Maat XS en maat 34 was jou toch te groot? Ik snap het niet helemaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Mariaatje, jij bent zeker geen Jabba the Hutt..
Het is ook niet dramatisch hoor, maar mijn winterse speklaagje lijkt ingesteld te zijn op een zeer strenge winter. En zo streng is de winter tot nu toe nog niet..
Damn krijg je van met je gewicht bezig zijn tandproblemen ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Nallie het volgende:
Terug van tandarts.. meh
Mijn goede voornemen is minder geld aan hem doneren geloof ik...
Had een gaatje, waar ik niks aan kon doen, want was door een gelekte seal. Maar ik dacht t al steeds en zij zagen t maar niet. Maar nu bleek t een vet gat te zijn tot de wortel...
Als ik pech heb wordt dat een wortelkanaal. Maar dan moet ik eerst maximaal 6 weken napijn hebbengelukkig werkt de verdoving nu nog.
Nee het komt dus doordat ik vroeger mijn kiezen heb laten sealen. Dat kan lek gaan en dan komt er vuil onder waar je niet bij kan en wat de tandarts niet kan zien. Tandarts zegt dat ze daar net pas achter zijn en hij sealt dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Damn krijg je van met je gewicht bezig zijn tandproblemen ofzo?Het regent hier gebitsongeluk! Jij ook succes hoor
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maat XS en maat 34 was jou toch te groot? Ik snap het niet helemaal
Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maat XS en maat 34 was jou toch te groot? Ik snap het niet helemaal
Gelukkig maar, er moet wel wat DaD overblijven om van te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.
Boh dan nogquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee het komt dus doordat ik vroeger mijn kiezen heb laten sealen. Dat kan lek gaan en dan komt er vuil onder waar je niet bij kan en wat de tandarts niet kan zien. Tandarts zegt dat ze daar net pas achter zijn en hij sealt dus ook niet meer.
En ik zo blij dat ik in Esprit maat 38 rokjes pasquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.
Zelfs mijn perceptie van slank wisselt van dag tot dag. Vorige week vond ik mezelf heel slank en vanochtend vond ik mezelf moddervetquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
En ik zo blij dat ik in Esprit maat 38 rokjes pas
Volgens mij is al eens eerder geconstateerd dat we hier niet allemaal dezelfde perceptie van 'slank' hebben?
Ik denk dat jij met maat 34 er ook heel eng uit zou zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond mezelf best slank na mijn vakantie, totdat ik in de sportschool stond voor de spiegel.
En ik maatje 34 zal ik werkelijk nooit passen.
Suck hè!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef Probability het volgende:
Ik ben ziek! Dit is al dag 4 en nu ben ik het zat!!
Wil even naar buiten maar kan m'n spullen niet vinden in de chaos en zoeken kost teveel energie
Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Suck hè!
Ik dacht vanochtend dat ik wel beter was, tot ik even moest gaan liggen om bij te komen van het wassen van mijn haar, werkelijk!
Oeh, die eerste zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..
XM!
[ afbeelding ]
En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi
Oh en deze vinden jullie vast lelijk
[ afbeelding ]
Hihi ja hé?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Lago het volgende:
[..]
Oeh, die eerste zijn wel leuk.
Ik heb trouwens die witte rok ook gekocht.Hij is wel echt cute. En gelijk ook nog een ander jurkje. Sale is gevaarlijk.
Jaha, ik heb iets soortgelijks als die tweede en ik vind ze tof! Al is 1 wel 'mooier'quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..
XM!
[ afbeelding ]
En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi
Oh en deze vinden jullie vast lelijk
[ afbeelding ]
Ja het is suede en heb ze net dan ook een goed laagje waterafstotend enz gegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd
Wees blijquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..
Zegquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij.
Pff, nog iets meer dan een halfuur. Ben zo klaar met vandaag. Hopelijk is het straks droog als ik naar huis ga en ik ga heerlijk met een dekentje op de bank een film kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |