En, heb je de flat inmiddels gekregen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef 6ft.woman het volgende:
Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik![]()
Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.
Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!![]()
Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan![]()
italiaansquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Jaahh dat was het! Welke taal is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 23-05-2010 00:52:22 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...Wat is er precies in Leek bij de AH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En sterkte Blurred... slankie nr. zoveel die relatieproblemen heeft... er zijn vast een hoop slankies die jou beter kunnen helpen dan ik.
Wandelen denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat is er precies in Leek bij de AH?
Proef je weer wat je eet?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:31 schreef Laureline het volgende:
Ja, dit is een goede gelegenheid om je eigen kamer eens echt gezellig en mooi te maken. Blurred! Op een rare manier krijg je vaak wel energie van verbroken relaties.
Lijstje gisteren:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: boterham kaas
L: omelet met brood
T: 6 After Eight, 2 zure matten
D: gerookte kip met komkommer, broccoli-preisoep
T: zakje Snack-a-Jacks, 2 peerijsjes
Dit hele lijstje min of meer wel, vooral de sterkere smaken. Maar koffie is nog een rampquote:
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: megalomanische topickill!![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 23-05-2010 11:55:01 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het is in elk geval wel fladderrokjesweer! Gister zag ik in utrecht veel meisjes met hotpants, maar ik heb daar zo'n op vakantie associatie bijquote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
o gadver ik steek de moord hierbinnen maar het is zeker nog geen hotpants weer?
Het is zekerwel hotpants weerquote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
Het is dan ook geen steek, maar stik.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed?.
Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma..
Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar.quote:
Ciabatta beenham met honingmosterdsaus van de worstkoningquote:
Maar steek is raaaaaar. Vind ik dan en heb het nog nooit gehoord ook. Ik stik van de hitte!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar..
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet?.
"Je kunt me de bout hachelen"quote:Op zondag 23 mei 2010 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.dbnl.org/tekst(...)02nede01_01_1598.php
Als variant komt in Noord-Nederland voor pruim de moord! je mag me de moord pruimen!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.dbnl.org/tekst(...)02nede01_01_1598.php
quote:333. Je kunt me de bout hachelen,
een verwensching, die zooveel wil zeggen als stik, steek de moord, je kunt voor mijn part verrekken, loop naar den duivel; vgl. Harreb. III, XLIV a: Hij (zij) kan voor mijn part den bout hachelen; Kmz. 206: Je kunt mij de bout haggelen; Lvl. 195: Hij kan me z'n bout haggelen, is de vent bedonderd. - D.H.L. 2: De Kapitein kon hun den bout hachelen; Maastrichtsch: de kins miech gebouthacheld weurde, je kunt me gestolen worden (N. Taalgids XIV, 196). Ook met weglating van bout in Slop, 190: Die kon hem ook hachelen! (die kon voor zijn part ook stikken). Het wkw. hachelen komt dial. voor in den zin van gulzig eten1); vgl. 't Joodsch-Duitsch achelen, hachelen, eten (hebr. âkhal eten2). Wat bout hier moet beteekenen, is me niet duidelijk. Er is toch geen verband te zoeken met bouten, cacare en boutkistje (privaat)?3)
Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..quote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is zekerwel hotpants weerhet is dat
het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
Laiverd dat zijn dus hotpantsquote:Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje.
Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |