Dat is niet erg, dat is in de natuur ook na een bepaald seizoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank jeNu inderdaad hopen dat de bloesem niet van de takken valt.
Was de markt waar je uit was Lut? Wat jammer dat het rustig was, iedereen is zeker thuis geweest omdat ze vanavond de hort op gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef Lutte het volgende:
Eten.. Heb nou niet echt trek, vannacht de frituur nog aangegooid.
Het was saai en koud op de Markt, ik ons mam gesmst of het goed was als we nog even bij ons gingen zitten, antwoordt ze: Domme vraag, ik zet de vetpan vast aan!
En het bleef nog lang onrustig
Hehe, ja het is altijd een kunst om ze een beetje in vorm te krijgen, ik heb ook altijd lange jannenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
Kaas, Jam, Salami, Van alles eigenlijki. We snijden hem wel open en doen dan daar het beleg op.
Ik ben wel benieuwd. Ik heb nu eindelijk door, hoe je ze in croissant vorm krijgt. Niet echt auti-proof beschrijving enzo![]()
ZIE JE NOU WEL WAT VOOR EEN HOERIG KUTJAAR DIT WAS!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oliebollen gehaald, nummertje 70 was bezig, ik was 117, kom ik thuis, zeikend nat, heb ik potverdulleke krentenbollen ipv oliebollen gekregen
Er staat op rol het deeg vanaf de lange zijde op. Ja maar er zijn 2 lange zijden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ja het is altijd een kunst om ze een beetje in vorm te krijgen, ik heb ook altijd lange jannen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL WAT VOOR EEN HOERIG KUTJAAR DIT WAS!!!!!!!!!
WEG DR MEE!!!
Het vreemde is, soms heb ik echt prachtige croissants, en een andere keer snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er staat op rol het deeg vanaf de lange zijde op. Ja maar er zijn 2 lange zijden.
Nee ze bedoelen de zijde tegenover de punt. Dus die moet je oprollen in de richting van de punt. En dan op het laatst de punt naar de rol toe vouwen en dan er een beetje een maanvorm van maken.
Jupquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was de markt waar je uit was Lut? Wat jammer dat het rustig was, iedereen is zeker thuis geweest omdat ze vanavond de hort op gaan.
En je moeder en haar vetpan
Oh de middelste snap ik niet, is 'ze' MoederLut?quote:
Mama, papa en Ronquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh de middelste snap ik niet, is 'ze' MoederLut?
Dat is leuk jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama, papa en Ron
Omdat het nogal eens botst en ze zo stijfjes zijn, dat het dan toch een keer gek en ongepland kan!
Dank je Duz, drinken op mijn schermquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je als poster van de dag (Liever Hitkrant poster van de week) goed gezegd Pisc, over deze sc!
En ik doe niet aan terugkijken en die dingen, hou ik niet van.
Enkel de benen of ook het restje erbij?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb je als poster van de dag (Liever Hitkrant poster van de week) goed gezegd Pisc, over deze sc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |