weet ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
He ik was ook 3 dagen over tijd hoorvoor mij had het ook nog wel een weekje mogen duren, had nergens last van.
Gerberaatje, heb gisteren ook de hele dag ongeveer in bed gelegen, heerlijk, voelde me ook blegh...
Ik ga ergens in mei al met verlof, plak mijn zomervakantie aan de voorkant eraan. Vorige keer ook t/m week 36 gewerkt en vind het nu wel lekker om gewoon even wat langer te genieten van te voren.
Zwangerschapszwemmen heb ik de vorige keer ook gedaan. Was erg leuk, half uurtje beetje relaxed door het water met alle bollies.
Ik slaap elke dag uit.quote:
Ja precies, die hebben ze op het menu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:35 schreef Kyara het volgende:
Klinkt toch als een leuk uitje Soemp. Veel plezier! En pannenkoeken eten he
Die ballon blijft gewoon blauw hoor. Een rode ballon in een blauw-grijs-wit kamertje is echt een no-go.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies, die hebben ze op het menu.
Ga je nog iets halen bij de HEMA, of gewoon kijken? Ik vind de HEMA altijd ook leuk om gewoon doorheen te wandelen.
En doe je nog een foto later van de schilderijtjes? Als Argento voet bij stuk heeft gehouden voor wat betreft de ballon heeft ie wel lef, zo met een zwangere dame die bijna uitgerekend is.
Kunnen we samen aftellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef clauwheee het volgende:
Smikkelse Soemp!
Phaidra 24e mei is ook mijn laatste werkdag.
Ooh spannend! En ja, het is ook doodeng....quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef tweeoogje het volgende:
Ja, ik ga daar sowieso met afspraak voor inleiden weg, maar ik 'hoop' (ik hoop t nu helemaal niet meer, vind het acuut doodeng) dat ik kan blijven en dat ze dangaan inleiden.
Ja?? Dan ga ik die maar eens halen! Het voelt zo mutserig maar ik sta elke ochtend te kokhalzen bij die Etos pillen en het lukt gewoon niet. Nu heb ik ook andere (heeeeele dure) vitaminen gekocht met een pilvergruizer (jawel) maar dat werkt niet...daaag ¤30! Dan ga ik maar voor de dagravit kijken. Bedankt!quote:
Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Tante_soesa, die van de etos zijn toch van die capsules? Die kan je als het goed is open maken en dan op een lepel doen. Klodder vla erbovenop en smullen maar!
We waren net halverwege het hoofdgerecht toen ze ineens naar de wc ging. Echt zonder dat het opviel was ze weg. Na 2 minuutjes dacht ik "ik ga eens even kijken", en vroeg hoe het ging. Kreeg ik als antwoord door de deur "ik denk dat m'n vliezen zijn gebroken". Daarop heb ik gevraagd waarom ze dat dacht. Antwoord: "nou, het deed 'knap', en ineens kwam er allemaal vocht uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:39 schreef Soempie het volgende:
IARL, in het restaurant!? Dat lijkt me echt vervelend. Had ze de stoel verpest? En hoe waren de reacties?
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Voor jou een teken om het kalmer aan te doen Klavertje!
Dat is inderdaad wel pittg Covie.
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenken
nee, al blijft het een beetje onrustig. Rommelen durf ik het niet eens te noemen. En weet ook niet zeker of het nou de kleine is of dat het iets anders isquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doeik heb nu verlof dus slaap uit en hang op de bank haha!
Heeft het bij jou nog doorgezet?
Top! Dankjulliewelquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |