Maar dan raak ik m'n biodrone status kwijtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even 'not done' zeggen tegen Bioware voldoet
Nee, maar dit is gewoon iets wat de laatste tijd compleet mis gaat in de PC gaming community.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja, op de barricaden met z'n allen. Occupy Bioware!
OK MANGZ, ROCK ON YO!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef Rivalo het volgende:
Blablabla gehuil omdat z'n gw2 topic geen aandacht krijgt
HE BAH ANDERE MENINGEN EN ZEGT WAT HIJ VIND VAN EA, EA MASTER RACE, HIJ IS EEN TROLL.quote:
Of proberen anderen over te halen om niet alles te slikken en zodoende alle game bedrijven terug te keren naar hun voormalige glorie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
En het meest volwassene om te doen met al die haat jegens EA is gaan zitten zuigen en trollen in dit topic. Juist.
Het lijkt tegenwoordig wel of er van de gamebedrijven verwacht wordt een cao af te sluiten met de spelers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of proberen anderen over te halen om niet alles te slikken en zodoende alle game bedrijven terug te keren naar hun voormalige glorie.
Dat zeg ik ook nergens maar er is gewoon iets mis. BF3 is dan ook mijn laatste EA game. Ik dacht dat het een goede sequal was van BF2, maar het was gewoon BFBC2.5 en dagen lang gezeik met Origin en de klantenservice van EA.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Rivalo, dat ik je mening niet deel wil niet zeggen dat ik tot m'n oksel in het aarsgat van EA zit te roeren.
Dus koop geen spellen meer die worden uitgegeven worden door EA en/of gebruik maken van Origin. Dat geeft een veel beter signaal dan in een gametopic lopen schreeuwen tegen mensen die niet zitten te wachten op je boodschap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens maar er is gewoon iets mis. BF3 is dan ook mijn laatste EA game. Ik dacht dat het een goede sequal was van BF2, maar het was gewoon BFBC2.5 en dagen lang gezeik met Origin en de klantenservice van EA.
Oh ja, krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Morgen gaat iedereen weer zeiken over de maintenance-window dus ik bereid me daar vast op voor
Je krijgt als de stats gelijk getrokken worden geen PVPstat volgens mij (die wel op PVP gear zit).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Enjoirobbin het volgende:
Wat is het nut van harde papi pvp gear als alle stats toch gelijk worden getrokken?
Je bedoelt toch gewoon server maintenance? Normaal voor elke MMO dus nee sorry.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Morgen gaat iedereen weer zeiken over de maintenance-window dus ik bereid me daar vast op voor
Had wel op een betere tijd gekund, maarja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch gewoon server maintenance? Normaal voor elke MMO dus nee sorry.
stats worden niet gelijk getrokken maar stats van jouw lage level worden omgerekend naar lvl 50 statsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Enjoirobbin het volgende:
Wat is het nut van harde papi pvp gear als alle stats toch gelijk worden getrokken?
Tot 5 slapen, whut.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef Pixell het volgende:
Ach als het maar tot 5 is morgen lig ik net als vandaag nog te pitten.
Vakantie
Ik slaap tot 4:30 's-ochtends, geen vakantie maar gewoon werkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik slaap ook tot 5 maar dan s'ochtendsook vakantie dus werken
Ja speeder skill 2 : 210k credits.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:00 schreef pl4kkie het volgende:
Even weer ontopic. Je kan op level 25 een mount kopen. Die is 90% snelheid als ik het goed heb? Maar je kan op lvl 40 toch een nog snellere mount kopen?
Als je gewoon alle quests doet hoef je niet eens te slicen, krijg je die 210k ook wel door alleen te questen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
TWEEHONDERDTIENDUIZEND WTF MAAAAANG
Hoe komt iedereen dr bij dat t geld voor t oprapen ligtWaren allemaal slicers pre-patch zeker.
Want met die armstech dan ben ik meer kwijt aan de resources dan dat ik een 'vol' product verkoop aan de vendor. Verkopen aan het AH lukt ook maar 20% bij mij (ook al doe ik expres de prijs ietwat naar beneden)
Ben nu bijna lvl 36.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
TWEEHONDERDTIENDUIZEND WTF MAAAAANG
Hoe komt iedereen dr bij dat t geld voor t oprapen ligtWaren allemaal slicers pre-patch zeker.
Want met die armstech dan ben ik meer kwijt aan de resources dan dat ik een 'vol' product verkoop aan de vendor. Verkopen aan het AH lukt ook maar 20% bij mij (ook al doe ik expres de prijs ietwat naar beneden)
Nah dat doe ik niet eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Catch_me het volgende:
gewoon slicen als een boss end die epic missions doorverkopen voor 20-40k
Jij levelt je cybertech dus via scavenging met green items?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ben nu bijna lvl 36.
550k credits al.
Met heel veel ook nog eens gekocht zo tussen door van de markt.
Skills zijn scavenging - cybertech en slicing. (slicing 1 dag voor de patch genomen dus nee daar is t niet van)
ja maar ik ga niet alleen questen. Dan doe ik op een gegeven moment lvl 30 quests als ik lvl 42 benquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als je gewoon alle quests doet hoef je niet eens te slicen, krijg je die 210k ook wel door alleen te questen.
Je kan dingen slicen, volgens mij in de vorm van kluisjes ('saves' ) etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:05 schreef pl4kkie het volgende:
Met slicing, moet je dan perse je companion op missie sturen, of kan je ook dingen uit de wereld slicen ?
Die mount zorgt er wel voor dat je minder snel eraf geblazen wordt als je in combat zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja speeder skill 2 : 210k credits.
Dan een 100% speeder kopen voor minimaal 25000.
Niet in een Cantina uitloggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:48 schreef Salamando het volgende:
Log ik in, word ik meteen door een level 50 in elkaar getimmerd.
In een cantina uitloggen en vervolgens te snel levellenquote:
Eerst weer naar de andere kant van tatooine moeten voordat je verder kan questen als je eventjes uitgelogd bentquote:
quick travelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eerst weer naar de andere kant van tatooine moeten voordat je verder kan questen als je eventjes uitgelogd bent.
Heeft een cooldownquote:
quote:
Eindelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Rivalo het volgende:
Nah, tis over. Heb ook geen zin meer in zeiken in dit topic, dit heeft het voor me afgemaakt.
QFTquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |