SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het meestal 2 seconden en weer gaan! Met je pauper pc!! Bioware is stom!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef Pixell het volgende:
Die laadschermen duren bij mij ook lang en heb zelf ook een redelijke pc..
Ik ga me meteen unsubben, kut bioware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
zzquote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik kan je twee quotes uit het vorige topic niet quoten, want mobiel. Maar jij heb echt poep in je ogen.
En dat zie ik eigenlijk alleen bij bioware fans bij de gamingcommunity en natuurlijk bij Apple. Elke fout recht praten en achter elke beslissing staan. Jij vond zeker DA2 ook een goed spel?
En het gaat hier niet om het unsubben of iets dergelijks. Maar het is een game waar je maandelijks een voor betaald en dan mag je iets verwachten.
En banned worden door een gamedesign fout in combinatie met vage voorwaarden hoort nou niet echt bij het plezier dat een game zou moeten leveren.
Maar goed het is bioware zijn boot. Zij bepalen wanneer hij zinkt. Andere 'WoW-killers' liggen er al, of zijn zinkende, ik geef het een half jaar tot een jaar voordat het f2p wordt.
Jij bent echt kapot dom.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik kan je twee quotes uit het vorige topic niet quoten, want mobiel. Maar jij heb echt poep in je ogen.
En dat zie ik eigenlijk alleen bij bioware fans bij de gamingcommunity en natuurlijk bij Apple. Elke fout recht praten en achter elke beslissing staan. Jij vond zeker DA2 ook een goed spel?
En het gaat hier niet om het unsubben of iets dergelijks. Maar het is een game waar je maandelijks een voor betaald en dan mag je iets verwachten.
En banned worden door een gamedesign fout in combinatie met vage voorwaarden hoort nou niet echt bij het plezier dat een game zou moeten leveren.
Maar goed het is bioware zijn boot. Zij bepalen wanneer hij zinkt. Andere 'WoW-killers' liggen er al, of zijn zinkende, ik geef het een half jaar tot een jaar voordat het f2p wordt.
Dan vind ik dat gewoon een debiel iets, dat hoort gewoon voorkomen te kunnen worden. Of anders gewoon duidelijk aangeven dat dit niet hoort. Niemand leest tegenwoordig die regels meer omdat ze altijd met ambtelijke taal geschreven worden en gedeeltes meerdere bedoelingen kunnen hebben. De ene bedoelt met exploiten het gebruiken van Hacks, de andere bedoelt zoals hier het gebruiken van in-game mechanics.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij bent echt kapot dom.
Ik zit hier niks goed te praten, ik zeg alleen dat exploiten in geen enkele MMO is toegestaan en dat ze dat moeilijk kun veranderen que game mechanics, want het win-traden kan ook op lvl 50 en dus heeft het niks met lvl caps te maken.
En nee ik heb DA2 niet gespeeld, net zo min dat ik DA1 heb gespeeld.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Bioware't spel is wel leuk hoor, omdat alles vrij nieuw is. Ik denk niet dat ik na deze 90 dagen spelen nog eens een gamecard haal aangezien singleplayer spellen niet zo lang duren.
En dit, de game voelt als een SP aan die geld per maand kost. De shit er buiten omheen zijn "Dood 3 koeien"-shit of slechte raid content.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te makenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef Rivalo het volgende:
En ja ze zit het wel goed te praten. Je hebt immers nog gezegd net dat je voor het verbannen van deze mensen staat. Dat is goed praten, je staat er immers achter.
Andere mening =/= trollenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te maken![]()
Maar ik zal voortaan proberen niet meer te reageren op jouw posts, want je zit hier alleen maar te trollen en daarnaast heeft het ook geen zin om met iemand te discussiëren die ergens de ballen verstand van heeft.
Je hebt waarschijnlijk het deel gemist waar hij in de beta al begon te schreeuwen:quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Andere mening =/= trollen
Begint wel een beetje op het SWTOR forum te lijken zo
understatementquote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Ben net op Alderaan aangekomen, ziet er mooi uit!
Ik zit niet te trollen, ik uit mijn mening. Maar goed ik wil het best over andere MMO's hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te maken![]()
Maar ik zal voortaan proberen niet meer te reageren op jouw posts, want je zit hier alleen maar te trollen en daarnaast heeft het ook geen zin om met iemand te discussiëren die ergens de ballen verstand van heeft.
Trailersquote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk het deel gemist waar hij in de beta al begon te schreeuwen:
"swtor is kut, kijk allemaal is naar deze gw2 trailer."
Maar laten we het weer over swtor hebben! Ik heb echt het idee dat er een tekort aan healers is, tenminste waar ik op het moment quest wel..
SWTOR gerelateerd toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we deze discussie ergens anders voortzetten.
Voornamelijk speel je alleen (tenzij je alleen PvPt of dungeons doet) en je zal na een paar weken - maanden ook niet zo heel rap groepen vinden voor Heroic quests omdat iedereen toch wel op hoog level zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:42 schreef TylerMayhem het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien ofzo maar ik zie verschillende mensen zeggen dat het een veredelde Single Player game is terwijl ik dat niet ervaar aangezien je elke 3 quests wel een Heroic voor 2 of meer mensen krijgt, ik heb met WoW meer "Single Player" gedaan dan met SWTOR.
Dat had ik ook in WoW, ik heb jaren gespeeld en nooit de kans gekregen om echt de Multi-Player kant echt de doen. Was als lastig om op hoogste level iemand te vinden voor een Quest voor meedere personen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voornamelijk speel je alleen (tenzij je alleen PvPt of dungeons doet) en je zal na een paar weken - maanden ook niet zo heel rap groepen vinden voor Heroic quests omdat iedereen toch wel op hoog level zit.
In wow had je ook niet echt elite quests, en met hun "groupfinder" systeem is het probleem opgelost om ook low lvl content te kunnen doen, iets wat bioware ook makkelijk kan implementeren in de toekomst, maar wat nu nog niet nodig is.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voornamelijk speel je alleen (tenzij je alleen PvPt of dungeons doet) en je zal na een paar weken - maanden ook niet zo heel rap groepen vinden voor Heroic quests omdat iedereen toch wel op hoog level zit.
Ik zeg niet dat het een slecht spel is, voor een singleplayer spel zou het een geweldig spel zijn, maar het spel fixt teveel op het level / verhaal, wat weer op level 50 weg is, en te weinig op endgame content, of dat nou PvP of PvE is.
Die EVE online verhalen zijn altijd het mooist. In iedere andere MMO worden spelers behandeld als kinderen maar daar is een economie zonder regeltjes en bescherming van mods. Verraad en game veranderende gebeurtenissen kunnen dan plaatsvinden. Het meest enge legale wat je kan doen in WoW is een stad raiden en misschien een paar spelers tijdelijk lastig vallen. Moch je op internet afspreken en te grote aantallen verzamelen kan je alsnog een permaban krijgenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:53 schreef Rivalo het volgende:
http://massively.joystiq.(...)over-a-trillion-isk/
Dan valt die reden(goedkoop inkopen, duur verkopen) voor die SWTOR ban nog wel mee.
Trouwens voor je de verhalen van een paar classes gespeeld hebt zonder ook maar een beetje end game content gezien te hebben dan zullen de meeste spelers een paar maanden verder zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
In wow had je ook niet echt elite quests, en met hun "groupfinder" systeem is het probleem opgelost om ook low lvl content te kunnen doen, iets wat bioware ook makkelijk kan implementeren in de toekomst, maar wat nu nog niet nodig is.
Ook een beetje voorbarig om al te zeggen dat er que PvE content op lvl 50 weinig te beleven valt, er komen deze maand al nieuwe content uit. Of jij moet alles op lvl 50 al gecleared hebben en hier dus meer over kan vertellen?
Daar zijn we inderdaad nog wel even zoet meequote:Op maandag 2 januari 2012 01:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trouwens voor je de verhalen van een paar classes gespeeld hebt zonder ook maar een beetje end game content gezien te hebben dan zullen de meeste spelers een paar maanden verder zijn.
Beetje MMO general..quote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef Pixell het volgende:
Ook een beetje voorbarig om al te zeggen dat er que PvE content op lvl 50 weinig te beleven valt, er komen deze maand al nieuwe content uit. Of jij moet alles op lvl 50 al gecleared hebben en hier dus meer over kan vertellen?
Nooit gesnapt dat Masterloot. Het mocht niet maar het kon wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar zijn we inderdaad nog wel even zoet mee![]()
off-topic:
Daarom kan je EVE ook niet vergelijken met de rest als je het over exploits/scams hebt etc. omdat daar alles is toegestaan in principe.
Dat je nog energie in die debielen stopt zeg. Het is al 100x uitgelegd in het vorige topic wat de exploit inhoudt en nog lezen of snappen ze het niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij bent echt kapot dom.
Ik zit hier niks goed te praten, ik zeg alleen dat exploiten in geen enkele MMO is toegestaan en dat ze dat moeilijk kun veranderen que game mechanics, want het win-traden kan ook op lvl 50 en dus heeft het niks met lvl caps te maken.
En nee ik heb DA2 niet gespeeld, net zo min dat ik DA1 heb gespeeld.
Ik ben opeens een debiel?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:24 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Dat je nog energie in die debielen stopt zeg. Het is al 100x uitgelegd in het vorige topic wat de exploit inhoudt en nog lezen of snappen ze het niet.
Laat lekker gaan joh! Wat ken jou dat schelen, he?
Maar in welke MMO is dit niet? Afgezien van EVE ben ik nooit ook maar ergens gedwongen group content te doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een slecht spel is, voor een singleplayer spel zou het een geweldig spel zijn, maar het spel fixt teveel op het level / verhaal, wat weer op level 50 weg is, en te weinig op endgame content, of dat nou PvP of PvE is.
Wat kom jij hier eigenlijk doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:31 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik ben opeens een debiel?![]()
Er zijn ook gewoon mensen gebant omdat ze goedkoop inkochten en duur verkochten in de auction..
Religiequote:Op maandag 2 januari 2012 11:17 schreef Morthill het volgende:
Mensenhemel wat is dit toch af en toe een sneu topical die mensen die de waarheid in pacht hebben en maar moeten eisen dat iedereen het eens moet zijn dat TOR een kut spel is. Ga in een ander topic zitten als je de game niks vindt, niemand verplicht je om hier rond te hangen. Laat mensen gewoon genieten van een spel als ze dat willen.
Het lijkt verdorie wel een topic over welke religie of spelcomputer superieur is.
Dat klopt, het verschil is echter dat WoW 8 jaar geleden gereleased was en imo een stuk slimmer omging met de verschillende valkuilen van een mmo. Toch vreemd dat bioware zoveel overneemt van WoW maar dan juist een paar slimme truucjes laat zitten.quote:Dit was bij wow ook zeker niet het geval en dat zijn blijkbaar heel veel mensen vergeten.
Niemand verplicht je om te reageren.quote:Ga in een ander topic zitten als je de game niks vindt, niemand verplicht je om hier rond te hangen. Laat mensen gewoon genieten van een spel als ze dat willen.
Aan de andere kant kon een behoorlijk substantieel deel van de playerbase snel inloggen, wat je bij WoW niet kon zeggen tijdens release. Qua MMO launches is dit verreweg de meest soepele die ik heb meegemaakt de afgelopen jaren.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klopt, het verschil is echter dat WoW 8 jaar geleden gereleased was en imo een stuk slimmer omging met de verschillende valkuilen van een mmo. Toch vreemd dat bioware zoveel overneemt van WoW maar dan juist een paar slimme truucjes laat zitten.
Bij WoW had ik eigenlijk niet echt problemen, behalve wat lag de eerste dag.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aan de andere kant kon een behoorlijk substantieel deel van de playerbase snel inloggen, wat je bij WoW niet kon zeggen tijdens release. Qua MMO launches is dit verreweg de meest soepele die ik heb meegemaakt de afgelopen jaren.
toen je in 2010 begon te spelen zeker?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij WoW had ik eigenlijk niet echt problemen, behalve wat lag de eerste dag.
Buyers Remorse checken, iets wat ik bij elke MMO doe. Altijd leuk hoe mensen verdedigen dat hun spel helemaal geweldig is, puur omdat ze er per maand voor betalen.quote:
Kanker es effe op man, gare grefoquote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Buyers Remorse checken, iets wat ik bij elke MMO doe. Altijd leuk hoe mensen verdedigen dat hun spel helemaal geweldig is, puur omdat ze er per maand voor betalen.
De game heeft 300 miljoen gekost.
Ze hebben nu zoveel verkocht om 98 miljoen op te halen. En nu komt de eerste stroom met mensen die er mee kappen, de mensen die alleen hun gratis maand nog afwachten.
En dan krijg je nog mensen die er mee kappen na een paar maand omdat de endgame nogal zuigt, of een andere reden.
Ik verwacht een warhammer grafiekje.
Ehh wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kanker es effe op man, gare grefoIk ga toch ook niet constant in TRU zitten en al die pauper gelovigen afzeiken? Als je 't niet leuk vind, kom je hier gewoon niet. Als je zand in je vagina hebt ga je 't er maar uit spoelen, maar ga de mede strandgangers er niet mee lastigvallen.
Hell no, meest succesvolle MMO launch ooitquote:Op maandag 2 januari 2012 12:41 schreef Ame_thyst het volgende:
En is deze WoW killer al dood aan het gaan?
I find your lack of faith disturbing.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Zegt niks, Warhammer had ook bijna de miljoen gehaald. Aion zit nu op 3 miljoen subs en is dalende, wordt in Februari Free2Play.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hell no, meest succesvolle MMO launch ooit
Als ik het SWTOR forum moet geloven aan verwijderde topics, ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:41 schreef Ame_thyst het volgende:
En dat zegt natuurlijk ook bar weinig, alleen azijnpissers komen op fora van het spel zelf... dat is nooit anders geweest.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Als ik het SWTOR forum moet geloven aan verwijderde topics, ja.
Nou ja, ik vind nog steeds al je mensen bant doordat ze de Auction gebruiken je het zelf op je afroept.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat zegt natuurlijk ook bar weinig, alleen azijnpissers komen op fora van het spel zelf... dat is nooit anders geweest.
o ja, azijnpissers gaan ook naar metacritic iddquote:Op maandag 2 januari 2012 12:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind nog steeds al je mensen bant doordat ze de Auction gebruiken je het zelf op je afroept.
Metacritic userscore is ook nog net een 6 ofzo.
quote:I had high hopes for this game and then it came out, IT HAS THE SAME GAMEPLAY AS EVERY OTHER MMORPG OUT THERE!!!!! seriously i know that hotkeys are probably the only way to play an mmo but still they should have found something new. The graphics, OMG THE GRAPHICS are so terrible, rather than making **** graphics so that even the worst pc can run this they should have made this game so graphically demanding that only the highest end pc's could run this! that way there would be no casuals amiright /v/? In the end what you get is your fairly decent mmo but with a star wars skin slapped over it, and a Bioware sticker"
quote:The Old Republic feels as if someone took a mediocre WoW clone and added a few poorly written and poorly presented story quests to it. The cutscenes and dialog are so bad that I just laugh and laugh at how horribly made they are, and then I cry because I realize I wasted money to prop up a terrible company. This is supposed to be one of the most expensive games in history, but the quality doesn't show it at all. Do yourself a favor and save your money for a company and game with vision, such as Guild Wars or TERA.
etc etc.quote:I am not enjoying this game at all as a fan of KotOR 1 and 2. The animations are stiff, the voice acting is mediocre at best, and the combat is nothing original. Having the zones instanced makes it feel empty and devoid of life. And when you do actually see groups of people the game is so horribly optimized the game will completely crap itself. Not to mention that they bent my favorite story aspects from KotoR's 1 and 2 and bent them over the table for an un-lubed anal pounding. This game could get better with time but as of right now it is below average at the very best. I really wish KotOR 3 was made instead of...this.
Tijdje geleden zag ik wel een normale rant, zal hem even opzoeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
o ja, azijnpissers gaan ook naar metacritic idd
dit soort rants neem ik ook niet serieus ;
[..]
[..]
[..]
etc etc.
user-reviews op metacritic variëren zo hard tussen 10 en 0 dat het gewoon geen realistische score geeft van een spel.
Joh, shit is net twee weken uit en je roept nu al dat alles gefaald en gedoemd is.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Buyers Remorse checken, iets wat ik bij elke MMO doe. Altijd leuk hoe mensen verdedigen dat hun spel helemaal geweldig is, puur omdat ze er per maand voor betalen.
Iets met een ontwikkelingstijd van vele jaren, beta van 6 maanden en een budget van 300 miljoen zou vele bugs / UI issues niet mogen hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
Joh, shit is net twee weken uit en je roept nu al dat alles gefaald en gedoemd is.
Ik vind het prima dat het allemaal niet zo vernieuwend is. WoW gameplay vond ik nog steeds echt uitstekend maar ik was de setting beu. Deze game is het helemaal voor mij zo.
Okay je hebt gelijk. Spel is kut, ik stop meteen met spelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iets met een ontwikkelingstijd van vele jaren, beta van 6 maanden en een budget van 300 miljoen zou vele bugs / UI issues niet mogen hebben.
Ik ben geen grefo, ik ben geen eens gelovigquote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Nee iemand lacht je heel hard uit. En ik lach mee.
Geen flauw idee waar je dit op gebaseerd hebt. Maar je hebt nu ongeveer voorspelt waar Call of Duty heen gaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef Pixell het volgende:
Rivalo onderzoekt gewoon naar nieuwe mogelijkheden, hij brengt binnenkort ook een fps uit zonder gun, hp/ammo bar en crosshair
Zeg ik dat dan? Ik deel mijn mening, die mening hoef jij niet te delen. Ik vind het ook wel een leuk spel, voor een singleplayer. Competitief raiden, PvPen zal niet soepel verlopen met het huidige UI.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
Okay je hebt gelijk. Spel is kut, ik stop meteen met spelen.
Beter zo?
Is dit een jedi mind trick?!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef STING het volgende:
Ok, klaar met de hopeloze 'glazen bol' discussie over of TOR gaat falen of niet
Discussies over de verschillende MMO's in het algemeen mogen in een ander topic.
Nu weer verder praten over het spel zelf.
Move along, move along.
Dankquote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef STING het volgende:
Ok, klaar met de hopeloze 'glazen bol' discussie over of TOR gaat falen of niet.
Ook hoef je niet hier niet te blijven verkondigen dat je het spel kut vindt.
Discussies over de verschillende MMO's in het algemeen mogen in een ander topic.
Move along, move along.
Volgende keer ben ik erbijquote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef JediSimons het volgende:
Afgelopen vrijdag onze eerste guild event gehad. Guild leader heeft besloten om met z'n allen naar Tatooine te gaan om Datacrons te verzamelen. Toen we eenmaal aangekomen waren in The Dune Sea, moesten we wachten op een ballon. Deze ballon brengt je naar de locatie van de 2 Datacrons. Echter stonden hier al een paar Republic spelers op.
Dus wij vanaf de grond de ballon achter na jagen om te proberen om die Rep. spelers dwars te zitten. Uiteindelijk is het gelukt om de Rep. spelers van de Datacrons weg te slaan. Een hele grappige situatie. (zie filmpje)
Vervolgens hebben we besloten om naar het opspring stukje te reizen, om zelf op die ballon te komen. Echter stonden hier al wat lvl 50 Reps. te wachten.
Uiteindelijk in General Chat een grote groep bij elkaar gesmokkeld van 20s t/m 30s om te proberen die level 50s te killen. Of het is gelukt... zie het filmpje:
Wat een geniale avond was dit. PVP servers.
Hè bah, andere meningen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef STING het volgende:
Ok, klaar met de hopeloze 'glazen bol' discussie over of TOR gaat falen of niet.
Move along, move along.
Maak vooral geen haastquote:Op maandag 2 januari 2012 13:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hè bah, andere meningen.![]()
Maar goed. Jullie zien met nog wel een keer.
Maandje of 2?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef Rahl het volgende:
Gisteren 37 geworden met m'n Scoundrel. Maakte laatst een Jedi Knightje voor Slicing ernaast, maar die lui hebben een veel epischer verhaal. Dat is wel 't jammere van Smugglers, ze doen toch wel een beetje dingen in de marge. Jedi zijn meteen van doorslaggevend belang voor de Republic.
[..]
Maak vooral geen haast.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hè bah, andere meningen.![]()
Maar goed. Jullie zien met nog wel een keer.
Op Tatooine is er anders best wat te doen, ben al aardig wat republic tegengekomen daarquote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel jammer dat World PvP dood isLevel 41 en nog geen een keer iemand van de Republic tegengekomen buiten BGs
Bioware fanboi in het huisquote:
Ik heb van horen zeggen dat geld sturen naar alts ook veel problemen kan opleveren, naast het feit dat je geen bank-alt mag hebben komt het geld soms ook niet aan.quote:
Je loopt op level 7 al vast?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik ben een Republic Trooper en ik moet data uploaden. Maar ik krijg die Imperial Officers maar niet dood.. Ze doden mij steeds
Iemand tips?
Ben level 7
ik zou gewoon wat andere missies doen en terugkomen als je lvl 8 bent met nieuwe abilities dat kan al een hoop schelen. Aangezien je een beginner bent, weet je wel dat je met de trooper sneller ammo regenerate als je er meer van hebt? Met een lastig gevecht moet je dus niet in 1 keer al je goede abilities gebruiken maar juist rustig aan doen en zorgen dat je een hoge regeneration van je ammo blijft houdenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik ben een Republic Trooper en ik moet data uploaden. Maar ik krijg die Imperial Officers maar niet dood.. Ze doden mij steeds
Iemand tips?
Ben level 7
Voor bank-alts kan je geband worden, net zoals tradenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat geld sturen naar alts ook veel problemen kan opleveren, naast het feit dat je geen bank-alt mag hebben komt het geld soms ook niet aan.
Zou ik echt oprecht mee opletten.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niet mogen traden lol wtf?
Bioware slaat echt door.. ze snappen geloof ik niet wat een mmo is ofzo.
Mogen ze mij straks ook bannen met die vele 100k's die ik ondertussen heb op lvl 34
Mag niet té rijk zijn voor voordat je level 50 bent uiteraard.
Enige wat ik doe is slicing - cybertech - en bijv. missions verkopen voor 9/10x onder de markt prijs maar omdat ik er vrij veel "vind" levert het redelijk wat op.quote:
Het is niet alleen Bioware en EA die soms rare en oneerlijke dingen doen. De community is ook behoorlijk gestoord.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat van al die gebande mensen we niet het hele verhaal horen, en er dus exploits of andere ongein in het spel is
Het begon met dat verhaaltje over low level mensen op Ilum ofzo, het bleek dat er met de vijand samengewerkt werd om steeds een chest met geld opnieuw te laten spawnen, logisch dat je dan de banhammer krijgt.
Uiteraard hebben we het wel nog over EA en Bioware, die staan nou eenmaal niet bekend om hun goede community interactie.
Zo lang je maar niks exploit zit je wel goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is slicing - cybertech - en bijv. missions verkopen voor 9/10x onder de markt prijs maar omdat ik er vrij veel "vind" levert het redelijk wat op.
En verder zijn het vooral credits van quests overigens dus dat zou echt frappant zijn.
Zit nu dik op de 400k meen ik.
lijkt me fake, er staan zelfs spelfouten inquote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor bank-alts kan je geband worden, net zoals traden
[ afbeelding ]
Dit lijkt me trouwens een foutje en niet bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
waardoor je je subscriptie niet meer kan stop zetten.
Dat hoop ik maar, ik heb 't sowieso al niet hoog van Bioware en dit maakt het absoluut niet heel veel beterquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit lijkt me trouwens een foutje en niet bedoeld?
Echter betaal ik bij MMOs alleen maar per maand of via een gamecard en doe ik niks met abonnementen
Maar het schelden klinkt ook niet als het hele verhaal, ze hebben nota bene een profanity filter erop zitten... het woord 'kunt' wordt standaard zelfs gefilterd en dat heb ik al heel wat gezegd in de chat.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
mocht alles waar zijn is het zeker wel vreemd
al vind ik dat ilum-geval nog wel logisch, maar shit zoals schelden en de market playen moet kunnen
nog steeds volle servers elke dagquote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt er eigenlijk nog wel gespeeld? Het enige wat ik zie in dit topic is 'discussies' over randzaken.
Druk bezig met mijn Imperial Agent ondertussenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt er eigenlijk nog wel gespeeld? Het enige wat ik zie in dit topic is 'discussies' over randzaken.
samequote:Op maandag 2 januari 2012 17:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Druk bezig met mijn Imperial Agent ondertussen
O dus je denkt dat zij geen spel/grammatica fouten maken?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
lijkt me fake, er staan zelfs spelfouten in
Dat van het schelden is echter wel een rare zaak en imo moet bioware zich niet zo aanstellen, alsof ze verwachten dat mensen niet schelden in een gaming community.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O dus je denkt dat zij geen spel/grammatica fouten maken?
AlstublieftZo te zien een helpdesk in IndiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O dus je denkt dat zij geen spel/grammatica fouten maken?
AlstublieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker uit de hoogte doen hoor.
Maar uiteraard hoort het niet, die bots.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ik hou er gewoon van om dingen te haten, ook al vind ik het zelf leuk.quote:
En als je je class skill (weet ff niet hoe het heet) activeert, dat je 2% maxhealth terugkrijgt elke 3 sec enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Muziek is wel top, alleen mis ik het wel heel erg in het spel zelf, volgens mij heb je het alleen maar in Dungeons / Elite mobs?
Dat is ook maar hoogstens eens in de 20 minutenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
En als je je class skill (weet ff niet hoe het heet) activeert, dat je 2% maxhealth terugkrijgt elke 3 sec enzo.
Nee hoor, hoor het met regelmaat wel voorbij komen alleen de punten waarop het triggered ben ik niet helemaal over uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Muziek is wel top, alleen mis ik het wel heel erg in het spel zelf, volgens mij heb je het alleen maar in Dungeons / Elite mobs?
Want spelfouten = fake?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
lijkt me fake, er staan zelfs spelfouten in
Dat van het schelden is echter wel een rare zaak en imo moet bioware zich niet zo aanstellen, alsof ze verwachten dat mensen niet schelden in een gaming community.
Healer hier. Als ik de vraag naar healers zo eens bekijk dan zit ik daar in ieder geval mooi goed mee. Jammer alleen dat ik nu niet kan spelen ivm pc-problemen. Problemen die morgen hopelijk opgelost zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 17:34 schreef Pixell het volgende:
lvl 39 Jedi Knight op het moment, net Balmorra afgerond, heb er alleen nog vet veel heroic 4 quests, maar geen healers te vinden (ook al zijn er 70 man in de instance)
Lastig vanuit Frankrijkquote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
Heb hem ook gehadquote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor bank-alts kan je geband worden, net zoals traden
[ afbeelding ]
Agh, je wilt niet dat de economie in handen komt van de rijken. Vind het een logische grens. Want als je dit niet bestraft, wat houdt mensen dan tegen om alles op AH te kopen in groepen en dat dan weer flink duurder er terug op te zetten?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Heb hem ook gehad![]()
Dit is toch altijd mijn dagelijkse bezigheid in een MMO 30/60min lang auction house checken dingen kopen die te goedkoop zijn en er dan weer duurder doorverkopen.
Kinderachtig
Winst was wel minimaal ongeveer 15-20k per dag en dat ging toch wel weer snel op aan mounts en training en andere dingen. Loop nu ook nog maar rond met 150kquote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, je wilt niet dat de economie in handen komt van de rijken. Vind het een logische grens. Want als je dit niet bestraft, wat houdt mensen dan tegen om alles op AH te kopen in groepen en dat dan weer flink duurder er terug op te zetten?
Er zijn regels in elke economie en die moeten er niet zijn in het belang van de rijken.
Ja, kortom de armen uitbuiten en voor jezelf een leuke nieuwe auto kopen met de winstquote:Op maandag 2 januari 2012 18:45 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Winst was wel minimaal ongeveer 15-20k per dag en dat ging toch wel weer snel op aan mounts en training en andere dingen. Loop nu ook nog maar rond met 150k
Geld is makkelijk te verkrijgen hoor, ik heb met slicing (na de nerf) gemakkelijk 500k verdientquote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, kortom de armen uitbuiten en voor jezelf een leuke nieuwe auto kopen met de winstExact wat je ook niet wilt in de economie van de echte wereld.
Die threadquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil deze ff posten. Moest wel lachen.
[ afbeelding ]
Het is trouwens bijna bij elke MMO zo
Hoe lang duurt dit ongeveerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toe
Ik heb echt dubbel gelegenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil deze ff posten. Moest wel lachen.
[ afbeelding ]
Het is trouwens bijna bij elke MMO zo
Hier ook een leukequote:Op maandag 2 januari 2012 19:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijn Biodrone folder is weer 40 pics rijker>
Ik moet zeggen ik heb ook een meer dan redelijke pc en mijn laadschermen duren ook redelijk lang af en toe, vooral bij het laden van planeten. Maar je kan het ook overdrijvenquote:
..you serious? xDDquote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, je wilt niet dat de economie in handen komt van de rijken. Vind het een logische grens. Want als je dit niet bestraft, wat houdt mensen dan tegen om alles op AH te kopen in groepen en dat dan weer flink duurder er terug op te zetten?
Er zijn regels in elke economie en die moeten er niet zijn in het belang van de rijken.
Kreeg nu net bevestiging dat ik erin mag. Thanks!quote:
Onder mijn documenten in de Star Wars The Old Republic folder.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Friday12 het volgende:
domme vraag mischien maar waar slaat swtor je screenshots op?
andere helm ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:34 schreef Berend. het volgende:
Euh jongens. Ik speel SWTOR nu al sinds het begin. Leuke game enzovoort. Maar sinds een aantal dagen is de stem van mijn charater veranderd. Maar dan in een negatieve manier. Het klinkt dof, en net alsof de stem voor een machine wordt gehaald. Eerst was alles prima..
Maar als ik een quest doe, is de stem van de gene die de quest geef wel goed enzovoort.
Hoe kan dit..?
Kan zijn dat je een helm draagt, je kan de optie aanvinken zodat je je helm niet meer ziet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:34 schreef Berend. het volgende:
Euh jongens. Ik speel SWTOR nu al sinds het begin. Leuke game enzovoort. Maar sinds een aantal dagen is de stem van mijn charater veranderd. Maar dan in een negatieve manier. Het klinkt dof, en net alsof de stem voor een machine wordt gehaald. Eerst was alles prima..
Maar als ik een quest doe, is de stem van de gene die de quest geef wel goed enzovoort.
Hoe kan dit..?
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Onder mijn documenten in de Star Wars The Old Republic folder.
je companions pakken gewoon uit je cargo hold waar je ook bentquote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
is dat probleem van de mailbox alleen op mijn server aangezien ik er niemand over hoor? heb net 20 mails kunnen openen omdat iemand zei dat de mailbox op tatooine nog wel werkte en dat bleek waar te zijn
trouwens heeeeeeel chill dat ik gewoon kan craften terwijl mijn spullen in mijn kluis zitten, weet niet of je op de fleet moet zijn daarvoor maar sowieso erg handig
Helm of misschien omdat je dark side gaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:34 schreef Berend. het volgende:
Hoe kan dit..?
rofl pantoffel, dit wist ik ook nog niet, brb ff 20 slots legenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ohja klinkt zo logisch het zijn natuurlijk je companions die het craften doen![]()
voor niks loop ik al 10 levels rond met 30 slots bezet door crafting spullen haha
Ik hoop voor jullie niet dat EA ooit users gaat overgooien naar andere servers om zo balans te creëren, iets waar ik ze nog wel voor aan zie ookquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef Fir3fly het volgende:
Dilemma. Mijn server is kut, de Empire/Republic ratio is schat ik zo'n 80/20 %. Dat betekent vrijwel lege planeten, geen groepen voor instances en geen enkele kans in PvP om iets anders te krijgen dan Voidstar.
Maar ja om nou weer helemaal opnieuw te beginnen is ook weer zo wat...
Bedankt voor het advies.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie niet dat EA ooit users gaat overgooien naar andere servers om zo balans te creëren, iets waar ik ze nog wel voor aan zie ook
Nee maar ik heb wel meer games van EA gekocht en ze zijn nogal goed in slechte beslissingen waardoor een hele community van een game boos wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke planeten komen hierna?![]()
gzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:34 schreef S1gnum het volgende:
Zojuist level 50 geworden met m'n Agent. Heb nog een hele planeet te gaan
39 en net balmorra afgerond?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:34 schreef Pixell het volgende:
lvl 39 Jedi Knight op het moment, net Balmorra afgerond, heb er alleen nog vet veel heroic 4 quests, maar geen healers te vinden (ook al zijn er 70 man in de instance)
quote:Stephen Reid
First, action was taken against a number of accounts for what's commonly known as 'gold farming' - or in our case, credit farming. These accounts were found to be exploiting the game in a variety of ways to maximize their credits in order to sell them to other players. Our Terms of Service team took action against these accounts and removed them permanently from the game.
Second, a smaller number of accounts were warned or temporarily suspended for exploiting loot containers on Ilum. To be completely clear, while players may choose to travel to Ilum earlier than the recommended level (40+) and may loot containers if they can get to them, in the cases of those customers that were warned or temporarily suspended, they were systematically and repeatedly looting containers in very high numbers resulting in the game economy becoming unbalanced.
None of these accounts were banned for their actions and no accounts have been banned for travelling to Ilum while still relatively low level. By comparison, the number of accounts that were warned or temporarily suspended was considerably lower than the number of accounts banned for 'credit farming'.
It's important to remember that our Terms of Service team is extremely careful and thorough in their investigation of any potential exploit or unusual activity in-game. Working closely with the development team and using extensive metrics based on player activity, they are able to determine what is normal player activity, what is unusual and what is exploiting. Our goal is always to ensure a fair game experience for all players while also protecting the rights of individuals, and if people are disrupting the play experience for others action will be taken.
While we will not discuss the details of any individual action, whenever we take action against an account we believe they have clearly broken our Terms of Service. Any action taken against an account can be appealed and in some cases actions have been rescinded.
While we understand people's concern about actions taken against accounts, please remember the Terms of Service team exists to help ensure a balanced and fair game experience for all. When you see reports of actions taken against someone's account, remember they are choosing to tell their version of the story - and there are two sides to every story.
In summary, our Terms of Service team took action against a number of accounts that were 'credit farming' to remove them permanently from the game. They also warned and temporarily suspended - but did not ban - a smaller number of accounts for activities on Ilum that were decided to be game exploits.
Some adjustments will be made to Ilum in the near future to discourage future exploits. However, the planet is still open to anyone who wishes to travel there.
The goal of the Star Wars: The Old Republic team is to maintain a service for our customers that is fun to play and equitable for everyone. Critical to this goal is making sure that gameplay is fair and reasonable and we are constantly on the lookout for anything that would prove to be a detriment to your gameplay experiences.
Thanks for reading, and we hope this gave you some insights
Dat is de "sith/dark side corruption" die je ziet ingame.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:51 schreef Enchanter het volgende:
Mijn mannetje begint steeds meer op een zombie te lijken.
Op het 'character selection screen' ziet hij er uit als een jonge god.
Eenmaal in game , lijkt het net op ze hem opgegraven hebben.
pics volgen vanavond wel denk ik
Alleen maakt dat soms niet uit vanwege een bug. Maar die zou in de volgende patch worden opgelost.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is de "sith/dark side corruption" die je ziet ingame.
Kun je uitzetten in de preferences - social - hide dark side corruption.
Ik blijf Kaas City, als Nederlander, een aparte naam vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:51 schreef TylerMayhem het volgende:
Ik ben ook net klaar met Alderaan (op 1 Datacron na) en ga nu naar Taris. Elke keer als ik naar nieuwe planeet ga ben ik echt nieuwschierig omdat ze er allemaal awesome uitzien. Weet nog toen ik Kaas City binnenkwam heb ik echt effe staan rondkijken.
heb ik ook telkensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik blijf Kaas City, als Nederlander, een aparte naam vinden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Elke keer als ik er heen vlieg denk ik ook dat ik in de intercity naar Alkmaar zit.
Haha, ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
Het blijft maf inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
Zoals ik al dacht dus een hoop gezeik om niets.quote:
YOU WANT PRAY GAME?quote:Second, a smaller number of accounts were warned or temporarily suspended for exploiting loot containers on Ilum. To be completely clear, while players may choose to travel to Ilum earlier than the recommended level (40+) and may loot containers if they can get to them, in the cases of those customers that were warned or temporarily suspended, they were systematically and repeatedly looting containers in very high numbers resulting in the game economy becoming unbalanced.
Je kunt er niet om heen dat deze mensen onterecht gebanned worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
YOU WANT PRAY GAME?
END OF RINE
GRORIOUS COMMUNIST BIOWALE
Leuk geprobeerd, maar nee. Suspension, geen ban.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je kunt er niet om heen dat deze mensen onterecht gebanned worden.
Biodrones kijken helemaal niet naar die tweede groep en lezen hier gewoon expres overheen.
EA MASTER RACE
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar nee. Suspension, geen ban.
Ze zijn tijdelijk gebanned, dus jawel.quote:A temporary debarment, as from school or a privilege, especially as a punishment
Zoiets heet dus een suspension.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn tijdelijk gebanned, dus jawel.
En je vindt het niet erg dat ze mensen suspenden omdat ze het spel spelen? 'o maar het is geen ban, dan is het niet zo erg'.quote:
Ik persoonlijk vind het niet erg dat er mensen suspend worden die doelbewust een systeem misbruiken om meer geld te verdienen. Dat Ilum gebeuren is willens en wetens een feature van het spel misbruiken om fiks te cashen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En je vindt het niet erg dat ze mensen suspenden omdat ze het spel spelen? 'o maar het is geen ban, dan is het niet zo erg'.
Nee, gewoon nee.
Gewoon slechte bioware damagecontrol.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet erg dat er mensen suspend worden die doelbewust een systeem misbruiken om meer geld te verdienen. Dat Ilum gebeuren is willens en wetens een feature van het spel misbruiken om fiks te cashen.
Dat is een ander punt. Het gaat hier over semantiek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En je vindt het niet erg dat ze mensen suspenden omdat ze het spel spelen? 'o maar het is geen ban, dan is het niet zo erg'.
Nee, gewoon nee.
Nou ja 'goedpraten' ik ben het met de bans eens voor de Ilum-feature misbruikers. Mensen die slim het auctionhouse bespelen om winst te maken bannen ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gewoon slechte bioware damagecontrol.
Valt niks over goed te praten.
Hoezo misbruiken? Je mag er gewoon heen gaan hoor. Als je op laag level telkens gedood wordt door de mobs daar dan is dat je eigen schuld maar je verdient er wel wat mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet erg dat er mensen suspend worden die doelbewust een systeem misbruiken om meer geld te verdienen. Dat Ilum gebeuren is willens en wetens een feature van het spel misbruiken om fiks te cashen.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef Enjoirobbin het volgende:
Hou nou eens op met trollen en laat ons biodrones ons slechte spel spelen.
En alle haters haten toch wel, dus who cares?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ze daar een goede naam mee krijgen? Behalve bij de Biodrones maar die eten toch al hun schijt wel.
Als men zich wat minder passief zou opzetten tegen bepaalde dingen, zoals in dit geval het gedrag van Bioware, zou Bioware nu misschien hun gedrag aan passen en dingen beter maken voor iedereen, maar misschien is die schijt wel te lekker voor sommigen, niks aan te doen helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En alle haters haten toch wel, dus who cares?
Oh ja, op de barricaden met z'n allen. Occupy Bioware!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als men zich wat minder passief zou opzetten tegen bepaalde dingen, zoals in dit geval het gedrag van Bioware, zou Bioware nu misschien hun gedrag aan passen en dingen beter maken voor iedereen, maar misschien is die schijt wel te lekker voor sommigen, niks aan te doen helaas.
Als ik er nu actief last van had was het wat anders geweest, maar ik ben te druk met werk en gewoon het spel spelen (naast alle andere dingen) om me überhaupt wat aan te trekken van de problemen van wat veredelde gold-farmers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als men zich wat minder passief zou opzetten tegen bepaalde dingen, zoals in dit geval het gedrag van Bioware, zou Bioware nu misschien hun gedrag aan passen en dingen beter maken voor iedereen, maar misschien is die schijt wel te lekker voor sommigen, niks aan te doen helaas.
Even 'not done' zeggen tegen Bioware voldoet hoor, maar ik vind je enthousiasme wel lekker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja, op de barricaden met z'n allen. Occupy Bioware!
Amen to that!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef pl4kkie het volgende:
Haters gonna hate. Jankerds allemaal. Bevalt het je niet speel het dan niet. Klaar, basta, over en uit.
Ik speel met plezier mijn trooper. Morgen een nieuwe videokaart. Weg fps lag
Maar dan raak ik m'n biodrone status kwijtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even 'not done' zeggen tegen Bioware voldoet
Nee, maar dit is gewoon iets wat de laatste tijd compleet mis gaat in de PC gaming community.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja, op de barricaden met z'n allen. Occupy Bioware!
OK MANGZ, ROCK ON YO!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef Rivalo het volgende:
Blablabla gehuil omdat z'n gw2 topic geen aandacht krijgt
HE BAH ANDERE MENINGEN EN ZEGT WAT HIJ VIND VAN EA, EA MASTER RACE, HIJ IS EEN TROLL.quote:
Of proberen anderen over te halen om niet alles te slikken en zodoende alle game bedrijven terug te keren naar hun voormalige glorie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
En het meest volwassene om te doen met al die haat jegens EA is gaan zitten zuigen en trollen in dit topic. Juist.
Het lijkt tegenwoordig wel of er van de gamebedrijven verwacht wordt een cao af te sluiten met de spelers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of proberen anderen over te halen om niet alles te slikken en zodoende alle game bedrijven terug te keren naar hun voormalige glorie.
Dat zeg ik ook nergens maar er is gewoon iets mis. BF3 is dan ook mijn laatste EA game. Ik dacht dat het een goede sequal was van BF2, maar het was gewoon BFBC2.5 en dagen lang gezeik met Origin en de klantenservice van EA.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Rivalo, dat ik je mening niet deel wil niet zeggen dat ik tot m'n oksel in het aarsgat van EA zit te roeren.
Dus koop geen spellen meer die worden uitgegeven worden door EA en/of gebruik maken van Origin. Dat geeft een veel beter signaal dan in een gametopic lopen schreeuwen tegen mensen die niet zitten te wachten op je boodschap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens maar er is gewoon iets mis. BF3 is dan ook mijn laatste EA game. Ik dacht dat het een goede sequal was van BF2, maar het was gewoon BFBC2.5 en dagen lang gezeik met Origin en de klantenservice van EA.
Oh ja, krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Morgen gaat iedereen weer zeiken over de maintenance-window dus ik bereid me daar vast op voor
Je krijgt als de stats gelijk getrokken worden geen PVPstat volgens mij (die wel op PVP gear zit).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Enjoirobbin het volgende:
Wat is het nut van harde papi pvp gear als alle stats toch gelijk worden getrokken?
Je bedoelt toch gewoon server maintenance? Normaal voor elke MMO dus nee sorry.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Morgen gaat iedereen weer zeiken over de maintenance-window dus ik bereid me daar vast op voor
Had wel op een betere tijd gekund, maarja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch gewoon server maintenance? Normaal voor elke MMO dus nee sorry.
stats worden niet gelijk getrokken maar stats van jouw lage level worden omgerekend naar lvl 50 statsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Enjoirobbin het volgende:
Wat is het nut van harde papi pvp gear als alle stats toch gelijk worden getrokken?
Tot 5 slapen, whut.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef Pixell het volgende:
Ach als het maar tot 5 is morgen lig ik net als vandaag nog te pitten.
Vakantie
Ik slaap tot 4:30 's-ochtends, geen vakantie maar gewoon werkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik slaap ook tot 5 maar dan s'ochtendsook vakantie dus werken
Ja speeder skill 2 : 210k credits.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:00 schreef pl4kkie het volgende:
Even weer ontopic. Je kan op level 25 een mount kopen. Die is 90% snelheid als ik het goed heb? Maar je kan op lvl 40 toch een nog snellere mount kopen?
Als je gewoon alle quests doet hoef je niet eens te slicen, krijg je die 210k ook wel door alleen te questen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
TWEEHONDERDTIENDUIZEND WTF MAAAAANG
Hoe komt iedereen dr bij dat t geld voor t oprapen ligtWaren allemaal slicers pre-patch zeker.
Want met die armstech dan ben ik meer kwijt aan de resources dan dat ik een 'vol' product verkoop aan de vendor. Verkopen aan het AH lukt ook maar 20% bij mij (ook al doe ik expres de prijs ietwat naar beneden)
Ben nu bijna lvl 36.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
TWEEHONDERDTIENDUIZEND WTF MAAAAANG
Hoe komt iedereen dr bij dat t geld voor t oprapen ligtWaren allemaal slicers pre-patch zeker.
Want met die armstech dan ben ik meer kwijt aan de resources dan dat ik een 'vol' product verkoop aan de vendor. Verkopen aan het AH lukt ook maar 20% bij mij (ook al doe ik expres de prijs ietwat naar beneden)
Nah dat doe ik niet eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Catch_me het volgende:
gewoon slicen als een boss end die epic missions doorverkopen voor 20-40k
Jij levelt je cybertech dus via scavenging met green items?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ben nu bijna lvl 36.
550k credits al.
Met heel veel ook nog eens gekocht zo tussen door van de markt.
Skills zijn scavenging - cybertech en slicing. (slicing 1 dag voor de patch genomen dus nee daar is t niet van)
ja maar ik ga niet alleen questen. Dan doe ik op een gegeven moment lvl 30 quests als ik lvl 42 benquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als je gewoon alle quests doet hoef je niet eens te slicen, krijg je die 210k ook wel door alleen te questen.
Je kan dingen slicen, volgens mij in de vorm van kluisjes ('saves' ) etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:05 schreef pl4kkie het volgende:
Met slicing, moet je dan perse je companion op missie sturen, of kan je ook dingen uit de wereld slicen ?
Die mount zorgt er wel voor dat je minder snel eraf geblazen wordt als je in combat zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja speeder skill 2 : 210k credits.
Dan een 100% speeder kopen voor minimaal 25000.
Niet in een Cantina uitloggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:48 schreef Salamando het volgende:
Log ik in, word ik meteen door een level 50 in elkaar getimmerd.
In een cantina uitloggen en vervolgens te snel levellenquote:
Eerst weer naar de andere kant van tatooine moeten voordat je verder kan questen als je eventjes uitgelogd bentquote:
quick travelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eerst weer naar de andere kant van tatooine moeten voordat je verder kan questen als je eventjes uitgelogd bent.
Heeft een cooldownquote:
quote:
Eindelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Rivalo het volgende:
Nah, tis over. Heb ook geen zin meer in zeiken in dit topic, dit heeft het voor me afgemaakt.
QFTquote:
quote:
Ja vast.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Rivalo het volgende:
Heb ook geen zin meer in zeiken in dit topic
Ja en blauwe metals koop ik via de markt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij levelt je cybertech dus via scavenging met green items?
Mooi, wegblijven dan ook nuquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Rivalo het volgende:
0:15 - typical start, stand still, dps
0:55 - collapsing floor, lich king
0:55 - 2:12 - literally walking down stairs, the guy even says its a useless phase
2:12 - 2:30 - WAITING FOR BOSS TO COME BACK
2:40 - mindtraps, just like sindrigosa from ICC in Wow
2:50 - focus down mindtraps... HOLY SHIT THIS IS THE SAME FIGHT
3:00 - don't stand in lightning
3:30 - says 3rd phase is no big deal
3:40 - phnatom must die, a healer can dps it down
4:00 - MORE WALKING DOWN STAIRS HOLY SHIT WHAT
4:25 - HE IS LITERALLY CRAFTING IN A BOSS FIGHT, BECAUSE THERE IS NOTHING TO DO
5:00 - still waiting for stairs
5:16 - still walking on stairs
5:27 - waiting for boss again
Last phase is plagued with glitches that randomly kill you
6:20 - dps boss when shield is down
lawl. dit is dus endgame.
Nah, tis over. Heb ook geen zin meer in zeiken in dit topic, dit heeft het voor me afgemaakt.
Wat ben jij een fukking loser man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Zo'n gast in die mindtrap kan geen eens de boss zien neergaan
En wie de neuk ben jij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:10 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Wat ben jij een fukking loser man.
Op mousepad spelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:32 schreef Pixell het volgende:
haha dikke kanker, mijn muis is overleden!
Enige nadeel aan de 518 tegenover de voorganger (de 510 ofzo?) is dat de 518 niet op mijn muismat werkt (steelpad).quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef Catch_me het volgende:
mx518, muis voor bazen. Ik gebruik de voorloper G5 nog steeds, al een jaar of 6-7 denk ik
Zit te twijfelen om zo eentje te halen :quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Enige nadeel aan de 518 tegenover de voorganger (de 510 ofzo?) is dat de 518 niet op mijn muismat werkt (steelpad).
Kanker dus nou ff een eindje op rivalo.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef STING het volgende:
Move along, move along.
Razer Naga! net gehaald, ideaal met die 12 duim knoppen (voor mmo'squote:Op woensdag 4 januari 2012 00:36 schreef Pixell het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik maar weer een mx518 koop of zijn opvolger de g400
Was me voorquote:Op woensdag 4 januari 2012 07:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om zo eentje te halen :
http://store.razerzone.co(...)/productID.169418900
Zijn wel prijzig, ¤ 80 - ¤ 120
XDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nah dat doe ik niet eens.
Vrij veel 340+ missions om te verkopen maar doe meestal nooit meer dan 6000 per stuk.
Hou niet van oplichten. xD
quote:
tieft op? Je brengt niks toe tot dit topic, of de discussies.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:42 schreef Rivalo het volgende:
Ik zei dat ik niet meer terug kwam, maar jullie willen me blijkbaar graag terug zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Die zijn wel handig. Maar te klein voor mijn grote handen. En die Epic variant vind ik toch iets te duur voor een muis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wel een mooi ding maar als je daarnaast ook nog shooters e.d. speelt een beetje omslachtig denk ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die reacties vooralquote:
Heh, ik neem meestal niet de moeite om reacties op Youtube te lezen. ^^quote:
quote:
quote:**UPDATE 4:30AM CST (2:30 PST/5:30 EST/10:30 GMT/11:30 CET) - The servers are now available! Thank you for your patience.**
Dit dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef Friday12 het volgende:
wel grappig en toeval ik word wakker zet pc aan enzo kijk server status en zie alles op groen staan
Sowieso is het niveau in deze reeks ver te zoeken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef ApoclysmX het volgende:
Waarom zijn mensen op Fok! toch altijd zo 'emo smiley trigger happy'?
Is iedereen een beetje emo hier ofzo?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef ApoclysmX het volgende:
Waarom zijn mensen op Fok! toch altijd zo 'emo smiley trigger happy'?
Is iedereen een beetje emo hier ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |