Nee hoor, dat valt wel mee. Maar af en toe een moment voor mezelf is ook wel prettig, zeker als je samen 2 weken vakantie hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoe gaat het daar!
SWJ, is het zo erg
Ik heb vannacht om een uur of half 6 in de badkamer heen en weer gesprongen. Werkte niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Soempie, waarom zit jij dan nog binnen? Of zit je achterop de fiets te hobbelen?
Dat is net zoiets als een kort keiweggetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef Susie het volgende:
Van de 5de tree op de trap naar beneden denderen, bevalling begint dan binnen 3 tot 5 dagen
Ja, maar jij viel op je gezicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef bitterend het volgende:
hahaha
ik viel op straat met 37 weken maar pas met 39+6 bevallen...
Behoorlijke smak was het inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:26 schreef bitterend het volgende:
ik viel eerst op mijn knieën...daarna op mijn buik..dan handen en dan mijn gezicht
ter info nog iets wat níet de bevalling op gang helptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef Soempie het volgende:
Maar dus niet de juiste manier om een bevalling op te wekken.
dames, een datum-vierling mag ook heur..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:59 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, je gaat toch niet voorkruipen he.....
Dat is inderdaad een voordeel van de mmm. Ik had al bijna de pavlov reactie dat zodra ik in het kamertje kwam ik mijn broek al uit ging trekken. Maar volgens de gyn was het bij de 20 weken echo niet nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:59 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, je gaat toch niet voorkruipen he.....
Tweeoogje, wanneer mag je naar de gyn? Of heb je nog geen afspraak staan?
Soempie, begrijp het wel hoor. Ik had dat ook wel een beetje maar sinds we wat 1e stapjes in de mmm hebben gezet heb ik al best wel wart inwendige echo's gehad dus ben nu wel wat gewend. Enige vervelende vind ik dat de meeste gynaecologen allemaal mannen zijn, terwijl mijn verloskundigen allemaal vrouwen waren.
Ik hoop t niet! (voor mij danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef Susie het volgende:
Van de 5de tree op de trap naar beneden denderen, bevalling begint dan binnen 3 tot 5 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik lig hier op de bank, alles doet pijn, lopen doet pijn, liggen ooknu ben ik nog gestressed ook
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een voordeel van de mmm. Ik had al bijna de pavlov reactie dat zodra ik in het kamertje kwam ik mijn broek al uit ging trekken. Maar volgens de gyn was het bij de 20 weken echo niet nodig
Onze avond ziet er weer eens hetzelfde uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zo en nu ga ik dierentuindinges kijken en dan NCIS en dan slapen...
nee, dat snap ik. hier idem dito hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef tweeoogje het volgende:
Kyara: geen idee nog wanneer de afspraak is, hoor ik morgen. Oh, en op twitter/ fb weet niemand ervan he.
SPOILER: Een lang verhaal geworden, dus maar even spoilertjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat de strijd voor de eerste 2012 baby nu echt is losgebarsten![]()
Maar dames van de trap glijden en zulks vind ik wat overdreven hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, heb jij nu alleen sorry gezegd? Ik bedoel, als het je beste vriendin is, dan kan ze toch ook wel proberen zich wat meer in te leven in hoe het allemaal voor jou is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef Zoë23 het volgende:
Ja misschien wel..
Ze verweet me van alles (dat ik me vaak min voel enz) nou prima
Heb sorry gezegt![]()
En we zullen wel zien hoe zij zich voelt als ze ooit zwanger is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |