Die had ik zo uit, geniaal boek, duizend keer toffer dan dat suffe Secret History, en ik heb ook de hardcoverquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Donna Tartt - De kleine vriend, 1100 gram op de weegschaal met hardcover, ook zo'n onmogelijk geval, kom er ook niet doorheen
Ja, ik moest al hoerig lang wachten tot eindelijk de Engelse vertaling uitkwam, de Nederlandse was er al een jaar of zo, ga ik toch niet ook nog wachten op de paperbackquote:
Ja dat weet ik dat jij dat vond, ik andersom, Secret history een van m'n favo'squote:Op vrijdag 30 december 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ik zo uit, geniaal boek, duizend keer toffer dan dat suffe Secret History, en ik heb ook de hardcover
Jij nog ergens in bezig Lut? Voor school of just for fun?quote:
Ik ga volgende week ff kieken, ik wil ook boeken van 0,10 ctquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb echt boekenkoopstop, alleen kringloopkoopjes mogen
Meer, en vooral: harder. Zijn al wat vuilnisbakken gesneuveld hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, is het bij jullie ook meer dan voorgaande jaren, qua vuurwerk?
Afgelopen jaar was het echt absurd, leek veeeeeeeeeeeeeel meer dan de jaren ervoor
Harder heb ik nu het idee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, is het bij jullie ook meer dan voorgaande jaren, qua vuurwerk?
Afgelopen jaar was het echt absurd, leek veeeeeeeeeeeeeel meer dan de jaren ervoor
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meer, en vooral: harder. Zijn al wat vuilnisbakken gesneuveld hier
Ah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |