet kapot mag maken, omdat.de.werkzame stof.dan al 'vernietigd' wordt in t maagzuur en ze pas later in t lichaam opgenomen worden. Al zijn dr.ook medicijnen waar t wel kan
(weet niet meer.precies hoe en wat, ben al te lang uit t zorgwereldje ;))
pi_106403825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef Webkim het volgende:
Hoera voor de 40 weken van Soemp!

Hier na veel gedoe eindelijk iets stevigs voorgeschreven tegen de hoest. Ik klink al weken als een tbc-patiënt, m'n keel is er compleet schraal van en niemand doet een oog dicht hier thuis. Nu dus aan de codeïne en ik hoop dat het snel gaat werken...
Stond jij toevallig de laatste keer in ouders van nu? Dat het zo'n dag was waarom je niet meer wist waarom je 3 kinderen wilde? :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:55:59 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_106404328
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?
Weet niet hoe dat bij vitamines is hoor, weet wel van sommige medicijnen dat je de capsules niet kapot mag maken, omdat.de.werkzame stof.dan al 'vernietigd' wordt in t maagzuur en ze pas later in t lichaam opgenomen worden. Al zijn dr.ook medicijnen waar t wel kan
(weet niet meer.precies hoe en wat, ben al te lang uit t zorgwereldje ;))
Het zit eromheen zodat het in de darmen opgenomen wordt, waar normaal ook de vitamines opgenomen worden. Het heeft dus wel effect op de inname ja :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106404651
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Het zit eromheen zodat het in de darmen opgenomen wordt, waar normaal ook de vitamines opgenomen worden. Het heeft dus wel effect op de inname ja :)
Kijk, dat was wat k bedoelde idd! Thanks!
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:05:13 #254
30252 Soempie
Procreating
pi_106404659
Kyara is verdacht lang stil en tweeoogje ook. :P

IARL, gelukkig niet alles onder in het restaurant zelf dus. :D

Asy, goedgekeurd. *O*

Ik kan hier trouwens nog helemaal niet bevallen. Morgen komt Wie is de Mol? weer op tv. Dus of nog even ervoor of erna. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:08:13 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106404760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:05 schreef Soempie het volgende:
Kyara is verdacht lang stil en tweeoogje ook. :P

IARL, gelukkig niet alles onder in het restaurant zelf dus. :D

Asy, goedgekeurd. *O*

Ik kan hier trouwens nog helemaal niet bevallen. Morgen komt Wie is de Mol? weer op tv. Dus of nog even ervoor of erna. :+
Valt wel mee toch? Half uurtje geleden nog gepost :D
En morgen inderdaad weer Wie is de mol *O*
In de verloskamers is in elk geval tv :@

Asy goedgekeurd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 04-01-2012 18:14:18 ]
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:10:47 #256
30252 Soempie
Procreating
pi_106404839
Lekker helder ben ik weer. Had die post van je gemist en zat te wachten op vervolg van de harde buiken. 8)7

Ik ga zo even instellen dat we het opnemen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:12:25 #257
30252 Soempie
Procreating
pi_106404888
Ik zie je trouwens al in het ziekenhuis weeen wegpuffen tijdens widm. _O-
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:15:18 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106404993
Als dat het geval is kan ik nooit meer normaal naar widm kijken..... Maar inderdaad wel slim om even op te nemen. Of anders kan het altijd nog via uitzending gemist natuurlijk......
pi_106405824
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Stond jij toevallig de laatste keer in ouders van nu? Dat het zo'n dag was waarom je niet meer wist waarom je 3 kinderen wilde? :D
Klopt ja, ze hebben al een paar keer een tweet van me geplaatst.
Hardloper.
IG @webkim
pi_106405983
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Webkim het volgende:

[..]

Klopt ja, ze hebben al een paar keer een tweet van me geplaatst.
Ik moest lachen. Zat net met de laptop op de wc omdat ik weer eens gek werd van mijn 3 jongens :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106406102
Soemp 40 weken *O*.
Mijlpalen *O*
Zelf 29 weken :o. Amai.

Kan het trouwens kloppen dat ik tegenwoordig sneller vol zou kunnen zitten van eten?
En wat als er een raar 'fiepeltje aka unidentified object' tussen je sperziebonen zat die netjes 15 minuutjes hebben gekookt, moet ik me dan zorgen maken? :@.

/vragenvuur.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106409527
MeNicole! goed dat je over een tijdschrift begint..schiet me ineens te binnen dat er iemand was die in mijn geheim van december zou komen :o

Ging over lang voeden, maar weet niet meer wie het was! :{
Ben zelf niet echt geïnteresseerd in lang voeden maar gewoon benieuwd.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:56:48 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106409705
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef covie het volgende:
MeNicole! goed dat je over een tijdschrift begint..schiet me ineens te binnen dat er iemand was die in mijn geheim van december zou komen :o

Ging over lang voeden, maar weet niet meer wie het was! :{
Ben zelf niet echt geïnteresseerd in lang voeden maar gewoon benieuwd.
Dat was GreatWhiteSilence en inderdaad over lang voeden.
pi_106409882
Kuuk dat sneller vol zitten lijkt me normaal, je maag komt steeds meer in verdrukking door groeiende beeb :Y dat fiebeltje heb ik geen idee van :D

Ik heb morgenochtend de termijn echo!! *O* mijn datum wordt in geen geval voor of achteruit gezet (cryo, dus weten precies wanneer is teruggeplaatst.. daar kan niks in wijzigen ;)) maar toch fijn om weer even te mogen spieken O+
pi_106410257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Gerberaatje het volgende:

Ik heb morgenochtend de termijn echo!! *O* mijn datum wordt in geen geval voor of achteruit gezet (cryo, dus weten precies wanneer is teruggeplaatst.. daar kan niks in wijzigen ;)) maar toch fijn om weer even te mogen spieken O+
Jippie, ik ga heel de ochtend F-5en, veel plezier!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_106411014
Mijn maag is nu al kleiner :')

Ben benieuwd naar de foto van jouw beeb gerbera!
pi_106411781
Dag dames en een enkele heer,

Ik heb een (klein) tijdje mee gepost in het tweede streepje en in het als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat topic. Lurk hier al een eeuwigheid mee en dacht nu toch maar eens mee te posten. Ik ben begin juni uitgerekend maar hoef nog niet in de op want weet nog niet hoe goed ik ga zijn in het trouw posten (en ik had al gelezen hoe streng kleurdoos is op het niet mee posten van mensen die in de lijst staan ;) hoewel die natuurlijk al een topic is opgeschoven).
Verder heb ik vol verbazing de hele mj affaire gelezen maar ik ben bang dat het me toch niet gaat tegen houden enigszins een poging te doen om in de anonimiteit te blijven posten dus jullie zullen er maar op moeten vertrouwen dat ik geen bier drinkende man ben _O-

Goed, als er verder vragen zijn, voel je vrij om ze te stellen dan zal ik kijken of ik antwoord geef ;)
pi_106411965
Van harte met je zwangerschap Thistleweed :) en welkom!!
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:41:45 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106411988
Gefeliciteerd Thistleweed en welkom! *O*

Gerbaatje, veel plezier morgen bij het babyspieken!
pi_106412395
Veel plezier Gerberaatje!

Welkom Thistleweed!

Ik zit nu in de 15e week maar heb ook nog steeds niet veel trek en ben snel vol. Bij mij kan het alleen nog niet echt van de verdrukking komen lijkt me :D Ben ook amper aangekomen nog, alleen de buik groeit maar de weegschaal geeft nog niet heel veel meer aan. Ik zit elke dag te wachten tot ik vreetaanvallen krijg of ineens zin heb in de gekste dingen, maar nee :P
Wat ik wel heb is géén zin in anderen :@. Veel mensen om me heen of drukte kan ik niet hebben. Heb ook geen zin om sociaal te doen in de lunchpauze ofzo en blijf dan lekker in m'n eentje... Niet echt mij maar blijkbaar nu wel :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:50:39 #271
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106412479
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef Kuukske het volgende:
Soemp 40 weken *O*.
Mijlpalen *O*
Zelf 29 weken :o. Amai.

Kan het trouwens kloppen dat ik tegenwoordig sneller vol zou kunnen zitten van eten?
*O* mijlpaal *O*

En JA, ik zit ook sneller ´vol´ van eten. Zoals vanavond....1 bordje soep en ik had echt meer dan genoeg......Had het liefste nog de helft willen laten staan, maarja ...goede voorbeeld enzo :+

Is bij jou de baby ook zo druk? Mijne stuitert heel mn buik rond volgens mij. En af en toe een flinke karatetrap naar onder :X
pi_106412560
Dat lijkt me zo apart, dat je het gaat voelen. Hoe lang moet ik nog wachten, vanaf 20 weken ongeveer?
pi_106412701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef PureEvil het volgende:

[..]

*O* mijlpaal *O*

En JA, ik zit ook sneller ´vol´ van eten. Zoals vanavond....1 bordje soep en ik had echt meer dan genoeg......Had het liefste nog de helft willen laten staan, maarja ...goede voorbeeld enzo :+

Is bij jou de baby ook zo druk? Mijne stuitert heel mn buik rond volgens mij. En af en toe een flinke karatetrap naar onder :X
Wisselt per dag eigenlijk. Gisteren was ie vrij rustig, maar vanmorgen ging ie behoorlijk tekeer.
En naar onder trapt ie niet echt, volgens mij ligt ie nog steeds in standje hangmat, ik voel altijd getrappel en gestomp in linker en rechterzij. Heel typisch.
pi_106412741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Dat lijkt me zo apart, dat je het gaat voelen. Hoe lang moet ik nog wachten, vanaf 20 weken ongeveer?
Ik voelde het ongeveer vanaf een week of 16 geloof ik. Vanaf 18 weken kon manlief ook af en toe een plopje van buitenaf voelen. :)
pi_106412840
Ik voelde m denk ik in week 17 al voor het eerst een enkele keer, maar wist het steeds niet zeker.

De vrijdag voor kerst (18+1wk) na alle boodschappen enzo was het opeens suuuuper druk in mijn buik en sindsdien voel ik de kleine enkele keren per dag. Echt O+
pi_106412996
Oe misschien al eerder dus O+ Ik wacht rustig :') af! Kom maar door ukkie!
pi_106413100
Wat een drukkevbaby's allemaal zeg!
De mijnevoelde k somsdagen niet. Pas bestlaat elke dag. Aan de buitenkant was ie helemaal niet veel te voelen :')

Maar dat heeft ie de afgelopen 18maanden wel goedgemaakt...
pi_106413439
Kuukske al 29wkn :o gaat t snel!
*O*

Asy goedgekeurd!
En gerberaatje morgen echo *O* leuk!!
Welkom thistletweed! *O*

Voelde de beeb lichtjes met 14/15 wkn, met 18wkn wist ik het zeker, en nu steeds duidelijker.
Voel het vooral onderin m'n buik, richting blaas
pi_106413556
Mijlpalenwoensdag met speciale vermelding voor Soempie's mijlpaal der mijlpalen*O*
24 weken hier *O*

Hier voelde ik de kleine met 16,5 week. Ik twijfelde of het echt de baby was tot hij zich omdraaide en ik ineens iets hards langs mijn hand voelde gaan en toen wist ik het zeker. Nu voel ik hem eigenlijk best vaak, zeker als ik rustig achter mijn bureau zit of op de bank hang. Succes verzekerd is trouwens ook in bed gaan liggen, of dit nu 's avonds of na een toiletbezoek in de nacht is. Gegarandeerd dat hij dan druk wordt. O+

Thistleweed welkom en geniet van je zwangerschap!
pi_106414786
Oh, ik kan echt niet wachten om m'n baby weer te voelen.
Bij Mex lag ik ook rond de 18,19 weken languit op de bank en ineens zag ik een bobbeltje bewegen. Ik was zo verbaasd. Voelde hem al langer, maar dat hij dan ineens zo gegroeid was enzo had ik geen idee van. En voor m'n vriend was dat ook erg leuk om te zien nadat ik al 100x had gevraagd of ie al wat voelde:P

Welkom Thistleweed! anoniem mag nog steeds gewoon hoor.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:55:23 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106415565
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames en een enkele heer,

Ik heb een (klein) tijdje mee gepost in het tweede streepje en in het als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat topic. Lurk hier al een eeuwigheid mee en dacht nu toch maar eens mee te posten. Ik ben begin juni uitgerekend maar hoef nog niet in de op want weet nog niet hoe goed ik ga zijn in het trouw posten (en ik had al gelezen hoe streng kleurdoos is op het niet mee posten van mensen die in de lijst staan ;) hoewel die natuurlijk al een topic is opgeschoven).
Verder heb ik vol verbazing de hele mj affaire gelezen maar ik ben bang dat het me toch niet gaat tegen houden enigszins een poging te doen om in de anonimiteit te blijven posten dus jullie zullen er maar op moeten vertrouwen dat ik geen bier drinkende man ben _O-

Goed, als er verder vragen zijn, voel je vrij om ze te stellen dan zal ik kijken of ik antwoord geef ;)
Mag ik een foto van je stopcontacten met de krant van vandaag? :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106415672
en een vetrol toch?
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:42:00 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106417994
Thistleweed! *O* Volgens mij zaten we samen in het wachten op topic! Wat leuk, van harte!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:00:49 #284
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106418888
Thistleweed welkom en gefeliciteerd ! *O*

Ik ben op zoek naar HET geboortekaartje.....maar tot nu toe nog niks leuks gevonden. :(
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:08:31 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_106419196
Welkom Thistleweed! Wat fijn dat je na die twee topics nu hier kunt posten. *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef Troeta het volgende:
en een vetrol toch?
:D
pi_106419379
Mijn lichaam is vreemd...ik eet echt niet zo heel gezond (een doosje drop leegvreten in 1,5 dag is niet gezond toch). Eet best veel snoep en koekjes enzo. Zoete dingen vallen op t moment gewoon beter. En ik ben 1 kilo afgevallen sinds vorige week. Tel daar afgelopen weekend bij op (weekend weg, dus chips, makkelijk eten, frituur enzo). Toen was k al een halve kilo lichter :')
Blijkbaar is t weinige avondeten dat k eet voldoende om af te vallen...
Schiet mij maar lek...

Thistleweed welkom!
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:43:07 #287
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106420756
Welkom Thistleweed :).

Pffff t is laat.... ik kan niet slapen door maagzuur }:| . Net een glas melk gedronken. Even laten zakken en dan ga ik nog een poging wagen.
pi_106427369
Ja maagzuur is een bitch :'( net als die storm :'( heb toch zeker al 2 uur geslapen, dus ben even aan t zwelgen in zelfmedelijden :+
  donderdag 5 januari 2012 @ 06:46:03 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106427539
Thistleweed, welkom.

Hier een erg rustige baby, voel haar niet zo vaak jammer genoeg.
pi_106427550
Welkom Thistleweed!

Zoen vooor Klaver en en Fee: yucckkk maagzuur!

Haha, lekker ongezond blijven eten dus Son! Ik ben ook nog niks aangekomen en eet ook niet zo heel gezond. Wel veel fruit, maar ook best veel patatjes en chips.

Ik vermoed dat ik Sjors al een weekje voel. Althans, ik voel een soort geschuif/geduw onder mijn hand als ik die op mijn schaambot leg. Heb het nagevraagd bij de echoscopiste en zij gaf aan dat het best het kindje kon zijn.
Ik hou nog even een slag om de arm: misschien zijn het mijn darmen wel. Of mijn lintworm.
pi_106427647
Snel al joh bodpa! Leuk O+

Fruit eet ik sowieso al niet veel, hoewel k af en toe een appel pak. Oh en stukken banaan en mandarijn die floris niet opeet.

Klaver, irritant dat je wakker ligt door de storm. En maagzuur is klote! Voordeel: na de bevalling is t gelijk over ;) (hier halve zwangerschap wakker van maagzuur, rennie en weer slapen. Nacht na de bevalling, gewoon geslapen zonder maagzuur. En sindsdien al geen rennie meer nodig.gehad, nou ja 1x, maar toen was k zwanger)
pi_106427725
Stormachtig weer, is dat goed of slecht om een bevalling op gang te krijgen? Dit voor onze aftellers hier :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 07:33:08 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 07:49:23 #293
30252 Soempie
Procreating
pi_106427796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 06:49 schreef bodpa09 het volgende:

Of mijn lintworm.
:D

Wat een weer zeg. Klaver, vervelend dat je niet kunt slapen. Je hebt verlof, toch? Lekker je bed in dan overdag. :*

Tweeoogje heel veel succes vandaag!! *O*

Hier is alles rustig. :O
pi_106428233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 05:29 schreef klavertje-4 het volgende:
Ja maagzuur is een bitch :'( net als die storm :'( heb toch zeker al 2 uur geslapen, dus ben even aan t zwelgen in zelfmedelijden :+
Dat had ik gisteren. Sorry dat het naar jou is overgevlogen :*.
pi_106428350
Flugeltje, u vraagt wij draaien, en ik snap best dat met mijn goddelijk lichaam en een gebrek aan een krant ik ruim te kort schiet aan bewijsmateriaal maar hier is ie dan....

tadaaa

Haha, ik heb echt dik lol gehad in mijn eentje met mijn fototoestel, dit is overigens foto nr 21 want de andere 20 heb ik afgekeurd wegens niet mooi genoeg.

Gerberaatje, veel plezier vandaag met het babyspieken

Ik eet hier geloof ik wel voor 3 dus het snel vol zitten daar heb ik nog geen last van. Ik kan de hele dag wel door eten, als ik ook niet op tijd eet voel me duizelig en niet lekker. Probeer maar wel gezonde dingen te eten hoewel snoepjes wel echt mijn zwakke punt zijn. Maargoed, wie weet dat ik over 10 weken ook wel wat sneller vol zit.

Kuukske, ik zou met niet druk maken over dat dingetje in de boontjes, het heeft 15 min. gekookt, de meeste dingen zijn dan dood en zelfs als dat niet zo zou zijn is de kans heel klein dat het iets is wat je kindje kwaad kan doen.

Clauwhee: Dat herken ik wel! Ik heb ook heel vaak geen behoefte aan mensen om me heen terwijl ik als ik niet zwanger ben dat heel gezellig vind. Mijn man vind ik prima maar met collega's heb ik er meestal niet zo'n zin in, doe het maar wel want anders voel ik me ook zo sociaal onhandig maar het liefst zou ik lekker elke pauze in mijn eentje zitten.

Ik voelde de baby volgens mij voor het eerst met 15 weken, ik vond dat zelf wel erg vroeg maar volgens mij was het de baby wel. Ik voel hem nu nog steeds af en toe maar nog niet overtuigend, zeker niet vanaf de buitenkant. Lijkt me wel heel leuk als het meer word dan een beetje vage plopjes en geschuif :D Laatst had ik wel dat mijn man over mijn buik aaide en zodra hij zijn hand weg haalde ik de baby echt wel wat duidelijker voelde, vond ik wel heel speciaal.

Bedankt voor alle *O* en welkoms berichtjes. Suzie wij hebben inderdaad samen geschreven in het wachten op topic. En ik ben zelf ook super blij dat we n nu eindelijk een baby verwachten, helemaal in de wolken (eerste weken eigenlijk helemaal niet maar sinds week 12 ofzo ben ben ik zielsgelukkig, gek is dat, stomme hormonen).

Ik lees veel dames die niet lekker geslapen hebben, wat vervelend! Is niet lekker als je dan nog een hele dat voor de boeg hebt. Ik vond de storm ook maar niets, hoorde van alles en was steeds bang dat er inbrekers in huis waren, af en toe kan ik een beetje paranoïde zijn.

Wie was het ook al weer die Hypnobirthing had gedaan? Ik ga nl ook beginnen met de cursus dus was wel erg benieuwd naar ervaringen.

Zo, lekkere lange post.
pi_106428391
Thistleweed welkom! :D

[ Bericht 68% gewijzigd door Rixtje op 05-01-2012 09:00:56 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:00:22 #297
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106428495
:O Mogguh...

Viel nog wel redelijk snel in slaap na mijn glaasje melk. Heeft dus wel wat geholpen. Helaas was Jesper vanochtend dan wel weer vroeger dan normaal wakker. Maargoed, heb m lekker bij mij in bed gelegd. En nu zijn we net beneden.

Klaver :* voor de slechte nacht.

Tweeoogje succes vandaag!

bodpa wat leuk als je de baby al kan voelen!

Hier eet ik sinds een aantal weken behoorlijk gezond. Veel granen, meer fruit dan normaal (normaal=niet veel), veel water drinken, veel groenten. Je moet toch wat in de strijd tegen verstopping :Y) . (En t helpt)

Ja Thistleweed :W dat was ik van de hypnobirthing! Leuk dat je de cursus ook gaat doen. Mijn ervaring is heel positief in ieder geval. Voel me heel rustig erdoor en beleef de zwangerschap positiever dan vorige keer. Het is wel veel oefenen en dat wil er nog wel eens bij inschieten.. maar ik doe m'n best.
pi_106428533
Leuk Fee-nix, ik ben ook heel benieuwd hoe ik de cursus ga vinden. Doe nu elke dag (nouja, bijna elke dag ;)) de rainbowrelexation van de cd ven de ademoefeningen, vind het wel heel erg fijn, ik slaap ontzettend goed sinds ik dat doe, heb veel meer rust, geniet meer en hou het gezond eten veel beter vol, ik ben dus nu al erg enthousiast. Ben heel benieuwd hoe je je hypnobevalling gaat ervaren.
pi_106428616
Welkom Thistleweed :)

Maagzuur lijkt me naar! Hoezee voor Rennies!? Zijn die er ook tegen misselijkheid, persoonlijk vind ik dat ook maar een rotgevoel. En dan net niet misselijk genoeg zijn om te moeten spugen. Heb het idee dat het na spugen klaar is met de misselijkheid, zoals bij een dikke kater na flink stappen ;)

Verder ben ik veranderd in een onzekere muts, bij krampjes denk ik: das nie goed. Bij geen krampjes denk ik precies hetzelfde :') Hoop dat de roze wolk net als bij thistleweed komt na 12 weken. Maar ïk wil niet als een zeur overkomen, hoop dat dat meevalt... Miljoenen vrouwen kunnen dit, dan moet ik dat toch ook kunnen :+
pi_106428674
Klinkt allemaal heel herkenbaar SE, ik zou ook lekker 'zeuren' als ik jou was, miljoenen vrouwen kunnen het inderdaad maar ik hoor wel meer vrouwen klagen hoor :D Ik zal een beetje roze wolk naar je toe sturen, hoop dat je er snel eentje voor je zelf hebt.
pi_106428982
Zal ik hem dan maar even dichtgooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')