abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:04:19 #51
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81775496
Brutalen hebben de halve wereld: Ik ging alvast kijken bij het huis waar ik vrijdag een bezichtiging voor heb, maar niet bij kan zijn, en toen stond er net een vrouwtje die naar binnen ging: dus heel brutaal gevraagd of ik mee naar binnen mocht en dr huis mocht zien & ze gaf me gelijk de grande tour en nu ben ik verliefd, ik wil daar heeeel graag wonen. Ben ook al gelijk op de koffie uitgenodigd, mocht ik de woning krijgen (ben 5e)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:11:42 #52
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81775743
Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik

Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.

Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!

Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:15:43 #53
277802 _Calimero_
pi_81775912
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef 6ft.woman het volgende:
Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik

Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.

Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!

Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan
En, heb je de flat inmiddels gekregen?

Ik had ook verjaardag: met semifrozen (nee, het heet anders, half bevroren, maar dan op zijn frans) en stokbrood, salade en andere lekkere dingetjes. Jammie!

Sleep tight, ik duik er ook in: Moet morgen om 07.30 al op de (race)fiets zitten
pi_81775968
Semifreddo? Dat is alleen niet Frans. .

Ik hoop dat je dat huisje krijgt! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:21:26 #55
277802 _Calimero_
pi_81776103
Jaahh dat was het ! Welke taal is dat dan?
pi_81776183
Goedeavond!

Blurred, eerst even een knuffel voor jou. Heel veel sterkte. Misschien kan je met die vragen even wachten, als het allemaal een beetje gezakt is. Woonden jullie samen?

Ook goed nieuws! Cali, wanneer hoor je over de woning?

Hier hele leuke dag gehad, heerlijk weer en op een verjaardag geweest. Lijstje:
O: tosti van volkorenbrood 48+ kaas en ham
T: smoothie 500 ml zelfgemaakt
L: linzen en rauwkostsalade (1 paprika, komkommer)
S: 5 km hardlopen in de zon
T: chips (2 handes), chocoladerozijnen (1 handje), fruit (halve ananas?) en cashewnoten (2 handjes)
D: klein beetje Pom en tomatensoep, koffie en 2 koekjes.
pi_81776197
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Jaahh dat was het ! Welke taal is dat dan?
italiaans
pi_81776329
tvp
pi_81777383
Oooo het is nog helemaal geen met zonder jas weer in de avond!

/optimist
  zondag 23 mei 2010 @ 00:13:10 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81777798
Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 23-05-2010 00:52:22 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 23 mei 2010 @ 01:11:31 #61
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81779597
quote:
Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Wat is er precies in Leek bij de AH?

En sterkte Blurred... slankie nr. zoveel die relatieproblemen heeft... er zijn vast een hoop slankies die jou beter kunnen helpen dan ik.
  zondag 23 mei 2010 @ 06:47:17 #62
277802 _Calimero_
pi_81782037
Morning!
De zon schijnt hier alweer volop, das mooi, lekker fietsweer

Hoe is het vandaag met blurred? Nog altijd in staat om je bed uit te komen?
  zondag 23 mei 2010 @ 08:01:30 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81782171
quote:
Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Wat is er precies in Leek bij de AH?
Wandelen denk ik .

Goeiemorgen .

Vandaag maar even aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_81782448
Goedemorgen!

Blurred, wat ongelofelijk kut voor je. Waardeloos.
Maar ik hoop dat je zo goed op jezelf blijft passen, dat helpt wel een beetje.
pi_81782611
Lijstje van gister:
O: dubbele boterham met hagelslag
L: 3 boterhammen tonijnsalade met komkommer
T: appel
T: paar frietjes van vriendlief gepikt
T: ijsje (met nootjes)
T: witbiertje
D: 2 stukjes stokbrood met kruidenboter, gevulde tomaat met puree en sperziebonen en een glaasje rode wijn, toe griesmeelpudding (bij zus van vriend)
S: we hebben geen bus gepakt, dus wel behoorlijk wat gewandeld (en het kon in utreg prima zonder jas PF )
pi_81782970
goedemorgen,

Wat goed Calimero! Als je vijfde staat, moeten er dan vier mensen weigeren zodat jij er in kan? Ik ga voor je duimen! En hoe gaat het met de voorbereidingen op de grote klimtocht, want dat is toch al bijna?

En terwijl ik lig te wachten op mijn ontbijtje op bed: een lijstje!

O: 1 pistoletje, helft met kaas en komkommer, andere helft met pindakaas
T: fruit
T: gebakje en wat hapjes op de verjaardag van mijn oma in Grunn
D: BBQ bij mijn moeder in Friesland en mijn zwager heeft cheesecake gemaakt als toetje
T: wijntjes op de veranda
pi_81782991
Oh Blurred, wat naar.
Sterkte.

Heb je een beetje kunnen slapen?
  zondag 23 mei 2010 @ 10:11:24 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81783214
Goedemorgen slankies,

Ik heb verbazingwekkend goed geslapen, doordat ik vrijdagnacht niet geslapen had was ik zo moe dat ik bijna meteen insliep. Ik had een audiobook opgezet om me te helpen om niet heel erg te gaan liggen piekeren en dat was wel effectief geloof ik. Heb in een ruk doorgeslapen tot half 8 vanochtend, echt fijn.

Mijn internet werkte niet (tot daarnet ) dus ik heb al best goed aan mijn assignments kunnen werken. Mijn concentratieniveau is verre van wat het gewoonlijk is en ik barst op de meest random momenten ineens in tranen uit, maar het is fijn dat ik toch nog wel wat gedaan krijg. Het houdt me ook bezig.

@perruche: we woonden een soort van half samen. Ik heb (godzijdank) wel mijn eigen kamer, maar daar was ik alleen als het echt nodig was voor uni. Ik was altijd zoveel mogelijk bij hem. Wel raar dus dat ik er nu voor langere tijd zal zijn, het was altijd meer een overbrugging tot ik weer bij hem kon zijn.

Heb nog niet ontbeten, wel een beetje honger maar nergens trek in. Ga zo toch maar banaan met kwark eten denk ik.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81783397
Lijstje:

O: half bakje fruitsalade (appel,mango, ananas, druif)
snee volkoren brood met boter en 30+ kaas
L: dubbele boterham met ertussen: mayo, ham, komkommer, augurk
T: andere helft fruitsalade
T: wodka, katjang
D: rest van de asperges met kip, ui, tomaat en komkommer in een wrap. Of zoiets.

Zo weer werken. Jammer met dat mooie weer! Had liever een beetje rond huis en vooral tuin gerommeld.
pi_81783450
Blurred, wel fijn dat je je eigen plekje hebt!! Dat lijkt me zo naar voor DaD, dat ze nog wel samen moet wonen noodgedwongen. En waar is Rituals eigenlijk?
  zondag 23 mei 2010 @ 10:29:42 #71
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81783528
Goeiemorgen!

Ik ga lekker twee dagen genieten dat mijn vriendje weer thuis is Ik had hem toch wel gemist hoor, al had ik dat pas door toen hij door de deur kwam
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81783566
Ja, dit is een goede gelegenheid om je eigen kamer eens echt gezellig en mooi te maken. Blurred! Op een rare manier krijg je vaak wel energie van verbroken relaties.

Lijstje gisteren:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: boterham kaas
L: omelet met brood
T: 6 After Eight, 2 zure matten
D: gerookte kip met komkommer, broccoli-preisoep
T: zakje Snack-a-Jacks, 2 peerijsjes
pi_81783650
Goedemorgen!

Blurred, inderdaad fijn dat je je eigen plekje hebt. Heel veel stertke nogmaals, en goed dat je wel een de slag blijft!

Hier ook een prachtige dag, sraks even wandelen met vriendje denk ik en vanavond hardlopen (was gisteren overdag gegaan maar vond dat toch wel warm).
  Vis een optie? zondag 23 mei 2010 @ 10:36:28 #74
70532 loveli
N
pi_81783658
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:31 schreef Laureline het volgende:
Ja, dit is een goede gelegenheid om je eigen kamer eens echt gezellig en mooi te maken. Blurred! Op een rare manier krijg je vaak wel energie van verbroken relaties.

Lijstje gisteren:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: boterham kaas
L: omelet met brood
T: 6 After Eight, 2 zure matten
D: gerookte kip met komkommer, broccoli-preisoep
T: zakje Snack-a-Jacks, 2 peerijsjes
Proef je weer wat je eet?
crap in = crap out
pi_81783853
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Proef je weer wat je eet?
Dit hele lijstje min of meer wel, vooral de sterkere smaken. Maar koffie is nog een ramp snirf
pi_81784711
Goedemorgen
Wat is het alweer heerlijk buiten zometeen lekker brunchen in de tuin
  zondag 23 mei 2010 @ 11:31:48 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81784883
Haidiehaai!

Aw Blurred! Wat naar!
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
Herkenbaar! Mijn vader had best wel donkere handen en op de markt greep ik eens een donkere hand vast om hem mee te sleuren naar iets wat ik wilde zien ("Papa, kom eens kijken!") - hij ging echter niet mee, en toen ik verontwaardigd op keek zag ik dat het een heul grote zwarte meneer was die met een grote grijns naar beneden keek Hij moest lachen en ik was van mn a-propos

Gisteren de 50-jarige verjaardag van mn mams gehad! Oef wat een drukte, mn zus en ik en mn moeder d'r vriend zouden alles regelen, maar da's nog best stressvol als er best wat mensen zijn (eten maken, drinken verzorgen, snacks neergooien, met eten rondgaan, etc.) Volgens mij waren we met z'n 30en ofzo! Maar het was wel leuk en volgens mij heeft mn mams het heel leuk gehad!
SPOILER
Edit: megalomanische topickill!

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 23-05-2010 11:55:01 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81785548
o gadver ik steek de moord hierbinnen maar het is zeker nog geen hotpants weer?
pi_81785785
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
Het is in elk geval wel fladderrokjesweer! Gister zag ik in utrecht veel meisjes met hotpants, maar ik heb daar zo'n op vakantie associatie bij
  zondag 23 mei 2010 @ 12:12:42 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81785853
Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje .

Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81785882
quote:
Het is zekerwel hotpants weer het is dat
het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
  zondag 23 mei 2010 @ 12:16:37 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81785964
Het is hotpantsweer als jij vindt dat het hotpantsweer is (omg ik tikte eerst kotspantsweer, terwijl ik hotpants helemaal niet zo lelijk vind ) en je er fijn in voelt, en het dus niet koud gaat krijgen

Overigens zit ik hier in een lossig jurkje

Ook maar meteen lijstje van gisteren:
O: snee brood met chocopasta-zonder-toegevoegde-suiker en een bolletje met dito
T: koek bij oma (het gaat ineens weer redelijk met haar! was gezellig)
L: broodje worst van de Worstkoning op de markt, met ui
T: paar nootjes, paar plakjes leverworst, paar blokjes kaas met mosterd, glas cola
D: schepje nasi, schepje kipsalade, schepje eiersalade (nuttig menu ik had salades gefixt en zus maakte nasi)
T: stuk kersenvlaai uit Limboland

Vandaag: kudt, de supermercado is niet open Geen idee dus nog, al eet ik nu een halve ciabatta met schwarzwalder ham
pi_81785990
TVP

Moet nog bijlezen, maar ik zag dat Blurred een dikke knuffel verdient!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81786005
quote:
Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed? .

Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma. .
pi_81786034
De Worstkoning? . Oh my.
pi_81786059
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed? .

Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma. .
Het is dan ook geen steek, maar stik.
  zondag 23 mei 2010 @ 12:21:24 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81786102
DaDtje: ik ken die uitdrukking ook als "het is hier heet" zeg maar, hoe ken jij hem dan? Ohja en als "ik stik de moord', idd, wat Co zegt
En idd, ik weet ook niet zo precies hoe ik hem moet opvrolijken Maar nu gaat het al wat beter (uit de drukte enzo, dat helpt!)

En idd, de Worstkoning Lelystad, de gekste! Maar ze hebben wel lekkere broodjes worst!
pi_81786111
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is dan ook geen steek, maar stik.
Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar. .
pi_81786147
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Worstkoning? . Oh my.
Ciabatta beenham met honingmosterdsaus van de worstkoning hmm. 't Klinkt wel heel fout inderdaad!

Wij gaan zo naar verjaardag van schoonzus, heb helemaal geen zin want:
A) Zit liever in eigen achtertuin lekker in de zon te lezen
B) Schoonzus komt nooit, maar dan ook nooit op verjaardagen van anderen. Altijd 'niet lekker'.
C) Is helemaal in Groningen, 2 uur met de auto, is het toch veel te lekker weer voor.

Nou ja, goed, leuke muziek op iPhone zetten en we gaan ervoor .
pi_81786169
Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet? .
pi_81786180
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar. .
Maar steek is raaaaaar. Vind ik dan en heb het nog nooit gehoord ook. Ik stik van de hitte! Ik steek van de hitte?
pi_81786207
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet? .

Stik erin.

Niet jij hè!!
pi_81786221
pi_81786238
quote:
"Je kunt me de bout hachelen" . Geweldig!
pi_81786277
quote:
Als variant komt in Noord-Nederland voor pruim de moord! je mag me de moord pruimen!

Whehehe.
  zondag 23 mei 2010 @ 12:29:15 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81786362
Hahaha die link, wat mooi! Vooral omdat "je kunt me de bout hachelen" als uitleg nog onduidelijker is dan hetgeen uitgelegd wordt
pi_81786552
quote:
333. Je kunt me de bout hachelen,
een verwensching, die zooveel wil zeggen als stik, steek de moord, je kunt voor mijn part verrekken, loop naar den duivel; vgl. Harreb. III, XLIV a: Hij (zij) kan voor mijn part den bout hachelen; Kmz. 206: Je kunt mij de bout haggelen; Lvl. 195: Hij kan me z'n bout haggelen, is de vent bedonderd. - D.H.L. 2: De Kapitein kon hun den bout hachelen; Maastrichtsch: de kins miech gebouthacheld weurde, je kunt me gestolen worden (N. Taalgids XIV, 196). Ook met weglating van bout in Slop, 190: Die kon hem ook hachelen! (die kon voor zijn part ook stikken). Het wkw. hachelen komt dial. voor in den zin van gulzig eten1); vgl. 't Joodsch-Duitsch achelen, hachelen, eten (hebr. âkhal eten2). Wat bout hier moet beteekenen, is me niet duidelijk. Er is toch geen verband te zoeken met bouten, cacare en boutkistje (privaat)?3)
pi_81786689
En dan weer van Wiktionary:

cacare (intransitive, transitive)

1. (intransitive, vulgar) To shit, to crap.
2. (transitive, vulgar) To give a shit about somebody.

En nu is het cirkeltje rond .
pi_81787469
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is zekerwel hotpants weer het is dat
het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..
pi_81787518
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje .

Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen .
Laiverd dat zijn dus hotpants
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')