Ja, dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Zijn die kinderen van haar vriend?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte
Dat is een flink verschil. Vooral als het gaat om levenservaring en levensfase.quote:
Nee, andere man. Huidig liefje woonde nog thuis toen ze wat kregen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn die kinderen van haar vriend?
Mwah. Wat er nu nog rondrijdt heeft wel bewezen betrouwbaar te zijn. Zo moeilijk zitten ze ook niet in elkaar. Gewoon 1 kopen en je leert het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is een flink verschil. Vooral als het gaat om levenservaring en levensfase.
Ik wil een Volvo Amazon. Maar ik ga eerst een cursus autotechniek doen. Dat lijkt me wel handig dan.
Lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef Perruche het volgende:
ewelina! Dat is bizar...
Mijn pa zijn vrouw is 19 jaar jonger, hij bijna 60 zij bijna 40. Maar hij is/doet een stuk jonger en zij een stuw ouwelijker, dus past perfect
Maar jouw moeder is dan ook een tof wijf.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Amsel het volgende:
De vriend van mijn moeder is volgens mij zo'n 16 jaar jonger, dat vind ik best stoer!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Amsel het volgende:
De vriend van mijn moeder is volgens mij zo'n 16 jaar jonger, dat vind ik best stoer!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe oud je zus moeder is natuurlijk.
Ik heb niet eens goede foto's van 'm bedenk ik me nu!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Goodbye het volgende:
Amsel, komt er ook nog foto materiaal? Erg tof dat je zo in de wolken bent!
Wat heb je daarvan geleerd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens goede foto's van 'm bedenk ik me nu!
Volgens mij zijn dat de ancestral lands van Aurum's voorvaderenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ja Nallie dat lala-land! Dat vroeg ik me ook al een heeeeele tijd af...
Gelukkigquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ja Nallie dat lala-land! Dat vroeg ik me ook al een heeeeele tijd af...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag me af sinds het zien van Ml-etjes foto, en dus er achter komend wat een bolero is, waarom Gerard Joling er nooit meer 1 wil hebben?heerlijk zo vroeg vrij op vrijdag
Oh, en Anna, ik neem aan dat een vrouw met jouw klasse wel de juiste keuze zal maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |