Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef Amsel het volgende:
Mag ik nog een keer van de daken schreeuwen hoe afschuwelijk verliefd ik ben??![]()
Zeg, hardloper (en andere hardlopers hier), ik zag in het hardlooptopic dat er op 3 juni een wedstrijd is op en rond schiphol. Waarbij je ook een stuk landingsbaan meepikt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Audi, absoluut!
Lijst:
Pre O: beschuit banaan
S: 10 km met 11.1/uur
O: 2 boterhammen kaas, beschuit banaan, beker malk
T's: peer , gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas
T's: stuk appeltaart zelfgemaakt, oliebol, blokje choco, appel
D: taco's en na: Vla met slagroom
T's: toastjes met salade, dadels met mon chou, zoute stokjes
Slankies hebben maar vage dromen over elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Amsel
Heb trouwens vannacht over je gedroomd, jij werkte bij ons op het bedrijf alleen dan in een ander gebouw.. Interessanter wordt het ook niet trouwens
16?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trouwens wel m'n eigen leeftijdsregels overtreden met McOZ, hij is echt veel te jong
+10quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
+10
De regel is dat ze niet jonger dan m'n broertje mogen zijn.
Maar deze was te leuk om te laten schietenHè gadver wat klef
Hij is maar een maandje ouder dan ik en is al getrouwd en heeft een gezin etcquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef MarMar het volgende:
@amsel mijn lief is de 24e 28 geworden, volgens mij kan jij die 26 best nog hebben
Hangt ervan af hoe oud je zus is natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Mijn zus heeft een 12 jaar jongere vriend, kan best hoor.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef loveli het volgende:
Regel aanpassen dat 'ie niet jonger mag zijn dan je broertje in 2010. Ofzo.
Zij is 33. Met 2 kinderenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe oud je zus is natuurlijk.
Ja, dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Zijn die kinderen van haar vriend?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte
Dat is een flink verschil. Vooral als het gaat om levenservaring en levensfase.quote:
Nee, andere man. Huidig liefje woonde nog thuis toen ze wat kregen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn die kinderen van haar vriend?
Mwah. Wat er nu nog rondrijdt heeft wel bewezen betrouwbaar te zijn. Zo moeilijk zitten ze ook niet in elkaar. Gewoon 1 kopen en je leert het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is een flink verschil. Vooral als het gaat om levenservaring en levensfase.
Ik wil een Volvo Amazon. Maar ik ga eerst een cursus autotechniek doen. Dat lijkt me wel handig dan.
Lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef Perruche het volgende:
ewelina! Dat is bizar...
Mijn pa zijn vrouw is 19 jaar jonger, hij bijna 60 zij bijna 40. Maar hij is/doet een stuk jonger en zij een stuw ouwelijker, dus past perfect
Maar jouw moeder is dan ook een tof wijf.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Amsel het volgende:
De vriend van mijn moeder is volgens mij zo'n 16 jaar jonger, dat vind ik best stoer!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Amsel het volgende:
De vriend van mijn moeder is volgens mij zo'n 16 jaar jonger, dat vind ik best stoer!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe oud je zus moeder is natuurlijk.
Ik heb niet eens goede foto's van 'm bedenk ik me nu!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Goodbye het volgende:
Amsel, komt er ook nog foto materiaal? Erg tof dat je zo in de wolken bent!
Wat heb je daarvan geleerd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens goede foto's van 'm bedenk ik me nu!
Volgens mij zijn dat de ancestral lands van Aurum's voorvaderenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ja Nallie dat lala-land! Dat vroeg ik me ook al een heeeeele tijd af...
Gelukkigquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ja Nallie dat lala-land! Dat vroeg ik me ook al een heeeeele tijd af...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag me af sinds het zien van Ml-etjes foto, en dus er achter komend wat een bolero is, waarom Gerard Joling er nooit meer 1 wil hebben?heerlijk zo vroeg vrij op vrijdag
Oh, en Anna, ik neem aan dat een vrouw met jouw klasse wel de juiste keuze zal maken![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef Nallie het volgende:
[..]Iets met klemtonen denk ik.
Geniet van je vrije middag!
Ik ga naar de tandarts
wat een vreselijk nummer trouwens
Ander keertjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Moet je trouwens Ticket to the tropics eens luisteren
Dansend het nieuwe jaar in. Gaat lukken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
Hebben jullie eigenlijk goede voornemens voor komen jaar?
Mijn moeder zei dat het de tweede versie "is" maar ik vind de eerste beter klinken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Amsel het volgende:
Maar spreken jullie het uit als "boléééro" of als "bollûhro"? Ik vind dat tweede altijd zo gek klinken, maar heel veel mensen zeggen het zo!
Dezelfde als alle voorgaande jarenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
En dat waren?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Dezelfde als alle voorgaande jaren
Niet echt, ik neem goede voornemens op momenten dat ik vind iets beter zou moeten en dat is echt veul vaker dan 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
Beter ritme, huishouden, de basics in orde houden.quote:
yep dat is 'm. En nope ik ben een echte hollanderquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de ancestral lands van Aurum's voorvaderenAldus van haar paps en mams!
Was jij daar zelf eigenlijk ook geboren, Aurum? Dacht het niet? </aagje>
Wij hebben dit jaar een lot! Maar die hebben we niet zelf gekochtquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef MarMar het volgende:
Ik neem me wel elk jaar voor de loterij te winnen, nog niet gelukt dus ik hou dapper vol
Ken je dat verhaal van dat grote bos? Iemand plantte elk jaar wat zaadjes. Plannen komen niet uit door dromen, maar door handelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb iedere dag goede voornemensGlobal world domination realiseer je niet door aan het eind van het jaar te beginnen met plannen.
Moehahahahaha
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef MarMar het volgende:
Ik neem me wel elk jaar voor de loterij te winnen, nog niet gelukt dus ik hou dapper vol
Ach, kost maar iets van 30.000quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter ritme, huishouden, de basics in orde houden.
En in my dreams: een quattro.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van dat grote bos? Iemand plantte elk jaar wat zaadjes. Plannen komen niet uit door dromen, maar door handelen.
Net als ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
yep dat is 'm. En nope ik ben een echte hollander
17k moet lukken, ik wil een urquattroquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Nallie,waarom?
[..]
Ach, kost maar iets van 30.000
[..]
En de mensen die er naar handelden zijn ook nog eens stuk voor stuk beroemd geworden![]()
Haar belasting aan het invullen voor 31 december?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Which reminds me, waar is Co? Ik wil weten of die markers tof werkenen zo ja van welk merk ze zijn
Ging ik ook van uit, maar goedkoopste op autotrader was 30kquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef loveli het volgende:
[..]
17k moet lukken, ik wil een urquattro
Ik had het doosje niet meer voor m'n neus, maar tof dat jij minder lui was dan ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ging ik ook van uit, maar goedkoopste op autotrader was 30k
Faber-Castell, MariaStond op 't doosje
Nee joh gek jij bent zo slank!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Door de TL-verlichting van de winkel waar ik net een bh heb staan passen is mij duidelijk geworden dat 'stootrandje kwijtraken' mijn goede voornemen maar moet zijn.
TL-verlichting in lingeriezaken moet dood want het verandert me in Jabba the Hutt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Door de TL-verlichting van de winkel waar ik net een bh heb staan passen is mij duidelijk geworden dat 'stootrandje kwijtraken' mijn goede voornemen maar moet zijn.
Wil je die met paint even omcirkelen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee wie Jabba is maar het klinkt lachwekkendquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TL-verlichting in lingeriezaken moet dood want het verandert me in Jabba the Hutt.
Dus. DaDtje. Lijk ik op Jabba the Hutt?Dan heb jij dus ook geen stootrandjes
![]()
Je vergeet le glijbaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn voornemens? Ieder jaar hetzelfde: zoveel mogelijk leuke dingen doen.![]()
En verder wil ik
- iig naar Azie dit jaar,
- heel veel leuke boeken lezen,
- steengoed worden in mn werk,
- minstens een half uur van mn halve marathon PR aflopen,
- misschien toch maar eens verhuizen,
- het 100 pushups programma afronden,
- alle Harry Potter boeken nog een keer lezen en de films kijken,
- vaker verse pesto maken
- de perfecte muffin bakken.
Dat gaat 'm denk ik niet worden komend jaar. Wil richting Azie.quote:
Which reminds me: wat was je tijd op de halve eigs?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn voornemens? Ieder jaar hetzelfde: zoveel mogelijk leuke dingen doen.![]()
En verder wil ik
- iig naar Azie dit jaar,
- heel veel leuke boeken lezen,
- steengoed worden in mn werk,
- minstens een half uur van mn halve marathon PR aflopen,
- misschien toch maar eens verhuizen,
- het 100 pushups programma afronden,
- alle Harry Potter boeken nog een keer lezen en de films kijken,
- vaker verse pesto maken
- de perfecte muffin bakken.
I helpz!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen idee wie Jabba is maar het klinkt lachwekkend
Nee Mariaatje, jij bent zeker geen Jabba the Hutt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TL-verlichting in lingeriezaken moet dood want het verandert me in Jabba the Hutt.
Dus. DaDtje. Lijk ik op Jabba the Hutt?Ik mag hopen dat het antwoord hierop 'nee' is
En dan heb jij dus ook geen stootrandjes
![]()
*neiging onderdrukt om photoshop aan te slingerenquote:
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Mariaatje, jij bent zeker geen Jabba the Hutt..
Het is ook niet dramatisch hoor, maar mijn winterse speklaagje lijkt ingesteld te zijn op een zeer strenge winter. En zo streng is de winter tot nu toe nog niet..
Gewoon je CI uitdoen en boos kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
En in het najaar wil ik naar Marokko, eigenlijk, maar een collega van M. zei dat dat helemaal niet leuk is, omdat je voortdurend wordt aangeklampt door mensen die iets van je willen. Is dat zo? Of is dat alleen in bepaalde delen van Marokko zo?
3 uur. 1 minuut en 20 seconden. Geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Which reminds me: wat was je tijd op de halve eigs?
()
Mwaa heb je in veel landen, vooral als je er Europees en/of welvarend uitziet. "I MAEK SPESIAL PRAIS FOR JOE". Als je veel van de wereld wilt zien moet je daar aan wennen denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil in het voorjaar (april ofzo) een dag of vier/vijf naar Madrid en dat ga ik in januari al regelen, want anders komt er toch niks van terecht en voel ik me weer bezwaard om vrij te nemen als het weer eens druk wordt.
En in het najaar wil ik naar Marokko, eigenlijk, maar een collega van M. zei dat dat helemaal niet leuk is, omdat je voortdurend wordt aangeklampt door mensen die iets van je willen. Is dat zo? Of is dat alleen in bepaalde delen van Marokko zo?
Dat deed ik in Rome ook, hielp nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon je CI uitdoen en boos kijken.
Oh my! Doe niet zo gek!quote:
Zie hier de kwaadaardigheid van TL-verlichting geïllustreerdquote:
Ja ok, dat lukt hier niet denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ok. Nou ik kom tzt nog wel even om tips vragen
. Marrakech staat idd op het lijstje en ik wil ook op een kameel rijden
. En in de woestijn slapen, want dat zag ik eens op tv en dat leek tof
.
Ja!!!!!!!!!! Dat heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ok. Nou ik kom tzt nog wel even om tips vragen
. Marrakech staat idd op het lijstje en ik wil ook op een kameel rijden
. En in de woestijn slapen, want dat zag ik eens op tv en dat leek tof
.
Goh, ehhh.... Wilde eens een poosje zonder nieuws volgen gaan doen, maar anders niet echt wat.quote:
Ik heb vorige week een champagnetaart op met witte chocola en hij was goddelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:
Ik wilde eigenlijk een taart gaan maken dit weekend. Oftewel een Buche de Noel (franse "boomstam" taart).
Of ik zit te denken aan een soort van mix. 2 laagjes "sponge" cake, een laagje "champagne mousse" achtig iets, eromheen witte-chocolade botercreme of ganache. Erop, misschien iets van champagne gelei en witte chocolade krullen. Zou dat lekker zijn? Zeg maar een soort van Schwarzwalder kirsch maar dan met andere combinaties hehe.
Anders een witte chocolade - ricotta "cheesecake" van de BBC. Kan niet mislukken.
PM met recept en/of beschrijving?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een champagnetaart op met witte chocola en hij was goddelijk.
Amarettocupcakesquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga morgen champagnecupcakejes bakken..
recept heb ik niet, hij was van patisserie Kuyt. Was een taart met een soort harde bodem, een groot stuk witte chocolade als taartrand en dan champagnemousse met een soort wit schuim erbovenop.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
PM met recept en/of beschrijving?
Maat XS en maat 34 was jou toch te groot? Ik snap het niet helemaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Mariaatje, jij bent zeker geen Jabba the Hutt..
Het is ook niet dramatisch hoor, maar mijn winterse speklaagje lijkt ingesteld te zijn op een zeer strenge winter. En zo streng is de winter tot nu toe nog niet..
Damn krijg je van met je gewicht bezig zijn tandproblemen ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Nallie het volgende:
Terug van tandarts.. meh
Mijn goede voornemen is minder geld aan hem doneren geloof ik...
Had een gaatje, waar ik niks aan kon doen, want was door een gelekte seal. Maar ik dacht t al steeds en zij zagen t maar niet. Maar nu bleek t een vet gat te zijn tot de wortel...
Als ik pech heb wordt dat een wortelkanaal. Maar dan moet ik eerst maximaal 6 weken napijn hebbengelukkig werkt de verdoving nu nog.
Nee het komt dus doordat ik vroeger mijn kiezen heb laten sealen. Dat kan lek gaan en dan komt er vuil onder waar je niet bij kan en wat de tandarts niet kan zien. Tandarts zegt dat ze daar net pas achter zijn en hij sealt dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Damn krijg je van met je gewicht bezig zijn tandproblemen ofzo?Het regent hier gebitsongeluk! Jij ook succes hoor
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maat XS en maat 34 was jou toch te groot? Ik snap het niet helemaal
Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maat XS en maat 34 was jou toch te groot? Ik snap het niet helemaal
Gelukkig maar, er moet wel wat DaD overblijven om van te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.
Boh dan nogquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee het komt dus doordat ik vroeger mijn kiezen heb laten sealen. Dat kan lek gaan en dan komt er vuil onder waar je niet bij kan en wat de tandarts niet kan zien. Tandarts zegt dat ze daar net pas achter zijn en hij sealt dus ook niet meer.
En ik zo blij dat ik in Esprit maat 38 rokjes pasquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.
Zelfs mijn perceptie van slank wisselt van dag tot dag. Vorige week vond ik mezelf heel slank en vanochtend vond ik mezelf moddervetquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
En ik zo blij dat ik in Esprit maat 38 rokjes pas
Volgens mij is al eens eerder geconstateerd dat we hier niet allemaal dezelfde perceptie van 'slank' hebben?
Ik denk dat jij met maat 34 er ook heel eng uit zou zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond mezelf best slank na mijn vakantie, totdat ik in de sportschool stond voor de spiegel.
En ik maatje 34 zal ik werkelijk nooit passen.
Suck hè!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef Probability het volgende:
Ik ben ziek! Dit is al dag 4 en nu ben ik het zat!!
Wil even naar buiten maar kan m'n spullen niet vinden in de chaos en zoeken kost teveel energie
Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Suck hè!
Ik dacht vanochtend dat ik wel beter was, tot ik even moest gaan liggen om bij te komen van het wassen van mijn haar, werkelijk!
Oeh, die eerste zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..
XM!
[ afbeelding ]
En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi
Oh en deze vinden jullie vast lelijk
[ afbeelding ]
Hihi ja hé?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Lago het volgende:
[..]
Oeh, die eerste zijn wel leuk.
Ik heb trouwens die witte rok ook gekocht.Hij is wel echt cute. En gelijk ook nog een ander jurkje. Sale is gevaarlijk.
Jaha, ik heb iets soortgelijks als die tweede en ik vind ze tof! Al is 1 wel 'mooier'quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..
XM!
[ afbeelding ]
En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi
Oh en deze vinden jullie vast lelijk
[ afbeelding ]
Ja het is suede en heb ze net dan ook een goed laagje waterafstotend enz gegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd
Wees blijquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..
Zegquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij.
Pff, nog iets meer dan een halfuur. Ben zo klaar met vandaag. Hopelijk is het straks droog als ik naar huis ga en ik ga heerlijk met een dekentje op de bank een film kijken.
Die was er gister om voor mij te koken maar vandaag is ie borrelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemden![]()
Hoe is het met die van jou?
Ah dat doet hij goed!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemden![]()
Hoe is het met die van jou?
Ik ben een keer of vier in Marokko geweest, wel altijd met de eigen auto. Ik vind het erg mooi en heb weinig last van verkopers, maar ik sla dan ook de grote steden en het noordwesten over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Vik, Marokko is echt superleuk. Ben er 3.5 week geweest met mijn mams. Essouira en fez waren mijn favorieten, Casablanca vond ik niets. Marrakech moet je ook echt meepakken.
In vergelijking met Egypte en Tunesie is Marokko een oase van rust!!
Verder laten ze je best met rust als je de lokale gewoonten respecteert enzo. Je kan er prima gewoon over straat. Wat ook supermooi is, is om naar de woestijn te gaan, kan je ook een kamelentocht doen als je dat leuk vind, en in een nomadentent slapen onder de sterren. En het eten is supergoed, ben er niet ziek geweest ofzo.
Wel eens bij Van Haren gekeken? Laatst was de Cindy Crawford 5th avenue collection met 50% korting, had je mooie leren pumps voor ongeveer 20,-.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die pumps zijn mooi, Ml!Zo'n klein plateau vind ik ook nog wel prima!
Ik heb ook schattige pumpjes gezien van EspritZwart met ronde neuzen en een hakje van 6 cm
Maarja, niet echt nodig en 60 euro ofzo
Ik zeg ook niet dat je dat niet kunt hebben, ik hoop alleen dat je geen verkeerd beeld van jezelf hebt. Ik heb laatst twee foto's van jou gezien toen je aan het kiezen was wat je aan moest voor een diploma-uitreiking (?) en daar vond ik je er slank (en goed) uit zien. Meer er af kan ik me gewoon niet voorstellen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb er laatst gekeken, maar toen vond ik het helaas niet zo! Wel 1 paar aangepast maar die zaten niet goed. Wel jammer idd, een stuk betaalbaarderquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel eens bij Van Haren gekeken? Laatst was de Cindy Crawford 5th avenue collection met 50% korting, had je mooie leren pumps voor ongeveer 20,-.
Ik heb er laatst een paar zwarte pumps voor 17,- vandaan gehaald, half puntig neusje en een hak van ongeveer 6-7 cm. Zitten prima en zwarte pumps komen altijd van pas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb er laatst gekeken, maar toen vond ik het helaas niet zo! Wel 1 paar aangepast maar die zaten niet goed. Wel jammer idd, een stuk betaalbaarder
Ook leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Pippa heeft weer eens de hele dag in de kast gezeten. Hopelijk nergens geürineerd
.
Sasha mag het ook niet. Maar dochterlief Mini heeft de router al geconfisqueerd als ligplaats en het kattenmandje aan de verwarming is uiteraard niet goed genoeg voor mevrouw.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat mag Janneke niet meer dus. Die zit nu op de router
. Lekker warm
.
Klinkt heerlijk Mar!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef MarMar het volgende:
lijstjeschange!!
D: zalm met een salade en boontjes
T: bananenstracciatellaroomtoetje, net zelf gemaakt met de nieuwe mixer: slagroom stijfkloppen, dan mascarpone en geleisuiker erbij, dan chocoladeschaafsel erbij en dan laagjes maken met dungesneden plakken banaan en dan die room ertussen en afgemaakt met wat chocoschaafsel. Calorieënbom maar ey, er zit wel fruit in
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
sigme, allebij, I r shocked. Wel props voor 'bevoorgeveld', mooi woordEn jij hield van advies geven toch?
![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef sigme het volgende:
[..]
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.
En dysdingus, ik zoek de meeste woorden die *iets* ingewikkelder zijn dan de woorden in dit zinnetje, op.
Geen idee of het onder de formele dysdingus valt, vroeger heette het gewoon woordblind. Ik kan geen ingewikkelde woorden spellen maar ook niet goed uitsprekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt waar?Had het tot dusver niet gemerkt aan jouw posts, dus props voor je taalskills
![]()
Envoor de hum.
Ik was 16 toen ik er was, dat is nu 10 jaar geleden. Toen was het echt niet toeristisch, sterker nog er was bijna niemand!! Misschien dat het nu anders is...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben een keer of vier in Marokko geweest, wel altijd met de eigen auto. Ik vind het erg mooi en heb weinig last van verkopers, maar ik sla dan ook de grote steden en het noordwesten over.
Essouira vond ik verschrikkelijk, een echte toeristenfuik. Mooie stad vol verkopers en blote toeristen, huuuh. We hebben zelfs de overnachting daar afgezegd en zijn snel doorgereden naar een klein dorpje iets ten zuiden ervan.
Mijn schoonzusje en een vriendin zijn er een paar jaar geleden ook geweest, allebij zeer blond, ruim bevoorgeveld en 1.80. Met een huurauto rondgetrokken en Fez en Marrakech bezocht, hebben het prima naar het zin gehad. (Ze waren ook wat minder gekleed dan ik altijd ben, ik hou me redelijk aan lokale zeden.)
Oh my, dat klinkt lekker!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
Hey ewelina thanks voor de link van Smulweb. Ik wil echter graag een taart in de oven, dus met biscuitdeeg. Dat dan opensnijden en vullen met aardbeien en champagne creme, en bovenop/romdom champagne botercreme, baan de zijkant denk ik van die nootjes en dan bovenop chocoladekrullen!!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
Hey ewelina thanks voor de link van Smulweb. Ik wil echter graag een taart in de oven, dus met biscuitdeeg. Dat dan opensnijden en vullen met aardbeien en champagne creme, en bovenop/romdom champagne botercreme, baan de zijkant denk ik van die nootjes en dan bovenop chocoladekrullen!!
Oh, dat ik er was moet ook ongeveer 10 jaar geleden zijn. Misschien hangt het net van het moment af (hoewel wij er zeker niet in hoogseizoen waren). Het zal ook erg afhangen van wat je verder in Marokko bezoekt, voor ons was dat veruit de grootste stad waar we geweest zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was 16 toen ik er was, dat is nu 10 jaar geleden. Toen was het echt niet toeristisch, sterker nog er was bijna niemand!! Misschien dat het nu anders is...
Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef sigme het volgende:
[..]
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.
En dysdingus, ik zoek de meeste woorden die *iets* ingewikkelder zijn dan de woorden in dit zinnetje, op.
Maar dat is omdat jullie niet lezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij? Ik ben bepaaldelijks geen foutloze schrijver, dat is geen nieuws hoor.
Gruwelijk dysdingus, alle moeilijke woorden zoek ik ook nog op.
Meestal edit ik wel snel.
Ghehehe. Ja, die vorige post was aan jou gerichtquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft sigme het al eens gezegd.
Oh jawel, ik lees wel, maar prosecco doet ook ietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat is omdat jullie niet lezen
[..]
Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweestWas tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.
Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..
Ach ja....
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:55 schreef _aurum_ het volgende:
Doet hij dat ineens Coco of is het iets nieuws?
Ja mannen willen maar 1 ding...... gelukkig ben je er zelf nog bij.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweestWas tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.
Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..
Ach ja....
Gewoon preken en erover blijven zeiken. Het is niet dat hij me niet laat gaan ofzo, maar hij maakt er zo'n drama van. En dan word ik weer boos en dan is het extra gezellig thuisquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe uit zich het dan Coco?
Anyways, haar frunniken, sterkte Coco!
ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vakerquote:
Er staat twee keer hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vaker
Wat is er niet duidelijk aan mijn vraag?
Yup. Probleem ligt bij hem. En volgens mij houdt hij zich ook wel vaker in hoor. Maar goed. Soms lukt dat nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
ja
Mjaah, door zijn gedrag wordt het een gevoelig onderwerp. Dus 't 'm later vertellen wakker zijn gevoel alleen aan, terwijl jij het doet omdat je gezeik wil voorkomen /vicieuze cirkel.
Hij weet neem ik aan dat je het gedrag vervelend vindt en dat het nergens op gebaseerd is?
Zo ja, het probleem ligt bij hem en waarom doet hij er niks aan
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.
Mijn man weet toch wel dat ik toch geen andere gek kan vinden die zoveel van me pikt, mijn humeur uithoudt, voor de kinderen zorgt en me toch nog op handen blijft dragen. Geen reden om bang te zijn dat ik bij hem wegga
Volgend jaar maar weer goede lijstjes idd, maar ben je nu bruin dan ofwa?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Een lijstje. Niet ideaal, maar volgend jaar doen we wel weer even strikt![]()
![]()
B: wii fit, net nieuw. Ik heb getannist![]()
Oh dank, had de eerste keer gemistquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nogmaals hulde voor je hardlopen
Nee, maar gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dank, had de eerste keer gemist. Of was dat niet in dit topic?
Hoe gaat het met jou?.
bevalt ie?quote:
ja, het is af, maar het is nat! En ben te lui om het te fohnenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum.. foto? Of is je haarkleur nog niet af?
boekjes lezen dan maar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Supermooi!
Maar toch niet heel handig om mee te fokken
Toastjes met tonijnsalade en pringles it is...quote:
Is het zo'n gangbaar montuur dat ze die glazen nog wel kunnen bestellen dan? Die dingen wisselen ook snel als een malle lijkt mij? Nou ja, gewoon nieuw montuurtje natuurlijk fancy dit dat enzo lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Op de bank morgen en wil eigenlijk vroeg naar bed, maar kreeg te horen dat ik ongezellig was (zoals verwacht) en gewoon naar vrienden moet komen. En ik geloof dat een vriendin me ook al.gezelschap wilde komen houden.
Afijn, belangrijke zaken eerst!
Ik heb een nieuw glas nodig in mijn bril (iets met een stuiteraktie en een kras in het glas ), dus nu is de vraag of ik dan ook gelijk een ander montuur doe.
Mn huidige bril is 3 jaar oud.
Wat vinden jullie?
Of bij de hel die coffee company heet en waar je veel te dure middelmatige koffie kunt drinken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Och ja en dan kun je heerlijk alternatief doen in de starbucks
Kostte mij maar 6000 equote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is ook een oplossing. Kost dat?
Of jan ik dan beter even naar Colombia vliegen (kan ik gelijk alsnog die glijbaan doen)?
Dat is vrij prijzig!quote:
Geen cent... ach, elke dag dat ik wakker word ben ik gelukkig dat ik alles kan zien...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is vrij prijzig!
Wel aftrekbaar van de belasting?
Morgen nog even werken en daarna house-sitten. Huis met open haard, maar ik weet niet hoe die werkt. Hm...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toastjes met tonijnsalade en pringles it is...
Vind het iig niet vreemd dat veel mensen tussen kerst en 2 jan. 2 kg aankomen
Hoe is het Loveli? Morgen nog aan de slag?
Wat gaan jullie morgen doen?
Ik ga hapjes maken en bubbels drinken en bankhangen en de kachel hoog zetten en genieten en waarschijnlijk huilen want melodramisch als ik word van bubbels
Foto maken ervanquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Morgen nog even werken en daarna house-sitten. Huis met open haard, maar ik weet niet hoe die werkt. Hm...
mannelijk gezelschapquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef loveli het volgende:
Krijg net een telefoontje dat ik gezelschap krijg dat precies weet hoe het werkt. Nu moet ik ze alleen nog overtuigen dat 'ie aan gaat
Extra functionaliteiten? Ik heb geen idee. Ik heb een elektrische tandenborstel gekocht via een aanbieding bij mijn tandarts (vriendin van mijn schoonvader werkt daar). Voor 45 euro een nieuwe elektrische tandenborstel met genoeg borsteltjes en tandpasta voor 18 maanden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog vijf borsteltjes die passen op een Triumph, Professional Care, Vitality of Advance Power. Dus één van die moet het worden.
Maar waarom zijn er tandenborstels van 15 euro en tandenborstels van 150 euro? Waarin zit het verschil? Zijn die tweede zo veel beter?
mjaah, da's lief enzo maar die's niet te upgraden naar een aantrekkelijk manspersoonquote:
nee, de gewone simpele. Die heeft ook gewoon wifi. Kun je niet zoveel mee surfen als met een ipad, natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
Kindle touch 4?
Zoek me suf naar reviews
@ Loveli een ipad leest niet lekker buiten, die skills heeft een e-reader weer wel.
Ik kwam uit bij deze:quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
dat doe ik ook hoor.
Zit een e-reader uit te zoeken en ik wil er 1 met wifi, in het kader van lastig
Klik die website die ik linkte even aan, veel (nuttige) info over verschillende e-readers!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
Kindle touch 4?
Zoek me suf naar reviews
@ Loveli een ipad leest niet lekker buiten, die skills heeft een e-reader weer wel.
Dat vroeg ik me af inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam uit bij deze:
http://www.easereader.nl/(...)Wit-+-USB-Lader.html
[ afbeelding ]
Hij is er ook in gewoon zwart.
ipad zou ik niet doen - geen eInk (en wel Apple)
kindle doe ik niet omdat ik niks heb aan een band met Amazon
Met de kobo kan je rechtstreeks bij uitgeverijen Nederlandse boeken kopen.
Als ik echt geld kwijt wil heb ik je rekeningnummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:19 schreef loveli het volgende:
Het was niet zo vreselijk serieus bedoeld, riep gewoon de duurste optie
Zie het jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Klik die website die ik linkte even aan, veel (nuttige) info over verschillende e-readers!
Gezien inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
Als je calibre gebruikt kan je ook op andere plaatsen ebooks downloaden voor de kindle
voor ik de deur uitga. Iig niet met ik ben net uit bed hoofdquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
voor ik de deur uitga. Iig niet met ik ben net uit bed hoofd
Het omzetten van het ene formaat naar het andere is geen probleem. Calibre doet dat prima.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
Wat jij al zei Sigme: Wat u wel moet weten is dat Amazon het .azw e-book formaat gebruikt voor het beveiligen van e-books. De Kindle kan dan ook het .epub formaat niet lezen. Wat u wel kunt doen is .epub e-books converteren naar het .azw formaat met behulp van het gratis verkrijgbare Calibre. Uiteraard krijgt u van Eas-E-reader de handleiding in het Nederlands. De Kindle ondersteunt wel het .pdf formaat (zonder beveiliging).
Daar heb je een punt inderdaad. Zat al even te kijken of je hem dan niet aan de laptop kunt hangen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Het omzetten van het ene formaat naar het andere is geen probleem. Calibre doet dat prima.
Wat ik wel een probleem vind is de voor mij nutteloze koppeling naar de webwinkel van Amazon, alwaar ik Amerikaanse boeken kan kopen. Daar heb ik niks aan.
Kobo heeft koppelingen naar verschillende boekaanbieders, daar heb ik eventueel wel wat aan.
Verder heeft de kindle geen los geheugenkaartje, dat vind ik ook een belangrijk nadeel. Ik wil graag een verzameling boeken kunnen transporteren van internet naar laptop naar andermans laptop naar e-reader van mij, van vader, naar desktop etc. Op een los kaartje kan ik bovendien de boeken veel makkelijker ordenen (op de laptop dus), wat het gebruik van de e-reader weer vergemakkelijkt.
Oh shit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef progje het volgende:
Wat ik net op facebook lees en volgens mij kennen sommige van hier haar ook: Bij SHE is een fles bio ethanol ontploft bij haar gezicht en ze ligt nu in beverwijk met 2de en 3de graads brandwonden op haar gezicht, hals, borst en hand..
Echt wat verschrikkelijk...
Ow wow. Jemig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef progje het volgende:
Wat ik net op facebook lees en volgens mij kennen sommige van hier haar ook: Bij SHE is een fles bio ethanol ontploft bij haar gezicht en ze ligt nu in beverwijk met 2de en 3de graads brandwonden op haar gezicht, hals, borst en hand..
Oh nee, wat erg! Jezus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef progje het volgende:
Ze heeft een dansschool, moet wel iets van een adres te vinden zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh shit.
Kunnen we haar op een of andere manier bereiken? Ik zou graag een bloemetje of een fruitmand sturen - of minstens een kaartje. Heeft iemand haar adres?
Ik las het net, echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef progje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |