abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81769090
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
Tvp
Roseetje op terras en wijntje in tuin en nu wil ik slapen...
Knuffel voor Blurred!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81769225
Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:53:23 #28
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81769265
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef loveli het volgende:
Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.

Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81769348
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vast En inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81769566
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Give it a try, zou ik zeggen
Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed. Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:02:35 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81769614
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vast En inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
.

Dat deed mijn nichtje vroeger ook wel eens. Dan rende ze heel enthousiast naar me toe en als ze dan voor me stond, stond ze ineens stil: oh, jij bent mijn mama niet idd . En dat gebeurde redelijk vaak, aangezien haar moeder en ik op elkaar lijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_81769688
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed. Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
En weet je, het klinkt nog best lekker ook!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:11:15 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81769892
Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
pi_81770474
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
Klinkt wel verstandig, even rustig nadenken wat je nou écht wilt weten om het te kunnen begrijpen. De details kun je altijd nog bespreken als het wat minder pijnlijk is, als je het dan nog steeds wilt weten.
Wat ik net nog vergeten was te zeggen: knap dat je vandaag toch eropuit bent geweest!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81770582
hoi!

Blurred! sterkte meis, wat kut!

Wij gaan de BBQ maar 's aansteken!

Hele dag gewandeld, zeker zo'n 14km, en ge-geocached ben helemaal op en we hebben een heerlijke BBQ met biertje verdiend

Vanavond of morgen maar 's aan de slag met de foto's, heb er veel gemaakt, al was de omgeving niet heel inspirerend

leuk speeltje, ben er blij mee
Ja doei.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:32:21 #36
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81770603
Eerst kaap ik het topic en vervolgens vermoord ik het met een saaie markt-anekdote

Bedankt allemaal dat ik mijn hart bij jullie kon luchten (ook via PM), het heeft echt geholpen

Ik ga maar eens wat afwassen en dan testen of koude kamille-theezakjes (of kamillethee-zakjes? ) op je ogen leggen echt helpt om ze wat minder gevoelig en rood en opgezwollen te maken.
pi_81770626
Kamilletheezakjes.

Ik wens je een goede nachtrust.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81770746
Ijsblokjes helpen ook wel, bij mij. Wel even in een theedoek doen en niet zó op je oogleden leggen. .
pi_81771012
Blurred sterkte!

Mijn lijstje van vandaag:

O: broodje pindakaas met vifit
L: half broodje brie+walnoot uit oven en half broodje beenham/honingsaus
T: 3 kleine handjes katjang
D: net gehad wrap met daarin bladspinazie, rode paprika, feta, lepeltje honing en pijnboompitten. weinig bijzonder eigenlijk.
T: vast nog wel iets, nog nader te bepalen.

Nog steeds brak wel 2 BH"s en een broek gekocht vanmiddag
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81771490
Blurred, wat naar en dan ook nog zo onverwachts voor jou... Heel veel sterkte!
pi_81771870
Blurred, wat naar! Sterkte!

PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81772077
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Ewelina het volgende:
Blurred, wat naar! Sterkte!

PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
De 12 maar de 14 zag ik ook niet voorbij komen..
pi_81774075
Och, Blurred - heel veel sterkte wat ontzettend naar voor je.
pi_81774172
Lijstje:

O: Brinta
L: 3 volkoren boterhammen met appelstroop, cup-a-soup tomaat
T: 250 gr magere kwark
T: banaan
D: broccolimosterdsoep, stukje focaccia, 8 stukjes dim sum
pi_81774298
Twee drukke dagen gehad, dus net even bijgelezen - wat een lieve hond, Sigme ! En Moblo, laat eens wat foto's zien? Ik ben heel benieuwd, wil stiekem ook al heel lang een nieuwe camera, maar ja, duur . En ik wil het haar van Co ! Wat mooi!

Dat Skinny Bitch boek vind ik ook wat naar klinken, ik ben heus wel van de afvallen d.m.v. realistisch kijken naar je eten en geen knufkroelgebeuren, maar hier word ik toch wat recalcitrant van. Maar dat heb ik al bij sportinstructeurs wanneer ze zogenaamd motiverende dingen roepen. Ik had ooit een proefles Tae-Bo van zo'n Billy Blanks type dat dan riep "Wie nu niet nog 10x deze stoot/kick/whatever doet is een watje!". Nou, dan hoeft 't voor mij al niet meer "zak er in", dacht ik.

Mijn lijstjes van gisteren en vandaag:

Vrijdag
Ontbijt: Twee boterhammen met rosbief en komkommer, beker karnemelk
Tussendoor: Plak ontbijtkoek
Lunch: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
Tussendoor: Chips ( mijn ultieme zwakte) in de docentenbar, cola light, biertje.
Avondeten: Uit eten met collega's. Vooraf zalmtartaar, hoofdgerecht lamsbout met frietjes, na tiramisu.

Zaterdag
Ontbijt: Twee boterhammen met ham en komkommer, beker karnemelk.
Lunch: Boterham pindakaas (moest snel lunchen want gauw door naar ouders)
Tussendoor: Reep ontbijtkoek, krentebol met kaas, boterham ham, plak cake, kop cappuccino.
Avondeten: Biefstuk, röstirondjes, sla met olijven. Na ijs met aardbeien.
En nu nog een kop thee.

Oftewel: Oh dear .

Ik moet even de knop omzetten, bij drukke/volle dagen als deze denk ik echt niet goed na bij wat ik eet.. Morgen weer op stap, naar verjaardag van schoonzus. We blijven bij m'n schoonouders slapen en komen maandag pas terug. En mijn schoonmoeder is nogal van het volproppen met lekkers, dus ik ga vast m'n "Nee, dank je" oefenen, denk ik .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2010 22:34:29 ]
pi_81774607
In de UB en ik heb geen zinnnnn. Maar ik blijf anders mag ik niet naar 't feest vanavond
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:42:32 #47
236335 neen
schone schijn
pi_81774724
Tvp donders rustig nu hier, 1 uurtje te gaan en 12 achter de rug. Dan met mijn zus nog lemper eten en morgen zelfde verhaal. Vandaag broodjes pindakaas, lemper en nasi dames gegeten relekst

Het is fijn om bezig te zijn
het lijkt niet wat het is
pi_81774871
Razz: zo slecht zijn die lijstjes toch niet? Ok, chips en ijs zijn geen dingen die je lichaam nodig heeft, maar overdag is het allemaal redelijk gezond en misschien zelfs weinig.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81775398
Ik wil een combioven waar ik cupcakes in kan bakken! Of lukt dat sowieso minder goed in een combi?
pi_81775462
Hoi (tvp)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')