Wat een leukerdquote:
Gelukkig nieuwjaar vaduschk!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, zonder kopfschmerzen het nieuwe jaar in.
Fijn nieuwjaar allemaal!
Ijskoude douche: alternatieve nieuwjaarsduik?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Ook van mij uit de beste wensen en dat iedereen gezond en gelukkig dit jaar mag blijven.
Was vanmorgen er weer vroeg uit en voelde mij na een ijskoude douche weer helemaal 't mannetje.
Neu, ik douche altijd heel heet,scrob vervolgens mij lichaam met een kese en was dan ijskoud af.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ijskoude douche: alternatieve nieuwjaarsduik?
Oewh, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neu, ik douche altijd heel heet,scrob vervolgens mij lichaam met een kese en was dan ijskoud af.
Je lichaam tintelt en voelt dan heel fris en lekker aan.
Ohhquote:Op zondag 1 januari 2012 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh wij gingen in Lovina in een klein bootje in het pikkedonker de zee op, zo een vissersbootje als bij ER, met 5 personen. En toen de zon op kwam en we heel ver van de kust waren sprongen de dolfijnen om het bootje heen, dat was echt wel het meest geniale ooit
Ik bleef ook lekker liggen met je, heet douchen FTW!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oewh, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.
Hij mocht in de Discus wat uitzoekenquote:
Ik wacht nog op de postcodeloterij vanavondquote:Op zondag 1 januari 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
En zeehonden
Die boottocht op Texel was zo tof, hele banken vol zeehonden
Hij kijkt hij net alsof hij na al die jaren eindelijk wat lekkers heeft gekregenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |