Haar belasting aan het invullen voor 31 december?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Which reminds me, waar is Co? Ik wil weten of die markers tof werkenen zo ja van welk merk ze zijn
Ging ik ook van uit, maar goedkoopste op autotrader was 30kquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef loveli het volgende:
[..]
17k moet lukken, ik wil een urquattro
Ik had het doosje niet meer voor m'n neus, maar tof dat jij minder lui was dan ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ging ik ook van uit, maar goedkoopste op autotrader was 30k
Faber-Castell, MariaStond op 't doosje
Nee joh gek jij bent zo slank!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Door de TL-verlichting van de winkel waar ik net een bh heb staan passen is mij duidelijk geworden dat 'stootrandje kwijtraken' mijn goede voornemen maar moet zijn.
TL-verlichting in lingeriezaken moet dood want het verandert me in Jabba the Hutt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Door de TL-verlichting van de winkel waar ik net een bh heb staan passen is mij duidelijk geworden dat 'stootrandje kwijtraken' mijn goede voornemen maar moet zijn.
Wil je die met paint even omcirkelen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee wie Jabba is maar het klinkt lachwekkendquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TL-verlichting in lingeriezaken moet dood want het verandert me in Jabba the Hutt.
Dus. DaDtje. Lijk ik op Jabba the Hutt?Dan heb jij dus ook geen stootrandjes
![]()
Je vergeet le glijbaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn voornemens? Ieder jaar hetzelfde: zoveel mogelijk leuke dingen doen.![]()
En verder wil ik
- iig naar Azie dit jaar,
- heel veel leuke boeken lezen,
- steengoed worden in mn werk,
- minstens een half uur van mn halve marathon PR aflopen,
- misschien toch maar eens verhuizen,
- het 100 pushups programma afronden,
- alle Harry Potter boeken nog een keer lezen en de films kijken,
- vaker verse pesto maken
- de perfecte muffin bakken.
Dat gaat 'm denk ik niet worden komend jaar. Wil richting Azie.quote:
Which reminds me: wat was je tijd op de halve eigs?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn voornemens? Ieder jaar hetzelfde: zoveel mogelijk leuke dingen doen.![]()
En verder wil ik
- iig naar Azie dit jaar,
- heel veel leuke boeken lezen,
- steengoed worden in mn werk,
- minstens een half uur van mn halve marathon PR aflopen,
- misschien toch maar eens verhuizen,
- het 100 pushups programma afronden,
- alle Harry Potter boeken nog een keer lezen en de films kijken,
- vaker verse pesto maken
- de perfecte muffin bakken.
I helpz!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen idee wie Jabba is maar het klinkt lachwekkend
Nee Mariaatje, jij bent zeker geen Jabba the Hutt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TL-verlichting in lingeriezaken moet dood want het verandert me in Jabba the Hutt.
Dus. DaDtje. Lijk ik op Jabba the Hutt?Ik mag hopen dat het antwoord hierop 'nee' is
En dan heb jij dus ook geen stootrandjes
![]()
*neiging onderdrukt om photoshop aan te slingerenquote:
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Mariaatje, jij bent zeker geen Jabba the Hutt..
Het is ook niet dramatisch hoor, maar mijn winterse speklaagje lijkt ingesteld te zijn op een zeer strenge winter. En zo streng is de winter tot nu toe nog niet..
Gewoon je CI uitdoen en boos kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
En in het najaar wil ik naar Marokko, eigenlijk, maar een collega van M. zei dat dat helemaal niet leuk is, omdat je voortdurend wordt aangeklampt door mensen die iets van je willen. Is dat zo? Of is dat alleen in bepaalde delen van Marokko zo?
3 uur. 1 minuut en 20 seconden. Geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Which reminds me: wat was je tijd op de halve eigs?
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |