Het jaar is hard gegaan.quote:
Jij had wel een goed jaar he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
mooi dat iedereen 2011 een kutjaar vind
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Bos81 het volgende:
Ja over de TT
Ik was op 11 september in de Effenaar bij Sabaton.
Ik weet niet meer precies hoe het ging. Maar op een gegeven moment had de zanger het over bier. Iemand in de zaal riep toen Bier en Tieten. DIe zanger (een Zweed) BIer en Tieten? are you kidding me. De hele zaal toen Bier en Tieten jalalalala Bier en Tieten jalalalala.![]()
![]()
De zanger (en band) hadden echt zoiets van WTF wat een stelletje maloten. Dat herhaalde zich nog een paar keer.
![]()
![]()
Maar de band vond ons wel te gek en hoopte nog een keer terug te mogen keren naar EIndhoven
Dat optreden was sowieso geniaal.
O ja wel een lichtpuntje voor mij dit jaar 5 concerten
nou dat valt bijzonder meequote:
Bron teletekst pagina 121quote:` Twee mannen uit Drachten zitten tot
na de jaarwisseling vast omdat ze een
muis aan een vuurpijl hadden gebonden.
Ze staken in Burgum vuurpijlen af.Omdat
dat nog niet mag,spraken agenten hen
aan.Ze hadden een levende muis aan een
vuurpijl vastgetapet.De mannen hadden
nog meer muizen bij zich,die ze net bij
een dierenwinkel hadden gekocht.
Maar wel een lekker warme wollen mutsquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
Mogguh!
Bijzonder vind ik dat altijd, verslagjes van mensen hun jaar lezen
Op FB nu ook allemaal, eentje heeft bijvoorbeeld een lijst gemaakt van de games die hij heeft uitgespeeld enzo. Vind ik grappig
Ik hoop in ieder geval dat jullie allemaal een beter jaar krijgen
Dat het met Bos nog vaker goed gaat en hij nog heel veel boeken gaat reviewen, Vaduz lekker kan rennen en alles goed blijft gaan met Vavoet en Maduz. Oh-oh niet meer zo'n tegenslag te verwerken krijgt en ze een geweldig jaar krijgt met de dierentuin, omearos gelukkig blijft met haar vriend, Miniem gaat shinen op zijn nieuwe studie en misschien zelfs weer een nieuw diertje kan/wil verwelkomen, Pisces de loterij wint en naar Texel kan en Zwabber zich ook weer wat beter gaat voelen en nog heel veel bieren mag drinken (of zelfs brouwen).
Van Qwea hoop ik nog een heleboel verhalen te horen, ik lag me telkens werkelijk doodKoentje dat hij wat vaker langskomt, en alle goeds voor de mini's natuurlijk. Bella heeft het ook enorm druk was het niet, succes met haar bezigheden. En voor Pheno moet 2011 gewoon afgelopen zijn en 2012 wordt stukken beter
Als ik iemand vergeten ben, het is niet persoonlijk, het zijn er gewoon zoveel en ik ben een muts
Lief Lut, je verhaaltje voor de V&A'tjes hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
Als ik iemand vergeten ben, het is niet persoonlijk, het zijn er gewoon zoveel en ik ben een muts
Dank jequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
En met 5 op een rij wil ik nog even extra zeggen dat ik Bos zo lekker vind gaan, ik hoop dat je jouw gewenste stijgende lijn volgend jaar doorzet. Je bent een mooie boom in bloei
Hey, zo gaan we niet denken!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank jeNu inderdaad hopen dat de bloesem niet van de takken valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |