SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Héél herkenbaar. Alsof die jaren ineens, zo, hoppa, niets meer waard zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
Gewoon het topic kapen en m'n inbox staat open.Still a little bit of your face I haven't kissed.
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Oh, dat komt wel heel hard aan dan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
En als je wat kwijt wil gewoon hier doen hoor, hopelijk heb je er wat aan!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Tsk. Deze keus van hem maakt hem ook niet meer de moeite waard - ook al is dat vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
En geen gezeur over topickapen - ik heb graag dat imago élke dag vertelt hoe blij ze is en dus hoort de keerzijde hier ook.
Ontopic:havermout broodmaaltijd (4 sneden brood, 4 krekkers) soep + 2 boterhammen 1 glas karnemelk 1 westmalle avondeten: mie, sperziebonen + gehakt in pindasaus. toe: yoghurt & jam
Offtopic:
Het hondje is al zindelijk, zeer aanhankelijk en kan al los mee lopen langs varkens en schapen, kan mee naar de moestuin terwijl ik spit en is achter een van de katten aangevlogen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?
Roseetje op terras en wijntje in tuin en nu wil ik slapen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
Tvp
Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef loveli het volgende:
Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.
Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vastEn inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed.Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
Klinkt wel verstandig, even rustig nadenken wat je nou écht wilt weten om het te kunnen begrijpen. De details kun je altijd nog bespreken als het wat minder pijnlijk is, als je het dan nog steeds wilt weten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
De 12 maar de 14 zag ik ook niet voorbij komen..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Ewelina het volgende:Blurred, wat naar! Sterkte!
PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
En, heb je de flat inmiddels gekregen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef 6ft.woman het volgende:
Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik![]()
Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.
Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!![]()
Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan![]()
italiaansquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Jaahh dat was het! Welke taal is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 23-05-2010 00:52:22 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...Wat is er precies in Leek bij de AH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En sterkte Blurred... slankie nr. zoveel die relatieproblemen heeft... er zijn vast een hoop slankies die jou beter kunnen helpen dan ik.
Wandelen denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat is er precies in Leek bij de AH?
Proef je weer wat je eet?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:31 schreef Laureline het volgende:
Ja, dit is een goede gelegenheid om je eigen kamer eens echt gezellig en mooi te maken. Blurred! Op een rare manier krijg je vaak wel energie van verbroken relaties.
Lijstje gisteren:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: boterham kaas
L: omelet met brood
T: 6 After Eight, 2 zure matten
D: gerookte kip met komkommer, broccoli-preisoep
T: zakje Snack-a-Jacks, 2 peerijsjes
Dit hele lijstje min of meer wel, vooral de sterkere smaken. Maar koffie is nog een rampquote:
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: megalomanische topickill!![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 23-05-2010 11:55:01 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het is in elk geval wel fladderrokjesweer! Gister zag ik in utrecht veel meisjes met hotpants, maar ik heb daar zo'n op vakantie associatie bijquote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
o gadver ik steek de moord hierbinnen maar het is zeker nog geen hotpants weer?
Het is zekerwel hotpants weerquote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
Het is dan ook geen steek, maar stik.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed?.
Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma..
Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar.quote:
Ciabatta beenham met honingmosterdsaus van de worstkoningquote:
Maar steek is raaaaaar. Vind ik dan en heb het nog nooit gehoord ook. Ik stik van de hitte!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar..
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet?.
"Je kunt me de bout hachelen"quote:Op zondag 23 mei 2010 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.dbnl.org/tekst(...)02nede01_01_1598.php
Als variant komt in Noord-Nederland voor pruim de moord! je mag me de moord pruimen!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.dbnl.org/tekst(...)02nede01_01_1598.php
quote:333. Je kunt me de bout hachelen,
een verwensching, die zooveel wil zeggen als stik, steek de moord, je kunt voor mijn part verrekken, loop naar den duivel; vgl. Harreb. III, XLIV a: Hij (zij) kan voor mijn part den bout hachelen; Kmz. 206: Je kunt mij de bout haggelen; Lvl. 195: Hij kan me z'n bout haggelen, is de vent bedonderd. - D.H.L. 2: De Kapitein kon hun den bout hachelen; Maastrichtsch: de kins miech gebouthacheld weurde, je kunt me gestolen worden (N. Taalgids XIV, 196). Ook met weglating van bout in Slop, 190: Die kon hem ook hachelen! (die kon voor zijn part ook stikken). Het wkw. hachelen komt dial. voor in den zin van gulzig eten1); vgl. 't Joodsch-Duitsch achelen, hachelen, eten (hebr. âkhal eten2). Wat bout hier moet beteekenen, is me niet duidelijk. Er is toch geen verband te zoeken met bouten, cacare en boutkistje (privaat)?3)
Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..quote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is zekerwel hotpants weerhet is dat
het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
Laiverd dat zijn dus hotpantsquote:Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje.
Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
beterschap!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen (ja echt voor mij, net wakker!)
Ben nog steeds erg brak van kamp, alles doet zeer, mn neus zit dichtig en mn keel is dik en moet veel hoesten, dus ik voel mn longen zitten![]()
Maar goed, gister bezoek gehad, 2 mojito en 2 beerenburg cola gehad en 2 bitterballen en 2 reepjes hamburger ... dus jah ...
Vanavond ben ik de BOB gelukkig, want we gaan even naar Noord-Holland om te barbequen! Zal wat beter mn best gaan doen, gelukkig houd ik niet van saus, dus daar zal ik geen extra calorieën aan binnen krijgen!
*nies nies nies nies* auw ...
Ik ga nu muziekje aandoen en mn handoek op het harde beton van mn balkon leggen, want dat is de enige manier om mn achterkant bruin te krijgen!
Meestal komt het dan na het weekend aan, dus dinsdag in dit geval. Mits het bij dezelfde bank is, anders kan het nog langer durenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Als je nu wat overmaakt op een rekening komt het er dan pas dinsdag op te staan? Of gaat dat wel gewoon door. Kut-pinksteren
quote:
Verdoriequote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Meestal komt het dan na het weekend aan, dus dinsdag in dit geval. Mits het bij dezelfde bank is, anders kan het nog langer duren.
Thnx, nee en het valt ook wel mee eigenlijk, alleen drijft er nu bewolking binnen, waardoor het nut een beetje weg isquote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beterschap!
heb je geen luchtbedje? of slaapmatje?of anders maar een handdoek of 5 op elkaar stapelen
Ja, 4 mensen weigeren, of niet op komen dagen!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen,
Wat goed Calimero! Als je vijfde staat, moeten er dan vier mensen weigeren zodat jij er in kan? Ik ga voor je duimen!En hoe gaat het met de voorbereidingen op de grote klimtocht, want dat is toch al bijna?
En terwijl ik lig te wachten op mijn ontbijtje op bed: een lijstje!
O: 1 pistoletje, helft met kaas en komkommer, andere helft met pindakaas
T: fruit
T: gebakje en wat hapjes op de verjaardag van mijn oma in Grunn
D: BBQ bij mijn moeder in Friesland en mijn zwager heeft cheesecake gemaakt als toetje![]()
T: wijntjes op de veranda![]()
Ohja, goeie, ik moet ook nog geld overmaken!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Verdorie![]()
Nouja eigen schuld dikke bult. Zal wel weer goed komen
Het is er in ieder geval wel direct vanaf!quote:
Voor zover ik weet maakt dat echt niet uit hoor? Is gern handmatige transactie of zo..quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar toch niet tijdens pinksteren?
Ooh dat lijkt me erg! Nee, hier mag je onbeperkt weigeren! Maar er zijn vast mensen die niet op vrijdagmiddag bij zo'n bezichtiging aanwezig kunnen zijn (net als ik, alleeen stuur ik mn mams, hehe)quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef Laureline het volgende:
En ik hoop ook dat het wat wordt, Calimero! Die vier mensen boven je zijn vast enorm blasé, zo gaat dat als je al in de hogere regionen zitOf hebben jullie een systeem dat je maar 2 x iets mag weigeren waar je voor inschrijft? (Was in Amsterdam een tijdje zo, toen durfde niemand meer de ijselijkste schrootjespaleizen te weigeren, want dan had je daarna nog maar één kans, en wie weet hoe erg dàt wel niet werd!
)
Waarom moeten de fietstassen van je fiets dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef Syrena het volgende:
Hier ook volop zon en zie net dat het zwembad open is (festival wordt daar gehouden). Zal bikini toch maar thuislaten![]()
Ga nu de fietstassen van mijn fiets halen en dan alvast erheen, hopen dat er nog kaarten zijn. De vrienden waren ook al onderweg, zie ze dan daar denk ik.
Ik proefde eigenlijk niet zo veel, maar de stinkende ijzerlucht was weg, daar was ik al heel blij meequote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ooh dat lijkt me erg! Nee, hier mag je onbeperkt weigeren! Maar er zijn vast mensen die niet op vrijdagmiddag bij zo'n bezichtiging aanwezig kunnen zijn (net als ik, alleeen stuur ik mn mams, hehe)
Fijn dat je weer wat proeft trouwens, lekker genoten net van je cappuccino?
Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wolve!Toffe foto, hij heeft idd ook altijd zo'n vriendelijke uitstraling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Koekjesquote:Op zondag 23 mei 2010 15:58 schreef Noukjee het volgende:
wat een mooie foto :]
net koekjes gemaakt! Ruikt nu al lekker in de hele kamer![]()
heb er echt een stuk of 40, en aantal met kaneelsuiker, speculaarkruiden, hagelslagjes e.d.
Ben benieuwd!
o: 2 beschuitjes met appelstroop
t:-
m: pistoletje, 1 halve met hagelslag en aardbei, andere helft met filet american
t: cola light
a: ga zelf pizza maken, dus zo gezond mogelijk!
Weet iemand hoeveel kcal en vet er in 1 kant en klare pizza bodem zit?
Oh, en hoe is het met iedereen hier?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:07 schreef AKnynke het volgende:
...
Ik ben verbrand, heb veel gelopen, blaren op m'n voeten en ben dood en dood moe. Maar, ik vind Madrid een geweldige stad. Tapas, wijn, tin-tin-nogwattes, continue sjans, goed gezelschap, wat wil een mens nog meer?
Vannacht 2 uurtjes geslapen, maar nu maar even bijlezen ofzo. Het regent hier, en ik had geen jas bij me....koud!
Ik ben helaas al weer terug in Zweden! Ik was met 4 vriendinnen uit Maastricht, die ik al heel lang niet gezien had. Zo fijn!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaai Nynke, vermaak je wat? Met wie ben je?
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.Achja, als ie tegen Mo maar aardig is he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nynke, klinkt tof!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
nou, de koekjes zijn minder lekker als dat ik had gehoopt! Maarja, des te meer reden om ze niet te etenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Koekjes
BBQ
Pizzabodem is zo'n 250 kcal per 100 gr.
Holy Fuck!! Ga daar eens snel iets verkoelends opsmeren!! Da's echt serieus verbrand!!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Behold, mijn verbrande been. M'n armen zien er ook ongeveer zo uit, maar m'n benen gloeien echt als een gek
. Pfff.
* motorbloempje doet mee met de melkflesaward!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy cow, hoe lang heb je in de zon gezeten?
Ik heb vanmiddag ook in de tuin gezeten (vrij kort geloof ik), zonder zonnebrand (nie nodig) en ik ben nog steeds Miss Melkfles 2010
39 graden, brandende zon in de Cevennen deze zomerquote:Op zondag 23 mei 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zelfs in de brandende zon? Respect madame, mij kennende zou ik gaan miepen
Heldin! Helaasch, ik heb alleen het donkere haar gekregenquote:
Ik kan in de winter ook dat bleekbruinig (alhoewel niet zo bleek als jij natuurlijk) zijn, dan lijkt het alsof ik geelzucht oid hebquote:Op zondag 23 mei 2010 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heldin! Helaasch, ik heb alleen het donkere haar gekregenQua huid ben ik vaak nog bleker dan mn moeder
(zij is wat rozig en ik bleekbruinig
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ah, ook al van die charmante rooie vlekken in je halsquote:Op zondag 23 mei 2010 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Maria..
Ik kan beamen dat het zonnetje fel schijnt, in Groningen.
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het heel knap hoe je ermee omgaat, Blurred!
Oh, dat heb ik ook ooit gehad ja! Heel irritant. En douchen, auw...quote:Op zondag 23 mei 2010 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Maria. Die fonteinimitatie
.
[..]
Dat ja.
@Viking en DaD: au rood. Wel herkenbaar, zo rood is het bij mij ook altijd
. En dan gaat de rode huid dik opzetten, waardoor er een soort hobbel is van wit naar rood. Was leuk toen ik op de achterkant van mn bovenbenen verbrand was, kon niet meer liggen/zitten van de pijn
.
Mij? Ik ben bepaaldelijks geen foutloze schrijver, dat is geen nieuws hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik heb sigme betrapt op een taalfout! Stop de persen!.
Ik verbrand op zich niet heel snel trouwens, maar ik moet me dus wél insmeren!
deze neem ik aan?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:23 schreef sigme het volgende:
Verder lijkt hij zindelijk afgeleverd: hij verdomd het om binnen te pissen,
Verdomd.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:35 schreef Laureline het volgende:
Welke fout dan? Persé?
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
Per sé schrijf je volgens mij als per se
Maar ik vind het een beetje gezeur om over dit soort foutjes te vallen in een dieet topic.
Dieettopic. Maar daar ging het niet omquote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
Per sé schrijf je volgens mij als per se
Maar ik vind het een beetje gezeur om over dit soort foutjes te vallen in een dieet topic.
Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).quote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
het is toch ook gewoon per se dus zonder streepje?
Er zijn woorden die ik expres fout schrijf. En pannekoek is daar één van. Evenals sex. Seks, daar word ik spontaan frigide van.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).
Ik vind posts als: ha, een spelfout een beetje flauw, maar dat is mijn meningquote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dieettopic. Maar daar ging het niet om. Niemand viel erover.
Hullo, de verloedering van de Nederlandse taal is een heel kwalijke zaak, jongedame!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
...
Ik zal misschien een oude trut zijn, maar tot het einde der tijden zal ik niet 'me' gebruiken ipv 'mijn'. Of 'hun' ipv 'zij'. Echt té lelijk!!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Taal is nu eenmaal aan verandering onderhevig. Veelgemaakte fouten worden op den duur niet meer foutgerekend. Dat taal verloedert is bull shit!
Neenee, die pannenkoek kwam volslagen uit de lucht vallen! Het was niet dat alle poffertjeshuizen de weg kwijtwaren en men dacht: nou, laten we het maar goedvinden dan. En als alle veelgemaakte fouten goedgerekend gaan worden, mag iedereen binnenkort ook straffeloos schrijven: me moeder. Ieeeeeeh!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Taal is nu eenmaal aan verandering onderhevig. Veelgemaakte fouten worden op den duur niet meer foutgerekend. Dat taal verloedert is bull shit!
Sprak het baronesje nuffig.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal misschien een oude trut zijn, maar tot het einde der tijden zal ik niet 'me' gebruiken ipv 'mijn'. Of 'hun' ipv 'zij'. Echt té lelijk!!
Hier ben ikquote:Op zondag 23 mei 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Blurred, wel fijn dat je je eigen plekje hebt!! Dat lijkt me zo naar voor DaD, dat ze nog wel samen moet wonen noodgedwongen. En waar is Rituals eigenlijk?
quote:
Toont ruggegraat!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Er zijn woorden die ik expres fout schrijf. En pannekoek is daar één van. Evenals sex. Seks, daar word ik spontaan frigide van.
Is het foutschrijf??
Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:58 schreef conleche het volgende:
[..]
dannie!!
![]()
Hee Rituals!!Hoe gaat het nu met je? Ben je alweer aan het daten geslagen?
Oh en ik eet een tosti als avondeten.
Sekseehhhhquote:Op zondag 23 mei 2010 18:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje, wat een kreeftjes hier! Gelukkig doe ik, voor de verandering, niet mee vandaaggoed gesmeerd
Met die zelfbruinlotion word ik een soort panter
Goed te horen dat je de draad weer hebt opgepakt!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?![]()
Hoi DaD! Hoe is het met jou?
Heerlijk! Wat staat er op de planning? Ik ga deze zomer zelf op vakantie! Bijna definitief nu. Heb er echt veel zin in!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed te horen dat je de draad weer hebt opgepakt!En mijn vakantie was echt zo ontzettend mooi en fijn dat de superlatieven tekort schieten!
![]()
![]()
Ik zat vandaag op het werk al weer te dromen van de volgende reis.Heb de smaak te pakken!
Nog niks hoor! Nog in de oriëntatiefase! Behalve dan naar het huisje in Frankrijk, da's volgende week zondag al.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Wat staat er op de planning? Ik ga deze zomer zelf op vakantie! Bijna definitief nu. Heb er echt veel zin in!
Wow, afspraakjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?![]()
Hoi DaD! Hoe is het met jou?
Wat een heerlijk leven heb jij toch soms!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog niks hoor! Nog in de oriëntatiefase! Behalve dan naar het huisje in Frankrijk, da's volgende week zondag al.
Waar ga jij heen?
Het stelt niet zoveel voor hoor!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, afspraakjes..
Met mij gaat het wel ok! Met ups en downs, maar overwegend ups gelukkig. En dinsdag krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis!.
Oh ja, dinsdag moet mijn auto naar de garage. Dat is vlak bij jou. Nou weet ik niet hoe laat ze ermee klaar zijn, maar waarschijnlijk kom ik 'm in de loop van de middag weer ophalen. Als er toch iets vervoerd moet worden, geef je dan even een gil?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, afspraakjes..
Met mij gaat het wel ok! Met ups en downs, maar overwegend ups gelukkig. En dinsdag krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis!.
Tip: kijk op qfly.com voor tickets, je kan voor 24 euro retour naar Londen (zonder koffer, dat dan weer wel).quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven heb jij toch soms!Hoor allemaal fantastische verhalen van je.
Ik wil graag een paar dagen naar Londen en/of Berlijn (simpel beginnen). Misschien gaat een vriendin mee naar Londen (afhankelijk van eventuele hertentamens). Ben benieuwd!
Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, dinsdag moet mijn auto naar de garage. Dat is vlak bij jou. Nou weet ik niet hoe laat ze ermee klaar zijn, maar waarschijnlijk kom ik 'm in de loop van de middag weer ophalen. Als er toch iets vervoerd moet worden, geef je dan even een gil?
Primaquote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!
P.F, dinsdag maak ik vast foto's..
Wat een handige site! Inderdaad ¤24,- voor Londen, ¤27,- Berlijn! Ik zou ook goedkoop naar Praag kunnen, of Romequote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: kijk op qfly.com voor tickets, je kan voor 24 euro retour naar Londen (zonder koffer, dat dan weer wel).
En fijn om te horen dat het goed met je gaat! Afspraakjes zelfs.
Ligt aan de maatschappij en die 24 is van Ryanair, maar daarvan weet ik het niet uit mn hoofdquote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een handige site! Inderdaad ¤24,- voor Londen, ¤27,- Berlijn! Ik zou ook goedkoop naar Praag kunnen, of Rome. Wat een opties!
Hoeveel kg handbagage mag je meenemen? Weet je dat zo? Anders zoek ik het zelf even op.
Ja sigme.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Prima. Geef je een huiswarmingtaartjesmeet?
Als je er maar geen busje / aanhangwagen voor hoeft te huren. En nogmaals: zo'n opoffering is het niet, dus vraag het gewoon wel even als het handig is, afgesproken? Bied ik het niet meer aan, ok?
Bij Ryanair mag je veel handbagage meenemen! Ik meen 10kg. Ja, Berlijn is ook heel goedkoop. Wat heb je voor plannen?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ligt aan de maatschappij en die 24 is van Ryanair, maar daarvan weet ik het niet uit mn hoofd. 27 voor Berlijn?
En ik had dat plan net laten varen
.
Ik zei er wat van omdat sigme dat zelf ook altijd doetquote:Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind posts als: ha, een spelfout een beetje flauw, maar dat is mijn mening
Berlijn staat er bij mij steeds niet tussenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij Ryanair mag je veel handbagage meenemen! Ik meen 10kg. Ja, Berlijn is ook heel goedkoop. Wat heb je voor plannen?
Klinkt heerlijk! Ik heb gezocht in de hele maand augustus (alle luchthavens). De vlucht van ¤27,- is via Ryanair.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Berlijn staat er bij mij steeds niet tussen. In welke periode/luchthavens zoek jij?
Ik wil, als ik genoeg geld heb, in mn eentje naar Berlijn. Gewoon lekker foto's maken en een beetje zelfstandig door de stad struinen. Goedkoopste wat ik kon vinden was 70 euro met de trein (OV in NL geldig enzo) en dat was te duur.
Altijd? Heb jewel eens gezien hóeveel gruwelijke spel-, type, taal- en stijlfouten hier gemaakt worden? Ik zeg er zelden wat van. Wel tegen jou, de enkele keer dat jij een fout maakt die ik echt heel lelijk vind en die me geen typefout lijkt. Omdat je Neerlandica bent én onderwijzeres.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zei er wat van omdat sigme dat zelf ook altijd doet.
Ik vatte 'm zoals jij 'm bedoelde, zo cryptisch was je opmerking nietquote:En het was geen pure 'ha, een spelfout!'-post (of 'ha een taalfout!'-post). Ik zei ook nog wat anders.
Verklaring gevonden, ik wilde alleen vanaf Nederlandse luchthavensquote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Ik heb gezocht in de hele maand augustus (alle luchthavens). De vlucht van ¤27,- is via Ryanair.
Ah kijk! Jammer! Nijmegen ligt vrij dicht bij Weeze, dus voor mij is het niet zo'n probleem. Hoewel ik het fijner vind om vanaf een Nederlandse luchthaven te vertrekken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verklaring gevonden, ik wilde alleen vanaf Nederlandse luchthavens. En die 27 is vanaf Dusseldorf. Wat voor mij logistiek iets teveel problemen oplevert
.
Nope, da's het jurkje... grappig is ie wel he? Nou voor nog geen 4 euro, lekker bij huis aanquote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk! Jammer! Nijmegen ligt vrij dicht bij Weeze, dus voor mij is het niet zo'n probleem. Hoewel ik het fijner vind om vanaf een Nederlandse luchthaven te vertrekken.
Wat ben je slank Uniek. Wat een aparte voorkant heeft dat jurkje! Of is dat je BH?
Ryanair mag 10 kilo. Trust me, ik maak redelijk wat ryanair km's!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:20 schreef Blurred86 het volgende:
8 kg bij ryanair geloof ik![]()
Pff en vakantie ja, had nog niet bedacht dat dat natuurlijk niet meer doorgaat nu
Gelukkig zijn waren wij meer van het type vakantie 'auto inpakken en gaan en dan zien we wel waar het uitkomt' dus nog geen concrete plannen of boekingen gelukkig.
Ik ga denk ik maar veel werken deze vakantie dan, en misschien als ik het aandurf een weekendje alleen weg? Berlijn wil ik al heel lang heen.
en pff, ik wilde mijn week-ov switchen naar weekend en dat mag niet van de ib-groepHet mag niet tussen1 mei en 31 augustus, stom! Ik ga heus niet na de vakantie weer terug switchen..
O excuses! Ik dacht dat jij de enige was (nou ja behalve Cootje die begint te gillen als ze 'me' ziet staanquote:Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zei er wat van omdat sigme dat zelf ook altijd doet.
En het was geen pure 'ha, een spelfout!'-post (of 'ha een taalfout!'-post). Ik zei ook nog wat anders.
Eens! Behalve dat de maat van het shirt te groot is ipv uni te slankquote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef sigme het volgende:
Mooi jurkje, uniek! Rokje ook, denk ik. Voor dat bloesje ben je te slank, naar mijn mening.
Ik ben heel benieuwd! Is DO2 je ex?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!
P.F, dinsdag maak ik vast foto's..
Uhm, ik zat met mijn laatste vlucht in mijn hoofd en had om een of andere reden bedacht dat die met Ryanair wasquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ryanair mag 10 kilo. Trust me, ik maak redelijk wat ryanair km's!
Count me inquote:Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik ben van plan hier langer dan een half jaar te wonen, dus een housewarmingtaartjesmeet lijkt me prima..
Oeh leukquote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
PM gestuurd!
Ik ga zo nog even een 'kleine' fotodump doen voor de Rome-fans hiero, er zitten wel leuke foto's bij vind ik! Regenachtig Rome loopt vrij rot, maar ziet er wél gaaf uit!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Denk dat ie met gympjes en een gewoon lang shirt wel kan hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..
Lekker lijstje, Mini!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik dump even een lijstje en dan ga ik teruglezen en foto's kijken.
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: koffie met melk
L: bruin broodje met kalkoenfilet en mayo
T: koffie met melk
D: pita's met falafel, groente en knoflookmayo
T: misschien een mini-Bounty, kiwi
Toevallig net m'n ouders leren internetbankieren en ik heb een euro naar ze overgemaakt. Stond er keurig meteen op. Wel naar dezelfe bank.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Als je nu wat overmaakt op een rekening komt het er dan pas dinsdag op te staan? Of gaat dat wel gewoon door. Kut-pinksteren
Ik ga dit jaar aan de spray-paint. Niks smeren met stinkdove tot er na 3 dagen een vaag kleurtje verschijnt, maar speedy zelfbruiner uit een bus. En als 'ie te erg vlekt smeer ik er wel make-up over. Daag, bleekblauwe benen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:29 schreef Laureline het volgende:
O, en over benen: wat doen jullie om het ergste wit eraf te halen? Ik hoorde van een Dove-bolylotion met een bruinend effect (en glitters!), dat leek me wel wat! Iemand ervaring mee?
In de zon gaan zitten levert bij mij niets op, dus die optie valt af.
Oude onderbroek aan en bij de randen stoppenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar aan de spray-paint. Niks smeren met stinkdove tot er na 3 dagen een vaag kleurtje verschijnt, maar speedy zelfbruiner uit een bus. En als 'ie te erg vlekt smeer ik er wel make-up over. Daag, bleekblauwe benen.
Dilemma, tot hoever sprayen? Moet iig m'n hele been doen. Maar dan kan ik niet bij de bil al stoppen. Maar als ik de bol meespree, dan moet ik eigenlijk mn buik ook doen. En m'n nek, rug en armen. Shit.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij deze dus!Maria, je bent te cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 18:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).
Whehe, je bent bijna klaar met bijlezenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef loveli het volgende:
Holy maccaroni, sexy jurkje, Uniek! En nog genoeg boezem over hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |