Twee drukke dagen gehad, dus net even bijgelezen - wat een lieve hond, Sigme

! En Moblo, laat eens wat foto's zien? Ik ben heel benieuwd, wil stiekem ook al heel lang een nieuwe camera, maar ja, duur

. En ik wil het haar van Co

! Wat mooi!
Dat Skinny Bitch boek vind ik ook wat naar klinken, ik ben heus wel van de afvallen d.m.v. realistisch kijken naar je eten en geen knufkroelgebeuren, maar hier word ik toch wat recalcitrant van. Maar dat heb ik al bij sportinstructeurs wanneer ze zogenaamd motiverende dingen roepen. Ik had ooit een proefles Tae-Bo van zo'n Billy Blanks type dat dan riep "Wie nu niet nog 10x deze stoot/kick/whatever doet is een watje!". Nou, dan hoeft 't voor mij al niet meer

"zak er in", dacht ik.
Mijn lijstjes van gisteren en vandaag:
VrijdagOntbijt: Twee boterhammen met rosbief en komkommer, beker karnemelk
Tussendoor: Plak ontbijtkoek
Lunch: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
Tussendoor: Chips
(
mijn ultieme zwakte) in de docentenbar, cola light, biertje.
Avondeten: Uit eten met collega's. Vooraf zalmtartaar, hoofdgerecht lamsbout met frietjes, na tiramisu.
ZaterdagOntbijt: Twee boterhammen met ham en komkommer, beker karnemelk.
Lunch: Boterham pindakaas (moest snel lunchen want gauw door naar ouders)
Tussendoor: Reep ontbijtkoek, krentebol met kaas, boterham ham, plak cake, kop cappuccino.
Avondeten: Biefstuk, röstirondjes, sla met olijven. Na ijs met aardbeien.
En nu nog een kop thee.
Oftewel: Oh dear

.
Ik moet even de knop omzetten, bij drukke/volle dagen als deze denk ik echt niet goed na bij wat ik eet.. Morgen weer op stap, naar verjaardag van schoonzus. We blijven bij m'n schoonouders slapen en komen maandag pas terug. En mijn schoonmoeder is nogal van het volproppen met lekkers, dus ik ga vast m'n "Nee, dank je" oefenen, denk ik

.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2010 22:34:29 ]