SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het meestal 2 seconden en weer gaan! Met je pauper pc!! Bioware is stom!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef Pixell het volgende:
Die laadschermen duren bij mij ook lang en heb zelf ook een redelijke pc..
Ik ga me meteen unsubben, kut bioware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
zzquote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik kan je twee quotes uit het vorige topic niet quoten, want mobiel. Maar jij heb echt poep in je ogen.
En dat zie ik eigenlijk alleen bij bioware fans bij de gamingcommunity en natuurlijk bij Apple. Elke fout recht praten en achter elke beslissing staan. Jij vond zeker DA2 ook een goed spel?
En het gaat hier niet om het unsubben of iets dergelijks. Maar het is een game waar je maandelijks een voor betaald en dan mag je iets verwachten.
En banned worden door een gamedesign fout in combinatie met vage voorwaarden hoort nou niet echt bij het plezier dat een game zou moeten leveren.
Maar goed het is bioware zijn boot. Zij bepalen wanneer hij zinkt. Andere 'WoW-killers' liggen er al, of zijn zinkende, ik geef het een half jaar tot een jaar voordat het f2p wordt.
Jij bent echt kapot dom.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik kan je twee quotes uit het vorige topic niet quoten, want mobiel. Maar jij heb echt poep in je ogen.
En dat zie ik eigenlijk alleen bij bioware fans bij de gamingcommunity en natuurlijk bij Apple. Elke fout recht praten en achter elke beslissing staan. Jij vond zeker DA2 ook een goed spel?
En het gaat hier niet om het unsubben of iets dergelijks. Maar het is een game waar je maandelijks een voor betaald en dan mag je iets verwachten.
En banned worden door een gamedesign fout in combinatie met vage voorwaarden hoort nou niet echt bij het plezier dat een game zou moeten leveren.
Maar goed het is bioware zijn boot. Zij bepalen wanneer hij zinkt. Andere 'WoW-killers' liggen er al, of zijn zinkende, ik geef het een half jaar tot een jaar voordat het f2p wordt.
Dan vind ik dat gewoon een debiel iets, dat hoort gewoon voorkomen te kunnen worden. Of anders gewoon duidelijk aangeven dat dit niet hoort. Niemand leest tegenwoordig die regels meer omdat ze altijd met ambtelijke taal geschreven worden en gedeeltes meerdere bedoelingen kunnen hebben. De ene bedoelt met exploiten het gebruiken van Hacks, de andere bedoelt zoals hier het gebruiken van in-game mechanics.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij bent echt kapot dom.
Ik zit hier niks goed te praten, ik zeg alleen dat exploiten in geen enkele MMO is toegestaan en dat ze dat moeilijk kun veranderen que game mechanics, want het win-traden kan ook op lvl 50 en dus heeft het niks met lvl caps te maken.
En nee ik heb DA2 niet gespeeld, net zo min dat ik DA1 heb gespeeld.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Bioware't spel is wel leuk hoor, omdat alles vrij nieuw is. Ik denk niet dat ik na deze 90 dagen spelen nog eens een gamecard haal aangezien singleplayer spellen niet zo lang duren.
En dit, de game voelt als een SP aan die geld per maand kost. De shit er buiten omheen zijn "Dood 3 koeien"-shit of slechte raid content.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te makenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef Rivalo het volgende:
En ja ze zit het wel goed te praten. Je hebt immers nog gezegd net dat je voor het verbannen van deze mensen staat. Dat is goed praten, je staat er immers achter.
Andere mening =/= trollenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te maken![]()
Maar ik zal voortaan proberen niet meer te reageren op jouw posts, want je zit hier alleen maar te trollen en daarnaast heeft het ook geen zin om met iemand te discussiëren die ergens de ballen verstand van heeft.
Je hebt waarschijnlijk het deel gemist waar hij in de beta al begon te schreeuwen:quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Andere mening =/= trollen
Begint wel een beetje op het SWTOR forum te lijken zo
understatementquote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Ben net op Alderaan aangekomen, ziet er mooi uit!
Ik zit niet te trollen, ik uit mijn mening. Maar goed ik wil het best over andere MMO's hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te maken![]()
Maar ik zal voortaan proberen niet meer te reageren op jouw posts, want je zit hier alleen maar te trollen en daarnaast heeft het ook geen zin om met iemand te discussiëren die ergens de ballen verstand van heeft.
Trailersquote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk het deel gemist waar hij in de beta al begon te schreeuwen:
"swtor is kut, kijk allemaal is naar deze gw2 trailer."
Maar laten we het weer over swtor hebben! Ik heb echt het idee dat er een tekort aan healers is, tenminste waar ik op het moment quest wel..
SWTOR gerelateerd toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we deze discussie ergens anders voortzetten.
Voornamelijk speel je alleen (tenzij je alleen PvPt of dungeons doet) en je zal na een paar weken - maanden ook niet zo heel rap groepen vinden voor Heroic quests omdat iedereen toch wel op hoog level zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:42 schreef TylerMayhem het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien ofzo maar ik zie verschillende mensen zeggen dat het een veredelde Single Player game is terwijl ik dat niet ervaar aangezien je elke 3 quests wel een Heroic voor 2 of meer mensen krijgt, ik heb met WoW meer "Single Player" gedaan dan met SWTOR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |