Mwaa heb je in veel landen, vooral als je er Europees en/of welvarend uitziet. "I MAEK SPESIAL PRAIS FOR JOE". Als je veel van de wereld wilt zien moet je daar aan wennen denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil in het voorjaar (april ofzo) een dag of vier/vijf naar Madrid en dat ga ik in januari al regelen, want anders komt er toch niks van terecht en voel ik me weer bezwaard om vrij te nemen als het weer eens druk wordt.
En in het najaar wil ik naar Marokko, eigenlijk, maar een collega van M. zei dat dat helemaal niet leuk is, omdat je voortdurend wordt aangeklampt door mensen die iets van je willen. Is dat zo? Of is dat alleen in bepaalde delen van Marokko zo?
Dat deed ik in Rome ook, hielp nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon je CI uitdoen en boos kijken.
Oh my! Doe niet zo gek!quote:
Zie hier de kwaadaardigheid van TL-verlichting geïllustreerdquote:
Ja ok, dat lukt hier niet denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ok. Nou ik kom tzt nog wel even om tips vragen
. Marrakech staat idd op het lijstje en ik wil ook op een kameel rijden
. En in de woestijn slapen, want dat zag ik eens op tv en dat leek tof
.
Ja!!!!!!!!!! Dat heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ok. Nou ik kom tzt nog wel even om tips vragen
. Marrakech staat idd op het lijstje en ik wil ook op een kameel rijden
. En in de woestijn slapen, want dat zag ik eens op tv en dat leek tof
.
Goh, ehhh.... Wilde eens een poosje zonder nieuws volgen gaan doen, maar anders niet echt wat.quote:
Ik heb vorige week een champagnetaart op met witte chocola en hij was goddelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:
Ik wilde eigenlijk een taart gaan maken dit weekend. Oftewel een Buche de Noel (franse "boomstam" taart).
Of ik zit te denken aan een soort van mix. 2 laagjes "sponge" cake, een laagje "champagne mousse" achtig iets, eromheen witte-chocolade botercreme of ganache. Erop, misschien iets van champagne gelei en witte chocolade krullen. Zou dat lekker zijn? Zeg maar een soort van Schwarzwalder kirsch maar dan met andere combinaties hehe.
Anders een witte chocolade - ricotta "cheesecake" van de BBC. Kan niet mislukken.
PM met recept en/of beschrijving?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een champagnetaart op met witte chocola en hij was goddelijk.
Amarettocupcakesquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga morgen champagnecupcakejes bakken..
recept heb ik niet, hij was van patisserie Kuyt. Was een taart met een soort harde bodem, een groot stuk witte chocolade als taartrand en dan champagnemousse met een soort wit schuim erbovenop.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
PM met recept en/of beschrijving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |