Nee hoor, dat valt wel mee. Maar af en toe een moment voor mezelf is ook wel prettig, zeker als je samen 2 weken vakantie hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoe gaat het daar!
SWJ, is het zo erg
Ik heb vannacht om een uur of half 6 in de badkamer heen en weer gesprongen. Werkte niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Soempie, waarom zit jij dan nog binnen? Of zit je achterop de fiets te hobbelen?
Dat is net zoiets als een kort keiweggetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef Susie het volgende:
Van de 5de tree op de trap naar beneden denderen, bevalling begint dan binnen 3 tot 5 dagen
Ja, maar jij viel op je gezicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef bitterend het volgende:
hahaha
ik viel op straat met 37 weken maar pas met 39+6 bevallen...
Behoorlijke smak was het inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:26 schreef bitterend het volgende:
ik viel eerst op mijn knieën...daarna op mijn buik..dan handen en dan mijn gezicht
ter info nog iets wat níet de bevalling op gang helptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef Soempie het volgende:
Maar dus niet de juiste manier om een bevalling op te wekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |