Mini Cooper?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Miniem het volgende:
Ik ga volgende week weer ff denk, kijken of ik die Mini kan vinden.
Was het een New Mini?
Vannacht terug doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar dan mij om fakking 04:30 appen
Denk het nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorig jaar ook zoiets hebt laten zien, en ik twijfelde al, maar door je tekst dacht ik "ahhhh dus toch!". Maar niet dus?
Dat noem ik een New Miniquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mini Cooper?
Deze:
[ afbeelding ]
Slaap jij met geluid aan? Hier geluid op stil, slaap is heiligquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar dan mij om fakking 04:30 appen
En toen ze rond 2001 nieuw waren, was het toen wel een Mini Cooper? Of heb je diverse namen?quote:
Dan ben ik goed in de warquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Denk het niet
Deze kaarten zijn nieuw
Hell no. Foon uitquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap jij met geluid aan? Hier geluid op stil, slaap is heilig
54 dacht ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is de buuf Qwea?
Kanonne, vuurwerk is al ruim 3 kwartier aan het knetteren
Ze had hem echt als een mongool hangenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, heeft ze zich ziekgemeld na een zuippartij?
Hoe sneu is dat zeg![]()
Ik denk dat ze juist nu willen, dan is er volledige attentsjun voor hun knallers, morgen is het 1 van de 10000000 hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Hier knallen ze ook als dollen, die hebben morgen echt niks meer over
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die staat de komende 5 jaar op sterk water
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die staat de komende 5 jaar op sterk water
Dan ga je toch gehurkt met Billy ff lopend naar de pot?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Billy zat ineens bij me op schoot toen ik zat te plassen net, arme vent![]()
Is dat zo'n kiloknaller? Dat is idd altijd ruk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga me zo maar installeren op de bank met Murakami, het is zooooooooooo spannend![]()
En dan bouw ik me helemaal in met kussens zodat dat boek kan liggen, kan ik tenminste es doorlezen
fucking hellquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Kloteboek weegt 1275 gram en is huge![]()
Zelfs Zwab heeft er moeite mee en dat is een beer
Is het zo dik als dit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Kloteboek weegt 1275 gram en is huge![]()
Zelfs Zwab heeft er moeite mee en dat is een beer
Die had ik zo uit, geniaal boek, duizend keer toffer dan dat suffe Secret History, en ik heb ook de hardcoverquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Donna Tartt - De kleine vriend, 1100 gram op de weegschaal met hardcover, ook zo'n onmogelijk geval, kom er ook niet doorheen
Ja, ik moest al hoerig lang wachten tot eindelijk de Engelse vertaling uitkwam, de Nederlandse was er al een jaar of zo, ga ik toch niet ook nog wachten op de paperbackquote:
Ja dat weet ik dat jij dat vond, ik andersom, Secret history een van m'n favo'squote:Op vrijdag 30 december 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ik zo uit, geniaal boek, duizend keer toffer dan dat suffe Secret History, en ik heb ook de hardcover
Jij nog ergens in bezig Lut? Voor school of just for fun?quote:
Ik ga volgende week ff kieken, ik wil ook boeken van 0,10 ctquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb echt boekenkoopstop, alleen kringloopkoopjes mogen
Meer, en vooral: harder. Zijn al wat vuilnisbakken gesneuveld hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, is het bij jullie ook meer dan voorgaande jaren, qua vuurwerk?
Afgelopen jaar was het echt absurd, leek veeeeeeeeeeeeeel meer dan de jaren ervoor
Harder heb ik nu het idee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zat te vragen, is het bij jullie ook meer dan voorgaande jaren, qua vuurwerk?
Afgelopen jaar was het echt absurd, leek veeeeeeeeeeeeeel meer dan de jaren ervoor
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meer, en vooral: harder. Zijn al wat vuilnisbakken gesneuveld hier
Ah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |