quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
Dronk in m'n vaste cafe altijd Iki voordat ik weg ging blijkbaar, de barman zei het ooit eens tegen me toen ik halverwege de avond Iki bestelde, hij vroeg of ik nu al weg ging
Had zelf nooit door dat ik dat deed
Niet heel bijzonder ofzo hoor, wel lekker als je een pilsje wilt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar iki is echt heerlijk in de zomer. Ijs en ijskoud. Asahi heb ik nog niet gehad
Ik dacht even 'nou dan heb je ze bijna allemaal gehad'quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Lutte het volgende:
Nu al 200, moet je nagaan hoeveel dat er gaan worden!
whehehe, als ik een winkel als de Cracked Kettle in Amsterdam, of De Man Van Drank in Rotterdam in loop is er nog zo achterlijk veel om uit te kiezen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even 'nou dan heb je ze bijna allemaal gehad'
*proest* bij lange na nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even 'nou dan heb je ze bijna allemaal gehad'
Cracked kettle is alleen zo belachelijk duurquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, als ik een winkel als de Cracked Kettle in Amsterdam, of De Man Van Drank in Rotterdam in loop is er nog zo achterlijk veel om uit te kiezen...
Jup, ga er ook alleen heen als ik er toevallig in de buurt ben of iets zoek dat bijna niet te vinden isquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cracked kettle is alleen zo belachelijk duur
Over 10 jaar heb je er twee schoondochters bij. Genoeg tieten dan dusquote:
Same. Alhoewel, ik kom er wel vaak, elke x als ik in Amsterdam ben... maar koop zelden watquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, ga er ook alleen heen als ik er toevallig in de buurt ben of iets zoek dat bijna niet te vinden is
Ik denk dat als ik nog es bij lafstaf vandaan kom, je me meer plezier doet met een emmer dan met zuurvleesquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Jullie moeten maar Lafstaf meeten en dan zuurvlees komen kanen
Beter dan Fokkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon hier in het dorp, vijf kroegen op rij
Katslam ftw!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik drink geen alcoholquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of in ieder geval sneller verteren
je deed het beter dan je buurvrouw gok ik zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]true story
En met ga ik ook dood trouwens, kijk maar naar gisteren![]()
*proest*quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je deed het beter dan je buurvrouw gok ik zo
quote:
Leuk Lut!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het kind in je was gelukkig?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:26 schreef Miniem het volgende:
Net ff een ijsfontein aangestoken![]()
Zoeen dus:
Alleen was die van vorig jaar
's Avonds een vent...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Die is dus thuis gebleven vandaag heHalf 5 een whatsapp dat ze dood en doodziek was
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem; bedankt voor je lieve kaartje
Ik zat al te denken, ik zou zweren dat ik dit toch eerder heb gezienquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
OH!!!! Ik zag deze week een boxershort ergens (volgens mij Action?) met GPR op de band, ik had even een hussel-PGR momentje
Ik weet niet waar je het eerder gezien hebtquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, ik zou zweren dat ik dit toch eerder heb gezienWel leuk zo'n simpel ding
Jaquote:
Ik dacht dat je vorig jaar ook zoiets hebt laten zien, en ik twijfelde al, maar door je tekst dacht ik "ahhhh dus toch!". Maar niet dus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Miniem het volgende:
Ik weet niet waar je het eerder gezien hebt
Mini Cooper?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Miniem het volgende:
Ik ga volgende week weer ff denk, kijken of ik die Mini kan vinden.
Was het een New Mini?
Vannacht terug doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar dan mij om fakking 04:30 appen
Denk het nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorig jaar ook zoiets hebt laten zien, en ik twijfelde al, maar door je tekst dacht ik "ahhhh dus toch!". Maar niet dus?
Dat noem ik een New Miniquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mini Cooper?
Deze:
[ afbeelding ]
Slaap jij met geluid aan? Hier geluid op stil, slaap is heiligquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar dan mij om fakking 04:30 appen
En toen ze rond 2001 nieuw waren, was het toen wel een Mini Cooper? Of heb je diverse namen?quote:
Dan ben ik goed in de warquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Denk het niet
Deze kaarten zijn nieuw
Hell no. Foon uitquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap jij met geluid aan? Hier geluid op stil, slaap is heilig
54 dacht ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is de buuf Qwea?
Kanonne, vuurwerk is al ruim 3 kwartier aan het knetteren
Ze had hem echt als een mongool hangenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, heeft ze zich ziekgemeld na een zuippartij?
Hoe sneu is dat zeg![]()
Ik denk dat ze juist nu willen, dan is er volledige attentsjun voor hun knallers, morgen is het 1 van de 10000000 hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Hier knallen ze ook als dollen, die hebben morgen echt niks meer over
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die staat de komende 5 jaar op sterk water
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die staat de komende 5 jaar op sterk water
Dan ga je toch gehurkt met Billy ff lopend naar de pot?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Billy zat ineens bij me op schoot toen ik zat te plassen net, arme vent![]()
Is dat zo'n kiloknaller? Dat is idd altijd ruk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga me zo maar installeren op de bank met Murakami, het is zooooooooooo spannend![]()
En dan bouw ik me helemaal in met kussens zodat dat boek kan liggen, kan ik tenminste es doorlezen
fucking hellquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Kloteboek weegt 1275 gram en is huge![]()
Zelfs Zwab heeft er moeite mee en dat is een beer
Is het zo dik als dit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Kloteboek weegt 1275 gram en is huge![]()
Zelfs Zwab heeft er moeite mee en dat is een beer
Die had ik zo uit, geniaal boek, duizend keer toffer dan dat suffe Secret History, en ik heb ook de hardcoverquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Donna Tartt - De kleine vriend, 1100 gram op de weegschaal met hardcover, ook zo'n onmogelijk geval, kom er ook niet doorheen
Ja, ik moest al hoerig lang wachten tot eindelijk de Engelse vertaling uitkwam, de Nederlandse was er al een jaar of zo, ga ik toch niet ook nog wachten op de paperbackquote:
Ja dat weet ik dat jij dat vond, ik andersom, Secret history een van m'n favo'squote:Op vrijdag 30 december 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ik zo uit, geniaal boek, duizend keer toffer dan dat suffe Secret History, en ik heb ook de hardcover
Jij nog ergens in bezig Lut? Voor school of just for fun?quote:
Ik ga volgende week ff kieken, ik wil ook boeken van 0,10 ctquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb echt boekenkoopstop, alleen kringloopkoopjes mogen
Meer, en vooral: harder. Zijn al wat vuilnisbakken gesneuveld hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, is het bij jullie ook meer dan voorgaande jaren, qua vuurwerk?
Afgelopen jaar was het echt absurd, leek veeeeeeeeeeeeeel meer dan de jaren ervoor
Harder heb ik nu het idee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, is het bij jullie ook meer dan voorgaande jaren, qua vuurwerk?
Afgelopen jaar was het echt absurd, leek veeeeeeeeeeeeeel meer dan de jaren ervoor
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meer, en vooral: harder. Zijn al wat vuilnisbakken gesneuveld hier
Ah!quote:
Het jaar is hard gegaan.quote:
Jij had wel een goed jaar he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
mooi dat iedereen 2011 een kutjaar vind
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Bos81 het volgende:
Ja over de TT
Ik was op 11 september in de Effenaar bij Sabaton.
Ik weet niet meer precies hoe het ging. Maar op een gegeven moment had de zanger het over bier. Iemand in de zaal riep toen Bier en Tieten. DIe zanger (een Zweed) BIer en Tieten? are you kidding me. De hele zaal toen Bier en Tieten jalalalala Bier en Tieten jalalalala.![]()
![]()
De zanger (en band) hadden echt zoiets van WTF wat een stelletje maloten. Dat herhaalde zich nog een paar keer.
![]()
![]()
Maar de band vond ons wel te gek en hoopte nog een keer terug te mogen keren naar EIndhoven
Dat optreden was sowieso geniaal.
O ja wel een lichtpuntje voor mij dit jaar 5 concerten
nou dat valt bijzonder meequote:
Bron teletekst pagina 121quote:` Twee mannen uit Drachten zitten tot
na de jaarwisseling vast omdat ze een
muis aan een vuurpijl hadden gebonden.
Ze staken in Burgum vuurpijlen af.Omdat
dat nog niet mag,spraken agenten hen
aan.Ze hadden een levende muis aan een
vuurpijl vastgetapet.De mannen hadden
nog meer muizen bij zich,die ze net bij
een dierenwinkel hadden gekocht.
Maar wel een lekker warme wollen mutsquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
Mogguh!
Bijzonder vind ik dat altijd, verslagjes van mensen hun jaar lezen
Op FB nu ook allemaal, eentje heeft bijvoorbeeld een lijst gemaakt van de games die hij heeft uitgespeeld enzo. Vind ik grappig
Ik hoop in ieder geval dat jullie allemaal een beter jaar krijgen
Dat het met Bos nog vaker goed gaat en hij nog heel veel boeken gaat reviewen, Vaduz lekker kan rennen en alles goed blijft gaan met Vavoet en Maduz. Oh-oh niet meer zo'n tegenslag te verwerken krijgt en ze een geweldig jaar krijgt met de dierentuin, omearos gelukkig blijft met haar vriend, Miniem gaat shinen op zijn nieuwe studie en misschien zelfs weer een nieuw diertje kan/wil verwelkomen, Pisces de loterij wint en naar Texel kan en Zwabber zich ook weer wat beter gaat voelen en nog heel veel bieren mag drinken (of zelfs brouwen).
Van Qwea hoop ik nog een heleboel verhalen te horen, ik lag me telkens werkelijk doodKoentje dat hij wat vaker langskomt, en alle goeds voor de mini's natuurlijk. Bella heeft het ook enorm druk was het niet, succes met haar bezigheden. En voor Pheno moet 2011 gewoon afgelopen zijn en 2012 wordt stukken beter
Als ik iemand vergeten ben, het is niet persoonlijk, het zijn er gewoon zoveel en ik ben een muts
Lief Lut, je verhaaltje voor de V&A'tjes hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
Als ik iemand vergeten ben, het is niet persoonlijk, het zijn er gewoon zoveel en ik ben een muts
Dank jequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
En met 5 op een rij wil ik nog even extra zeggen dat ik Bos zo lekker vind gaan, ik hoop dat je jouw gewenste stijgende lijn volgend jaar doorzet. Je bent een mooie boom in bloei
Hey, zo gaan we niet denken!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank jeNu inderdaad hopen dat de bloesem niet van de takken valt.
Dat is niet erg, dat is in de natuur ook na een bepaald seizoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank jeNu inderdaad hopen dat de bloesem niet van de takken valt.
Was de markt waar je uit was Lut? Wat jammer dat het rustig was, iedereen is zeker thuis geweest omdat ze vanavond de hort op gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef Lutte het volgende:
Eten.. Heb nou niet echt trek, vannacht de frituur nog aangegooid.
Het was saai en koud op de Markt, ik ons mam gesmst of het goed was als we nog even bij ons gingen zitten, antwoordt ze: Domme vraag, ik zet de vetpan vast aan!
En het bleef nog lang onrustig
Hehe, ja het is altijd een kunst om ze een beetje in vorm te krijgen, ik heb ook altijd lange jannenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
Kaas, Jam, Salami, Van alles eigenlijki. We snijden hem wel open en doen dan daar het beleg op.
Ik ben wel benieuwd. Ik heb nu eindelijk door, hoe je ze in croissant vorm krijgt. Niet echt auti-proof beschrijving enzo![]()
ZIE JE NOU WEL WAT VOOR EEN HOERIG KUTJAAR DIT WAS!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oliebollen gehaald, nummertje 70 was bezig, ik was 117, kom ik thuis, zeikend nat, heb ik potverdulleke krentenbollen ipv oliebollen gekregen
Er staat op rol het deeg vanaf de lange zijde op. Ja maar er zijn 2 lange zijden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ja het is altijd een kunst om ze een beetje in vorm te krijgen, ik heb ook altijd lange jannen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL WAT VOOR EEN HOERIG KUTJAAR DIT WAS!!!!!!!!!
WEG DR MEE!!!
Het vreemde is, soms heb ik echt prachtige croissants, en een andere keer snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er staat op rol het deeg vanaf de lange zijde op. Ja maar er zijn 2 lange zijden.
Nee ze bedoelen de zijde tegenover de punt. Dus die moet je oprollen in de richting van de punt. En dan op het laatst de punt naar de rol toe vouwen en dan er een beetje een maanvorm van maken.
Jupquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was de markt waar je uit was Lut? Wat jammer dat het rustig was, iedereen is zeker thuis geweest omdat ze vanavond de hort op gaan.
En je moeder en haar vetpan
Oh de middelste snap ik niet, is 'ze' MoederLut?quote:
Mama, papa en Ronquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh de middelste snap ik niet, is 'ze' MoederLut?
Dat is leuk jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama, papa en Ron
Omdat het nogal eens botst en ze zo stijfjes zijn, dat het dan toch een keer gek en ongepland kan!
Dank je Duz, drinken op mijn schermquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je als poster van de dag (Liever Hitkrant poster van de week) goed gezegd Pisc, over deze sc!
En ik doe niet aan terugkijken en die dingen, hou ik niet van.
Enkel de benen of ook het restje erbij?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je als poster van de dag (Liever Hitkrant poster van de week) goed gezegd Pisc, over deze sc!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik gun jullie zoals altijd (altijd!!) het beste, ook volgend jaar.
Jij ook Pingu, dat je maar lekker scherp mag blijvenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:51 schreef Pheno het volgende:
Jullie nog de beste wensen, veel geluk, clutching, grabbers en alle voornemens die je voor jezelf gemaakt hebt!
XXL.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enkel de benen of ook het restje erbij?![]()
En we worden bijna onkruid
quote:
Hoeveel was je kwijt?quote:
mhaw. die grote is ws 65 ofzo...quote:
Leuk zeg, als je zo'n dure wintquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
9 euro.
Die grote had ik namelijk gewonnen.
En ijsfonteinen van de Action
Die deed het gister ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Miniem het volgende:
Wrm doet de r van mijn toetsenbord het ineens weer?WTF
Toen was ik mobielquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die deed het gister ookOf was je mobiel toen?
Dan is je toetsenbord klaar voor het nieuwe jaarquote:
Neh, ik ga hem sowieso vervangen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is je toetsenbord klaar voor het nieuwe jaar
quote:Gefeliciteerd!
Je bent de winnaar van ####!
Wat nu? Selecteer je prijs, geef je email adres en post gegevens.
Ik typte een url niet kloppend in en dit kwam te voorschijnquote:
Jij ook indaha, alvast een mooi jaar toegewenst. En je laatste zin, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef indaha het volgende:
Ik ken jullie nog niet goed genoeg voor persoonlijke wensen, maar hoop dat 2012 een mooi jaar mag zijn waarin jullie dromen en wensen vervuld worden en vooral dat ieder mens en dier gezond mag blijven wat dat is met geen geld te betalen.
Granaat ofzo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
Ik stond even buiten de andijvie te wassen, hoor ik een knal-gerinkel-schreeuwende buurtbewoners-kinderen die zeggen dat zij het echt niet waren.
RIP putdeksel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
Ik stond even buiten de andijvie te wassen
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar alles gaat hier op zijn plat Brabants, zo dolkomisch'En wie hè tè gedoan hè? Nog inne keer en ik bel de woute, dagge et wit.'
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar alles gaat hier op zijn plat Brabants, zo dolkomisch'En wie hè tè gedoan hè? Nog inne keer en ik bel de woute, dagge et wit.'
Toch is het een vorm van Plat Brabants. Dat ze bij jou in de regio iets anders praten, tja dat krijg je met zo'n grote provinciequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:02 schreef Miniem het volgende:
[..]plat brabants
![]()
Dat praten ze hier niet hoor
Hier praten ze gewoon NL hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch is het een vorm van Plat Brabants. Dat ze bij jou in de regio iets anders praten, tja dat krijg je met zo'n grote provincie
Okee. Het sterft ook een beetje uit natuurljik. Wel jammer. Maar soms kan ik ook gewoon in Eindhoven lekker plat praten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hier praten ze gewoon NL hoor
Misschien wel woorden zoals houdoe.
Maar verder gwn NL.
Hehequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Ja vreselijk
Overigens was SJefke even niet blij met mij. Ik heb hem even gewassen. Dat vond hij niet zo fijn. NIet dat hij beet, maar hij negeerde me wel even..![]()
Ja, maar daar ben ik nooit bij. Dit was ook voor het eerst dat ik het deed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheWordt hij wel eens vaker gewassen?
Ah oke, ik dacht "misschien wordt hij echt nóóit gewassen, dan is hij helemaal niet blij"quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik nooit bij. Dit was ook voor het eerst dat ik het deed.
Ja. dat wel. Sjef is absoluut geen wegrenbeestje. Maar het afdrogen vond hij nog vervelender...quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht "misschien wordt hij echt nóóit gewassen, dan is hij helemaal niet blij"![]()
Maar hij kent het dus wel, alleen doe jij het normaal niet. Was hij wel een beetje te houden?
Awwwww, kleine Sjefkequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. dat wel. Sjef is absoluut geen wegrenbeestje. Maar het afdrogen vond hij nog vervelender...
Toen we weer beneden waren en ik hem probeerde aan te halen durfde hij niet meer naar me toe te komen of negeerde me bewust..
Hej je ze geteld?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is oranje en er schijnen twaalf vruchten in te zitten
En om vuurwerk geeft hij echt niks. Onze vorige hond lag echt al om 10.00 onder de tafel te beven. Maar deze hoort het gewoon niet eens..quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier had ik niet op durven hopen, meid!
Heerlijk. Met zijn tweetjes een schaal van een kilo in onze maagjes geproptquote:
Wat heb je gegeten Bos?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heerlijk. Met zijn tweetjes een schaal van een kilo in onze maagjes gepropt
Aaahw, wat lief!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig in bed met Thessa..maar ik geloof dat ze nu echt slaapt dus ik ga proberen te ontsnappen!
we zouden eigenlijk kindloos zijn maar dit is ook gezellig!quote:
Lieve foto'squote:Op zaterdag 31 december 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk kindloos zijn maar dit is ook gezellig!
Welke Lut?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
Ben je al zo'n emotioneel oudjaarswrak, komt net het nummer wat je dan NIET hoeft te horen.. Bluh
Zij maakt het verschil..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke Lut?
Ik werd net helemaal kriebel van Marco Borsato, met zijn emo violen en riedels
Ik weet niet van wie het isquote:
Frans Bauer opzetten! Dan trekken je emoties weer recht (merkte ik vanmiddag op)quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
Die is mooi jaDat ben jij vind ik ook tof.
Dat zul je altijd zien ja
Nu Use Somebody (Laura Jansen), ben weggelopen dit trek ik niet
Fijne jaarwisseling Miniemquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef Miniem het volgende:
Fijn oudjaar nog
Ik ga mijn ouders gezelschap houden.
Tot in het nieuwe jaar
Tot morgen Bosjequote:
Ons Black hebben we al dagen niet gezien, Missy lag onderin de krabpaal te bibberen (zit ze anders nooit) en Fabian zat op zijn nachthok brokjes te knagen en uit te zoeken wat die leuke knallen warenquote:
Is die ooit nuchter?????????????quote:
quote:
Igloquote:Op zondag 1 januari 2012 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Sonic werd wakker van de knallen en begon meteen te vreten haha! Oh ik heb vandaag een iglo voor hem gekocht trouwens, morgen ff pics maken. Foon accu is leeg en ik heb geen zin om pc aan te zetten dus bye bye!
Gelukkig nieuwhaar Bellaaaaaaaaquote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
WE ZIJN NIET DOOD. FUCK JULLIE CHRISTNEEN
GELUKKIG NIEUWJAAR!
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
WE ZIJN NIET DOOD. FUCK JULLIE CHRISTNEEN
GELUKKIG NIEUWJAAR!
Jij ook miniemquote:Op zondag 1 januari 2012 11:01 schreef Miniem het volgende:
Goeiemorgen lieve v&a'ertjes
Al het beste voor 2012!
Ik heb ze ook gezien, 2 zelfsquote:Op zondag 1 januari 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens op deze eerste ochtend van het nieuwe jaar![]()
Ik zag een wensballon door de lucht gaan vannacht, tussen al het vuurwerk, ik werd er helemaal emo van, hij was zo hoog in de lucht, en ik was zo verrast![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:03 schreef Miniem het volgende:
Heb ik toch contact met je gehad vannacht![]()
Uhm, geen idee.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik zag af en toe een rode stip in de lucht gaan, die dan heel langzaam weer zakte, wat voor vuurwerk is dat?
Lichtkogel klinkt tof
Oeh lekkere meevallerquote:
Hier net 1 harde knal toen ik buiten op het veldje stond, schrok me een hoedje... Gelukkig daarna weer stiltequote:Op zondag 1 januari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier echt wel 20 van die wensballonnen of zo, hele massa's en tot laat
Ik dacht trouwens dat ze verboden waren omdat ze vaak brand veroorzaken maar I guess not dus
Ik sliep om een uur of 4 en stond om half 11 op, best netjes he.
We hebben al lekker gewandeld want of de knallen zijn al op of ze zijn nog niet wakker, die vuurwerkterroristen
Whehehehe goedzo!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 12:23 schreef indaha het volgende:
Hier was nog vuurwerkterroristje vanmorgen maar die heb ik volgens mij een werkstrafje van bureau Halt bezorgd, moet hij maar niet eigenwijs zijn.
Oh ja dan is het anders, ik heb vaste prik 2 weken vrij, nu zijn de winkels morgen weer lekker open en is alles weer gewoon gangbaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik had liever twee zondagen hoor, lekker lang weekend, ik haat die feestdagen in de weekenden, ik heb al haast nooit vrij
Wat leukquote:Op zondag 1 januari 2012 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk Nat.Geo Wild over komodovaranen, ik heb er op Bali een vastgehouden, een jonkie en echt zo een joekel gezien in een reptielenpark
quote:
quote:
quote:En toen zei ie this is little one, is babybig one over there!
Wijzend naar een hok met zo een joekel van een komodovaraan
Wat een leukerdquote:
Gelukkig nieuwjaar vaduschk!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, zonder kopfschmerzen het nieuwe jaar in.
Fijn nieuwjaar allemaal!
Ijskoude douche: alternatieve nieuwjaarsduik?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Ook van mij uit de beste wensen en dat iedereen gezond en gelukkig dit jaar mag blijven.
Was vanmorgen er weer vroeg uit en voelde mij na een ijskoude douche weer helemaal 't mannetje.
Neu, ik douche altijd heel heet,scrob vervolgens mij lichaam met een kese en was dan ijskoud af.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ijskoude douche: alternatieve nieuwjaarsduik?
Oewh, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neu, ik douche altijd heel heet,scrob vervolgens mij lichaam met een kese en was dan ijskoud af.
Je lichaam tintelt en voelt dan heel fris en lekker aan.
Ohhquote:Op zondag 1 januari 2012 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh wij gingen in Lovina in een klein bootje in het pikkedonker de zee op, zo een vissersbootje als bij ER, met 5 personen. En toen de zon op kwam en we heel ver van de kust waren sprongen de dolfijnen om het bootje heen, dat was echt wel het meest geniale ooit
Ik bleef ook lekker liggen met je, heet douchen FTW!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oewh, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.
Hij mocht in de Discus wat uitzoekenquote:
Ik wacht nog op de postcodeloterij vanavondquote:Op zondag 1 januari 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
En zeehonden
Die boottocht op Texel was zo tof, hele banken vol zeehonden
Hij kijkt hij net alsof hij na al die jaren eindelijk wat lekkers heeft gekregenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had 5 euro op mn halve staatslot, we zijn er bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |