abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81767251
Het vorige deel: Slank #1043 - where we love cupcakes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 22-05-2010 19:02:57 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81767318
Tja, dan open ik hem maar.

Wat naar Blurred. Zeven jaar, jeetje. Heel veel sterkte!

Alweer iemand bij wie het na jaren ineens toch misgaat. Ik ga onderhand nog vrezen voor mijn eigen relatie.
pi_81767320
Arme Blurred. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81767528
Blurred, sterkte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 22 mei 2010 @ 18:59:50 #5
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767572
Dankjewel allemaal voor jullie medeleven

Toen het hier zo bij andere mensen speelde dacht ik ook echt dat dat mij NOOIT zou overkomen, ik was zo zeker van onze relatie! Nou schijnbaar wel dus
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:02:21 #6
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767657
Ik ben vanochtend om half 4 opgestaan en had daarvoor ook al veel wakker gelegen. Ik ben zo moe nu! maar wil op zn vroegst om 9 uur gaan slapen. Ik hoop dat ik een beetje een normaal ritme kan houden, ik denk dat ik me morgen ook beter voel als ik uitgerust ben. Ik hoop alleen dat ik kan slapen vannacht
pi_81767665
Ik geloof nog steeds niet in een verband tussen dit topic en vergane relaties Maar het begint wel op te vallen, ja!

En Blurred, kwam het zo out of the blue voor je? Hoef je niet op te antwoorden als je niet wilt, hoor.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81767755
Aaaaah Blurred . Wat ongelooflijk rot!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81767816
Sterkte Blurred! Veel wijsheid heb ik niet voor je, het is gewoon triest, neem anders maar een beetje een voorbeeld aan DAD, die houdt zich er ook zo geweldig staande in zo'n moeilijke tijd
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:08:09 #10
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81767830
Ah, Blurred, ben pas 2 dagen op dit forum, maar wat ontzettend !#@$^%&!
Ik heb altijd dat ik dan zinloos chips, chocolade-ijs en koekjes wil vermalen (lekker gevoel en geluid, dat gekrunsj, grr! ) maar dan toch een piepklein voordeel dat je niets naar binnen krijgt!

Heb zelf een lekker dagje in de zon gespendeerd, zelfs in bikini en korte spijkerbroek op balkon gelegen, heerlijk in het warme zonnetje!

Food 2day:

- O: soja-yoghurt, all bran, jus 'd orange, groene thee
- L: meergranenbroodje met paprika, tomaat, pesto, pijnboompitten, glas verse jus & perziksap
- D: soep (champignon) met brood
- en net een kopje koffie met Zonnatura suikervrije stroopwafel

De koffie en stroopwafel is een soort van pre-beloning voor mezelf, heb straks een verjaardag van mijn nichtje, en zal dus alle lekkere taart e.d. afslaan (gelukkig ben ik niet zo'n taartliefhebber, maar chips & toastjes!) en om te verantwoorden dat ik geen chips en toast ga nemen, heb ik nu een lekkere 'goeie' stroopwafel genomen. Haha, dan kan ik de rest van de avond gewoon lekker komkommer en groen snoepen En ik ben de Bobbette, dus de suiker in alcohol heb ik ook niet, yay!

Nog wilde plannen voor de zaterdagavond andere Slankies?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:11:00 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81767905
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_81767957
O, en ik ben net voor het eerst deze week 'eruit' geweest: mijn meneer nam me mee naar de Albert Heijn
Volgens mij was ik inmiddels helemaal high geworden van het ziekzijn, want ik vond alles prachtig! "Wat een mooie lucht! Kijk, dat huis op de hoek! (4000x gepasseerd ) Wat een bomen! Kijk, die voordeur is geverfd Mooi hè...!" Dus dat was een aangenaam uitje.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:13:41 #13
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767975
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
pi_81767986
Blurred, de eerste tijd kreeg ik elke dag een sms'je van m'n vriendinnetje met een 'lichtpuntje van de dag'. Dat was meestal maar iets heel kleins, maar het was wel heel fijn. . Verzin er ook elke dag eentje. .
pi_81768014
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
Héél herkenbaar. Alsof die jaren ineens, zo, hoppa, niets meer waard zijn.

Gewoon het topic kapen en m'n inbox staat open.
pi_81768105
quote:
SPOILER
Oh, dat komt wel heel hard aan dan ja En als je wat kwijt wil gewoon hier doen hoor, hopelijk heb je er wat aan!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zaterdag 22 mei 2010 @ 19:18:27 #17
70532 loveli
N
pi_81768131
tvp en knuf voor iedereen die het nodig heeft!
crap in = crap out
pi_81768142
Kaap gerust het topic Blurred, al post je het in je eentje vol.

Dat klinkt fijn, Laureline. Voel je je al wat beter?

Hier geen plannen voor de zaterdagmiddag of -avond. Het is nogal druilerig weer, dus ik denk dat ik maar lekker thuis blijf. Ik wilde eigenlijk vandaag boodschappen doen en naar het universiteitsmuseum en morgen een boek lezen, maar ik draai het gewoon om. Alles hier is toch ook op zondag open.
pi_81768221
quote:
SPOILER
Tsk. Deze keus van hem maakt hem ook niet meer de moeite waard - ook al is dat vreselijk.
En geen gezeur over topickapen - ik heb graag dat imago élke dag vertelt hoe blij ze is en dus hoort de keerzijde hier ook.

Ontopic:
  • havermout
  • broodmaaltijd (4 sneden brood, 4 krekkers)
  • soep + 2 boterhammen
  • 1 glas karnemelk
  • 1 westmalle
  • avondeten: mie, sperziebonen + gehakt in pindasaus. toe: yoghurt & jam

Offtopic:
    Het hondje is al zindelijk, zeer aanhankelijk en kan al los mee lopen langs varkens en schapen, kan mee naar de moestuin terwijl ik spit en is achter een van de katten aangevlogen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81768266
    Wel vreemd hoe iemand ineens zo sterk een beslissing genomen kan hebben. Hopelijk komt hij dan op z'n minst nog een keer met wat meer uitleg, zodat je kunt begrijpen waarom het op deze manier moest.
    pi_81768281
    Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?
      zaterdag 22 mei 2010 @ 19:33:26 #22
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81768570
    @ mini: ja we hebben gisteren natuurlijk wel gepraat, maar ik werd er zo mee overvallen dat ik er ook niet echt veel zinnigs gezegd heb. Ik heb hem vanochtend een uitgebreide mail gestuurd met hoe ik me voel over hoe het gegaan is en daar heeft hij ook wel uitgebreid op gereageerd maar ik blijf toch met vragen zitten.
    Ik twijfel of ik nog weer met allerlei vragen terug zal mailen, het heeft toch geen zin. Het gaat niets veranderen aan het feit dat het afgelopen is tussen ons.
    pi_81768840
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
    Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?

Give it a try, zou ik zeggen
      Vis een optie? zaterdag 22 mei 2010 @ 19:40:39 #24
    70532 loveli
    N
    pi_81768841
    Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.
    crap in = crap out
    pi_81768927
    Tvp
    pi_81769090
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
    Tvp
    Roseetje op terras en wijntje in tuin en nu wil ik slapen...
    Knuffel voor Blurred!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81769225
    Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
      zaterdag 22 mei 2010 @ 19:53:23 #28
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81769265
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef loveli het volgende:
    Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.

Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
    pi_81769348
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
    Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vast En inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
    pi_81769566
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Give it a try, zou ik zeggen
    Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed. Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
      zaterdag 22 mei 2010 @ 20:02:35 #31
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81769614
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vast En inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
    .

Dat deed mijn nichtje vroeger ook wel eens. Dan rende ze heel enthousiast naar me toe en als ze dan voor me stond, stond ze ineens stil: oh, jij bent mijn mama niet idd . En dat gebeurde redelijk vaak, aangezien haar moeder en ik op elkaar lijken .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81769688
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed. Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
    En weet je, het klinkt nog best lekker ook!
      zaterdag 22 mei 2010 @ 20:11:15 #33
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81769892
    Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
    pi_81770474
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
    Klinkt wel verstandig, even rustig nadenken wat je nou écht wilt weten om het te kunnen begrijpen. De details kun je altijd nog bespreken als het wat minder pijnlijk is, als je het dan nog steeds wilt weten.
    Wat ik net nog vergeten was te zeggen: knap dat je vandaag toch eropuit bent geweest!
    pi_81770582
    hoi!

Blurred! sterkte meis, wat kut!

Wij gaan de BBQ maar 's aansteken!

Hele dag gewandeld, zeker zo'n 14km, en ge-geocached ben helemaal op en we hebben een heerlijke BBQ met biertje verdiend

Vanavond of morgen maar 's aan de slag met de foto's, heb er veel gemaakt, al was de omgeving niet heel inspirerend

leuk speeltje, ben er blij mee
    Ja doei.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 20:32:21 #36
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81770603
    Eerst kaap ik het topic en vervolgens vermoord ik het met een saaie markt-anekdote

Bedankt allemaal dat ik mijn hart bij jullie kon luchten (ook via PM), het heeft echt geholpen

Ik ga maar eens wat afwassen en dan testen of koude kamille-theezakjes (of kamillethee-zakjes? ) op je ogen leggen echt helpt om ze wat minder gevoelig en rood en opgezwollen te maken.
    pi_81770626
    Kamilletheezakjes.

Ik wens je een goede nachtrust.
    pi_81770746
    Ijsblokjes helpen ook wel, bij mij. Wel even in een theedoek doen en niet zó op je oogleden leggen. .
    pi_81771012
    Blurred sterkte!

Mijn lijstje van vandaag:

O: broodje pindakaas met vifit
    L: half broodje brie+walnoot uit oven en half broodje beenham/honingsaus
    T: 3 kleine handjes katjang
    D: net gehad wrap met daarin bladspinazie, rode paprika, feta, lepeltje honing en pijnboompitten. weinig bijzonder eigenlijk.
    T: vast nog wel iets, nog nader te bepalen.

Nog steeds brak wel 2 BH"s en een broek gekocht vanmiddag
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    pi_81771490
    Blurred, wat naar en dan ook nog zo onverwachts voor jou... Heel veel sterkte!
    pi_81771870
    Blurred, wat naar! Sterkte!

PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81772077
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Ewelina het volgende:
    Blurred, wat naar! Sterkte!

PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
    De 12 maar de 14 zag ik ook niet voorbij komen..
    pi_81774075
    Och, Blurred - heel veel sterkte wat ontzettend naar voor je.
    pi_81774172
    Lijstje:

O: Brinta
    L: 3 volkoren boterhammen met appelstroop, cup-a-soup tomaat
    T: 250 gr magere kwark
    T: banaan
    D: broccolimosterdsoep, stukje focaccia, 8 stukjes dim sum
    pi_81774298
    Twee drukke dagen gehad, dus net even bijgelezen - wat een lieve hond, Sigme ! En Moblo, laat eens wat foto's zien? Ik ben heel benieuwd, wil stiekem ook al heel lang een nieuwe camera, maar ja, duur . En ik wil het haar van Co ! Wat mooi!

Dat Skinny Bitch boek vind ik ook wat naar klinken, ik ben heus wel van de afvallen d.m.v. realistisch kijken naar je eten en geen knufkroelgebeuren, maar hier word ik toch wat recalcitrant van. Maar dat heb ik al bij sportinstructeurs wanneer ze zogenaamd motiverende dingen roepen. Ik had ooit een proefles Tae-Bo van zo'n Billy Blanks type dat dan riep "Wie nu niet nog 10x deze stoot/kick/whatever doet is een watje!". Nou, dan hoeft 't voor mij al niet meer "zak er in", dacht ik.

Mijn lijstjes van gisteren en vandaag:

Vrijdag
    Ontbijt: Twee boterhammen met rosbief en komkommer, beker karnemelk
    Tussendoor: Plak ontbijtkoek
    Lunch: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
    Tussendoor: Chips ( mijn ultieme zwakte) in de docentenbar, cola light, biertje.
    Avondeten: Uit eten met collega's. Vooraf zalmtartaar, hoofdgerecht lamsbout met frietjes, na tiramisu.

Zaterdag
    Ontbijt: Twee boterhammen met ham en komkommer, beker karnemelk.
    Lunch: Boterham pindakaas (moest snel lunchen want gauw door naar ouders)
    Tussendoor: Reep ontbijtkoek, krentebol met kaas, boterham ham, plak cake, kop cappuccino.
    Avondeten: Biefstuk, röstirondjes, sla met olijven. Na ijs met aardbeien.
    En nu nog een kop thee.

Oftewel: Oh dear .

Ik moet even de knop omzetten, bij drukke/volle dagen als deze denk ik echt niet goed na bij wat ik eet.. Morgen weer op stap, naar verjaardag van schoonzus. We blijven bij m'n schoonouders slapen en komen maandag pas terug. En mijn schoonmoeder is nogal van het volproppen met lekkers, dus ik ga vast m'n "Nee, dank je" oefenen, denk ik .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2010 22:34:29 ]
    pi_81774607
    In de UB en ik heb geen zinnnnn. Maar ik blijf anders mag ik niet naar 't feest vanavond
      zaterdag 22 mei 2010 @ 22:42:32 #47
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81774724
    Tvp donders rustig nu hier, 1 uurtje te gaan en 12 achter de rug. Dan met mijn zus nog lemper eten en morgen zelfde verhaal. Vandaag broodjes pindakaas, lemper en nasi dames gegeten relekst

Het is fijn om bezig te zijn
    het lijkt niet wat het is
    pi_81774871
    Razz: zo slecht zijn die lijstjes toch niet? Ok, chips en ijs zijn geen dingen die je lichaam nodig heeft, maar overdag is het allemaal redelijk gezond en misschien zelfs weinig.
    pi_81775398
    Ik wil een combioven waar ik cupcakes in kan bakken! Of lukt dat sowieso minder goed in een combi?
    pi_81775462
    Hoi (tvp)
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:04:19 #51
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81775496
    Brutalen hebben de halve wereld: Ik ging alvast kijken bij het huis waar ik vrijdag een bezichtiging voor heb, maar niet bij kan zijn, en toen stond er net een vrouwtje die naar binnen ging: dus heel brutaal gevraagd of ik mee naar binnen mocht en dr huis mocht zien & ze gaf me gelijk de grande tour en nu ben ik verliefd, ik wil daar heeeel graag wonen. Ben ook al gelijk op de koffie uitgenodigd, mocht ik de woning krijgen (ben 5e)
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:11:42 #52
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81775743
    Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik

Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.

Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!

Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:15:43 #53
    277802 _Calimero_
    pi_81775912
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef 6ft.woman het volgende:
    Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik

Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.

Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!

Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan
    En, heb je de flat inmiddels gekregen?

Ik had ook verjaardag: met semifrozen (nee, het heet anders, half bevroren, maar dan op zijn frans) en stokbrood, salade en andere lekkere dingetjes. Jammie!

Sleep tight, ik duik er ook in: Moet morgen om 07.30 al op de (race)fiets zitten
    pi_81775968
    Semifreddo? Dat is alleen niet Frans. .

Ik hoop dat je dat huisje krijgt! .
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:21:26 #55
    277802 _Calimero_
    pi_81776103
    Jaahh dat was het ! Welke taal is dat dan?
    pi_81776183
    Goedeavond!

Blurred, eerst even een knuffel voor jou. Heel veel sterkte. Misschien kan je met die vragen even wachten, als het allemaal een beetje gezakt is. Woonden jullie samen?

Ook goed nieuws! Cali, wanneer hoor je over de woning?

Hier hele leuke dag gehad, heerlijk weer en op een verjaardag geweest. Lijstje:
    O: tosti van volkorenbrood 48+ kaas en ham
    T: smoothie 500 ml zelfgemaakt
    L: linzen en rauwkostsalade (1 paprika, komkommer)
    S: 5 km hardlopen in de zon
    T: chips (2 handes), chocoladerozijnen (1 handje), fruit (halve ananas?) en cashewnoten (2 handjes)
    D: klein beetje Pom en tomatensoep, koffie en 2 koekjes.
    pi_81776197
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
    Jaahh dat was het ! Welke taal is dat dan?
    italiaans
    pi_81776329
    tvp
    pi_81777383
    Oooo het is nog helemaal geen met zonder jas weer in de avond!

/optimist
      zondag 23 mei 2010 @ 00:13:10 #60
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81777798
    Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
    LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...
    SPOILER
    ?

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 23-05-2010 00:52:22 ]
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zondag 23 mei 2010 @ 01:11:31 #61
    295518 de_nachtwacht
    scatterbrain
    pi_81779597
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
    Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
    LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...
    SPOILER
    ?
    Wat is er precies in Leek bij de AH?

En sterkte Blurred... slankie nr. zoveel die relatieproblemen heeft... er zijn vast een hoop slankies die jou beter kunnen helpen dan ik.
      zondag 23 mei 2010 @ 06:47:17 #62
    277802 _Calimero_
    pi_81782037
    Morning!
    De zon schijnt hier alweer volop, das mooi, lekker fietsweer

Hoe is het vandaag met blurred? Nog altijd in staat om je bed uit te komen?
      zondag 23 mei 2010 @ 08:01:30 #63
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81782171
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Wat is er precies in Leek bij de AH?
    Wandelen denk ik .

Goeiemorgen .

Vandaag maar even aan de studie .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81782448
    Goedemorgen!

Blurred, wat ongelofelijk kut voor je. Waardeloos.
    Maar ik hoop dat je zo goed op jezelf blijft passen, dat helpt wel een beetje.
    pi_81782611
    Lijstje van gister:
    O: dubbele boterham met hagelslag
    L: 3 boterhammen tonijnsalade met komkommer
    T: appel
    T: paar frietjes van vriendlief gepikt
    T: ijsje (met nootjes)
    T: witbiertje
    D: 2 stukjes stokbrood met kruidenboter, gevulde tomaat met puree en sperziebonen en een glaasje rode wijn, toe griesmeelpudding (bij zus van vriend)
    S: we hebben geen bus gepakt, dus wel behoorlijk wat gewandeld (en het kon in utreg prima zonder jas PF )
    pi_81782970
    goedemorgen,

Wat goed Calimero! Als je vijfde staat, moeten er dan vier mensen weigeren zodat jij er in kan? Ik ga voor je duimen! En hoe gaat het met de voorbereidingen op de grote klimtocht, want dat is toch al bijna?

En terwijl ik lig te wachten op mijn ontbijtje op bed: een lijstje!

O: 1 pistoletje, helft met kaas en komkommer, andere helft met pindakaas
    T: fruit
    T: gebakje en wat hapjes op de verjaardag van mijn oma in Grunn
    D: BBQ bij mijn moeder in Friesland en mijn zwager heeft cheesecake gemaakt als toetje
    T: wijntjes op de veranda
    pi_81782991
    Oh Blurred, wat naar.
    Sterkte.

Heb je een beetje kunnen slapen?
      zondag 23 mei 2010 @ 10:11:24 #68
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81783214
    Goedemorgen slankies,

Ik heb verbazingwekkend goed geslapen, doordat ik vrijdagnacht niet geslapen had was ik zo moe dat ik bijna meteen insliep. Ik had een audiobook opgezet om me te helpen om niet heel erg te gaan liggen piekeren en dat was wel effectief geloof ik. Heb in een ruk doorgeslapen tot half 8 vanochtend, echt fijn.

Mijn internet werkte niet (tot daarnet ) dus ik heb al best goed aan mijn assignments kunnen werken. Mijn concentratieniveau is verre van wat het gewoonlijk is en ik barst op de meest random momenten ineens in tranen uit, maar het is fijn dat ik toch nog wel wat gedaan krijg. Het houdt me ook bezig.

@perruche: we woonden een soort van half samen. Ik heb (godzijdank) wel mijn eigen kamer, maar daar was ik alleen als het echt nodig was voor uni. Ik was altijd zoveel mogelijk bij hem. Wel raar dus dat ik er nu voor langere tijd zal zijn, het was altijd meer een overbrugging tot ik weer bij hem kon zijn.

Heb nog niet ontbeten, wel een beetje honger maar nergens trek in. Ga zo toch maar banaan met kwark eten denk ik.
    pi_81783397
    Lijstje:

O: half bakje fruitsalade (appel,mango, ananas, druif)
    snee volkoren brood met boter en 30+ kaas
    L: dubbele boterham met ertussen: mayo, ham, komkommer, augurk
    T: andere helft fruitsalade
    T: wodka, katjang
    D: rest van de asperges met kip, ui, tomaat en komkommer in een wrap. Of zoiets.

Zo weer werken. Jammer met dat mooie weer! Had liever een beetje rond huis en vooral tuin gerommeld.
    pi_81783450
    Blurred, wel fijn dat je je eigen plekje hebt!! Dat lijkt me zo naar voor DaD, dat ze nog wel samen moet wonen noodgedwongen. En waar is Rituals eigenlijk?
      zondag 23 mei 2010 @ 10:29:42 #71
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_81783528
    Goeiemorgen!

Ik ga lekker twee dagen genieten dat mijn vriendje weer thuis is Ik had hem toch wel gemist hoor, al had ik dat pas door toen hij door de deur kwam
    pi_81783566
    Ja, dit is een goede gelegenheid om je eigen kamer eens echt gezellig en mooi te maken. Blurred! Op een rare manier krijg je vaak wel energie van verbroken relaties.

Lijstje gisteren:
    O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
    T: boterham kaas
    L: omelet met brood
    T: 6 After Eight, 2 zure matten
    D: gerookte kip met komkommer, broccoli-preisoep
    T: zakje Snack-a-Jacks, 2 peerijsjes
    pi_81783650
    Goedemorgen!

Blurred, inderdaad fijn dat je je eigen plekje hebt. Heel veel stertke nogmaals, en goed dat je wel een de slag blijft!

Hier ook een prachtige dag, sraks even wandelen met vriendje denk ik en vanavond hardlopen (was gisteren overdag gegaan maar vond dat toch wel warm).
      Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 10:36:28 #74
    70532 loveli
    N
    pi_81783658
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 10:31 schreef Laureline het volgende:
    Ja, dit is een goede gelegenheid om je eigen kamer eens echt gezellig en mooi te maken. Blurred! Op een rare manier krijg je vaak wel energie van verbroken relaties.

Lijstje gisteren:
    O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
    T: boterham kaas
    L: omelet met brood
    T: 6 After Eight, 2 zure matten
    D: gerookte kip met komkommer, broccoli-preisoep
    T: zakje Snack-a-Jacks, 2 peerijsjes
    Proef je weer wat je eet?
    crap in = crap out
    pi_81783853
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Proef je weer wat je eet?
    Dit hele lijstje min of meer wel, vooral de sterkere smaken. Maar koffie is nog een ramp snirf
    pi_81784711
    Goedemorgen
    Wat is het alweer heerlijk buiten zometeen lekker brunchen in de tuin
      zondag 23 mei 2010 @ 11:31:48 #77
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81784883
    Haidiehaai!

Aw Blurred! Wat naar!
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef Blurred86 het volgende:
    Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
    Herkenbaar! Mijn vader had best wel donkere handen en op de markt greep ik eens een donkere hand vast om hem mee te sleuren naar iets wat ik wilde zien ("Papa, kom eens kijken!") - hij ging echter niet mee, en toen ik verontwaardigd op keek zag ik dat het een heul grote zwarte meneer was die met een grote grijns naar beneden keek Hij moest lachen en ik was van mn a-propos

Gisteren de 50-jarige verjaardag van mn mams gehad! Oef wat een drukte, mn zus en ik en mn moeder d'r vriend zouden alles regelen, maar da's nog best stressvol als er best wat mensen zijn (eten maken, drinken verzorgen, snacks neergooien, met eten rondgaan, etc.) Volgens mij waren we met z'n 30en ofzo! Maar het was wel leuk en volgens mij heeft mn mams het heel leuk gehad!
    SPOILER
    Edit: megalomanische topickill!

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 23-05-2010 11:55:01 ]
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_81785548
    o gadver ik steek de moord hierbinnen maar het is zeker nog geen hotpants weer?
    pi_81785785
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
    Het is in elk geval wel fladderrokjesweer! Gister zag ik in utrecht veel meisjes met hotpants, maar ik heb daar zo'n op vakantie associatie bij
      zondag 23 mei 2010 @ 12:12:42 #80
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81785853
    Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje .

Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81785882
    quote:
    Het is zekerwel hotpants weer het is dat
    het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
      zondag 23 mei 2010 @ 12:16:37 #82
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81785964
    Het is hotpantsweer als jij vindt dat het hotpantsweer is (omg ik tikte eerst kotspantsweer, terwijl ik hotpants helemaal niet zo lelijk vind ) en je er fijn in voelt, en het dus niet koud gaat krijgen

Overigens zit ik hier in een lossig jurkje

Ook maar meteen lijstje van gisteren:
    O: snee brood met chocopasta-zonder-toegevoegde-suiker en een bolletje met dito
    T: koek bij oma (het gaat ineens weer redelijk met haar! was gezellig)
    L: broodje worst van de Worstkoning op de markt, met ui
    T: paar nootjes, paar plakjes leverworst, paar blokjes kaas met mosterd, glas cola
    D: schepje nasi, schepje kipsalade, schepje eiersalade (nuttig menu ik had salades gefixt en zus maakte nasi)
    T: stuk kersenvlaai uit Limboland

Vandaag: kudt, de supermercado is niet open Geen idee dus nog, al eet ik nu een halve ciabatta met schwarzwalder ham
    pi_81785990
    TVP

Moet nog bijlezen, maar ik zag dat Blurred een dikke knuffel verdient!
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
    pi_81786005
    quote:
    Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed? .

Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma. .
    pi_81786034
    De Worstkoning? . Oh my.
    pi_81786059
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed? .

Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma. .
    Het is dan ook geen steek, maar stik.
      zondag 23 mei 2010 @ 12:21:24 #87
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81786102
    DaDtje: ik ken die uitdrukking ook als "het is hier heet" zeg maar, hoe ken jij hem dan? Ohja en als "ik stik de moord', idd, wat Co zegt
    En idd, ik weet ook niet zo precies hoe ik hem moet opvrolijken Maar nu gaat het al wat beter (uit de drukte enzo, dat helpt!)

En idd, de Worstkoning Lelystad, de gekste! Maar ze hebben wel lekkere broodjes worst!
    pi_81786111
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar. .
    pi_81786147
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
    De Worstkoning? . Oh my.
    Ciabatta beenham met honingmosterdsaus van de worstkoning hmm. 't Klinkt wel heel fout inderdaad!

Wij gaan zo naar verjaardag van schoonzus, heb helemaal geen zin want:
    A) Zit liever in eigen achtertuin lekker in de zon te lezen
    B) Schoonzus komt nooit, maar dan ook nooit op verjaardagen van anderen. Altijd 'niet lekker'.
    C) Is helemaal in Groningen, 2 uur met de auto, is het toch veel te lekker weer voor.

Nou ja, goed, leuke muziek op iPhone zetten en we gaan ervoor .
    pi_81786169
    Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet? .
    pi_81786180
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar. .
    Maar steek is raaaaaar. Vind ik dan en heb het nog nooit gehoord ook. Ik stik van de hitte! Ik steek van de hitte?
    pi_81786207
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet? .

Stik erin.

Niet jij hè!!
    pi_81786221
    pi_81786238
    quote:
    "Je kunt me de bout hachelen" . Geweldig!
    pi_81786277
    quote:
    Als variant komt in Noord-Nederland voor pruim de moord! je mag me de moord pruimen!

Whehehe.
      zondag 23 mei 2010 @ 12:29:15 #96
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81786362
    Hahaha die link, wat mooi! Vooral omdat "je kunt me de bout hachelen" als uitleg nog onduidelijker is dan hetgeen uitgelegd wordt
    pi_81786552
    quote:
    333. Je kunt me de bout hachelen,
    een verwensching, die zooveel wil zeggen als stik, steek de moord, je kunt voor mijn part verrekken, loop naar den duivel; vgl. Harreb. III, XLIV a: Hij (zij) kan voor mijn part den bout hachelen; Kmz. 206: Je kunt mij de bout haggelen; Lvl. 195: Hij kan me z'n bout haggelen, is de vent bedonderd. - D.H.L. 2: De Kapitein kon hun den bout hachelen; Maastrichtsch: de kins miech gebouthacheld weurde, je kunt me gestolen worden (N. Taalgids XIV, 196). Ook met weglating van bout in Slop, 190: Die kon hem ook hachelen! (die kon voor zijn part ook stikken). Het wkw. hachelen komt dial. voor in den zin van gulzig eten1); vgl. 't Joodsch-Duitsch achelen, hachelen, eten (hebr. âkhal eten2). Wat bout hier moet beteekenen, is me niet duidelijk. Er is toch geen verband te zoeken met bouten, cacare en boutkistje (privaat)?3)
    pi_81786689
    En dan weer van Wiktionary:

cacare (intransitive, transitive)

1. (intransitive, vulgar) To shit, to crap.
    2. (transitive, vulgar) To give a shit about somebody.

En nu is het cirkeltje rond .
    pi_81787469
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is zekerwel hotpants weer het is dat
    het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
    Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..
    pi_81787518
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
    Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje .

Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen .
    Laiverd dat zijn dus hotpants
    pi_81787595
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Haha, was nog niet wakker.. had niet verwacht dat iemand hem kende
    pi_81787751
    Haha, Ja ik ken hem als: ik ga dead van de hitte..

En die hotpants bij mij: geen pan!

Ok zit nu op het spui met uitzicht op de boekenmarkt hihi. O het zijn vandaag schilderijen..
    pi_81788074
    Ohoohohhh dilemma... naar Groove Garden vanmiddag of in de tuin blijven stinken bij mijn ouders?
    Op zich kan ik wel wat actie gebruiken op sociaal gebied en ik wil ook niet dat ze denken dat ik alleen meekom als McE er is (die is er niet bij nl, is op vakans).

Denk dat ik zo maar alle zooi weer in de auto gooi, naar huis scheur, ga douchen, insmeren met zonnecreme, fladderrokje aandoe en hopen dat er nog dagkaarten te koop zijn

Ben alleen nu duizelig van in de zon liggen, dus eerst ff eten.
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81788318
    Is dat een festival?
    pi_81788325
    Goedemorgen (ja echt voor mij, net wakker!)
    Ben nog steeds erg brak van kamp, alles doet zeer, mn neus zit dichtig en mn keel is dik en moet veel hoesten, dus ik voel mn longen zitten
    Maar goed, gister bezoek gehad, 2 mojito en 2 beerenburg cola gehad en 2 bitterballen en 2 reepjes hamburger ... dus jah ...
    Vanavond ben ik de BOB gelukkig, want we gaan even naar Noord-Holland om te barbequen! Zal wat beter mn best gaan doen, gelukkig houd ik niet van saus, dus daar zal ik geen extra calorieën aan binnen krijgen!

*nies nies nies nies* auw ...

Ik ga nu muziekje aandoen en mn handoek op het harde beton van mn balkon leggen, want dat is de enige manier om mn achterkant bruin te krijgen!
    pi_81788340
    Als je nu wat overmaakt op een rekening komt het er dan pas dinsdag op te staan? Of gaat dat wel gewoon door. Kut-pinksteren
    pi_81788353
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef j.t het volgende:
    Goedemorgen (ja echt voor mij, net wakker!)
    Ben nog steeds erg brak van kamp, alles doet zeer, mn neus zit dichtig en mn keel is dik en moet veel hoesten, dus ik voel mn longen zitten
    Maar goed, gister bezoek gehad, 2 mojito en 2 beerenburg cola gehad en 2 bitterballen en 2 reepjes hamburger ... dus jah ...
    Vanavond ben ik de BOB gelukkig, want we gaan even naar Noord-Holland om te barbequen! Zal wat beter mn best gaan doen, gelukkig houd ik niet van saus, dus daar zal ik geen extra calorieën aan binnen krijgen!

*nies nies nies nies* auw ...

Ik ga nu muziekje aandoen en mn handoek op het harde beton van mn balkon leggen, want dat is de enige manier om mn achterkant bruin te krijgen!
    beterschap!

heb je geen luchtbedje? of slaapmatje? of anders maar een handdoek of 5 op elkaar stapelen
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 13:33:27 #108
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81788439
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef shinydiscoball het volgende:
    Als je nu wat overmaakt op een rekening komt het er dan pas dinsdag op te staan? Of gaat dat wel gewoon door. Kut-pinksteren
    Meestal komt het dan na het weekend aan, dus dinsdag in dit geval. Mits het bij dezelfde bank is, anders kan het nog langer duren .
    pi_81788474
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef P.F het volgende:
    Is dat een festival?
    http://www.groovegarden.nu/
    Ik kan er heen lopen Vorig jaar was het zelfs nog dichterbij, in de velden achter mijn flat.
    pi_81788643
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Meestal komt het dan na het weekend aan, dus dinsdag in dit geval. Mits het bij dezelfde bank is, anders kan het nog langer duren .
    Verdorie

Nouja eigen schuld dikke bult. Zal wel weer goed komen
    pi_81788923
    Komt gewoon meteen aan bij dezelfde bank?
    pi_81789203
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

beterschap!

heb je geen luchtbedje? of slaapmatje? of anders maar een handdoek of 5 op elkaar stapelen
    Thnx, nee en het valt ook wel mee eigenlijk, alleen drijft er nu bewolking binnen, waardoor het nut een beetje weg is
    maar even ontbijten dan ... ik denk yoghurt met muesli
    pi_81789296
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef P.F het volgende:
    Maar toch niet tijdens pinksteren?
      zondag 23 mei 2010 @ 13:59:33 #114
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81789358
    Goeiemiddag!
    Wat een heeerlijk weer! lekker m'n rokje aangetrokken

o: 2 beschuitjes met appelstroop (half 1 )
    t: -
    m: maak zo een pistoletje, nog geen idee met wat
    a: zelf pizza maken!

en nu ga ik koekjes bakken :]
    fijne dag
    pi_81789712
    Pff, bikini aan betekent zon weg. Bewolking is erg dik geworden hier
    Had ik al verteld dat ik badpak gekocht had? Verbaasde me van mijzelf, aangezien ik een fervent bikini draagster ben, maar hij is heel leuk:

zondag 23 mei 2010 @ 14:15:58 #116
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81789883
    Leuk badpak .

Hier schijnt de zon nog volop. Ben even binnen in de koelte. Zometeen weer verder tuinieren.
      zondag 23 mei 2010 @ 14:37:38 #117
    277802 _Calimero_
    pi_81790513
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
    goedemorgen,

Wat goed Calimero! Als je vijfde staat, moeten er dan vier mensen weigeren zodat jij er in kan? Ik ga voor je duimen! En hoe gaat het met de voorbereidingen op de grote klimtocht, want dat is toch al bijna?

En terwijl ik lig te wachten op mijn ontbijtje op bed: een lijstje!

O: 1 pistoletje, helft met kaas en komkommer, andere helft met pindakaas
    T: fruit
    T: gebakje en wat hapjes op de verjaardag van mijn oma in Grunn
    D: BBQ bij mijn moeder in Friesland en mijn zwager heeft cheesecake gemaakt als toetje
    T: wijntjes op de veranda

Ja, 4 mensen weigeren, of niet op komen dagen!
    Heb net nog een mooi rondje gefietst 90km ter voorbereiding van de grote klimtocht. Ben heel benieuwd (en een tikkeltjes angstig) over hoe het zal zijn, maar ga gewoon proberen lekker te fietsen en ervan te genieten!

Oehhh cheescake en BBQ, dat klinkt lekker!!
      zondag 23 mei 2010 @ 14:40:15 #118
    277802 _Calimero_
    pi_81790563
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Laiverd dat zijn dus hotpants
      zondag 23 mei 2010 @ 14:41:53 #119
    277802 _Calimero_
    pi_81790608
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Verdorie

Nouja eigen schuld dikke bult. Zal wel weer goed komen
    Ohja, goeie, ik moet ook nog geld overmaken!
    pi_81790879
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef P.F het volgende:
    Het is er in ieder geval wel direct vanaf!

En een leuk badpak inderdaad Dat model is bij mij ook favoriet. Mooi laag uitgesneden benenlijn, vind ik ook altijd belangrijk. In de jaren '80 waren de badpakken vreselijk hoog uitgesneden, nog veel hoger dan je 'natuurlijke' lijn tussen been en torso, lelijk was dat!

Ik heb weer 2 cappuccino op, en ervan genoten Nu een tukje tegen de rochelhoest, en dan misschien einde van de middag even naar het strand met meneer en mini
    pi_81790934
    En ik hoop ook dat het wat wordt, Calimero! Die vier mensen boven je zijn vast enorm blasé, zo gaat dat als je al in de hogere regionen zit Of hebben jullie een systeem dat je maar 2 x iets mag weigeren waar je voor inschrijft? (Was in Amsterdam een tijdje zo, toen durfde niemand meer de ijselijkste schrootjespaleizen te weigeren, want dan had je daarna nog maar één kans, en wie weet hoe erg dàt wel niet werd! )
    pi_81790968
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Maar toch niet tijdens pinksteren?
    Voor zover ik weet maakt dat echt niet uit hoor? Is gern handmatige transactie of zo..
    pi_81791275
    Hier ook volop zon en zie net dat het zwembad open is (festival wordt daar gehouden). Zal bikini toch maar thuislaten

Ga nu de fietstassen van mijn fiets halen en dan alvast erheen, hopen dat er nog kaarten zijn. De vrienden waren ook al onderweg, zie ze dan daar denk ik.
      zondag 23 mei 2010 @ 15:19:52 #124
    277802 _Calimero_
    pi_81791639
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef Laureline het volgende:
    En ik hoop ook dat het wat wordt, Calimero! Die vier mensen boven je zijn vast enorm blasé, zo gaat dat als je al in de hogere regionen zit Of hebben jullie een systeem dat je maar 2 x iets mag weigeren waar je voor inschrijft? (Was in Amsterdam een tijdje zo, toen durfde niemand meer de ijselijkste schrootjespaleizen te weigeren, want dan had je daarna nog maar één kans, en wie weet hoe erg dàt wel niet werd! )
    Ooh dat lijkt me erg! Nee, hier mag je onbeperkt weigeren! Maar er zijn vast mensen die niet op vrijdagmiddag bij zo'n bezichtiging aanwezig kunnen zijn (net als ik, alleeen stuur ik mn mams, hehe)

Fijn dat je weer wat proeft trouwens, lekker genoten net van je cappuccino?
      zondag 23 mei 2010 @ 15:20:17 #125
    277802 _Calimero_
    pi_81791647
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef Syrena het volgende:
    Hier ook volop zon en zie net dat het zwembad open is (festival wordt daar gehouden). Zal bikini toch maar thuislaten

Ga nu de fietstassen van mijn fiets halen en dan alvast erheen, hopen dat er nog kaarten zijn. De vrienden waren ook al onderweg, zie ze dan daar denk ik.
    Waarom moeten de fietstassen van je fiets dan?
      zondag 23 mei 2010 @ 15:26:59 #126
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81791817
    Au m'n benen zijn flink verbrand en gloeien nu helemaal . Wist ik veel dat de zon zo sterk was vandaag.

Nu is het wat bewolkter.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81791820
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ooh dat lijkt me erg! Nee, hier mag je onbeperkt weigeren! Maar er zijn vast mensen die niet op vrijdagmiddag bij zo'n bezichtiging aanwezig kunnen zijn (net als ik, alleeen stuur ik mn mams, hehe)

Fijn dat je weer wat proeft trouwens, lekker genoten net van je cappuccino?
    Ik proefde eigenlijk niet zo veel, maar de stinkende ijzerlucht was weg, daar was ik al heel blij mee

Hoe doe je dat dan als je moeder gaat kijken: maakt ze foto's of een filmpje? Of weet ze precies waar ze op moet letten? En kan je daarna zelf nog eens kijken? Lijkt me lastig!
    pi_81791895
    O, en over benen: wat doen jullie om het ergste wit eraf te halen? Ik hoorde van een Dove-bolylotion met een bruinend effect (en glitters! ), dat leek me wel wat! Iemand ervaring mee?
    In de zon gaan zitten levert bij mij niets op, dus die optie valt af.
      zondag 23 mei 2010 @ 15:32:22 #129
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81791975
    Ik denk omdat er anders dronken lui in gaan overgeven? Of er rotzooi in gedumpt wordt? Heb ik wel eens zien gebeuren bij festival terrein, waar fietsen met fietstassen stonden. Mensen doen rare dingen!

Wat een friggin' lekker weer vandaag, heb even rondgewandeld met mr. 6.2ft. en een ijsje met 2 bolletjes (gewoon zonder melk, ideaal van die ijscoboer!)

Ontopic:
    - O: 3 versgebakken Danerolles (gewoon lekker droog, geen boter, beleg oid, vind ik lekker ), jus 'd orange, groene thee
    - T: ijshoorntje met 2 lactose-vrije bolletjes
    - L/pre-diner: soja yoghurt met Zonnatura muesli

Gaan zo BBQen bij mijn schoonzus (deze is wel leuk, ik las over een stomme schoonzus, haha) en wij hebben 2 zalmburgers en 4 burgers op soja/Valess/Tivall basis mee.
    BBQ is natuurlijk één groot vleesfestijn, dus neem dan zelf vleesloos mee, just in case

Trouwens, wij horen dinsdag pas of we het flatje krijgen Calimero!
    Op zich wel lekker, 5e toch? Wij gaan ook steeds beter, 8e, 7e, laatst zelfs 3e!
    En dat met 6 jaar inschrijf-tijd (Utrecht, grr, alles wordt gesloopt dus iedereen krijgt eerst urgentie)

Fijne avond allemaal Festivalze/BBQze/fijne-avondze!
      zondag 23 mei 2010 @ 15:34:41 #130
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81792039
    @ Laureline, ik word (gelukkig) wonder boven wonder (want witblond en blauwe ogen) wel snel bruin, maar versterk dat graag met L'Oreal Nutribronze zelfbruiner. Die Dove vind ik stinken (heb je al snel met zelfbruiners)
    pi_81792192
    Gisteren voor 't eerst met de camera op pad geweest
    In FOT staat dan ook een testcase, maar wil deze even hier posten:

mijn lieve man in spé
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 15:41:36 #132
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81792194
    Gewoon met je benen in de zon
    Die dove heb ik ook maar ik krijg er ontzettend gele handen van, dat ziet er eng uit

Lijst:
    O: (om 12 uur): boterham rookvlees, boterham huzarensalade, beker melk, beschuit jam
    1.15 uur wandelen
    T's: appel, peer, halve meloen.
    L: 400 gram perzikkwark
    T: blokje choco, bakje chips, cola berenburg
    D: grote blik dop/wortelen met mosterd
    T's: patatje en maar weer bier
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zondag 23 mei 2010 @ 15:46:30 #133
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81792303
    Wat een lieve foto.. Hij is waarschijnlijk ook gewoon lief he?
    pi_81792499
    Ja doei.
    pi_81792615
    Leuk hoor Motorbloempje!

Ik ga nu op weg naar de BBQ!

O: yoghurt muesli
    L: niks
    T: eierkoek (nu zo in de auto)
    D: BBQ

en dan zien we wel weer! Nog steeds bewolkt

Tot later :d zonse voor de mensen die nog steeds zon hebben!
      zondag 23 mei 2010 @ 15:58:06 #136
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81792620
    wat een mooie foto :]

net koekjes gemaakt! Ruikt nu al lekker in de hele kamer
    heb er echt een stuk of 40, en aantal met kaneelsuiker, speculaarkruiden, hagelslagjes e.d.
    Ben benieuwd!

o: 2 beschuitjes met appelstroop
    t:-
    m: pistoletje, 1 halve met hagelslag en aardbei, andere helft met filet american
    t: cola light
    a: ga zelf pizza maken, dus zo gezond mogelijk!

Weet iemand hoeveel kcal en vet er in 1 kant en klare pizza bodem zit?
      zondag 23 mei 2010 @ 16:00:20 #137
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81792673
    Wolve! Toffe foto, hij heeft idd ook altijd zo'n vriendelijke uitstraling!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:02:05 #138
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81792712
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Wolve! Toffe foto, hij heeft idd ook altijd zo'n vriendelijke uitstraling!
    Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.
    SPOILER
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:07:16 #139
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81792836
    ...

Ik ben verbrand, heb veel gelopen, blaren op m'n voeten en ben dood en dood moe. Maar, ik vind Madrid een geweldige stad. Tapas, wijn, tin-tin-nogwattes, continue sjans, goed gezelschap, wat wil een mens nog meer?

Vannacht 2 uurtjes geslapen, maar nu maar even bijlezen ofzo. Het regent hier, en ik had geen jas bij me....koud!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:09:49 #140
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81792906
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 15:58 schreef Noukjee het volgende:
    wat een mooie foto :]

net koekjes gemaakt! Ruikt nu al lekker in de hele kamer
    heb er echt een stuk of 40, en aantal met kaneelsuiker, speculaarkruiden, hagelslagjes e.d.
    Ben benieuwd!

o: 2 beschuitjes met appelstroop
    t:-
    m: pistoletje, 1 halve met hagelslag en aardbei, andere helft met filet american
    t: cola light
    a: ga zelf pizza maken, dus zo gezond mogelijk!

Weet iemand hoeveel kcal en vet er in 1 kant en klare pizza bodem zit?
    Koekjes
    BBQ

Pizzabodem is zo'n 250 kcal per 100 gr.
      zondag 23 mei 2010 @ 16:10:37 #141
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81792933
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:07 schreef AKnynke het volgende:
    ...

Ik ben verbrand, heb veel gelopen, blaren op m'n voeten en ben dood en dood moe. Maar, ik vind Madrid een geweldige stad. Tapas, wijn, tin-tin-nogwattes, continue sjans, goed gezelschap, wat wil een mens nog meer?

Vannacht 2 uurtjes geslapen, maar nu maar even bijlezen ofzo. Het regent hier, en ik had geen jas bij me....koud!
    Oh, en hoe is het met iedereen hier?
      zondag 23 mei 2010 @ 16:11:41 #142
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81792953
    Haaaaaaai Nynke, vermaak je wat? Met wie ben je?
      zondag 23 mei 2010 @ 16:14:02 #143
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81793002
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
    Haaaaaaai Nynke, vermaak je wat? Met wie ben je?
    Ik ben helaas al weer terug in Zweden! Ik was met 4 vriendinnen uit Maastricht, die ik al heel lang niet gezien had. Zo fijn!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:18:32 #144
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81793131
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.
    SPOILER
    Achja, als ie tegen Mo maar aardig is he!

Nynke, klinkt tof!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:23:32 #145
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81793295

Behold, mijn verbrande been . M'n armen zien er ook ongeveer zo uit, maar m'n benen gloeien echt als een gek . Pfff.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81793328
    oei!
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 16:26:56 #147
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81793425
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Koekjes
    BBQ

Pizzabodem is zo'n 250 kcal per 100 gr.
    nou, de koekjes zijn minder lekker als dat ik had gehoopt! Maarja, des te meer reden om ze niet te eten

Is tda heel ongezond? om zelf pizza te maken? beter dan een kant-en-klaar pizza naar mijn idee!
    pi_81793450
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
    [ afbeelding ]

Behold, mijn verbrande been . M'n armen zien er ook ongeveer zo uit, maar m'n benen gloeien echt als een gek . Pfff.
    Holy Fuck!! Ga daar eens snel iets verkoelends opsmeren!! Da's echt serieus verbrand!!
    pi_81793459
    Hmm, ik ben een boek van de UB blijkbaar kwijt. . Ik kreeg vorige week een briefje thuis met het verzoek dat boek in te leveren ivm met een reservering, maar ik heb het niet. Alle boeken uit m'n boekenkast heb ik al ingepakt en daar zat 't niet tussen. Nu moet ik voor een vervangend exemplaar zorgen.

Nog maar een keertje heel goed zoeken...
      zondag 23 mei 2010 @ 16:30:13 #150
    277802 _Calimero_
    pi_81793504
    Au!! Dat ziet er niet goed uit Viking!

Lieve foto zeg, Mo, mooi gedaan!

Lau: Wielrennen: is een goede manier om van je melkflessen af te komen
    En het huisje heb ik gister bekeken (nou ja, een andere in hetzelfde gebouw, gewoon aan iemand gevraagd of ik binnen mocht kijken!)
    pi_81793540
    Ik heb zo'n bodylotion waar je bruin van wordt van Nivea, daar was ik wel tevreden over. Hij stinkt ook een beetje en je moet héél goed oppassen dat je hem gelijkmatig uitsmeert, maar daar ontkom je denk ik niet aan.

Lieve foto, Mo!

Welkom terug Nynke, fijn dat je het leuk hebt gehad!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:32:15 #152
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81793563
    Holy cow, hoe lang heb je in de zon gezeten?

Ik heb vanmiddag ook in de tuin gezeten (vrij kort geloof ik), zonder zonnebrand (nie nodig) en ik ben nog steeds Miss Melkfles 2010
    pi_81793573
    Ik gebruik de bruiningslotion van Kruidvat, werkt goed en isgoedkoop dus niet zulke hele witten benen meer hier
    pi_81793646
    Aww Vik. Heel veel after sun op smeren, dan doet het minder pijn. Calendulan-zalf schijnt ook te helpen.
    * Mini_rulez is ervaringsdeskundige.
    pi_81793677
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Holy cow, hoe lang heb je in de zon gezeten?

Ik heb vanmiddag ook in de tuin gezeten (vrij kort geloof ik), zonder zonnebrand (nie nodig) en ik ben nog steeds Miss Melkfles 2010
    * motorbloempje doet mee met de melkflesaward!

maar dat boeit me geen flikker, want zit 't grootste gedeelte van de zomer toch in motorpak op de motor
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 16:41:23 #156
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81793819
    Zelfs in de brandende zon? Respect madame, mij kennende zou ik gaan miepen
    pi_81793894
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Zelfs in de brandende zon? Respect madame, mij kennende zou ik gaan miepen
    39 graden, brandende zon in de Cevennen deze zomer het was geen pretje, nee maar toch niet in korte broek
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 16:45:50 #158
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81793940
    Ik heb geen after sun helaas. Wel body lotion en dat is ook wel koel, dus dat ga ik er maar eens op smeren. Verheug me nu al op de opmerkingen van m'n familie morgen en op de opmerkingen van de leerlingen dinsdag .
    Ik heb denk ik een uurtje in de zon gezeten voor ik me ging insmeren (kon de zonnemelk eerst niet vinden en ik dacht dat het wel wat mee zou vallen).
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81794042
    Ik heb nooit witte benen
      zondag 23 mei 2010 @ 16:52:15 #160
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81794111
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:49 schreef shinydiscoball het volgende:
    Ik heb nooit witte benen
    Heldin! Helaasch, ik heb alleen het donkere haar gekregen Qua huid ben ik vaak nog bleker dan mn moeder (zij is wat rozig en ik bleekbruinig )
      zondag 23 mei 2010 @ 16:53:02 #161
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81794131
    Wb Nynke .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:53:13 #162
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81794135
    Mn zus heeft overigens al wat foto's van Rome geupload, ik plemp hier zo wel wat diepzinnige momenten neer
    pi_81794256
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heldin! Helaasch, ik heb alleen het donkere haar gekregen Qua huid ben ik vaak nog bleker dan mn moeder (zij is wat rozig en ik bleekbruinig )
    Ik kan in de winter ook dat bleekbruinig (alhoewel niet zo bleek als jij natuurlijk) zijn, dan lijkt het alsof ik geelzucht oid heb

Zit nu lekker op het balkonnetje, maar ben vandaag eigenlijk vooral met leren bezig geweest. Woensdag tentamen, heb er eigenlijk wel zin in
    pi_81794263
    En ben benieuwd naar de foto's idd Maria!
      zondag 23 mei 2010 @ 16:58:36 #165
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81794297
    Bij deze dus!
    SPOILER
      zondag 23 mei 2010 @ 17:01:24 #166
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81794375
    Wat ben je toch vreselijk leuk
    pi_81794389
    1 up!

en Maria
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 17:01:55 #168
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81794392
    Verdere foto's van mn zus hadden thema's als: "this lemure does not like to move it move it", "zus en ik als maki's (bij zo'n bord waar je je hoofd in moet steken " en "Bob de cocktail", maar vanavond upload ik mn eigen foto's en daar zit wat meer daadwerkelijk Rome-achtigs tussen
    pi_81794453
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
    Wat ben je toch vreselijk leuk
    Daar sluit ik me bij aan
    pi_81794490
    Leuk, Maria. .

Ik kan beamen dat het zonnetje fel schijnt, in Groningen.

zondag 23 mei 2010 @ 17:06:00 #171
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81794529
    Lol @ die Trevi-fonteinimitatie .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 23 mei 2010 @ 17:06:43 #172
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81794554
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Leuk, Maria. .

Ik kan beamen dat het zonnetje fel schijnt, in Groningen.

[ afbeelding ]
    Ah, ook al van die charmante rooie vlekken in je hals .

Sterkte ermee .

Ik heb net bodylotion opgesmeerd en dat helpt wel wat gelukkig .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 23 mei 2010 @ 17:06:44 #173
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81794556
    Thankies mademoiselles! Zal vanaaf kijken of er nog wat leuks bij mijn foto's zit

DaDtje Ook al zo gefikt! Het ziet er ook echt al pijnlijk uit, net als dat van Viking!
    pi_81794613
    Aww DaD.

Leuke foto's Maria!
      zondag 23 mei 2010 @ 17:22:18 #175
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81794989
    In heel veel winkels te koop: zonnebrandcreme factor 40 ofzo
      zondag 23 mei 2010 @ 17:34:17 #176
    277802 _Calimero_
    pi_81795366
    Wat een leuke foto's Maria, en je hebt toch zo'n mooie lieve uitstraling, wauw!

Aiii DaD ook al zo'n rood huidje!
    Ik had me vandaag gelukkig ingesmeerd voor ik ging fietsen, ben ws weer een tintje bruiner, maar niet echt rood
    pi_81795510
    Maria, wat een superleuke foto's!
    Nynk, welkom terug, naar je zin gehad in Spanje zo te horen?

Hier schijnt de zon ook hard en net gewandeld en in het park gelegen en toen teruggekomen en toen keihard in slaap gevallen van al die warmte en nu net wakker en.. en.. ohjojo.
      zondag 23 mei 2010 @ 17:51:19 #178
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81795960
    Oei dat ziet er pijnlijk rood uit dames!
    Ik ben gisteren een beetje verbrand tijdens mijn grote fietstocht (alle zonnebrand ligt natuurlijk nog bij mijn ex, al gebruikt hij het zelden ) en ben vandaag alleen net een uurtje buiten geweest, dus de zon was niet zo fel meer.

Leuke foto's Maria, en wat ben je fantastisch mooi!

Beetje bij beetje wordt het huilen hier wat minder, vandaag opgeruimd en schoongemaakt en mijn kamer opnieuw ingericht en wat aan mijn assignments gewerkt. Morgen hopelijk een nieuw bed kopen (wat ik eerder niet deed omdat ik het zonde vond om er geld aan uit te geven omdat ik toch dacht het bed niet lang nodig te gaan hebben), dus dan ben ik van dat stomme oude lage bed af en ik koop er meteen een fijn nieuw matras bij.

Het klopt wel wat Laurelien (of een ander hier, ik weet het niet meer zeker ) zei, dat van nieuwe energie krijgen van een verbroken relatie. Hoewel ik nog steeds erg verdrietig ben dat het uit is en hem ontzettend mis, ben ik ook al aan het kijken naar de toekomst en dingen aan het veranderen. Vreemd, maar ergens ook wel fijn.

Ik ga zo asperges met ham en ei eten, a la uniekhoorn Sinds jij een keer postte dat je asperges ging eten en hoe je ze ging maken heb ik daar al zin in, maar had het nog altijd niet gemaakt. Vandaag dus

Mijn lijstje is dan:
    O: geprakte banaan met magere kwark en lijnzaad
    L: 1 tosti ham kaas + koffie met melk
    D: asperges met ham en ei en een glas roosvicee light (per ongeluk light gekocht ipv gewone terwijl ik speciaal sap had gekocht om makkelijk mijn kcal wat aan te kunnen vullen )

Nog niet echt spectaculair dus, maar ik ga er vanuit dat dat vanzelf weer beter zal worden.
    pi_81796004
    Klinkt goed, Blurred! .
    pi_81796226
    Ik vind het heel knap hoe je ermee omgaat, Blurred!
    pi_81796317
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Klinkt goed, Blurred! .
    Yep!
    Jouw huid daarentegen Snel eerste hulp opsmeren! Die calendulazalf is heel goed..
    pi_81796342
    O, en Maria Kreeg je een cola?
    pi_81796382
    Blurred, je klinkt best OK!! En ook qua eten doe je het heel niet slecht. Ik kan me herinneren dat ik de eerste weken echt niks door m'n keel kreeg! En dan had ik het nog zelf uitgemaakt ook. Ik ben echt een slechte eter als ik stress heb. Kan het me nu nauwelijks meer voorstellen, maar dan heb ik gewoon geen trek.

En als je zoiets meemaakt, leef je op een bepaalde manier wel intenser, alsof alles er meer toe doet. En inderdaad, het feit dat de toekomst weer open ligt is op een bepaalde manier ook wel spannend. Want geef toe, de gedachte om je hele leven nog maar met 1 iemand te zijn, is ook wel beangstigend en benauwend zo af en toe. Wat niet wil zeggen dat wat je nu meemaakt ook niet beangstigend is, maar daar kom je echt doorheen,(evenals dat je eetlust weer terugkomt. ):*

Ik zag heel cute foto's van Maria-Indiaantje voorbijkomen!!

En ik moet vanavond naar Paradiso, naar het OHAF. Normaal heb ik daar altijd veel zin in, maar nu niezo, wegens nog sluimerende jetlag en het feit dat ik gewerkt heb de hele dag. Oh well, als ik er eenmaal ben zal ik het wel weer leuk vinden........
      zondag 23 mei 2010 @ 18:11:57 #184
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81796531
    Maria . Die fonteinimitatie .
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 17:59 schreef Mini_rulez het volgende:
    Ik vind het heel knap hoe je ermee omgaat, Blurred!
    Dat ja.

@Viking en DaD: au rood . Wel herkenbaar, zo rood is het bij mij ook altijd . En dan gaat de rode huid dik opzetten, waardoor er een soort hobbel is van wit naar rood. Was leuk toen ik op de achterkant van mn bovenbenen verbrand was, kon niet meer liggen/zitten van de pijn .
    pi_81796627
    Passen jullie wel op met dat verbranden? Is echt vet slecht!!

[/oma]
    pi_81796661
    Ik weet 't, Co. Ik had me ook ingesmeerd, maar mijn huid is niet gemaakt voor zon. Heb me al ingesmeerd met after sun.
      zondag 23 mei 2010 @ 18:20:40 #187
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81796719
    Goed zeg Blurred! Strong wohmahn

En Oma Co is wijs

Bedankt voor de lieve complimentjes weer! En ja Lau, ik kreeg een cola! Gelukkig ben ik geen neushoorn Al keek Mr Waiterguy wel wat raar toen mn zus en ik allebei riepen "AAAH Gemoezegenecolagevehhhh!"
    pi_81796728
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:11 schreef Chicolate het volgende:
    Maria . Die fonteinimitatie .
    [..]

Dat ja.

@Viking en DaD: au rood . Wel herkenbaar, zo rood is het bij mij ook altijd . En dan gaat de rode huid dik opzetten, waardoor er een soort hobbel is van wit naar rood. Was leuk toen ik op de achterkant van mn bovenbenen verbrand was, kon niet meer liggen/zitten van de pijn .
    Oh, dat heb ik ook ooit gehad ja! Heel irritant. En douchen, auw...

Ik heb trouwens wel het idee dat het na een paar zomervakanties naar Griekenland (= heel veel zon en zowaar bruin geworden) beter is geworden, dat ik nu toch minder snel verbrand dan een paar jaar geleden. Maar goed, ik blijf wel gewoon factor 30 smeren de eerste keren dat ik in de zon ga.
      zondag 23 mei 2010 @ 18:23:17 #189
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81796781

Ik ben de hele dag buiten geweest, in de zon, in hemdje & onderbroek. Maar ik ben niet zo rood hoor . Hondje was moe vandaag, en ligt graag in de moestuin terwijl ik werk. En hij wil per sé in de schaduw, dus ik heb 'n parasolletje voor 'm opgezet.

Verder lijkt hij zindelijk afgeleverd: hij verdomd het om binnen te pissen, dat doet 'ie op het gras, en hij heeft nu al tweemaal op het speciaal door mij voor hem gemaakte schijtveldje gepoept.
      zondag 23 mei 2010 @ 18:24:08 #190
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81796798
    Maria&, wat ben je mooi.
      zondag 23 mei 2010 @ 18:29:10 #191
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81796903
    Oeh, ik heb sigme betrapt op een taalfout! Stop de persen! .

Ik verbrand op zich niet heel snel trouwens, maar ik moet me dus wél insmeren!
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 23 mei 2010 @ 18:32:16 #192
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81796973
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:29 schreef Viking84 het volgende:
    Oeh, ik heb sigme betrapt op een taalfout! Stop de persen! .

Ik verbrand op zich niet heel snel trouwens, maar ik moet me dus wél insmeren!
    Mij? Ik ben bepaaldelijks geen foutloze schrijver, dat is geen nieuws hoor .
    Gruwelijk dysdingus, alle moeilijke woorden zoek ik ook nog op.

Meestal edit ik wel snel .
    pi_81797025
    Nice pictures Maria!!!

Ik heb een aantal uur in de zon gezeten, niet ingesmeerd, niet verkleurd. Niet aan gedacht, maar verbrand ook zelden..

Het was wel warm vandaag..
    pi_81797052
    Welke fout dan? Persé?
    pi_81797064
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:23 schreef sigme het volgende:

Verder lijkt hij zindelijk afgeleverd: hij verdomd het om binnen te pissen,
    deze neem ik aan?
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 18:36:29 #196
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81797076
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:35 schreef Laureline het volgende:
    Welke fout dan? Persé?
    Verdomd.
    pi_81797100
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Verdomd.
    Oja! Ik lees alles veel te snel om niet in het oog springende d/t fouten nog te zien
    pi_81797149
    Jeetje, wat een kreeftjes hier! Gelukkig doe ik, voor de verandering, niet mee vandaag goed gesmeerd
    Met die zelfbruinlotion word ik een soort panter
    pi_81797176
    Per sé schrijf je volgens mij als per se

Maar ik vind het een beetje gezeur om over dit soort foutjes te vallen in een dieet topic.
    pi_81797189
    het is toch ook gewoon per se dus zonder streepje?
    pi_81797203
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:

Maar ik vind het een beetje gezeur om over dit soort foutjes te vallen in een dieet topic.

GMTA
      zondag 23 mei 2010 @ 18:41:27 #202
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81797205
    quote:

Dieettopic. Maar daar ging het niet om . Niemand viel erover.
      zondag 23 mei 2010 @ 18:41:51 #203
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81797215
    Dus je bent blij met het hondje? Fijn, hij heeft een goed thuis

Wacht nog op vriend die patat eet bij zijn ouders, kunnen we vanavoond het dorp weer in, bier zûpen
    pi_81797225
    Whehehehe. Ik ga maar eens in badt.
    pi_81797232
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
    het is toch ook gewoon per se dus zonder streepje?
    Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).
    pi_81797282
    meiden toch, denken jullie wel om het huidje?! Ziet er enorm pijnlijk uit zeg.

Wat een vreselijk lieve foto van Mr.Mo zag ik voorbij komen

Bijna!
    Springfield's looking pretty dusty today
    pi_81797289
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).
    Er zijn woorden die ik expres fout schrijf. En pannekoek is daar één van. Evenals sex. Seks, daar word ik spontaan frigide van.

Is het foutschrijf??
    pi_81797295
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Dieettopic. Maar daar ging het niet om . Niemand viel erover.
    Ik vind posts als: ha, een spelfout een beetje flauw, maar dat is mijn mening
    pi_81797321
    quote:
    ...
    Hullo, de verloedering van de Nederlandse taal is een heel kwalijke zaak, jongedame!
    En in dit dieettopic zochten we ook dagenlang naar de perfect gestippelde niet geblondeerde theemokken voor u
    pi_81797370
    Ja doei.
    pi_81797371
    Taal is nu eenmaal aan verandering onderhevig. Veelgemaakte fouten worden op den duur niet meer foutgerekend. Dat taal verloedert is bull shit!
    pi_81797417
    Kudos voor mijn posts met interpunctie, wandelend over het station met in de ene hand een kaassoufflé
    pi_81797442
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
    Taal is nu eenmaal aan verandering onderhevig. Veelgemaakte fouten worden op den duur niet meer foutgerekend. Dat taal verloedert is bull shit!
    Ik zal misschien een oude trut zijn, maar tot het einde der tijden zal ik niet 'me' gebruiken ipv 'mijn'. Of 'hun' ipv 'zij'. Echt té lelijk!!
    pi_81797453
    O noes, taalnazi's vs. The world!
    pi_81797462
    Ik zeg altijd hullie
    pi_81797467
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
    Neenee, die pannenkoek kwam volslagen uit de lucht vallen! Het was niet dat alle poffertjeshuizen de weg kwijtwaren en men dacht: nou, laten we het maar goedvinden dan. En als alle veelgemaakte fouten goedgerekend gaan worden, mag iedereen binnenkort ook straffeloos schrijven: me moeder. Ieeeeeeh!
    pi_81797535
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zal misschien een oude trut zijn, maar tot het einde der tijden zal ik niet 'me' gebruiken ipv 'mijn'. Of 'hun' ipv 'zij'. Echt té lelijk!!
    Sprak het baronesje nuffig.

GMTA haha
      zondag 23 mei 2010 @ 18:55:28 #218
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81797578
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
    Blurred, wel fijn dat je je eigen plekje hebt!! Dat lijkt me zo naar voor DaD, dat ze nog wel samen moet wonen noodgedwongen. En waar is Rituals eigenlijk?
    Hier ben ik .
    Your body. Your soul. Your rituals.
    pi_81797674
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Sprak het baronesje nuffig.

GMTA haha
    dannie!!

Hee Rituals!! Hoe gaat het nu met je? Ben je alweer aan het daten geslagen?

Oh en ik eet een tosti als avondeten.
      zondag 23 mei 2010 @ 18:59:04 #220
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81797676
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Er zijn woorden die ik expres fout schrijf. En pannekoek is daar één van. Evenals sex. Seks, daar word ik spontaan frigide van.

Is het foutschrijf??
    Toont ruggegraat!

Het zou trouwens een enorme winst zijn als men de status van de offficiële spelling wat beter zou begrijpen. Dat schrijft niet voor wat goed en fout is, dat is de spelwijze waaraan ambtenaren geacht worden zich te houden volgens hun werkgever. Niks meer dan dat.

Het is niet foutschrijf.
    pi_81797719
    Ik zou vanavond gehaktballen maken, maar ik heb geen eieren meer en het gehakt lag tot een half uurtje geleden nog gewoon in de vriezer. .

Hey Rituals!
    pi_81797752
    Ik had een barra en een samosa? als lunch, en een subways broodje met extra kaas en een kaassoufflé als pre diner voordat ik pizza's ga maken uit de steenoven
    Ik ben een beetje brak vandaar
      zondag 23 mei 2010 @ 19:02:07 #223
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81797753
    Optopic dan:

• brinta
  • 11km hardlopen met 11,2 km/u
  • broodmaaltijd (1 in spekvet gebakken ei, 2 sneden bakkersbroos, 3 sneden zuurdesem, 3 krekkers)
  • licht tuinwerk
  • bami-boontje-pindasoep met plakje roggebrood (boter)
  • licht tuinwerk
  • 1 pils
  • avondeten: chineesrest. toe: rabarbercompote + yoghurt + eerste eigen aardbeien
  • ik moet verrassend weinig
      zondag 23 mei 2010 @ 19:04:47 #224
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81797830
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:58 schreef conleche het volgende:

[..]

dannie!!

Hee Rituals!! Hoe gaat het nu met je? Ben je alweer aan het daten geslagen?

Oh en ik eet een tosti als avondeten.
    Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?

Hoi DaD! Hoe is het met jou?
      zondag 23 mei 2010 @ 19:05:37 #225
    277802 _Calimero_
    pi_81797850
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Jeetje, wat een kreeftjes hier! Gelukkig doe ik, voor de verandering, niet mee vandaag goed gesmeerd
    Met die zelfbruinlotion word ik een soort panter
    Sekseehhhh
    pi_81797930
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:

[..]

Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?

Goed te horen dat je de draad weer hebt opgepakt! En mijn vakantie was echt zo ontzettend mooi en fijn dat de superlatieven tekort schieten!
    Ik zat vandaag op het werk al weer te dromen van de volgende reis. Heb de smaak te pakken!
      zondag 23 mei 2010 @ 19:10:38 #227
    277802 _Calimero_
    pi_81797996
    Hee Rituals! Ik heb gister nog iets van jou gekocht voor een vriendinnetje

Ook een lijstje:
    O: klein beetje yoghurt (was op) met muesli, 2 x mueslibrood met pindakaas (zelfgemaakt door de notenmeneer van de markt!)
    T: banaan, mueslireep, andere reep, bidon met KH
    S: 90km wielrennen, flink hard op de meeste stukken
    L: salade met gerookte kip, ananas en ei
    T: kleine crackertjes met zeezout, glas cointreau
    D: maaltijdsalade zalm (AH)
    T: iets op mama d'r verjaardag
      zondag 23 mei 2010 @ 19:11:43 #228
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81798027
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Goed te horen dat je de draad weer hebt opgepakt! En mijn vakantie was echt zo ontzettend mooi en fijn dat de superlatieven tekort schieten!
    Ik zat vandaag op het werk al weer te dromen van de volgende reis. Heb de smaak te pakken!
    Heerlijk! Wat staat er op de planning? Ik ga deze zomer zelf op vakantie! Bijna definitief nu. Heb er echt veel zin in!
      zondag 23 mei 2010 @ 19:12:26 #229
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81798050
    Hehe, Cali . Lekker!
    pi_81798069
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Rituals het volgende:

[..]

Heerlijk! Wat staat er op de planning? Ik ga deze zomer zelf op vakantie! Bijna definitief nu. Heb er echt veel zin in!
    Nog niks hoor! Nog in de oriëntatiefase! Behalve dan naar het huisje in Frankrijk, da's volgende week zondag al.

Waar ga jij heen?
    pi_81798104
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wow, afspraakjes. .

Met mij gaat het wel ok! Met ups en downs, maar overwegend ups gelukkig. En dinsdag krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis! .
      zondag 23 mei 2010 @ 19:15:50 #232
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81798168
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Nog niks hoor! Nog in de oriëntatiefase! Behalve dan naar het huisje in Frankrijk, da's volgende week zondag al.

Waar ga jij heen?
    Wat een heerlijk leven heb jij toch soms! Hoor allemaal fantastische verhalen van je.

Ik wil graag een paar dagen naar Londen en/of Berlijn (simpel beginnen ). Misschien gaat een vriendin mee naar Londen (afhankelijk van eventuele hertentamens). Ben benieuwd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Rituals op 23-05-2010 19:22:33 ]
      zondag 23 mei 2010 @ 19:18:05 #233
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81798246
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wow, afspraakjes. .

Met mij gaat het wel ok! Met ups en downs, maar overwegend ups gelukkig. En dinsdag krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis! .
    Het stelt niet zoveel voor hoor!

Een nieuw huisje! Wat goed! Gefeliciteerd! Al leuke spulletjes gekocht? Dat vind ik altijd (iets te) leuk .
    pi_81798346
    Heb je al foto's van je huisje?
      zondag 23 mei 2010 @ 19:21:23 #235
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81798348
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wow, afspraakjes. .

Oh ja, dinsdag moet mijn auto naar de garage. Dat is vlak bij jou. Nou weet ik niet hoe laat ze ermee klaar zijn, maar waarschijnlijk kom ik 'm in de loop van de middag weer ophalen. Als er toch iets vervoerd moet worden, geef je dan even een gil?
      zondag 23 mei 2010 @ 19:25:26 #236
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81798469
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat een heerlijk leven heb jij toch soms! Hoor allemaal fantastische verhalen van je.

Ik wil graag een paar dagen naar Londen en/of Berlijn (simpel beginnen ). Misschien gaat een vriendin mee naar Londen (afhankelijk van eventuele hertentamens). Ben benieuwd!
    Tip: kijk op qfly.com voor tickets, je kan voor 24 euro retour naar Londen (zonder koffer, dat dan weer wel).

En fijn om te horen dat het goed met je gaat! Afspraakjes zelfs .
      zondag 23 mei 2010 @ 19:26:49 #237
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_81798514
    Het is lekker weer, dan krijg ik dit soort lijstjes (oké, het ontbijt was alleen ter ere van de thuiskomst van vriendlief)

O: 2 minicroissantjes met jam, 1 kaiserbroodje oude kaas
    L: pistoletje tonijnsalade en een salade carpaccio gedeeld met Mr Gb
    T: solero, portie nachos
    D: beenham en asperges
    pi_81798520
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, dinsdag moet mijn auto naar de garage. Dat is vlak bij jou. Nou weet ik niet hoe laat ze ermee klaar zijn, maar waarschijnlijk kom ik 'm in de loop van de middag weer ophalen. Als er toch iets vervoerd moet worden, geef je dan even een gil?
    Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!

P.F, dinsdag maak ik vast foto's. .
      zondag 23 mei 2010 @ 19:32:43 #239
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81798726
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!

Prima . Geef je een huiswarmingtaartjesmeet?
    Als je er maar geen busje / aanhangwagen voor hoeft te huren. En nogmaals: zo'n opoffering is het niet, dus vraag het gewoon wel even als het handig is, afgesproken? Bied ik het niet meer aan, ok?
      zondag 23 mei 2010 @ 19:33:21 #240
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81798748
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tip: kijk op qfly.com voor tickets, je kan voor 24 euro retour naar Londen (zonder koffer, dat dan weer wel).

En fijn om te horen dat het goed met je gaat! Afspraakjes zelfs .
    Wat een handige site! Inderdaad ¤24,- voor Londen, ¤27,- Berlijn! Ik zou ook goedkoop naar Praag kunnen, of Rome . Wat een opties!

Hoeveel kg handbagage mag je meenemen? Weet je dat zo? Anders zoek ik het zelf even op .
      zondag 23 mei 2010 @ 19:35:33 #241
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81798829
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat een handige site! Inderdaad ¤24,- voor Londen, ¤27,- Berlijn! Ik zou ook goedkoop naar Praag kunnen, of Rome . Wat een opties!

Hoeveel kg handbagage mag je meenemen? Weet je dat zo? Anders zoek ik het zelf even op .
    Ligt aan de maatschappij en die 24 is van Ryanair, maar daarvan weet ik het niet uit mn hoofd . 27 voor Berlijn? En ik had dat plan net laten varen .
    pi_81798875
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Prima . Geef je een huiswarmingtaartjesmeet?
    Als je er maar geen busje / aanhangwagen voor hoeft te huren. En nogmaals: zo'n opoffering is het niet, dus vraag het gewoon wel even als het handig is, afgesproken? Bied ik het niet meer aan, ok?
    Ja sigme. .

En ik ben van plan hier langer dan een half jaar te wonen, dus een housewarmingtaartjesmeet lijkt me prima. .
    pi_81798888
    Ik weet niet hoe het bij de heel goedkope maatschappijen zit, maar meestal mag je zo'n klein koffertje met wieltjes wat veel studenten hebben wel als handbagage meenemen. Voor een paar dagen is dat zat!
      zondag 23 mei 2010 @ 19:37:55 #244
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81798923
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ligt aan de maatschappij en die 24 is van Ryanair, maar daarvan weet ik het niet uit mn hoofd . 27 voor Berlijn? En ik had dat plan net laten varen .
    Bij Ryanair mag je veel handbagage meenemen! Ik meen 10kg. Ja, Berlijn is ook heel goedkoop. Wat heb je voor plannen?
      zondag 23 mei 2010 @ 19:38:15 #245
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81798934
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind posts als: ha, een spelfout een beetje flauw, maar dat is mijn mening
    Ik zei er wat van omdat sigme dat zelf ook altijd doet .

En het was geen pure 'ha, een spelfout!'-post (of 'ha een taalfout!'-post). Ik zei ook nog wat anders .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 23 mei 2010 @ 19:41:32 #246
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81799071
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Rituals het volgende:

[..]

Bij Ryanair mag je veel handbagage meenemen! Ik meen 10kg. Ja, Berlijn is ook heel goedkoop. Wat heb je voor plannen?
    Berlijn staat er bij mij steeds niet tussen . In welke periode/luchthavens zoek jij?

Ik wil, als ik genoeg geld heb, in mn eentje naar Berlijn. Gewoon lekker foto's maken en een beetje zelfstandig door de stad struinen. Goedkoopste wat ik kon vinden was 70 euro met de trein (OV in NL geldig enzo) en dat was te duur.
      zondag 23 mei 2010 @ 19:43:32 #247
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81799161
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Berlijn staat er bij mij steeds niet tussen . In welke periode/luchthavens zoek jij?

Ik wil, als ik genoeg geld heb, in mn eentje naar Berlijn. Gewoon lekker foto's maken en een beetje zelfstandig door de stad struinen. Goedkoopste wat ik kon vinden was 70 euro met de trein (OV in NL geldig enzo) en dat was te duur.
    Klinkt heerlijk! Ik heb gezocht in de hele maand augustus (alle luchthavens). De vlucht van ¤27,- is via Ryanair.
      zondag 23 mei 2010 @ 19:45:30 #248
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81799240
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Altijd? Heb jewel eens gezien hóeveel gruwelijke spel-, type, taal- en stijlfouten hier gemaakt worden? Ik zeg er zelden wat van. Wel tegen jou, de enkele keer dat jij een fout maakt die ik echt heel lelijk vind en die me geen typefout lijkt. Omdat je Neerlandica bent én onderwijzeres.
    quote:
    En het was geen pure 'ha, een spelfout!'-post (of 'ha een taalfout!'-post). Ik zei ook nog wat anders .
    Ik vatte 'm zoals jij 'm bedoelde, zo cryptisch was je opmerking niet .
      zondag 23 mei 2010 @ 19:53:08 #249
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81799543
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Rituals het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk! Ik heb gezocht in de hele maand augustus (alle luchthavens). De vlucht van ¤27,- is via Ryanair.
    Verklaring gevonden, ik wilde alleen vanaf Nederlandse luchthavens . En die 27 is vanaf Dusseldorf. Wat voor mij logistiek iets teveel problemen oplevert .
      zondag 23 mei 2010 @ 19:57:41 #250
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81799721
    Jurkje gisteren gekocht bij de action voor 3.30E

Leren rokje (niet goed te zien) met een 2ehands shirtje (van moeders )
    pi_81799869
    skinny hoor! Mooi!
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 20:01:29 #252
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81799876
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Verklaring gevonden, ik wilde alleen vanaf Nederlandse luchthavens . En die 27 is vanaf Dusseldorf. Wat voor mij logistiek iets teveel problemen oplevert .
    Ah kijk! Jammer! Nijmegen ligt vrij dicht bij Weeze, dus voor mij is het niet zo'n probleem. Hoewel ik het fijner vind om vanaf een Nederlandse luchthaven te vertrekken.

Wat ben je slank Uniek . Wat een aparte voorkant heeft dat jurkje! Of is dat je BH?
      zondag 23 mei 2010 @ 20:01:58 #253
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81799899
    Mooi jurkje, uniek! Rokje ook, denk ik. Voor dat bloesje ben je te slank, naar mijn mening.
    pi_81799932
    blurrerdje toch:S
    hallo
      zondag 23 mei 2010 @ 20:09:11 #255
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81800198
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ah kijk! Jammer! Nijmegen ligt vrij dicht bij Weeze, dus voor mij is het niet zo'n probleem. Hoewel ik het fijner vind om vanaf een Nederlandse luchthaven te vertrekken.

Wat ben je slank Uniek . Wat een aparte voorkant heeft dat jurkje! Of is dat je BH?
    Nope, da's het jurkje... grappig is ie wel he? Nou voor nog geen 4 euro, lekker bij huis aan

Straks lekker nog feesten in het dorp, zin in!
      zondag 23 mei 2010 @ 20:20:43 #256
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81800682
    8 kg bij ryanair geloof ik

Pff en vakantie ja, had nog niet bedacht dat dat natuurlijk niet meer doorgaat nu
    Gelukkig zijn waren wij meer van het type vakantie 'auto inpakken en gaan en dan zien we wel waar het uitkomt' dus nog geen concrete plannen of boekingen gelukkig.
    Ik ga denk ik maar veel werken deze vakantie dan, en misschien als ik het aandurf een weekendje alleen weg? Berlijn wil ik al heel lang heen.

en pff, ik wilde mijn week-ov switchen naar weekend en dat mag niet van de ib-groep Het mag niet tussen1 mei en 31 augustus, stom! Ik ga heus niet na de vakantie weer terug switchen..
      zondag 23 mei 2010 @ 20:23:06 #257
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81800794
    wow Uniek, sexy jurkje hoor!
      zondag 23 mei 2010 @ 20:38:21 #258
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81801620
    Oeh dat figuur van Uniek
      zondag 23 mei 2010 @ 20:44:06 #259
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81802036
    Thanks... ik haat mijn buik en gebrek aan tiet..
    Hoezo nooit tevreden?

Blurred, je klinkt sterk, goedzo

Ik ga aan de drank, gewoon omdat het kan
      zondag 23 mei 2010 @ 20:46:16 #260
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81802178
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 20:20 schreef Blurred86 het volgende:
    8 kg bij ryanair geloof ik

Pff en vakantie ja, had nog niet bedacht dat dat natuurlijk niet meer doorgaat nu
    Gelukkig zijn waren wij meer van het type vakantie 'auto inpakken en gaan en dan zien we wel waar het uitkomt' dus nog geen concrete plannen of boekingen gelukkig.
    Ik ga denk ik maar veel werken deze vakantie dan, en misschien als ik het aandurf een weekendje alleen weg? Berlijn wil ik al heel lang heen.

en pff, ik wilde mijn week-ov switchen naar weekend en dat mag niet van de ib-groep Het mag niet tussen1 mei en 31 augustus, stom! Ik ga heus niet na de vakantie weer terug switchen..
    Ryanair mag 10 kilo. Trust me, ik maak redelijk wat ryanair km's!
      zondag 23 mei 2010 @ 20:51:36 #261
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_81802521
    Blurred Wat is dat toch de laatste tijd met de Slankies??

Hier alles ok. Vandaag Machu Picchu bezocht, echt geweldig . Nu wachten op de trein terug naar Ollantaytambo. Vannacht slapen we in een oud klooster. Ben erg benieuwd!

Ingewanden doen weer normaal, dat is wel fijn. Gisteravond lekker vegetarische fajita´s gegegeten. Met een cerveza .

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_81802522
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O excuses! Ik dacht dat jij de enige was (nou ja behalve Cootje die begint te gillen als ze 'me' ziet staan ) dan heb ik niets gezegd!
    pi_81802628
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef sigme het volgende:
    Mooi jurkje, uniek! Rokje ook, denk ik. Voor dat bloesje ben je te slank, naar mijn mening.
    Eens! Behalve dat de maat van het shirt te groot is ipv uni te slank
    pi_81802751
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd! Is DO2 je ex?
      zondag 23 mei 2010 @ 20:55:32 #265
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81802770
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ryanair mag 10 kilo. Trust me, ik maak redelijk wat ryanair km's!
    Uhm, ik zat met mijn laatste vlucht in mijn hoofd en had om een of andere reden bedacht dat die met Ryanair was
    Mijn hersenen werken niet helemaal op volle kracht geloof ik
    Dus:
    Mocht iemand van plan zijn om met Egyptair te vliegen, daar is het max 8 kilo handbagage
      zondag 23 mei 2010 @ 20:57:22 #266
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81802878
    Uniek, jij skinny bitch minus de bitch En joh, teveel tiet is ook nie wat, zullen we maar zeggen! Ik denk dat weinig vrouwen ooit écht tevreden zijn, maar neem maar van ons aan dat je een killer figuur hebt

XM! Ik kreeg net weer blog-mail ja! Ik vind dat soort mailtjes heerlijk als ik aan het WOGgen ben! Yay voor Macchu Picchu! Heb je mn pizza calzone met cola foto gezien?
      zondag 23 mei 2010 @ 20:59:32 #267
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_81803038
    Maria, nee niet gezien! PM me anders ff een linkje! We zijn ook in Sacsayhuaman (sexywomaaaaaaan!)geweest! Fancy!

Maar ik ga weer offline! Toedels
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_81803254
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd! Is DO2 je ex?
    Ja. .
    pi_81804946
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

En ik ben van plan hier langer dan een half jaar te wonen, dus een housewarmingtaartjesmeet lijkt me prima. .
    Count me in

Oh en
      zondag 23 mei 2010 @ 21:28:05 #270
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81804965
    PM gestuurd!

Ik ga zo nog even een 'kleine' fotodump doen voor de Rome-fans hiero, er zitten wel leuke foto's bij vind ik! Regenachtig Rome loopt vrij rot, maar ziet er wél gaaf uit!
      zondag 23 mei 2010 @ 21:35:37 #271
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_81805501
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
    PM gestuurd!

Ik ga zo nog even een 'kleine' fotodump doen voor de Rome-fans hiero, er zitten wel leuke foto's bij vind ik! Regenachtig Rome loopt vrij rot, maar ziet er wél gaaf uit!
    Oeh leuk
      zondag 23 mei 2010 @ 21:36:23 #272
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_81805559
    Ik heb laatst ook een stukje echte zelfgemaakte taart gehad, die had Dizzy-Miss-Lizzy gemaakt. Erg lekker!
      zondag 23 mei 2010 @ 21:46:15 #273
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81806318
    Argh, nu ben ik weer terug in Zweden en kan ik weer met het vriendje bellen..Maar, hij heeft vrienden van thuis op bezoek tot dinsdag en kan dus niet lang praten want moet ze bezig houden enzo. Terwijl ik dingen wil vertellen en bespreken enzo, want het was zo'n bijzonder weekend. Wat een frustraties weer...
      zondag 23 mei 2010 @ 21:51:49 #274
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81806758
    Foto-dump! Onder spoiler voor uw viewing-pleasure
    SPOILER
    pi_81806844
    /bijgelezen is! Ben alleen vergeten wat ik wilde zeggen

Ik ben ook verfikt op mijn rug, schouders en voorkant Had me nog wel ingesmeerd, maar ja, factor 8 kan niet op tegen het gat in de ozonlaag (ofzoiets, er was een reden dat het vandaag hele felle zon was).

Mojito's gedronken enzo en nu ga ik pannenkoeken bakken
    pi_81806921
    Mooie foto's Mariaatje!
    pi_81807080
    O: Griekse yoghurt met zoetstof, klein beetje muesli en lijnzaad
    T: Snee brood met brie en roomkaas
    L: Stukje zalm, beetje koolsalade, beetje aardappelsalade (restje v. bbq)
    D: Drie kleine loempiaatjes en een broodje met saté
    4 mojito's en 2 donker bier

En 2 pannenkoeken denk ik.
      zondag 23 mei 2010 @ 22:00:41 #278
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81807465
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..
    Denk dat ie met gympjes en een gewoon lang shirt wel kan hoor.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81807666
    Ik dump even een lijstje en dan ga ik teruglezen en foto's kijken.

O: 2x geroosterd brood met avocado
    T: koffie met melk
    L: bruin broodje met kalkoenfilet en mayo
    D: pita's met falafel, groente en knoflookmayo
    T: misschien een mini-Bounty, kiwi
      zondag 23 mei 2010 @ 22:03:48 #280
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81807702
    Ter eventuele opfrissing van geheugens; dit is monkeybird Edit: correctie! Dit is EEN monkeybird, genaamd Niddler kennelijk waren er meer van maar dat was ik vergeten (google is my friend )

Thankie, Syrena!
      zondag 23 mei 2010 @ 22:04:29 #281
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81807738
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
    Ik dump even een lijstje en dan ga ik teruglezen en foto's kijken.

O: 2x geroosterd brood met avocado
    L: bruin broodje met kalkoenfilet en mayo
    D: pita's met falafel, groente en knoflookmayo
    T: misschien een mini-Bounty, kiwi
    Lekker lijstje, Mini!

Ik heb trouwens Chinees gegeten wegens dichte supermarkten, maar best gezond geloof ik! Ik had gemengde groenten (veeeel! groene en rode paprika, selderij, champignons, chinese kool...) in een soort oestersaus achtig iets, met grote garnalen en wat nasi.
    pi_81808025

Deze is prachtig!!
      Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 22:09:02 #283
    70532 loveli
    N
    pi_81808085
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef shinydiscoball het volgende:
    Toevallig net m'n ouders leren internetbankieren en ik heb een euro naar ze overgemaakt. Stond er keurig meteen op. Wel naar dezelfe bank.
    crap in = crap out
    pi_81808263
    Mooie foto's Maria!
    pi_81808304
    Mooie foto's, Maria! Leuk om je vriendje ook eens te zien. .

Lijstje, niet al te best:

O: Brinta
    T: 2 Bastognekoekjes
    L: 2 volkoren boterhammen met roomboter en aardbeien
    T: McFlurry M&M's
    D: spareribs, 1 rode paprika, 1 tomaat, halve komkommer
      Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 22:17:33 #286
    70532 loveli
    N
    pi_81808629
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 15:29 schreef Laureline het volgende:
    O, en over benen: wat doen jullie om het ergste wit eraf te halen? Ik hoorde van een Dove-bolylotion met een bruinend effect (en glitters! ), dat leek me wel wat! Iemand ervaring mee?
    In de zon gaan zitten levert bij mij niets op, dus die optie valt af.
    Ik ga dit jaar aan de spray-paint. Niks smeren met stinkdove tot er na 3 dagen een vaag kleurtje verschijnt, maar speedy zelfbruiner uit een bus. En als 'ie te erg vlekt smeer ik er wel make-up over. Daag, bleekblauwe benen.

Dilemma, tot hoever sprayen? Moet iig m'n hele been doen. Maar dan kan ik niet bij de bil al stoppen. Maar als ik de bil meespree, dan moet ik eigenlijk mn buik ook doen. En m'n nek, rug en armen. Shit.
    crap in = crap out
    pi_81808749
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ga dit jaar aan de spray-paint. Niks smeren met stinkdove tot er na 3 dagen een vaag kleurtje verschijnt, maar speedy zelfbruiner uit een bus. En als 'ie te erg vlekt smeer ik er wel make-up over. Daag, bleekblauwe benen.

Dilemma, tot hoever sprayen? Moet iig m'n hele been doen. Maar dan kan ik niet bij de bil al stoppen. Maar als ik de bol meespree, dan moet ik eigenlijk mn buik ook doen. En m'n nek, rug en armen. Shit.
    Oude onderbroek aan en bij de randen stoppen

M'n pannenkoeken zijn mislukt En ik weet niet waardoor. Het beslag? De pan? Ik ben dronken?
      Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 22:21:40 #288
    70532 loveli
    N
    pi_81808899
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Bij deze dus!
    SPOILER
    Maria, je bent te cute!
    crap in = crap out
      zondag 23 mei 2010 @ 22:23:43 #289
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81809034
    Leuke foto's Maria! Leuk ook inderdaad om je vriendje eens te zien!
      Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 22:26:19 #290
    70532 loveli
    N
    pi_81809203
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 18:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

QFT

Ben aan het bijlezen, valt niet op he?
    crap in = crap out
      zondag 23 mei 2010 @ 22:27:07 #291
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81809256
    Oeh, klinkt heerlijk Maria...
    En... ja sorry... Maria ik vind jou zo ongelooflijk knap!
      zondag 23 mei 2010 @ 22:28:59 #292
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81809358
    Ik vind mezelf niet zo heel oud en ik vind ook dat het een pannekoek is!

En thankies weer! En woh, jullie zouden een beroep moeten maken van complimentjes geven Overigens trekt het vriendje meestal een ander hoofd dan hoe ik hem 'ken' zeg maar! Maar dat merken jullie toch niet
    Oe da's een goeie, aardbeien! Die heb ik ook nog!

Overigens was ik ook machtig trots op deze tijger-foto, maar ik was hem vergeten net --->

Mooi
      Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 22:29:56 #293
    70532 loveli
    N
    pi_81809427
    Holy maccaroni, sexy jurkje, Uniek! En nog genoeg boezem over hoor!
    crap in = crap out
      zondag 23 mei 2010 @ 22:33:19 #294
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81809658
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef loveli het volgende:
    Holy maccaroni, sexy jurkje, Uniek! En nog genoeg boezem over hoor!
    Whehe, je bent bijna klaar met bijlezen

Die tijger, wat een prachtige foto!
      Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 22:39:48 #295
    70532 loveli
    N
    pi_81810126
    Zo, bijgelezen. Gave foto's Maria!
    crap in = crap out
      zondag 23 mei 2010 @ 22:43:17 #296
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81810324
    Wij gaan zuipen....
    Laterzzz
      zondag 23 mei 2010 @ 22:45:12 #297
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81810452
    Veel plezier, Uniekerd!
    pi_81812268
    'naaf!

enjoy Uniek!

Ik heb ook wel zin in een drankje, denk dat ik voor de vodka ga!

www.faithy.nl is zojuist aangepast en ge-update! klaar voor 'al mijn foto's

en ik zocht gewoon wat SOG, en websites bouwen is een prima vorm van SOG !
    Ja doei.
      zondag 23 mei 2010 @ 23:26:40 #299
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_81812483
    Goede site MoBlo! Mooi gedaan dat foto-gedeelte! Kijkt heel prettig!
      zondag 23 mei 2010 @ 23:28:25 #300
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81812568
    Mooie foto's Maria

Ik ging nog meer zeggen (maar mocht niet van mezelf, want het studeren gaat echt rot, krijg het nooit allemaal gelezen voor het tentamen) maar vergeten . Sorry.
    pi_81812582
    da's een heel fijn progje wat ik heb gedownload jalbums.com geloof ik

en dank je
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')