Maandje of 2?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef Rahl het volgende:
Gisteren 37 geworden met m'n Scoundrel. Maakte laatst een Jedi Knightje voor Slicing ernaast, maar die lui hebben een veel epischer verhaal. Dat is wel 't jammere van Smugglers, ze doen toch wel een beetje dingen in de marge. Jedi zijn meteen van doorslaggevend belang voor de Republic.
[..]
Maak vooral geen haast.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hè bah, andere meningen.![]()
Maar goed. Jullie zien met nog wel een keer.
Op Tatooine is er anders best wat te doen, ben al aardig wat republic tegengekomen daarquote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel jammer dat World PvP dood isLevel 41 en nog geen een keer iemand van de Republic tegengekomen buiten BGs
Bioware fanboi in het huisquote:
Ik heb van horen zeggen dat geld sturen naar alts ook veel problemen kan opleveren, naast het feit dat je geen bank-alt mag hebben komt het geld soms ook niet aan.quote:
Je loopt op level 7 al vast?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik ben een Republic Trooper en ik moet data uploaden. Maar ik krijg die Imperial Officers maar niet dood.. Ze doden mij steeds
Iemand tips?
Ben level 7
ik zou gewoon wat andere missies doen en terugkomen als je lvl 8 bent met nieuwe abilities dat kan al een hoop schelen. Aangezien je een beginner bent, weet je wel dat je met de trooper sneller ammo regenerate als je er meer van hebt? Met een lastig gevecht moet je dus niet in 1 keer al je goede abilities gebruiken maar juist rustig aan doen en zorgen dat je een hoge regeneration van je ammo blijft houdenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik ben een Republic Trooper en ik moet data uploaden. Maar ik krijg die Imperial Officers maar niet dood.. Ze doden mij steeds
Iemand tips?
Ben level 7
Voor bank-alts kan je geband worden, net zoals tradenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat geld sturen naar alts ook veel problemen kan opleveren, naast het feit dat je geen bank-alt mag hebben komt het geld soms ook niet aan.
Zou ik echt oprecht mee opletten.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niet mogen traden lol wtf?
Bioware slaat echt door.. ze snappen geloof ik niet wat een mmo is ofzo.
Mogen ze mij straks ook bannen met die vele 100k's die ik ondertussen heb op lvl 34
Mag niet té rijk zijn voor voordat je level 50 bent uiteraard.
Enige wat ik doe is slicing - cybertech - en bijv. missions verkopen voor 9/10x onder de markt prijs maar omdat ik er vrij veel "vind" levert het redelijk wat op.quote:
Het is niet alleen Bioware en EA die soms rare en oneerlijke dingen doen. De community is ook behoorlijk gestoord.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat van al die gebande mensen we niet het hele verhaal horen, en er dus exploits of andere ongein in het spel is
Het begon met dat verhaaltje over low level mensen op Ilum ofzo, het bleek dat er met de vijand samengewerkt werd om steeds een chest met geld opnieuw te laten spawnen, logisch dat je dan de banhammer krijgt.
Uiteraard hebben we het wel nog over EA en Bioware, die staan nou eenmaal niet bekend om hun goede community interactie.
Zo lang je maar niks exploit zit je wel goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is slicing - cybertech - en bijv. missions verkopen voor 9/10x onder de markt prijs maar omdat ik er vrij veel "vind" levert het redelijk wat op.
En verder zijn het vooral credits van quests overigens dus dat zou echt frappant zijn.
Zit nu dik op de 400k meen ik.
lijkt me fake, er staan zelfs spelfouten inquote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor bank-alts kan je geband worden, net zoals traden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |