Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Tante_soesa, die van de etos zijn toch van die capsules? Die kan je als het goed is open maken en dan op een lepel doen. Klodder vla erbovenop en smullen maar!
We waren net halverwege het hoofdgerecht toen ze ineens naar de wc ging. Echt zonder dat het opviel was ze weg. Na 2 minuutjes dacht ik "ik ga eens even kijken", en vroeg hoe het ging. Kreeg ik als antwoord door de deur "ik denk dat m'n vliezen zijn gebroken". Daarop heb ik gevraagd waarom ze dat dacht. Antwoord: "nou, het deed 'knap', en ineens kwam er allemaal vocht uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:39 schreef Soempie het volgende:
IARL, in het restaurant!? Dat lijkt me echt vervelend. Had ze de stoel verpest? En hoe waren de reacties?
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Voor jou een teken om het kalmer aan te doen Klavertje!
Dat is inderdaad wel pittg Covie.
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenken
nee, al blijft het een beetje onrustig. Rommelen durf ik het niet eens te noemen. En weet ook niet zeker of het nou de kleine is of dat het iets anders isquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doeik heb nu verlof dus slaap uit en hang op de bank haha!
Heeft het bij jou nog doorgezet?
Top! Dankjulliewelquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Stond jij toevallig de laatste keer in ouders van nu? Dat het zo'n dag was waarom je niet meer wist waarom je 3 kinderen wilde?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef Webkim het volgende:
Hoera voor de 40 weken van Soemp!
Hier na veel gedoe eindelijk iets stevigs voorgeschreven tegen de hoest. Ik klink al weken als een tbc-patiënt, m'n keel is er compleet schraal van en niemand doet een oog dicht hier thuis. Nu dus aan de codeïne en ik hoop dat het snel gaat werken...
Het zit eromheen zodat het in de darmen opgenomen wordt, waar normaal ook de vitamines opgenomen worden. Het heeft dus wel effect op de inname jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?
Weet niet hoe dat bij vitamines is hoor, weet wel van sommige medicijnen dat je de capsules niet kapot mag maken, omdat.de.werkzame stof.dan al 'vernietigd' wordt in t maagzuur en ze pas later in t lichaam opgenomen worden. Al zijn dr.ook medicijnen waar t wel kan
(weet niet meer.precies hoe en wat, ben al te lang uit t zorgwereldje)
Kijk, dat was wat k bedoelde idd! Thanks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zit eromheen zodat het in de darmen opgenomen wordt, waar normaal ook de vitamines opgenomen worden. Het heeft dus wel effect op de inname ja
Valt wel mee toch? Half uurtje geleden nog gepostquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:05 schreef Soempie het volgende:
Kyara is verdacht lang stil en tweeoogje ook.![]()
IARL, gelukkig niet alles onder in het restaurant zelf dus.![]()
Asy, goedgekeurd.![]()
Ik kan hier trouwens nog helemaal niet bevallen. Morgen komt Wie is de Mol? weer op tv. Dus of nog even ervoor of erna.
Klopt ja, ze hebben al een paar keer een tweet van me geplaatst.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Stond jij toevallig de laatste keer in ouders van nu? Dat het zo'n dag was waarom je niet meer wist waarom je 3 kinderen wilde?
Ik moest lachen. Zat net met de laptop op de wc omdat ik weer eens gek werd van mijn 3 jongensquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Klopt ja, ze hebben al een paar keer een tweet van me geplaatst.
Dat was GreatWhiteSilence en inderdaad over lang voeden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef covie het volgende:
MeNicole! goed dat je over een tijdschrift begint..schiet me ineens te binnen dat er iemand was die in mijn geheim van december zou komen![]()
Ging over lang voeden, maar weet niet meer wie het was!![]()
Ben zelf niet echt geïnteresseerd in lang voeden maar gewoon benieuwd.
Jippie, ik ga heel de ochtend F-5en, veel plezier!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb morgenochtend de termijn echo!!mijn datum wordt in geen geval voor of achteruit gezet (cryo, dus weten precies wanneer is teruggeplaatst.. daar kan niks in wijzigen
) maar toch fijn om weer even te mogen spieken
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef Kuukske het volgende:
Soemp 40 weken.
Mijlpalen
Zelf 29 weken. Amai.
Kan het trouwens kloppen dat ik tegenwoordig sneller vol zou kunnen zitten van eten?
Wisselt per dag eigenlijk. Gisteren was ie vrij rustig, maar vanmorgen ging ie behoorlijk tekeer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]mijlpaal
![]()
En JA, ik zit ook sneller ´vol´ van eten. Zoals vanavond....1 bordje soep en ik had echt meer dan genoeg......Had het liefste nog de helft willen laten staan, maarja ...goede voorbeeld enzo![]()
Is bij jou de baby ook zo druk? Mijne stuitert heel mn buik rond volgens mij. En af en toe een flinke karatetrap naar onder
Ik voelde het ongeveer vanaf een week of 16 geloof ik. Vanaf 18 weken kon manlief ook af en toe een plopje van buitenaf voelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Dat lijkt me zo apart, dat je het gaat voelen. Hoe lang moet ik nog wachten, vanaf 20 weken ongeveer?
Mag ik een foto van je stopcontacten met de krant van vandaag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames en een enkele heer,
Ik heb een (klein) tijdje mee gepost in het tweede streepje en in het als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat topic. Lurk hier al een eeuwigheid mee en dacht nu toch maar eens mee te posten. Ik ben begin juni uitgerekend maar hoef nog niet in de op want weet nog niet hoe goed ik ga zijn in het trouw posten (en ik had al gelezen hoe streng kleurdoos is op het niet mee posten van mensen die in de lijst staanhoewel die natuurlijk al een topic is opgeschoven).
Verder heb ik vol verbazing de hele mj affaire gelezen maar ik ben bang dat het me toch niet gaat tegen houden enigszins een poging te doen om in de anonimiteit te blijven posten dus jullie zullen er maar op moeten vertrouwen dat ik geen bier drinkende man ben![]()
Goed, als er verder vragen zijn, voel je vrij om ze te stellen dan zal ik kijken of ik antwoord geef
quote:
quote:
Dat had ik gisteren. Sorry dat het naar jou is overgevlogenquote:Op donderdag 5 januari 2012 05:29 schreef klavertje-4 het volgende:
Ja maagzuur is een bitchnet als die storm
heb toch zeker al 2 uur geslapen, dus ben even aan t zwelgen in zelfmedelijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |