quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik gun jullie zoals altijd (altijd!!) het beste, ook volgend jaar.
Jij ook Pingu, dat je maar lekker scherp mag blijvenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:51 schreef Pheno het volgende:
Jullie nog de beste wensen, veel geluk, clutching, grabbers en alle voornemens die je voor jezelf gemaakt hebt!
XXL.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enkel de benen of ook het restje erbij?![]()
En we worden bijna onkruid
quote:
Hoeveel was je kwijt?quote:
mhaw. die grote is ws 65 ofzo...quote:
Leuk zeg, als je zo'n dure wintquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
9 euro.
Die grote had ik namelijk gewonnen.
En ijsfonteinen van de Action
Die deed het gister ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Miniem het volgende:
Wrm doet de r van mijn toetsenbord het ineens weer?WTF
Toen was ik mobielquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die deed het gister ookOf was je mobiel toen?
Dan is je toetsenbord klaar voor het nieuwe jaarquote:
Neh, ik ga hem sowieso vervangen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is je toetsenbord klaar voor het nieuwe jaar
quote:Gefeliciteerd!
Je bent de winnaar van ####!
Wat nu? Selecteer je prijs, geef je email adres en post gegevens.
Ik typte een url niet kloppend in en dit kwam te voorschijnquote:
Jij ook indaha, alvast een mooi jaar toegewenst. En je laatste zin, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef indaha het volgende:
Ik ken jullie nog niet goed genoeg voor persoonlijke wensen, maar hoop dat 2012 een mooi jaar mag zijn waarin jullie dromen en wensen vervuld worden en vooral dat ieder mens en dier gezond mag blijven wat dat is met geen geld te betalen.
Granaat ofzo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
Ik stond even buiten de andijvie te wassen, hoor ik een knal-gerinkel-schreeuwende buurtbewoners-kinderen die zeggen dat zij het echt niet waren.
RIP putdeksel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
Ik stond even buiten de andijvie te wassen
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar alles gaat hier op zijn plat Brabants, zo dolkomisch'En wie hè tè gedoan hè? Nog inne keer en ik bel de woute, dagge et wit.'
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar alles gaat hier op zijn plat Brabants, zo dolkomisch'En wie hè tè gedoan hè? Nog inne keer en ik bel de woute, dagge et wit.'
Toch is het een vorm van Plat Brabants. Dat ze bij jou in de regio iets anders praten, tja dat krijg je met zo'n grote provinciequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:02 schreef Miniem het volgende:
[..]plat brabants
![]()
Dat praten ze hier niet hoor
Hier praten ze gewoon NL hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch is het een vorm van Plat Brabants. Dat ze bij jou in de regio iets anders praten, tja dat krijg je met zo'n grote provincie
Okee. Het sterft ook een beetje uit natuurljik. Wel jammer. Maar soms kan ik ook gewoon in Eindhoven lekker plat praten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hier praten ze gewoon NL hoor
Misschien wel woorden zoals houdoe.
Maar verder gwn NL.
Hehequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Ja vreselijk
Overigens was SJefke even niet blij met mij. Ik heb hem even gewassen. Dat vond hij niet zo fijn. NIet dat hij beet, maar hij negeerde me wel even..![]()
Ja, maar daar ben ik nooit bij. Dit was ook voor het eerst dat ik het deed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheWordt hij wel eens vaker gewassen?
Ah oke, ik dacht "misschien wordt hij echt nóóit gewassen, dan is hij helemaal niet blij"quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik nooit bij. Dit was ook voor het eerst dat ik het deed.
Ja. dat wel. Sjef is absoluut geen wegrenbeestje. Maar het afdrogen vond hij nog vervelender...quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht "misschien wordt hij echt nóóit gewassen, dan is hij helemaal niet blij"![]()
Maar hij kent het dus wel, alleen doe jij het normaal niet. Was hij wel een beetje te houden?
Awwwww, kleine Sjefkequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. dat wel. Sjef is absoluut geen wegrenbeestje. Maar het afdrogen vond hij nog vervelender...
Toen we weer beneden waren en ik hem probeerde aan te halen durfde hij niet meer naar me toe te komen of negeerde me bewust..
Hej je ze geteld?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is oranje en er schijnen twaalf vruchten in te zitten
En om vuurwerk geeft hij echt niks. Onze vorige hond lag echt al om 10.00 onder de tafel te beven. Maar deze hoort het gewoon niet eens..quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier had ik niet op durven hopen, meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |