Eerst weer naar de andere kant van tatooine moeten voordat je verder kan questen als je eventjes uitgelogd bentquote:
quick travelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eerst weer naar de andere kant van tatooine moeten voordat je verder kan questen als je eventjes uitgelogd bent.
Heeft een cooldownquote:
quote:
Eindelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Rivalo het volgende:
Nah, tis over. Heb ook geen zin meer in zeiken in dit topic, dit heeft het voor me afgemaakt.
QFTquote:
quote:
Ja vast.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Rivalo het volgende:
Heb ook geen zin meer in zeiken in dit topic
Ja en blauwe metals koop ik via de markt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij levelt je cybertech dus via scavenging met green items?
Mooi, wegblijven dan ook nuquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Rivalo het volgende:
0:15 - typical start, stand still, dps
0:55 - collapsing floor, lich king
0:55 - 2:12 - literally walking down stairs, the guy even says its a useless phase
2:12 - 2:30 - WAITING FOR BOSS TO COME BACK
2:40 - mindtraps, just like sindrigosa from ICC in Wow
2:50 - focus down mindtraps... HOLY SHIT THIS IS THE SAME FIGHT
3:00 - don't stand in lightning
3:30 - says 3rd phase is no big deal
3:40 - phnatom must die, a healer can dps it down
4:00 - MORE WALKING DOWN STAIRS HOLY SHIT WHAT
4:25 - HE IS LITERALLY CRAFTING IN A BOSS FIGHT, BECAUSE THERE IS NOTHING TO DO
5:00 - still waiting for stairs
5:16 - still walking on stairs
5:27 - waiting for boss again
Last phase is plagued with glitches that randomly kill you
6:20 - dps boss when shield is down
lawl. dit is dus endgame.
Nah, tis over. Heb ook geen zin meer in zeiken in dit topic, dit heeft het voor me afgemaakt.
Wat ben jij een fukking loser man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Zo'n gast in die mindtrap kan geen eens de boss zien neergaan
En wie de neuk ben jij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:10 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Wat ben jij een fukking loser man.
Op mousepad spelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:32 schreef Pixell het volgende:
haha dikke kanker, mijn muis is overleden!
Enige nadeel aan de 518 tegenover de voorganger (de 510 ofzo?) is dat de 518 niet op mijn muismat werkt (steelpad).quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef Catch_me het volgende:
mx518, muis voor bazen. Ik gebruik de voorloper G5 nog steeds, al een jaar of 6-7 denk ik
Zit te twijfelen om zo eentje te halen :quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Enige nadeel aan de 518 tegenover de voorganger (de 510 ofzo?) is dat de 518 niet op mijn muismat werkt (steelpad).
Kanker dus nou ff een eindje op rivalo.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef STING het volgende:
Ok, klaar met de hopeloze 'glazen bol' discussie over of TOR gaat falen of niet.
Ook hoef je niet hier niet te blijven verkondigen dat je het spel kut vindt.
Discussies over de verschillende MMO's in het algemeen mogen in een ander topic.
Nu weer verder praten over het spel zelf.
Move along, move along.
Razer Naga! net gehaald, ideaal met die 12 duim knoppen (voor mmo'squote:Op woensdag 4 januari 2012 00:36 schreef Pixell het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik maar weer een mx518 koop of zijn opvolger de g400
Was me voorquote:Op woensdag 4 januari 2012 07:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om zo eentje te halen :
http://store.razerzone.co(...)/productID.169418900
Zijn wel prijzig, ¤ 80 - ¤ 120
| Forum Opties | |
|---|---|