Oh, dat ik er was moet ook ongeveer 10 jaar geleden zijn. Misschien hangt het net van het moment af (hoewel wij er zeker niet in hoogseizoen waren). Het zal ook erg afhangen van wat je verder in Marokko bezoekt, voor ons was dat veruit de grootste stad waar we geweest zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was 16 toen ik er was, dat is nu 10 jaar geleden. Toen was het echt niet toeristisch, sterker nog er was bijna niemand!! Misschien dat het nu anders is...
Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef sigme het volgende:
[..]
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.
En dysdingus, ik zoek de meeste woorden die *iets* ingewikkelder zijn dan de woorden in dit zinnetje, op.
Maar dat is omdat jullie niet lezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij? Ik ben bepaaldelijks geen foutloze schrijver, dat is geen nieuws hoor.
Gruwelijk dysdingus, alle moeilijke woorden zoek ik ook nog op.
Meestal edit ik wel snel.
Ghehehe. Ja, die vorige post was aan jou gerichtquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft sigme het al eens gezegd.
Oh jawel, ik lees wel, maar prosecco doet ook ietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat is omdat jullie niet lezen
[..]
Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweestWas tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.
Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..
Ach ja....
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:55 schreef _aurum_ het volgende:
Doet hij dat ineens Coco of is het iets nieuws?
Ja mannen willen maar 1 ding...... gelukkig ben je er zelf nog bij.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweestWas tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.
Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..
Ach ja....
Gewoon preken en erover blijven zeiken. Het is niet dat hij me niet laat gaan ofzo, maar hij maakt er zo'n drama van. En dan word ik weer boos en dan is het extra gezellig thuisquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe uit zich het dan Coco?
Anyways, haar frunniken, sterkte Coco!
ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vakerquote:
Er staat twee keer hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vaker
Wat is er niet duidelijk aan mijn vraag?
Yup. Probleem ligt bij hem. En volgens mij houdt hij zich ook wel vaker in hoor. Maar goed. Soms lukt dat nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
ja
Mjaah, door zijn gedrag wordt het een gevoelig onderwerp. Dus 't 'm later vertellen wakker zijn gevoel alleen aan, terwijl jij het doet omdat je gezeik wil voorkomen /vicieuze cirkel.
Hij weet neem ik aan dat je het gedrag vervelend vindt en dat het nergens op gebaseerd is?
Zo ja, het probleem ligt bij hem en waarom doet hij er niks aan
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |