abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106293985

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106294068
Ik wist geen goede TT, sorry ;(
pi_106294273
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef Pixell het volgende:
Ik wist geen goede TT, sorry ;(
Bioware is stom!
  zondag 1 januari 2012 @ 23:29:02 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106294358
Bioware _O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_106294408
Die laadschermen duren bij mij ook lang en heb zelf ook een redelijke pc..

Ik ga me meteen unsubben, kut bioware!
pi_106294452
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef Pixell het volgende:
Die laadschermen duren bij mij ook lang en heb zelf ook een redelijke pc..

Ik ga me meteen unsubben, kut bioware!
Bij mij is het meestal 2 seconden en weer gaan! Met je pauper pc!! Bioware is stom!
pi_106294465
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef leeell het volgende:
Bioware _O_
Dit.
pi_106294764
Ik kan je twee quotes uit het vorige topic niet quoten, want mobiel. Maar jij heb echt poep in je ogen.
En dat zie ik eigenlijk alleen bij bioware fans bij de gamingcommunity en natuurlijk bij Apple. Elke fout recht praten en achter elke beslissing staan. Jij vond zeker DA2 ook een goed spel?

En het gaat hier niet om het unsubben of iets dergelijks. Maar het is een game waar je maandelijks een voor betaald en dan mag je iets verwachten.
En banned worden door een gamedesign fout in combinatie met vage voorwaarden hoort nou niet echt bij het plezier dat een game zou moeten leveren.

Maar goed het is bioware zijn boot. Zij bepalen wanneer hij zinkt. Andere 'WoW-killers' liggen er al, of zijn zinkende, ik geef het een half jaar tot een jaar voordat het f2p wordt.
  zondag 1 januari 2012 @ 23:45:51 #9
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106295010
Bioware :') 't spel is wel leuk hoor, omdat alles vrij nieuw is. Ik denk niet dat ik na deze 90 dagen spelen nog eens een gamecard haal aangezien singleplayer spellen niet zo lang duren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106295147
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik kan je twee quotes uit het vorige topic niet quoten, want mobiel. Maar jij heb echt poep in je ogen.
En dat zie ik eigenlijk alleen bij bioware fans bij de gamingcommunity en natuurlijk bij Apple. Elke fout recht praten en achter elke beslissing staan. Jij vond zeker DA2 ook een goed spel?

En het gaat hier niet om het unsubben of iets dergelijks. Maar het is een game waar je maandelijks een voor betaald en dan mag je iets verwachten.
En banned worden door een gamedesign fout in combinatie met vage voorwaarden hoort nou niet echt bij het plezier dat een game zou moeten leveren.

Maar goed het is bioware zijn boot. Zij bepalen wanneer hij zinkt. Andere 'WoW-killers' liggen er al, of zijn zinkende, ik geef het een half jaar tot een jaar voordat het f2p wordt.
zz
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 1 januari 2012 @ 23:49:26 #11
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106295152
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Rivalo het volgende:

Jij bent echt kapot dom.

Ik zit hier niks goed te praten, ik zeg alleen dat exploiten in geen enkele MMO is toegestaan en dat ze dat moeilijk kun veranderen que game mechanics, want het win-traden kan ook op lvl 50 en dus heeft het niks met lvl caps te maken.

En nee ik heb DA2 niet gespeeld, net zo min dat ik DA1 heb gespeeld.
pi_106295431
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:

[..]

Jij bent echt kapot dom.

Ik zit hier niks goed te praten, ik zeg alleen dat exploiten in geen enkele MMO is toegestaan en dat ze dat moeilijk kun veranderen que game mechanics, want het win-traden kan ook op lvl 50 en dus heeft het niks met lvl caps te maken.

Dan vind ik dat gewoon een debiel iets, dat hoort gewoon voorkomen te kunnen worden. Of anders gewoon duidelijk aangeven dat dit niet hoort. Niemand leest tegenwoordig die regels meer omdat ze altijd met ambtelijke taal geschreven worden en gedeeltes meerdere bedoelingen kunnen hebben. De ene bedoelt met exploiten het gebruiken van Hacks, de andere bedoelt zoals hier het gebruiken van in-game mechanics.
Er was zelfs nog een gast gebanned, die nogal veel trade in de shop. Je weet wel, inkoop en verkoop, winst maken en de economy slopen. Dat laatste is trouwens wel door mechanics te verhelpen, EVE heeft dat ook duidelijk gemaakt.

En ja ze zit het wel goed te praten. Je hebt immers nog gezegd net dat je voor het verbannen van deze mensen staat. Dat is goed praten, je staat er immers achter.

quote:
8s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Bioware :') 't spel is wel leuk hoor, omdat alles vrij nieuw is. Ik denk niet dat ik na deze 90 dagen spelen nog eens een gamecard haal aangezien singleplayer spellen niet zo lang duren.

SPOILER
En dit, de game voelt als een SP aan die geld per maand kost. De shit er buiten omheen zijn "Dood 3 koeien"-shit of slechte raid content.
  maandag 2 januari 2012 @ 00:02:23 #13
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106295683
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef Rivalo het volgende:

En ja ze zit het wel goed te praten. Je hebt immers nog gezegd net dat je voor het verbannen van deze mensen staat. Dat is goed praten, je staat er immers achter.

In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te maken :')

Maar ik zal voortaan proberen niet meer te reageren op jouw posts, want je zit hier alleen maar te trollen en daarnaast heeft het ook geen zin om met iemand te discussiëren die ergens de ballen verstand van heeft.
  maandag 2 januari 2012 @ 00:09:32 #14
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106295974
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:

[..]

In dit geval vind ik het terecht dat ze zijn gebanned, dat heeft niks met goedpraten te maken :')

Maar ik zal voortaan proberen niet meer te reageren op jouw posts, want je zit hier alleen maar te trollen en daarnaast heeft het ook geen zin om met iemand te discussiëren die ergens de ballen verstand van heeft.
Andere mening =/= trollen
Begint wel een beetje op het SWTOR forum te lijken zo
  maandag 2 januari 2012 @ 00:13:04 #15
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106296117
quote:
9s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Andere mening =/= trollen
Begint wel een beetje op het SWTOR forum te lijken zo
Je hebt waarschijnlijk het deel gemist waar hij in de beta al begon te schreeuwen:

"swtor is kut, kijk allemaal is naar deze gw2 trailer."

Maar laten we het weer over swtor hebben! Ik heb echt het idee dat er een tekort aan healers is, tenminste waar ik op het moment quest wel..
pi_106296210
Ben net op Alderaan aangekomen, ziet er mooi uit! :)
  maandag 2 januari 2012 @ 00:15:33 #17
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106296220
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Ben net op Alderaan aangekomen, ziet er mooi uit! :)
understatement :D
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_106296247
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ik zit niet te trollen, ik uit mijn mening. Maar goed ik wil het best over andere MMO's hebben.
Bijvoorbeeld dat de game populair en sterk groeiend is, omdat 1 miljoen subs, zegt eigenlijk vrij weinig.

MMO's zijn namelijk nogal een boeiend en vaag fenomeen in de Game wereld. Onvoorspelbaar als wat. En meestal maken developers deze games om eigelijk snel rijk te worden, meestal afkijkend van het succes van WoW.

Dit is ongeveer de gemiddelde lijn van een MMO:

World of Warcraft zit nu bij 'Recovery Attempt'. Want dat was Cataclysm. Die panda's worden de tweede, of misschien wel een extra zakking.
In iedergeval, het perfecte moment voor een nieuwe MMO.

Dit is de subscriptiongrafiek van de uitgekomen MMO's:

Over het algemeen zie je dat normale MMO's. Vooral die rond de tijd van WoW en daarvoor uitkwamen dezelfde soort lijnen hebben. Vooral bij Everquest is dit duidelijk.
Maar bij de WoW-Killers gaat dit mis. Ze krijgen zeker flink wat subscriptions, maar loopt enorm snel leeg. (Warhammer Online, Age of Conan, Rift). Aion staat er bijvoorbeeld nog niet tussen maar wordt in februari al F2P. Rift gaat nog volgen.

En zoals 2Happy4U al aanduid dat SWTOR een veredelde singleplayer game is, ben ik bang dat de grafiek dezelfde wending aangeeft.

Er is maar één MMO die in dit verhaal totaal afwijkt en dat is gewoon EVE. Deze mensen hebben de zaken goed op orde. Het spel is origineel en er is enorm veel te doen. Ze geven je ook steeds meer nieuwe content, zonder dat hier een uitbreiding voor gekocht hoeft te worden.
Het heeft gelukkig ook nog het voordeel dat het niet om een WoW-killer gaat.
pi_106296387
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Pixell het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk het deel gemist waar hij in de beta al begon te schreeuwen:

"swtor is kut, kijk allemaal is naar deze gw2 trailer."

Maar laten we het weer over swtor hebben! Ik heb echt het idee dat er een tekort aan healers is, tenminste waar ik op het moment quest wel..
Trailers :')
Gameplay heb ik laten zien. En niet alleen GW2 trouwens. Je moet natuurlijk wel een eerlijk beeld geven. Ik heb geloof ik ook TERA laten zien.
Maar goed dat jij dat zo banaal in je op heb genomen als je nu, zelfs gequote!, in je bericht hebt gezet, ziet het er naar uit dat je precies hetzelfde bent als al die biodrones op het SWTOR forum en verder op het web.

Er zijn zelfs mensen gebanned omdat ze dingen goedkoop opkochten en duur verkochten, in-game.
Dat is gewoon hoe normale, gezonde economie werkt. En dat heeft EVE gewoon door. En ik speel geen eens EVE, ik heb het geprobeerd maar ik werd kapot geschoten, alles kwijt, en toen ben ik er mee gekapt, niet mijn game. Maar het lukt ze wel qua Subs.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 00:30:45 ]
  maandag 2 januari 2012 @ 00:32:33 #20
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106296901
Een van de weinige originele spellen binnen het genre, EVE, maar ook echt totaal anders.

Ik heb het zelf ook een paar maandjes gespeeld, maar het enige wat mij irriteerde is dat je nooit op gelijke hoogte komt met mensen die 5 jaar geleden zijn begonnen. In de MMOs die ik ken, is dat wel het geval (level cap).

Maar de community daar is ook anders, daar heb je zelfs een soort van ledenraad dacht ik? Nou daar moet je bij Blizzard of EA mee aan komen zetten :')
  maandag 2 januari 2012 @ 00:36:34 #21
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_106297062
Kunnen we deze discussie ergens anders voortzetten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 2 januari 2012 @ 00:38:42 #22
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106297138
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we deze discussie ergens anders voortzetten.
SWTOR gerelateerd toch?
pi_106297289
Ik wil geen olie op het vuur gooien ofzo maar ik zie verschillende mensen zeggen dat het een veredelde Single Player game is terwijl ik dat niet ervaar aangezien je elke 3 quests wel een Heroic voor 2 of meer mensen krijgt, ik heb met WoW meer "Single Player" gedaan dan met SWTOR.
In Tyler We Trusted
  maandag 2 januari 2012 @ 00:46:11 #24
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106297436
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:42 schreef TylerMayhem het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien ofzo maar ik zie verschillende mensen zeggen dat het een veredelde Single Player game is terwijl ik dat niet ervaar aangezien je elke 3 quests wel een Heroic voor 2 of meer mensen krijgt, ik heb met WoW meer "Single Player" gedaan dan met SWTOR.
Voornamelijk speel je alleen (tenzij je alleen PvPt of dungeons doet) en je zal na een paar weken - maanden ook niet zo heel rap groepen vinden voor Heroic quests omdat iedereen toch wel op hoog level zit.

Ik zeg niet dat het een slecht spel is, voor een singleplayer spel zou het een geweldig spel zijn, maar het spel fixt teveel op het level / verhaal, wat weer op level 50 weg is, en te weinig op endgame content, of dat nou PvP of PvE is.
pi_106297529
Ik stap House Organa binnen, zie ik dat die hal er precies hetzelfde uitziet als de Senate Hall in Coruscant :')
pi_106297721
http://massively.joystiq.(...)over-a-trillion-isk/

Dan valt die reden(goedkoop inkopen, duur verkopen) voor die SWTOR ban nog wel mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 00:53:55 ]
pi_106297729
quote:
8s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Voornamelijk speel je alleen (tenzij je alleen PvPt of dungeons doet) en je zal na een paar weken - maanden ook niet zo heel rap groepen vinden voor Heroic quests omdat iedereen toch wel op hoog level zit.
Dat had ik ook in WoW, ik heb jaren gespeeld en nooit de kans gekregen om echt de Multi-Player kant echt de doen. Was als lastig om op hoogste level iemand te vinden voor een Quest voor meedere personen.
In Tyler We Trusted
  maandag 2 januari 2012 @ 01:03:57 #28
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106298062
quote:

[..]

Ik zeg niet dat het een slecht spel is, voor een singleplayer spel zou het een geweldig spel zijn, maar het spel fixt teveel op het level / verhaal, wat weer op level 50 weg is, en te weinig op endgame content, of dat nou PvP of PvE is.
In wow had je ook niet echt elite quests, en met hun "groupfinder" systeem is het probleem opgelost om ook low lvl content te kunnen doen, iets wat bioware ook makkelijk kan implementeren in de toekomst, maar wat nu nog niet nodig is.

Ook een beetje voorbarig om al te zeggen dat er que PvE content op lvl 50 weinig te beleven valt, er komen deze maand al nieuwe content uit. Of jij moet alles op lvl 50 al gecleared hebben en hier dus meer over kan vertellen?
pi_106298074
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:53 schreef Rivalo het volgende:
http://massively.joystiq.(...)over-a-trillion-isk/

Dan valt die reden(goedkoop inkopen, duur verkopen) voor die SWTOR ban nog wel mee.
Die EVE online verhalen zijn altijd het mooist. In iedere andere MMO worden spelers behandeld als kinderen maar daar is een economie zonder regeltjes en bescherming van mods. Verraad en game veranderende gebeurtenissen kunnen dan plaatsvinden. Het meest enge legale wat je kan doen in WoW is een stad raiden en misschien een paar spelers tijdelijk lastig vallen. Moch je op internet afspreken en te grote aantallen verzamelen kan je alsnog een permaban krijgen :')
pi_106298136
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef Pixell het volgende:

[..]

In wow had je ook niet echt elite quests, en met hun "groupfinder" systeem is het probleem opgelost om ook low lvl content te kunnen doen, iets wat bioware ook makkelijk kan implementeren in de toekomst, maar wat nu nog niet nodig is.

Ook een beetje voorbarig om al te zeggen dat er que PvE content op lvl 50 weinig te beleven valt, er komen deze maand al nieuwe content uit. Of jij moet alles op lvl 50 al gecleared hebben en hier dus meer over kan vertellen?
Trouwens voor je de verhalen van een paar classes gespeeld hebt zonder ook maar een beetje end game content gezien te hebben dan zullen de meeste spelers een paar maanden verder zijn.
  maandag 2 januari 2012 @ 01:10:07 #31
279335 Pixell
Natte Doos
pi_106298307
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Trouwens voor je de verhalen van een paar classes gespeeld hebt zonder ook maar een beetje end game content gezien te hebben dan zullen de meeste spelers een paar maanden verder zijn.
Daar zijn we inderdaad nog wel even zoet mee :P

off-topic:

Daarom kan je EVE ook niet vergelijken met de rest als je het over exploits/scams hebt etc. omdat daar alles is toegestaan in principe.
pi_106298339
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef Pixell het volgende:

Beetje MMO general..

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef Pixell het volgende:

[..]

Daar zijn we inderdaad nog wel even zoet mee :P

off-topic:

Daarom kan je EVE ook niet vergelijken met de rest als je het over exploits/scams hebt etc. omdat daar alles is toegestaan in principe.
Nooit gesnapt dat Masterloot. Het mocht niet maar het kon wel.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 01:18:46 ]
pi_106298802
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Pixell het volgende:

[..]

Jij bent echt kapot dom.

Dat je nog energie in die debielen stopt zeg. Het is al 100x uitgelegd in het vorige topic wat de exploit inhoudt en nog lezen of snappen ze het niet.

Laat lekker gaan joh! Wat ken jou dat schelen, he?
pi_106299020
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:24 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Dat je nog energie in die debielen stopt zeg. Het is al 100x uitgelegd in het vorige topic wat de exploit inhoudt en nog lezen of snappen ze het niet.

Laat lekker gaan joh! Wat ken jou dat schelen, he?
Ik ben opeens een debiel? :')
Er zijn ook gewoon mensen gebant omdat ze goedkoop inkochten en duur verkochten in de auction..
  maandag 2 januari 2012 @ 01:43:20 #35
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106299406
PRobleem van veel MMO's is dat de endgame weinig voorstelt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 2 januari 2012 @ 04:27:12 #36
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_106301085
Ik moet toch ook zeggen dat ik na een kleine 3 weken spelen een beetje 'zelfde laken een pak' quests de strot uit komen. Ga naar pietje, BONUS! defeat 30 droids, ga terug naar jantje... quest klaar... Het verhaal zit er goed in maar naast de datacrons zoeken en de class missions is het allemaal wel eenheidsworst...
Lege virente, virent cuncta
pi_106301325
quote:

[..]

Maar in welke MMO is dit niet? Afgezien van EVE ben ik nooit ook maar ergens gedwongen group content te doen.
WoW heb ik gespeeld tot level 30 een jaar of 3 terug en verder dan spamberichten van 'CUD U HELP ME WIF QST?' ging de interactie met andere spelers destijds ook niet.
LotrO heb ik ruim 3 jaar gespeeld (en nu nog af en toe) maar daar heb ik ook 2 raids gedaan in 3 jaar tijd. Dat gedwongen 35x dezelfde dungeon doen om maar Epic Loot te krijgen die zinnig is tot de volgende uitbreiding heb ik zelf nooit begrepen.

Heb in SWTOR nu al meer met andere spelers gedaan dan in die andere 2 MMO's die ik heb gespeeld de vorige 4 jaar bij elkaar.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106302407
Wat een gewhine allemaal zeg damn :)

Vind zelf swtor geniaal om te spelen , het levelen is imo erg leuk.
Of de endgame content mij er lang bezig zal houden ? geen idee.. daar is het nog te vroeg voor.
Ben nu zelf level 42 en vermaak me nog prima.

Heb zelf al erg veel mmo's gespeeld en weet dat het in de eerste weken nooit allemaal soepel loopt.
Dit was bij wow ook zeker niet het geval en dat zijn blijkbaar heel veel mensen vergeten.
Dit heeft allemaal even z'n tijd nodig , die geef ik bioware , ik wacht het gewoon even rustig af en vermaak me voorlopig gewoon prima met deze mmo.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106304422
Mensenhemel wat is dit toch af en toe een sneu topic :{ al die mensen die de waarheid in pacht hebben en maar moeten eisen dat iedereen het eens moet zijn dat TOR een kut spel is. Ga in een ander topic zitten als je de game niks vindt, niemand verplicht je om hier rond te hangen. Laat mensen gewoon genieten van een spel als ze dat willen.

Het lijkt verdorie wel een topic over welke religie of spelcomputer superieur is.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 2 januari 2012 @ 11:30:54 #40
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_106304750
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:31 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik ben opeens een debiel? :')
Er zijn ook gewoon mensen gebant omdat ze goedkoop inkochten en duur verkochten in de auction..
Wat kom jij hier eigenlijk doen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 2 januari 2012 @ 11:34:24 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106304820
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:17 schreef Morthill het volgende:
Mensenhemel wat is dit toch af en toe een sneu topic :{ al die mensen die de waarheid in pacht hebben en maar moeten eisen dat iedereen het eens moet zijn dat TOR een kut spel is. Ga in een ander topic zitten als je de game niks vindt, niemand verplicht je om hier rond te hangen. Laat mensen gewoon genieten van een spel als ze dat willen.

Het lijkt verdorie wel een topic over welke religie of spelcomputer superieur is.
Religie :')
PS3 :')
pi_106304960
quote:
Dit was bij wow ook zeker niet het geval en dat zijn blijkbaar heel veel mensen vergeten.
Dat klopt, het verschil is echter dat WoW 8 jaar geleden gereleased was en imo een stuk slimmer omging met de verschillende valkuilen van een mmo. Toch vreemd dat bioware zoveel overneemt van WoW maar dan juist een paar slimme truucjes laat zitten.
quote:
Ga in een ander topic zitten als je de game niks vindt, niemand verplicht je om hier rond te hangen. Laat mensen gewoon genieten van een spel als ze dat willen.
Niemand verplicht je om te reageren.
Conscience do cost.
pi_106305203
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat klopt, het verschil is echter dat WoW 8 jaar geleden gereleased was en imo een stuk slimmer omging met de verschillende valkuilen van een mmo. Toch vreemd dat bioware zoveel overneemt van WoW maar dan juist een paar slimme truucjes laat zitten.
Aan de andere kant kon een behoorlijk substantieel deel van de playerbase snel inloggen, wat je bij WoW niet kon zeggen tijdens release. Qua MMO launches is dit verreweg de meest soepele die ik heb meegemaakt de afgelopen jaren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 2 januari 2012 @ 11:51:14 #44
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106305288
Nog ff doorgaan en godwin's law treed in werking :P
Op elke fokker past een bril.
pi_106305381
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Aan de andere kant kon een behoorlijk substantieel deel van de playerbase snel inloggen, wat je bij WoW niet kon zeggen tijdens release. Qua MMO launches is dit verreweg de meest soepele die ik heb meegemaakt de afgelopen jaren.
Bij WoW had ik eigenlijk niet echt problemen, behalve wat lag de eerste dag. :o
Conscience do cost.
pi_106305481
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Bij WoW had ik eigenlijk niet echt problemen, behalve wat lag de eerste dag. :o
toen je in 2010 begon te spelen zeker?
Bij de release was het een en al lagfest, bugged looting/bugged npc's/servercrashes etc.. Dat heb ik bij SWTOR nog niet meegemaakt.
pi_106305641
Nee, bij release. Er staat me niets bij van problemen, behalve wat lag en wellicht 1 of 2 crashes, maar de volgende dag was dat al opgelost.

Maargoed, WoW is verder niet echt relevant meer. Het ging me meer om gameplay-aangelegenheden. Dat de launch soepel verliep is natuurlijk leuk verder.
Conscience do cost.
pi_106305943
quote:
5s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:30 schreef Rahl het volgende:

[..]

Wat kom jij hier eigenlijk doen?
Buyers Remorse checken, iets wat ik bij elke MMO doe. Altijd leuk hoe mensen verdedigen dat hun spel helemaal geweldig is, puur omdat ze er per maand voor betalen.

De game heeft 300 miljoen gekost.
Ze hebben nu zoveel verkocht om 98 miljoen op te halen. En nu komt de eerste stroom met mensen die er mee kappen, de mensen die alleen hun gratis maand nog afwachten.
En dan krijg je nog mensen die er mee kappen na een paar maand omdat de endgame nogal zuigt, of een andere reden.
Ik verwacht een warhammer grafiekje.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:18:54 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106306318
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Buyers Remorse checken, iets wat ik bij elke MMO doe. Altijd leuk hoe mensen verdedigen dat hun spel helemaal geweldig is, puur omdat ze er per maand voor betalen.

De game heeft 300 miljoen gekost.
Ze hebben nu zoveel verkocht om 98 miljoen op te halen. En nu komt de eerste stroom met mensen die er mee kappen, de mensen die alleen hun gratis maand nog afwachten.
En dan krijg je nog mensen die er mee kappen na een paar maand omdat de endgame nogal zuigt, of een andere reden.
Ik verwacht een warhammer grafiekje.
Kanker es effe op man, gare grefo :') Ik ga toch ook niet constant in TRU zitten en al die pauper gelovigen afzeiken? Als je 't niet leuk vind, kom je hier gewoon niet. Als je zand in je vagina hebt ga je 't er maar uit spoelen, maar ga de mede strandgangers er niet mee lastigvallen.
pi_106306479
En nu allemaal weer BACK ON TOPIC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')