Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef Amsel het volgende:
Mag ik nog een keer van de daken schreeuwen hoe afschuwelijk verliefd ik ben??![]()
Zeg, hardloper (en andere hardlopers hier), ik zag in het hardlooptopic dat er op 3 juni een wedstrijd is op en rond schiphol. Waarbij je ook een stuk landingsbaan meepikt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Audi, absoluut!
Lijst:
Pre O: beschuit banaan
S: 10 km met 11.1/uur
O: 2 boterhammen kaas, beschuit banaan, beker malk
T's: peer , gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas
T's: stuk appeltaart zelfgemaakt, oliebol, blokje choco, appel
D: taco's en na: Vla met slagroom
T's: toastjes met salade, dadels met mon chou, zoute stokjes
Slankies hebben maar vage dromen over elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Amsel
Heb trouwens vannacht over je gedroomd, jij werkte bij ons op het bedrijf alleen dan in een ander gebouw.. Interessanter wordt het ook niet trouwens
16?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trouwens wel m'n eigen leeftijdsregels overtreden met McOZ, hij is echt veel te jong
+10quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
+10
De regel is dat ze niet jonger dan m'n broertje mogen zijn.
Maar deze was te leuk om te laten schietenHè gadver wat klef
Hij is maar een maandje ouder dan ik en is al getrouwd en heeft een gezin etcquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef MarMar het volgende:
@amsel mijn lief is de 24e 28 geworden, volgens mij kan jij die 26 best nog hebben
Hangt ervan af hoe oud je zus is natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Mijn zus heeft een 12 jaar jongere vriend, kan best hoor.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef loveli het volgende:
Regel aanpassen dat 'ie niet jonger mag zijn dan je broertje in 2010. Ofzo.
Zij is 33. Met 2 kinderenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe oud je zus is natuurlijk.
Ja, dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Zijn die kinderen van haar vriend?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte
Dat is een flink verschil. Vooral als het gaat om levenservaring en levensfase.quote:
Nee, andere man. Huidig liefje woonde nog thuis toen ze wat kregen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn die kinderen van haar vriend?
Mwah. Wat er nu nog rondrijdt heeft wel bewezen betrouwbaar te zijn. Zo moeilijk zitten ze ook niet in elkaar. Gewoon 1 kopen en je leert het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is een flink verschil. Vooral als het gaat om levenservaring en levensfase.
Ik wil een Volvo Amazon. Maar ik ga eerst een cursus autotechniek doen. Dat lijkt me wel handig dan.
Lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef Perruche het volgende:
ewelina! Dat is bizar...
Mijn pa zijn vrouw is 19 jaar jonger, hij bijna 60 zij bijna 40. Maar hij is/doet een stuk jonger en zij een stuw ouwelijker, dus past perfect
Maar jouw moeder is dan ook een tof wijf.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Amsel het volgende:
De vriend van mijn moeder is volgens mij zo'n 16 jaar jonger, dat vind ik best stoer!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Amsel het volgende:
De vriend van mijn moeder is volgens mij zo'n 16 jaar jonger, dat vind ik best stoer!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe oud je zus moeder is natuurlijk.
Ik heb niet eens goede foto's van 'm bedenk ik me nu!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Goodbye het volgende:
Amsel, komt er ook nog foto materiaal? Erg tof dat je zo in de wolken bent!
Wat heb je daarvan geleerd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens goede foto's van 'm bedenk ik me nu!
Volgens mij zijn dat de ancestral lands van Aurum's voorvaderenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ja Nallie dat lala-land! Dat vroeg ik me ook al een heeeeele tijd af...
Gelukkigquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ja Nallie dat lala-land! Dat vroeg ik me ook al een heeeeele tijd af...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag me af sinds het zien van Ml-etjes foto, en dus er achter komend wat een bolero is, waarom Gerard Joling er nooit meer 1 wil hebben?heerlijk zo vroeg vrij op vrijdag
Oh, en Anna, ik neem aan dat een vrouw met jouw klasse wel de juiste keuze zal maken![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef Nallie het volgende:
[..]Iets met klemtonen denk ik.
Geniet van je vrije middag!
Ik ga naar de tandarts
wat een vreselijk nummer trouwens
Ander keertjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Moet je trouwens Ticket to the tropics eens luisteren
Dansend het nieuwe jaar in. Gaat lukken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
Hebben jullie eigenlijk goede voornemens voor komen jaar?
Mijn moeder zei dat het de tweede versie "is" maar ik vind de eerste beter klinken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Amsel het volgende:
Maar spreken jullie het uit als "boléééro" of als "bollûhro"? Ik vind dat tweede altijd zo gek klinken, maar heel veel mensen zeggen het zo!
Dezelfde als alle voorgaande jarenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
En dat waren?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Dezelfde als alle voorgaande jaren
Niet echt, ik neem goede voornemens op momenten dat ik vind iets beter zou moeten en dat is echt veul vaker dan 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
Beter ritme, huishouden, de basics in orde houden.quote:
yep dat is 'm. En nope ik ben een echte hollanderquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de ancestral lands van Aurum's voorvaderenAldus van haar paps en mams!
Was jij daar zelf eigenlijk ook geboren, Aurum? Dacht het niet? </aagje>
Wij hebben dit jaar een lot! Maar die hebben we niet zelf gekochtquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef MarMar het volgende:
Ik neem me wel elk jaar voor de loterij te winnen, nog niet gelukt dus ik hou dapper vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |