Heerlijk. Met zijn tweetjes een schaal van een kilo in onze maagjes geproptquote:
Wat heb je gegeten Bos?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heerlijk. Met zijn tweetjes een schaal van een kilo in onze maagjes gepropt
Aaahw, wat lief!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig in bed met Thessa..maar ik geloof dat ze nu echt slaapt dus ik ga proberen te ontsnappen!
we zouden eigenlijk kindloos zijn maar dit is ook gezellig!quote:
Lieve foto'squote:Op zaterdag 31 december 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk kindloos zijn maar dit is ook gezellig!
Welke Lut?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
Ben je al zo'n emotioneel oudjaarswrak, komt net het nummer wat je dan NIET hoeft te horen.. Bluh
Zij maakt het verschil..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke Lut?
Ik werd net helemaal kriebel van Marco Borsato, met zijn emo violen en riedels
Ik weet niet van wie het isquote:
Frans Bauer opzetten! Dan trekken je emoties weer recht (merkte ik vanmiddag op)quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
Die is mooi jaDat ben jij vind ik ook tof.
Dat zul je altijd zien ja
Nu Use Somebody (Laura Jansen), ben weggelopen dit trek ik niet
Fijne jaarwisseling Miniemquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef Miniem het volgende:
Fijn oudjaar nog
Ik ga mijn ouders gezelschap houden.
Tot in het nieuwe jaar
Tot morgen Bosjequote:
Ons Black hebben we al dagen niet gezien, Missy lag onderin de krabpaal te bibberen (zit ze anders nooit) en Fabian zat op zijn nachthok brokjes te knagen en uit te zoeken wat die leuke knallen warenquote:
Is die ooit nuchter?????????????quote:
quote:
Igloquote:Op zondag 1 januari 2012 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Sonic werd wakker van de knallen en begon meteen te vreten haha! Oh ik heb vandaag een iglo voor hem gekocht trouwens, morgen ff pics maken. Foon accu is leeg en ik heb geen zin om pc aan te zetten dus bye bye!
Gelukkig nieuwhaar Bellaaaaaaaaquote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
WE ZIJN NIET DOOD. FUCK JULLIE CHRISTNEEN
GELUKKIG NIEUWJAAR!
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
WE ZIJN NIET DOOD. FUCK JULLIE CHRISTNEEN
GELUKKIG NIEUWJAAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |