Dit lijkt me trouwens een foutje en niet bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
waardoor je je subscriptie niet meer kan stop zetten.
Dat hoop ik maar, ik heb 't sowieso al niet hoog van Bioware en dit maakt het absoluut niet heel veel beterquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit lijkt me trouwens een foutje en niet bedoeld?
Echter betaal ik bij MMOs alleen maar per maand of via een gamecard en doe ik niks met abonnementen
Maar het schelden klinkt ook niet als het hele verhaal, ze hebben nota bene een profanity filter erop zitten... het woord 'kunt' wordt standaard zelfs gefilterd en dat heb ik al heel wat gezegd in de chat.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
mocht alles waar zijn is het zeker wel vreemd
al vind ik dat ilum-geval nog wel logisch, maar shit zoals schelden en de market playen moet kunnen
nog steeds volle servers elke dagquote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt er eigenlijk nog wel gespeeld? Het enige wat ik zie in dit topic is 'discussies' over randzaken.
Druk bezig met mijn Imperial Agent ondertussenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt er eigenlijk nog wel gespeeld? Het enige wat ik zie in dit topic is 'discussies' over randzaken.
samequote:Op maandag 2 januari 2012 17:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Druk bezig met mijn Imperial Agent ondertussen
O dus je denkt dat zij geen spel/grammatica fouten maken?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
lijkt me fake, er staan zelfs spelfouten in
Dat van het schelden is echter wel een rare zaak en imo moet bioware zich niet zo aanstellen, alsof ze verwachten dat mensen niet schelden in een gaming community.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O dus je denkt dat zij geen spel/grammatica fouten maken?
AlstublieftZo te zien een helpdesk in IndiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O dus je denkt dat zij geen spel/grammatica fouten maken?
AlstublieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker uit de hoogte doen hoor.
Maar uiteraard hoort het niet, die bots.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ik hou er gewoon van om dingen te haten, ook al vind ik het zelf leuk.quote:
En als je je class skill (weet ff niet hoe het heet) activeert, dat je 2% maxhealth terugkrijgt elke 3 sec enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Muziek is wel top, alleen mis ik het wel heel erg in het spel zelf, volgens mij heb je het alleen maar in Dungeons / Elite mobs?
Dat is ook maar hoogstens eens in de 20 minutenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
En als je je class skill (weet ff niet hoe het heet) activeert, dat je 2% maxhealth terugkrijgt elke 3 sec enzo.
Nee hoor, hoor het met regelmaat wel voorbij komen alleen de punten waarop het triggered ben ik niet helemaal over uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Muziek is wel top, alleen mis ik het wel heel erg in het spel zelf, volgens mij heb je het alleen maar in Dungeons / Elite mobs?
Want spelfouten = fake?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
lijkt me fake, er staan zelfs spelfouten in
Dat van het schelden is echter wel een rare zaak en imo moet bioware zich niet zo aanstellen, alsof ze verwachten dat mensen niet schelden in een gaming community.
Healer hier. Als ik de vraag naar healers zo eens bekijk dan zit ik daar in ieder geval mooi goed mee. Jammer alleen dat ik nu niet kan spelen ivm pc-problemen. Problemen die morgen hopelijk opgelost zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 17:34 schreef Pixell het volgende:
lvl 39 Jedi Knight op het moment, net Balmorra afgerond, heb er alleen nog vet veel heroic 4 quests, maar geen healers te vinden (ook al zijn er 70 man in de instance)
Lastig vanuit Frankrijkquote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
Heb hem ook gehadquote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor bank-alts kan je geband worden, net zoals traden
[ afbeelding ]
Agh, je wilt niet dat de economie in handen komt van de rijken. Vind het een logische grens. Want als je dit niet bestraft, wat houdt mensen dan tegen om alles op AH te kopen in groepen en dat dan weer flink duurder er terug op te zetten?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Heb hem ook gehad![]()
Dit is toch altijd mijn dagelijkse bezigheid in een MMO 30/60min lang auction house checken dingen kopen die te goedkoop zijn en er dan weer duurder doorverkopen.
Kinderachtig
Winst was wel minimaal ongeveer 15-20k per dag en dat ging toch wel weer snel op aan mounts en training en andere dingen. Loop nu ook nog maar rond met 150kquote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, je wilt niet dat de economie in handen komt van de rijken. Vind het een logische grens. Want als je dit niet bestraft, wat houdt mensen dan tegen om alles op AH te kopen in groepen en dat dan weer flink duurder er terug op te zetten?
Er zijn regels in elke economie en die moeten er niet zijn in het belang van de rijken.
Ja, kortom de armen uitbuiten en voor jezelf een leuke nieuwe auto kopen met de winstquote:Op maandag 2 januari 2012 18:45 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Winst was wel minimaal ongeveer 15-20k per dag en dat ging toch wel weer snel op aan mounts en training en andere dingen. Loop nu ook nog maar rond met 150k
Geld is makkelijk te verkrijgen hoor, ik heb met slicing (na de nerf) gemakkelijk 500k verdientquote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, kortom de armen uitbuiten en voor jezelf een leuke nieuwe auto kopen met de winstExact wat je ook niet wilt in de economie van de echte wereld.
Die threadquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil deze ff posten. Moest wel lachen.
[ afbeelding ]
Het is trouwens bijna bij elke MMO zo
Hoe lang duurt dit ongeveerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toe
Ik heb echt dubbel gelegenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil deze ff posten. Moest wel lachen.
[ afbeelding ]
Het is trouwens bijna bij elke MMO zo
Hier ook een leukequote:Op maandag 2 januari 2012 19:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijn Biodrone folder is weer 40 pics rijker>
Ik moet zeggen ik heb ook een meer dan redelijke pc en mijn laadschermen duren ook redelijk lang af en toe, vooral bij het laden van planeten. Maar je kan het ook overdrijvenquote:
..you serious? xDDquote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, je wilt niet dat de economie in handen komt van de rijken. Vind het een logische grens. Want als je dit niet bestraft, wat houdt mensen dan tegen om alles op AH te kopen in groepen en dat dan weer flink duurder er terug op te zetten?
Er zijn regels in elke economie en die moeten er niet zijn in het belang van de rijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Kreeg nu net bevestiging dat ik erin mag. Thanks!quote:
Onder mijn documenten in de Star Wars The Old Republic folder.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Friday12 het volgende:
domme vraag mischien maar waar slaat swtor je screenshots op?
andere helm ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:34 schreef Berend. het volgende:
Euh jongens. Ik speel SWTOR nu al sinds het begin. Leuke game enzovoort. Maar sinds een aantal dagen is de stem van mijn charater veranderd. Maar dan in een negatieve manier. Het klinkt dof, en net alsof de stem voor een machine wordt gehaald. Eerst was alles prima..
Maar als ik een quest doe, is de stem van de gene die de quest geef wel goed enzovoort.
Hoe kan dit..?
Kan zijn dat je een helm draagt, je kan de optie aanvinken zodat je je helm niet meer ziet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:34 schreef Berend. het volgende:
Euh jongens. Ik speel SWTOR nu al sinds het begin. Leuke game enzovoort. Maar sinds een aantal dagen is de stem van mijn charater veranderd. Maar dan in een negatieve manier. Het klinkt dof, en net alsof de stem voor een machine wordt gehaald. Eerst was alles prima..
Maar als ik een quest doe, is de stem van de gene die de quest geef wel goed enzovoort.
Hoe kan dit..?
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Onder mijn documenten in de Star Wars The Old Republic folder.
je companions pakken gewoon uit je cargo hold waar je ook bentquote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
is dat probleem van de mailbox alleen op mijn server aangezien ik er niemand over hoor? heb net 20 mails kunnen openen omdat iemand zei dat de mailbox op tatooine nog wel werkte en dat bleek waar te zijn
trouwens heeeeeeel chill dat ik gewoon kan craften terwijl mijn spullen in mijn kluis zitten, weet niet of je op de fleet moet zijn daarvoor maar sowieso erg handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |