abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81784711
Goedemorgen
Wat is het alweer heerlijk buiten zometeen lekker brunchen in de tuin
  zondag 23 mei 2010 @ 11:31:48 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81784883
Haidiehaai!

Aw Blurred! Wat naar!
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
Herkenbaar! Mijn vader had best wel donkere handen en op de markt greep ik eens een donkere hand vast om hem mee te sleuren naar iets wat ik wilde zien ("Papa, kom eens kijken!") - hij ging echter niet mee, en toen ik verontwaardigd op keek zag ik dat het een heul grote zwarte meneer was die met een grote grijns naar beneden keek Hij moest lachen en ik was van mn a-propos

Gisteren de 50-jarige verjaardag van mn mams gehad! Oef wat een drukte, mn zus en ik en mn moeder d'r vriend zouden alles regelen, maar da's nog best stressvol als er best wat mensen zijn (eten maken, drinken verzorgen, snacks neergooien, met eten rondgaan, etc.) Volgens mij waren we met z'n 30en ofzo! Maar het was wel leuk en volgens mij heeft mn mams het heel leuk gehad!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: megalomanische topickill!

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 23-05-2010 11:55:01 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81785548
o gadver ik steek de moord hierbinnen maar het is zeker nog geen hotpants weer?
pi_81785785
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef P.F het volgende:
Het is in elk geval wel fladderrokjesweer! Gister zag ik in utrecht veel meisjes met hotpants, maar ik heb daar zo'n op vakantie associatie bij
  zondag 23 mei 2010 @ 12:12:42 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81785853
Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje .

Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81785882
quote:
Het is zekerwel hotpants weer het is dat
het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
  zondag 23 mei 2010 @ 12:16:37 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81785964
Het is hotpantsweer als jij vindt dat het hotpantsweer is (omg ik tikte eerst kotspantsweer, terwijl ik hotpants helemaal niet zo lelijk vind ) en je er fijn in voelt, en het dus niet koud gaat krijgen

Overigens zit ik hier in een lossig jurkje

Ook maar meteen lijstje van gisteren:
O: snee brood met chocopasta-zonder-toegevoegde-suiker en een bolletje met dito
T: koek bij oma (het gaat ineens weer redelijk met haar! was gezellig)
L: broodje worst van de Worstkoning op de markt, met ui
T: paar nootjes, paar plakjes leverworst, paar blokjes kaas met mosterd, glas cola
D: schepje nasi, schepje kipsalade, schepje eiersalade (nuttig menu ik had salades gefixt en zus maakte nasi)
T: stuk kersenvlaai uit Limboland

Vandaag: kudt, de supermercado is niet open Geen idee dus nog, al eet ik nu een halve ciabatta met schwarzwalder ham
pi_81785990
TVP

Moet nog bijlezen, maar ik zag dat Blurred een dikke knuffel verdient!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81786005
quote:
Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed? .

Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81786034
De Worstkoning? . Oh my.
pi_81786059
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat een raar gebruik van die uitdrukking, of ken ik 'm gewoon niet goed? .

Maria, wat naar voor je vriendje z'n oma. .
Het is dan ook geen steek, maar stik.
  zondag 23 mei 2010 @ 12:21:24 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81786102
DaDtje: ik ken die uitdrukking ook als "het is hier heet" zeg maar, hoe ken jij hem dan? Ohja en als "ik stik de moord', idd, wat Co zegt
En idd, ik weet ook niet zo precies hoe ik hem moet opvrolijken Maar nu gaat het al wat beter (uit de drukte enzo, dat helpt!)

En idd, de Worstkoning Lelystad, de gekste! Maar ze hebben wel lekkere broodjes worst!
pi_81786111
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is dan ook geen steek, maar stik.
Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar. .
pi_81786147
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Worstkoning? . Oh my.
Ciabatta beenham met honingmosterdsaus van de worstkoning hmm. 't Klinkt wel heel fout inderdaad!

Wij gaan zo naar verjaardag van schoonzus, heb helemaal geen zin want:
A) Zit liever in eigen achtertuin lekker in de zon te lezen
B) Schoonzus komt nooit, maar dan ook nooit op verjaardagen van anderen. Altijd 'niet lekker'.
C) Is helemaal in Groningen, 2 uur met de auto, is het toch veel te lekker weer voor.

Nou ja, goed, leuke muziek op iPhone zetten en we gaan ervoor .
pi_81786169
Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet? .
pi_81786180
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb Stoett er even op nageslagen, en die zegt dat zowel steek als stik kunnen. Maar dan nog vind ik het raar. .
Maar steek is raaaaaar. Vind ik dan en heb het nog nooit gehoord ook. Ik stik van de hitte! Ik steek van de hitte?
pi_81786207
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht altijd dat je iemand verwenste met die uitdrukking, maar blijkbaar niet? .

Stik erin.

Niet jij hè!!
pi_81786221
pi_81786238
quote:
"Je kunt me de bout hachelen" . Geweldig!
pi_81786277
quote:
Als variant komt in Noord-Nederland voor pruim de moord! je mag me de moord pruimen!

Whehehe.
  zondag 23 mei 2010 @ 12:29:15 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81786362
Hahaha die link, wat mooi! Vooral omdat "je kunt me de bout hachelen" als uitleg nog onduidelijker is dan hetgeen uitgelegd wordt
pi_81786552
quote:
333. Je kunt me de bout hachelen,
een verwensching, die zooveel wil zeggen als stik, steek de moord, je kunt voor mijn part verrekken, loop naar den duivel; vgl. Harreb. III, XLIV a: Hij (zij) kan voor mijn part den bout hachelen; Kmz. 206: Je kunt mij de bout haggelen; Lvl. 195: Hij kan me z'n bout haggelen, is de vent bedonderd. - D.H.L. 2: De Kapitein kon hun den bout hachelen; Maastrichtsch: de kins miech gebouthacheld weurde, je kunt me gestolen worden (N. Taalgids XIV, 196). Ook met weglating van bout in Slop, 190: Die kon hem ook hachelen! (die kon voor zijn part ook stikken). Het wkw. hachelen komt dial. voor in den zin van gulzig eten1); vgl. 't Joodsch-Duitsch achelen, hachelen, eten (hebr. âkhal eten2). Wat bout hier moet beteekenen, is me niet duidelijk. Er is toch geen verband te zoeken met bouten, cacare en boutkistje (privaat)?3)
pi_81786689
En dan weer van Wiktionary:

cacare (intransitive, transitive)

1. (intransitive, vulgar) To shit, to crap.
2. (transitive, vulgar) To give a shit about somebody.

En nu is het cirkeltje rond .
pi_81787469
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is zekerwel hotpants weer het is dat
het mij niet staat anders deed ik er nu ook een aan
Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..
pi_81787518
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit iig lekker buiten in een kort rokje .

Van de week waren er ook leerlingen op school met superkorte spijkerbroekjes en dat vind ik eigenlijk niet kunnen .
Laiverd dat zijn dus hotpants
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')