abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106388650
Nja ik ga er vanuit dat t gewoon gaat zoals de vorige keer. Ik was goed mobiel tot t einde. Geen rare pijntjes niks. Tot nu toe lijkt het gewoon hetzelfde.
Verder zit ik de hele dag (met wat wandelingetjes naar de voorraad, office centre en albert heijn :P) dat ik t wel verwacht vol te houden. Plus dat ik ook overtijd ga en dan heb ik helemaal zoveel vrij :P
Vorige keer zat ik vanaf 28 weken thuis (contract werd niet verlengd) en dat was echt niks. Was blij weer aan t werk te gaan in december.
Het lijkt me wel fijn wat extra vakantie achter mn verlof te plakken. Vind 9 oktober beginnen wel errug snel :)
pi_106389042
Ik ga eind mei met verlof, 5 wk van tevoren. Vandaag net geregeld. En dan begin ik op 1 oktober weer. Ik ga dan 31,5 uur werken verdeeld over 3,5 dag ipv de 36 van nu. Neem vanaf oktober eerst 4,5 uur ouderschapsverlof op per week. Kan ik even kijken hoe de uren me bevallen als kiddie er is.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106389205
Oeh, ik zie net dat ik donderdag 24 mei m'n laatste werkdag heb, als ik tot 4 weken van tevoren doorwerk. Nu al zin in :D. Na het verlof ga ik met ouderschapsverlof 4 om 3 dagen werken, dan hoeft mijn contract van 32 uur niet aangepast te worden. Ik weet nog niet of ik extra vakantie achter mijn verlof wil plakken. Eerst maar eens zien hoe het gaat... Mijn zus verveelt zich nogal geloof ik, ze kan niet wachten tot ze weer mag werken _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:25:12 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106389257
He bah, dan ben ik gewoon al weer lang en breed aan het werk. ;(

Het is zo tijd voor mijn wekelijkse uitje! *O* Dit keer naar de Hema. :')
pi_106389377
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef Mereltje het volgende:

[..]

He ik was ook 3 dagen over tijd hoor ;) voor mij had het ook nog wel een weekje mogen duren, had nergens last van.
Gerberaatje, heb gisteren ook de hele dag ongeveer in bed gelegen, heerlijk, voelde me ook blegh...

Ik ga ergens in mei al met verlof, plak mijn zomervakantie aan de voorkant eraan. Vorige keer ook t/m week 36 gewerkt en vind het nu wel lekker om gewoon even wat langer te genieten van te voren.

Zwangerschapszwemmen heb ik de vorige keer ook gedaan. Was erg leuk, half uurtje beetje relaxed door het water met alle bollies.
weet ik :P
lichamelijk vond ik t idd ook geen enkel probleem. Tis meer dat ik zooo nieuwsgierig was. En Djenneke was natuurlijk ook al lang en breed bevallen (zelfde ud). Plus een aantal anderen al half juni :')
Toen zat ik er even doorheen ;) De dag erna nergens meer last van :) Was vrolijk boodschappen aan t doen voor de wk finale :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:29:20 #206
30252 Soempie
Procreating
pi_106389383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef Argento het volgende:
Zou Soempje aan het bevallen zijn?
Ik slaap elke dag uit. :@
En jij wordt vanavond aan het werk gezet begrijp ik? :D Wat voor schilderijtje ga je maken?

40 weken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106389452
Even een *O* voor Soempie d'r 40-weken moment :)

Hup, en nu plopperdeplop, :% bevallen jij ~O>
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:33:14 #208
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106389498
Niks dus Soemp?

En we hebben al voor je mijlpaal gejompeld *O*

Argento heeft al een schilderijtje van het geboortekaartje gemaakt. Ik ben begonnen met 2 Nijntjes maar die moet Argento nu even afmaken want dat lukt mij niet. En we hebben net de discussie achter de rug over de kleur van de balon van Nijntje (Nijntje had van mij namelijk een balon in de kleur van d'r jurkje gekregen, en dat was blijkbaar helemaal fout maar het past wel mooi in de kleurstelling van het kamertje).
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:33:32 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_106389508
Ik wacht nog even tot later vanmiddag. We gaan zo wandelen langs het meer (lees, auto parkeren en zo'n 100 meter lopen en weer terug :') ) en daarna lunchen in een te schattig restaurantje in het bos. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:35:10 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106389548
Klinkt toch als een leuk uitje Soemp. Veel plezier! En pannenkoeken eten he ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:37:20 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_106389610
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:35 schreef Kyara het volgende:
Klinkt toch als een leuk uitje Soemp. Veel plezier! En pannenkoeken eten he ;)
Ja precies, die hebben ze op het menu. :D

Ga je nog iets halen bij de HEMA, of gewoon kijken? Ik vind de HEMA altijd ook leuk om gewoon doorheen te wandelen.

En doe je nog een foto later van de schilderijtjes? Als Argento voet bij stuk heeft gehouden voor wat betreft de ballon heeft ie wel lef, zo met een zwangere dame die bijna uitgerekend is. :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:41:10 #212
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106389717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:37 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja precies, die hebben ze op het menu. :D

Ga je nog iets halen bij de HEMA, of gewoon kijken? Ik vind de HEMA altijd ook leuk om gewoon doorheen te wandelen.

En doe je nog een foto later van de schilderijtjes? Als Argento voet bij stuk heeft gehouden voor wat betreft de ballon heeft ie wel lef, zo met een zwangere dame die bijna uitgerekend is. :D
Die ballon blijft gewoon blauw hoor. Een rode ballon in een blauw-grijs-wit kamertje is echt een no-go. :N

Ik ga bij de hema mijn internetbestelling ophalen. Kleertjes voor na de bevalling en foto's. Kan ik die meteen ook nog even inplakken.

Lef heeft ie trouwens wel. Maar ik heb een hoge bloeddruk..... >:)
pi_106389893
echt, de kleuren van je kunstwerk afstemmen op de kleur van je inrichting is zo pauper. En een donkerblauwe ballon is helemaal een no go. Ik doe niet aan abstracte kunst.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:09:14 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106390578
Zorg eens voor een bevalling dames...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:23:48 #215
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106390997
Donkerblauwe ballon klinkt juist mooi hoor, Kyara! Niet zo standaard! :6

Ah pannenkoeken klinkt heerlijk, Soempie! Veel plezier!
pi_106391379
Uitgeslapen tot kwart voor 12 :@ heerlijk vakantie

Oh het gaat over verlof *O* ik ga 19 april en kom dan begin/half september weer.(zit vakantie bij)
En dan plan ik gelijk nog een weekje vakantie voor half oktober en 2 weken eind december :D
Want heb nog veel vakantiedagen over van afgelopen jaar :9

Nu maar eens bezig voor school anders heb ik mijn diploma nooit aan het eind vd maand *zucht*

Soempie dat klinkt leuk :D

En ik wil niet stoken :P maar een rode ballon kan toch prima? :@
pi_106391565
Over panne(n)koeken kan ik niks zeggen, wel dat Tinuviel tijdens een etentje in een restaurant haar vliezen braken (19:30), en om 03:35 van die nacht wij papa en mama werden O+

Dus Soempie: zet 'm op!
Panne(n)koek met poedersuiker :Y)
pi_106391621
Smikkelse Soemp!

Phaidra 24e mei is ook mijn laatste werkdag :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106391656
Ik zou voor een groene ballon gaan :p.

En ik heb n afspraak voor CTG en VK in t ziekenhuis morgen :o :'( 8)7 :D
pi_106391701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef clauwheee het volgende:
Smikkelse Soemp!

Phaidra 24e mei is ook mijn laatste werkdag :).
Kunnen we samen aftellen :D.

Tweeoogje, spannend!! Is er al gesproken over inleiden (excuus als dat al gezegd is, ik heb de afgelopen dagen niet heel veel tijd gehad om bij te lezen)?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106391761
Ja, ik ga daar sowieso met afspraak voor inleiden weg, maar ik 'hoop' (ik hoop t nu helemaal niet meer, vind het acuut doodeng) dat ik kan blijven en dat ze dangaan inleiden :).
pi_106391799
Mijn laatste werkdag is 25 mei als het goed is, vlak voor mn verjaardag (de 30e :P ) en ik ben van plan door te werken tot 36 weken. Heb nog niet uitgerekend wanneer ik weer aan het werk moet, maar wil nog een maand ouderschapsverlof en 3 weken vakantie opnemen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:23:34 #223
250838 Fee-nix
pi_106392862
covie, succes met de studie! (wat studeer je ook alweer?)

spannend tweeoogje!

Verlof heb ik niet, of juist altijd, het is maar hoe je t bekijkt ;).

Zo, in ieder geval vandaag weer de hele benedenverdieping schoon gemaakt. Wasje net afgehaald en een nieuwe er in gestopt. Nu maar weer even rusten. Hypno-ademhaling oefenen en de cd luisteren. (=slapen).
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2012 @ 13:24:04 #224
309370 Nanadu
pi_106392877
Spannend tweeoogje, nog even en dan is jullie kleintje er!

Een jompel voor Soempie *O* 40 weken! En natuurlijk voor alle andere mijlpalen! Ik ben morgen alweer 10 weken, gaat zo snel.

ik ben benieuwd wie de eerste 2012 baby wordt :?

Ik zag ook mooie echo's voorbij komen van CrazyMoon en Sonnetje, nu heb ik nog meer zin in mijn echo. Maandag 16 januari heb ik hem.

Wat betreft zwangerschapsverlof, heb ik echt nog geen idee wat ik ga doen :? . De vorige keer ben ik met 35 weken met verlof gegaan en met 36.5 wkn bevallen. Ik heb toen amper kunnen genieten van mijn verlof voor de bevalling, omdat ik bijna iedere dag naar het ziekenhuis moest. Ik laat het dus afhangen van hoe het met mij gaat tegen die tijd. Het zal zo rond eind juni zijn, hopen dat we een betere zomer krijgen dan vorig jaar :Y
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:34:47 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106393230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef tweeoogje het volgende:
Ja, ik ga daar sowieso met afspraak voor inleiden weg, maar ik 'hoop' (ik hoop t nu helemaal niet meer, vind het acuut doodeng) dat ik kan blijven en dat ze dangaan inleiden :).
Ooh spannend! En ja, het is ook doodeng....

edit: laat je het ons morgen weten welke van de 2 het wordt?
pi_106394451
Soemp 40 weken!! *O*

ik heb eindelijk getest of sex hetzelfde is na de bevalling en lief gevraagd of mijn doos nog steeds zelfde was en hij bevestigde van wel 8-) :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106395097
Spannend tweeoogje! Hoop dat je mag blijven! O+

Soempie 40 weken! :o Had ik niet eens meegekregen!

Fee-nix ik doe bedrijfskundige informatica, maar stop al eerder heb dan iig mijn AD.
En daarna ga ik nooit meer een studie volgen heb ik me voorgenomen. Hoewel ik al een opleiding (ook hbo) weet die beter bij me past en die duurt maar 9 maanden. Achja, dat ziet we later wel weer.

Sex :9
Fijn dat alles weer weer goed is gekomen bitterend! :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:23:03 #228
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106395125
Hoi! Ik kom (alweer) even binnenvallen met een vraag...

Ik slik niet zo heel gemakkelijk pillen en ik ben dan ook op zoek naar een niet-al-te-grote-maar-wel-complete multivitamine pil voor zwangeren...die van de Etos krijg ik dus met geen mogelijkheid weg! Jullie nog tips?

Verder las ik iets in de gauwigheid over een goede echo van Sonnetje, wat fijn! En, vandaag de uitgerekende datum van Soempie, spannend! Het lijkt me zo vreemd als die datum waar je zolang naar uitkijkt dan er ineens zomaar is!
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:26:02 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106395239
Goed om te lezen Bitterend :D

Lastig Tante_Soesa, ik slik zelf de davitamon multivitamine met visolie en dat zijn ook megacapsules. Nou moet ik wel zeggen dat ik die beter weg krijg dan een paracetamol. Die blijven namelijk altijd achter in mijn keel hangen. :r

Covie, welke studie dan?
Ik vond studeren best leuk eigenlijk. Zou het niet erg vinden om weer de schoolbanken in te moeten.
pi_106395303
dagravit mama&baby zijn klein!! :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106395393
Ik heb toevallig gisteren Gravitamon gekocht. (wel 15 euro) zit van alles in en vooral veel vitamine D, Foliumzuur en ijzer. Verder geen A (moet ook niet) en overige belangrijke vitamines 50% van de adh,

Is ongeveer ¤15 euro voor een potje van 100 stuks, gewoon normale grote van vitamine tabletten.
Ik slik er nog visolie capsules bij naast.

Had eerst die van de kruidvat eigen merk, maar die zijn stuk groter en zit minder vitamine D in.
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:31:40 #232
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106395455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef bitterend het volgende:
dagravit mama&baby zijn klein!! :D
Ja?? Dan ga ik die maar eens halen! Het voelt zo mutserig maar ik sta elke ochtend te kokhalzen bij die Etos pillen en het lukt gewoon niet. Nu heb ik ook andere (heeeeele dure) vitaminen gekocht met een pilvergruizer (jawel) maar dat werkt niet...daaag ¤30! Dan ga ik maar voor de dagravit kijken. Bedankt!
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:32:59 #233
250838 Fee-nix
pi_106395509
O Nanadu, dan komt voor jou de echo ook al dichtbij! En ik hoop met je mee op een betere zomer hoor. Alleen ook weer niet TE heet, dat is ook niet fijn met een baby!

bitterend, fijn dat de sex weer goed ging ^O^ ;) . Toch weer spannend!

Ah covie, ben je dan zo'n eeuwige student :P. Nou, eerst straks maar eens genieten van je kleintje! En dan kan daarna altijd nog kijken!

Tante Soesa, ik heb al verschillende multivitamines geslikt, maar het zijn eigenlijk allemaal joekels... Dus ik zou naar bitterend luisteren :). (Die heb ik nog niet gehad nl)
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:39:57 #234
30252 Soempie
Procreating
pi_106395823
Wat bizar te bedenken dat er hier dames zijn die pas over maanden verlof hebben en dat ik dan alweer aan het werk ben. 't Gaat allemaal zo hard. :o Ik weet nog dat ik dacht: wooow, je zult maar 40 weken zwanger zijn, dat moet raar zijn, die dag. En nu ben ik het zelf en het is helemaal niet vreemd of extra spannend. :?

Kijk, tweeoogje een afspraak voor morgen, dat is pas spannend! *O*

Bitterend :D ^O^

Hier een stuk gelopen. Kon veel verder, maar (8> had verkeerde schoenen aan en wilde niet verder vanwege de modder. o|O Terwijl ik thuis nog zei dat hij beter goede wandelschoenen aan kon trekken.
Nu gaan we morgen gewoon weer. *O* En de lunch was echt lekker. Fijn ook om samen weg te gaan. *;

IARL, in het restaurant!? Dat lijkt me echt vervelend. Had ze de stoel verpest? En hoe waren de reacties? :o
pi_106395975
Ik werk wel gewoon hoor, doe een avond studie naast het werk ;)
En dat viel me best zwaar vooral mede doordat onze afdeling qua werknemers gehalveerd is (eerst fusie, daarna reorganisatie/bezuinigingen, daarna sluitingen van paar locaties door overheid)

Kan ik heel verhaal over houden, maar slechte sfeer en hoge werkdruk, mijn vriend is overspannen geweest en dan nog studie erbij heeft er wel beetje voor gezorgd dat ik de pee er een beetje in had.

Maar nu zie ik alleen maar een zonnige toekomst en ik ken mezelf dus we zien wel hoe het allemaal loopt. :')
pi_106395978
Tante_soesa, die van de etos zijn toch van die capsules? Die kan je als het goed is open maken en dan op een lepel doen. Klodder vla erbovenop en smullen maar! :9
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:44:08 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106395995
Wat een eigenwijze flapdrol is je man _O-

En morgen nog een keer lijkt me prima.

Best veel harde buiken vandaag (voor zover ik harde buiken kan onderscheiden dan). Of mijn tripje naar de hema was too much of er staat wat te gebeuren. Hoop het laatste. Hoewel het natuurlijk ook geen harde buiken kunnen zijn. :')
pi_106396171
tante soesa ik heb ook moeite met grote pillen! ik ga ook kokhalzen en rillen! de dagravit zijn dus perfect !
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:50:58 #239
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_106396272
Soempie de mijlpaal der mijlpalen *O*

Kyara, spannend die harde buiken, ik hoop voor je dat ze wat doen! Zelf ook al de hele dag harde buiken en voor mezelf hoop ik het tegenovergestelde :+

covie dat klinkt behoorlijk pittig alles bij elkaar!

Verder ben ik alweer vergeten wat er is gezegd :@
pi_106396422
:D Hahaha Soempie, die mannen ook! :')

Nou morgen lekker weer wandelen dus :P maar dan wordt het weer wel een stuk slechter volgens mij
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:57:37 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106396586
Voor jou een teken om het kalmer aan te doen Klavertje!

Dat is inderdaad wel pittg Covie.
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:57:46 #242
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106396597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Tante_soesa, die van de etos zijn toch van die capsules? Die kan je als het goed is open maken en dan op een lepel doen. Klodder vla erbovenop en smullen maar! :9
Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenken :)
pi_106399071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:39 schreef Soempie het volgende:
IARL, in het restaurant!? Dat lijkt me echt vervelend. Had ze de stoel verpest? En hoe waren de reacties? :o
We waren net halverwege het hoofdgerecht toen ze ineens naar de wc ging. Echt zonder dat het opviel was ze weg. Na 2 minuutjes dacht ik "ik ga eens even kijken", en vroeg hoe het ging. Kreeg ik als antwoord door de deur "ik denk dat m'n vliezen zijn gebroken". Daarop heb ik gevraagd waarom ze dat dacht. Antwoord: "nou, het deed 'knap', en ineens kwam er allemaal vocht uit :D ". Dat was redelijk duidelijk dus :')

We hebben ons geëxcuseerd met de mededeling dat we toch echt ergens anders naartoe moesten gaan :) naar huis gereden, onderweg de vlos gebeld, haar in het ziekenhuis ontmoet en de rest "is history" :s) de reacties van de tafelgenoten waren unaniem: *O* en veel plezier/succes ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:14:48 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106400364
Wij zijn vanmorgen weer goedgekeurd bij de vlos! *O*
Mijn HB was weer eens torenhoog :D
En verder kon ze wel begrijpen dat ik er een beetje doorheen zat.
ze was zelf ook helemaal op door een paar nachten niet geslapen omdat collega op vakantie was :D
Maar goed ik ga weer met frisse moed verder.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:32:09 #245
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_106401139
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Voor jou een teken om het kalmer aan te doen Klavertje!

Dat is inderdaad wel pittg Covie.
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doe :+ ik heb nu verlof dus slaap uit en hang op de bank haha!

Heeft het bij jou nog doorgezet?
pi_106402999
Hoera voor de 40 weken van Soemp!

Hier na veel gedoe eindelijk iets stevigs voorgeschreven tegen de hoest. Ik klink al weken als een tbc-patiënt, m'n keel is er compleet schraal van en niemand doet een oog dicht hier thuis. Nu dus aan de codeïne en ik hoop dat het snel gaat werken...
Hardloper.
IG @webkim
pi_106403162
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenken :)
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:32:10 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106403468
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef klavertje-4 het volgende:

[..]

Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doe :+ ik heb nu verlof dus slaap uit en hang op de bank haha!

Heeft het bij jou nog doorgezet?
nee, al blijft het een beetje onrustig. Rommelen durf ik het niet eens te noemen. En weet ook niet zeker of het nou de kleine is of dat het iets anders is :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:35:36 #249
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106403585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Top! Dankjulliewel :). Dat gaat een hoop gedoe schelen!

Beterschap, Webkim!
pi_106403607
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?
Weet niet hoe dat bij vitamines is hoor, weet wel van sommige medicijnen dat je de capsules niet kapot mag maken, omdat.de.werkzame stof.dan al 'vernietigd' wordt in t maagzuur en ze pas later in t lichaam opgenomen worden. Al zijn dr.ook medicijnen waar t wel kan
(weet niet meer.precies hoe en wat, ben al te lang uit t zorgwereldje ;))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')