Maar dan raak ik m'n biodrone status kwijtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even 'not done' zeggen tegen Bioware voldoet
Nee, maar dit is gewoon iets wat de laatste tijd compleet mis gaat in de PC gaming community.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja, op de barricaden met z'n allen. Occupy Bioware!
OK MANGZ, ROCK ON YO!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef Rivalo het volgende:
Blablabla gehuil omdat z'n gw2 topic geen aandacht krijgt
HE BAH ANDERE MENINGEN EN ZEGT WAT HIJ VIND VAN EA, EA MASTER RACE, HIJ IS EEN TROLL.quote:
Of proberen anderen over te halen om niet alles te slikken en zodoende alle game bedrijven terug te keren naar hun voormalige glorie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
En het meest volwassene om te doen met al die haat jegens EA is gaan zitten zuigen en trollen in dit topic. Juist.
Het lijkt tegenwoordig wel of er van de gamebedrijven verwacht wordt een cao af te sluiten met de spelers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of proberen anderen over te halen om niet alles te slikken en zodoende alle game bedrijven terug te keren naar hun voormalige glorie.
Dat zeg ik ook nergens maar er is gewoon iets mis. BF3 is dan ook mijn laatste EA game. Ik dacht dat het een goede sequal was van BF2, maar het was gewoon BFBC2.5 en dagen lang gezeik met Origin en de klantenservice van EA.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Rivalo, dat ik je mening niet deel wil niet zeggen dat ik tot m'n oksel in het aarsgat van EA zit te roeren.
Dus koop geen spellen meer die worden uitgegeven worden door EA en/of gebruik maken van Origin. Dat geeft een veel beter signaal dan in een gametopic lopen schreeuwen tegen mensen die niet zitten te wachten op je boodschap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens maar er is gewoon iets mis. BF3 is dan ook mijn laatste EA game. Ik dacht dat het een goede sequal was van BF2, maar het was gewoon BFBC2.5 en dagen lang gezeik met Origin en de klantenservice van EA.
Oh ja, krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Morgen gaat iedereen weer zeiken over de maintenance-window dus ik bereid me daar vast op voor
Je krijgt als de stats gelijk getrokken worden geen PVPstat volgens mij (die wel op PVP gear zit).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Enjoirobbin het volgende:
Wat is het nut van harde papi pvp gear als alle stats toch gelijk worden getrokken?
Je bedoelt toch gewoon server maintenance? Normaal voor elke MMO dus nee sorry.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Morgen gaat iedereen weer zeiken over de maintenance-window dus ik bereid me daar vast op voor
Had wel op een betere tijd gekund, maarja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch gewoon server maintenance? Normaal voor elke MMO dus nee sorry.
stats worden niet gelijk getrokken maar stats van jouw lage level worden omgerekend naar lvl 50 statsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Enjoirobbin het volgende:
Wat is het nut van harde papi pvp gear als alle stats toch gelijk worden getrokken?
Tot 5 slapen, whut.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef Pixell het volgende:
Ach als het maar tot 5 is morgen lig ik net als vandaag nog te pitten.
Vakantie
Ik slaap tot 4:30 's-ochtends, geen vakantie maar gewoon werkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik slaap ook tot 5 maar dan s'ochtendsook vakantie dus werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |