SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Héél herkenbaar. Alsof die jaren ineens, zo, hoppa, niets meer waard zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
Gewoon het topic kapen en m'n inbox staat open.Still a little bit of your face I haven't kissed.
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Oh, dat komt wel heel hard aan dan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
En als je wat kwijt wil gewoon hier doen hoor, hopelijk heb je er wat aan!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??Tsk. Deze keus van hem maakt hem ook niet meer de moeite waard - ook al is dat vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
En geen gezeur over topickapen - ik heb graag dat imago élke dag vertelt hoe blij ze is en dus hoort de keerzijde hier ook.
Ontopic:havermout broodmaaltijd (4 sneden brood, 4 krekkers) soep + 2 boterhammen 1 glas karnemelk 1 westmalle avondeten: mie, sperziebonen + gehakt in pindasaus. toe: yoghurt & jam
Offtopic:
Het hondje is al zindelijk, zeer aanhankelijk en kan al los mee lopen langs varkens en schapen, kan mee naar de moestuin terwijl ik spit en is achter een van de katten aangevlogen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?
Roseetje op terras en wijntje in tuin en nu wil ik slapen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
Tvp
Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef loveli het volgende:
Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.
Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vastEn inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed.Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
Klinkt wel verstandig, even rustig nadenken wat je nou écht wilt weten om het te kunnen begrijpen. De details kun je altijd nog bespreken als het wat minder pijnlijk is, als je het dan nog steeds wilt weten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
De 12 maar de 14 zag ik ook niet voorbij komen..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Ewelina het volgende:Blurred, wat naar! Sterkte!
PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
En, heb je de flat inmiddels gekregen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef 6ft.woman het volgende:
Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik![]()
Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.
Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!![]()
Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan![]()
italiaansquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Jaahh dat was het! Welke taal is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 23-05-2010 00:52:22 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...Wat is er precies in Leek bij de AH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En sterkte Blurred... slankie nr. zoveel die relatieproblemen heeft... er zijn vast een hoop slankies die jou beter kunnen helpen dan ik.
Wandelen denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat is er precies in Leek bij de AH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |