Jij ook miniemquote:Op zondag 1 januari 2012 11:01 schreef Miniem het volgende:
Goeiemorgen lieve v&a'ertjes
Al het beste voor 2012!
Ik heb ze ook gezien, 2 zelfsquote:Op zondag 1 januari 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens op deze eerste ochtend van het nieuwe jaar![]()
Ik zag een wensballon door de lucht gaan vannacht, tussen al het vuurwerk, ik werd er helemaal emo van, hij was zo hoog in de lucht, en ik was zo verrast![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:03 schreef Miniem het volgende:
Heb ik toch contact met je gehad vannacht![]()
Uhm, geen idee.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik zag af en toe een rode stip in de lucht gaan, die dan heel langzaam weer zakte, wat voor vuurwerk is dat?
Lichtkogel klinkt tof
Oeh lekkere meevallerquote:
Hier net 1 harde knal toen ik buiten op het veldje stond, schrok me een hoedje... Gelukkig daarna weer stiltequote:Op zondag 1 januari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier echt wel 20 van die wensballonnen of zo, hele massa's en tot laat
Ik dacht trouwens dat ze verboden waren omdat ze vaak brand veroorzaken maar I guess not dus
Ik sliep om een uur of 4 en stond om half 11 op, best netjes he.
We hebben al lekker gewandeld want of de knallen zijn al op of ze zijn nog niet wakker, die vuurwerkterroristen
Whehehehe goedzo!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 12:23 schreef indaha het volgende:
Hier was nog vuurwerkterroristje vanmorgen maar die heb ik volgens mij een werkstrafje van bureau Halt bezorgd, moet hij maar niet eigenwijs zijn.
Oh ja dan is het anders, ik heb vaste prik 2 weken vrij, nu zijn de winkels morgen weer lekker open en is alles weer gewoon gangbaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik had liever twee zondagen hoor, lekker lang weekend, ik haat die feestdagen in de weekenden, ik heb al haast nooit vrij
Wat leukquote:Op zondag 1 januari 2012 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk Nat.Geo Wild over komodovaranen, ik heb er op Bali een vastgehouden, een jonkie en echt zo een joekel gezien in een reptielenpark
quote:
quote:
quote:En toen zei ie this is little one, is babybig one over there!
Wijzend naar een hok met zo een joekel van een komodovaraan
Wat een leukerdquote:
Gelukkig nieuwjaar vaduschk!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, zonder kopfschmerzen het nieuwe jaar in.
Fijn nieuwjaar allemaal!
Ijskoude douche: alternatieve nieuwjaarsduik?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Ook van mij uit de beste wensen en dat iedereen gezond en gelukkig dit jaar mag blijven.
Was vanmorgen er weer vroeg uit en voelde mij na een ijskoude douche weer helemaal 't mannetje.
Neu, ik douche altijd heel heet,scrob vervolgens mij lichaam met een kese en was dan ijskoud af.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ijskoude douche: alternatieve nieuwjaarsduik?
Oewh, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neu, ik douche altijd heel heet,scrob vervolgens mij lichaam met een kese en was dan ijskoud af.
Je lichaam tintelt en voelt dan heel fris en lekker aan.
Ohhquote:Op zondag 1 januari 2012 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh wij gingen in Lovina in een klein bootje in het pikkedonker de zee op, zo een vissersbootje als bij ER, met 5 personen. En toen de zon op kwam en we heel ver van de kust waren sprongen de dolfijnen om het bootje heen, dat was echt wel het meest geniale ooit
Ik bleef ook lekker liggen met je, heet douchen FTW!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oewh, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.
Hij mocht in de Discus wat uitzoekenquote:
Ik wacht nog op de postcodeloterij vanavondquote:Op zondag 1 januari 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
En zeehonden
Die boottocht op Texel was zo tof, hele banken vol zeehonden
Hij kijkt hij net alsof hij na al die jaren eindelijk wat lekkers heeft gekregenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |