abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81767251
Het vorige deel: Slank #1043 - where we love cupcakes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 22-05-2010 19:02:57 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81767318
Tja, dan open ik hem maar.

Wat naar Blurred. Zeven jaar, jeetje. Heel veel sterkte!

Alweer iemand bij wie het na jaren ineens toch misgaat. Ik ga onderhand nog vrezen voor mijn eigen relatie.
pi_81767320
Arme Blurred. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81767528
Blurred, sterkte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 22 mei 2010 @ 18:59:50 #5
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767572
Dankjewel allemaal voor jullie medeleven

Toen het hier zo bij andere mensen speelde dacht ik ook echt dat dat mij NOOIT zou overkomen, ik was zo zeker van onze relatie! Nou schijnbaar wel dus
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:02:21 #6
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767657
Ik ben vanochtend om half 4 opgestaan en had daarvoor ook al veel wakker gelegen. Ik ben zo moe nu! maar wil op zn vroegst om 9 uur gaan slapen. Ik hoop dat ik een beetje een normaal ritme kan houden, ik denk dat ik me morgen ook beter voel als ik uitgerust ben. Ik hoop alleen dat ik kan slapen vannacht
pi_81767665
Ik geloof nog steeds niet in een verband tussen dit topic en vergane relaties Maar het begint wel op te vallen, ja!

En Blurred, kwam het zo out of the blue voor je? Hoef je niet op te antwoorden als je niet wilt, hoor.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81767755
Aaaaah Blurred . Wat ongelooflijk rot!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81767816
Sterkte Blurred! Veel wijsheid heb ik niet voor je, het is gewoon triest, neem anders maar een beetje een voorbeeld aan DAD, die houdt zich er ook zo geweldig staande in zo'n moeilijke tijd
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:08:09 #10
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81767830
Ah, Blurred, ben pas 2 dagen op dit forum, maar wat ontzettend !#@$^%&!
Ik heb altijd dat ik dan zinloos chips, chocolade-ijs en koekjes wil vermalen (lekker gevoel en geluid, dat gekrunsj, grr! ) maar dan toch een piepklein voordeel dat je niets naar binnen krijgt!

Heb zelf een lekker dagje in de zon gespendeerd, zelfs in bikini en korte spijkerbroek op balkon gelegen, heerlijk in het warme zonnetje!

Food 2day:

- O: soja-yoghurt, all bran, jus 'd orange, groene thee
- L: meergranenbroodje met paprika, tomaat, pesto, pijnboompitten, glas verse jus & perziksap
- D: soep (champignon) met brood
- en net een kopje koffie met Zonnatura suikervrije stroopwafel

De koffie en stroopwafel is een soort van pre-beloning voor mezelf, heb straks een verjaardag van mijn nichtje, en zal dus alle lekkere taart e.d. afslaan (gelukkig ben ik niet zo'n taartliefhebber, maar chips & toastjes!) en om te verantwoorden dat ik geen chips en toast ga nemen, heb ik nu een lekkere 'goeie' stroopwafel genomen. Haha, dan kan ik de rest van de avond gewoon lekker komkommer en groen snoepen En ik ben de Bobbette, dus de suiker in alcohol heb ik ook niet, yay!

Nog wilde plannen voor de zaterdagavond andere Slankies?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:11:00 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81767905
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_81767957
O, en ik ben net voor het eerst deze week 'eruit' geweest: mijn meneer nam me mee naar de Albert Heijn
Volgens mij was ik inmiddels helemaal high geworden van het ziekzijn, want ik vond alles prachtig! "Wat een mooie lucht! Kijk, dat huis op de hoek! (4000x gepasseerd ) Wat een bomen! Kijk, die voordeur is geverfd Mooi hè...!" Dus dat was een aangenaam uitje.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:13:41 #13
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81767975
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
pi_81767986
Blurred, de eerste tijd kreeg ik elke dag een sms'je van m'n vriendinnetje met een 'lichtpuntje van de dag'. Dat was meestal maar iets heel kleins, maar het was wel heel fijn. . Verzin er ook elke dag eentje. .
pi_81768014
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
@goodbye: Ja echt heel erg. Wat mij betreft zaten we juist in een hele goede periode. En wat hem betreft ook trouwens, maar toch was hij niet meer verliefd??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik kaap heel het topic.. Maar ik vind het op een of andere manier fijn om het hier te kunnen delen, hoop dat jullie het niet vervelend vinden
Héél herkenbaar. Alsof die jaren ineens, zo, hoppa, niets meer waard zijn.

Gewoon het topic kapen en m'n inbox staat open.
pi_81768105
quote:
SPOILER
Oh, dat komt wel heel hard aan dan ja En als je wat kwijt wil gewoon hier doen hoor, hopelijk heb je er wat aan!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zaterdag 22 mei 2010 @ 19:18:27 #17
70532 loveli
N
pi_81768131
tvp en knuf voor iedereen die het nodig heeft!
crap in = crap out
pi_81768142
Kaap gerust het topic Blurred, al post je het in je eentje vol.

Dat klinkt fijn, Laureline. Voel je je al wat beter?

Hier geen plannen voor de zaterdagmiddag of -avond. Het is nogal druilerig weer, dus ik denk dat ik maar lekker thuis blijf. Ik wilde eigenlijk vandaag boodschappen doen en naar het universiteitsmuseum en morgen een boek lezen, maar ik draai het gewoon om. Alles hier is toch ook op zondag open.
pi_81768221
quote:
SPOILER
Tsk. Deze keus van hem maakt hem ook niet meer de moeite waard - ook al is dat vreselijk.
En geen gezeur over topickapen - ik heb graag dat imago élke dag vertelt hoe blij ze is en dus hoort de keerzijde hier ook.

Ontopic:
  • havermout
  • broodmaaltijd (4 sneden brood, 4 krekkers)
  • soep + 2 boterhammen
  • 1 glas karnemelk
  • 1 westmalle
  • avondeten: mie, sperziebonen + gehakt in pindasaus. toe: yoghurt & jam

Offtopic:
    Het hondje is al zindelijk, zeer aanhankelijk en kan al los mee lopen langs varkens en schapen, kan mee naar de moestuin terwijl ik spit en is achter een van de katten aangevlogen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81768266
    Wel vreemd hoe iemand ineens zo sterk een beslissing genomen kan hebben. Hopelijk komt hij dan op z'n minst nog een keer met wat meer uitleg, zodat je kunt begrijpen waarom het op deze manier moest.
    pi_81768281
    Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?
      zaterdag 22 mei 2010 @ 19:33:26 #22
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81768570
    @ mini: ja we hebben gisteren natuurlijk wel gepraat, maar ik werd er zo mee overvallen dat ik er ook niet echt veel zinnigs gezegd heb. Ik heb hem vanochtend een uitgebreide mail gestuurd met hoe ik me voel over hoe het gegaan is en daar heeft hij ook wel uitgebreid op gereageerd maar ik blijf toch met vragen zitten.
    Ik twijfel of ik nog weer met allerlei vragen terug zal mailen, het heeft toch geen zin. Het gaat niets veranderen aan het feit dat het afgelopen is tussen ons.
    pi_81768840
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
    Ik heb alles gekocht waar ik trek in had, maar ben het overzicht verloren in dat proces en nu heb ik geen maaltijd. Of zijn gegrilde asperges lekker in een wrap?

Give it a try, zou ik zeggen
      Vis een optie? zaterdag 22 mei 2010 @ 19:40:39 #24
    70532 loveli
    N
    pi_81768841
    Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.
    crap in = crap out
    pi_81768927
    Tvp
    pi_81769090
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
    Tvp
    Roseetje op terras en wijntje in tuin en nu wil ik slapen...
    Knuffel voor Blurred!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81769225
    Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
      zaterdag 22 mei 2010 @ 19:53:23 #28
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81769265
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef loveli het volgende:
    Als het je helpt om duidelijkheid te krijgen... waarom niet. Vragen staat vrij. Maar krijg je geen of geen bevredigend antwoord, blijf er dan niet op vastzitten.

Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
    pi_81769348
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Er was vandaag in de winkel trouwens een klein meisje dat ineens m'n benen vastgreep, zoals kleine kinderen dat zo vaak doen bij hun ouders. Op een gegeven moment keek ze omhoog, en toen had ze echt zo'n blik van: "Heuj. Jij bent mijn mama niet."
    Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vast En inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
    pi_81769566
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Give it a try, zou ik zeggen
    Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed. Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
      zaterdag 22 mei 2010 @ 20:02:35 #31
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81769614
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Grappig is dat, hè? Mijn bazin had laatst even haar zoontje bij zich toen ze op haar vrije dag wat moest regelen op kantoor. Ik stond daar in de buurt met een collega te praten en toen kwam dat kereltje naar buiten gedrenteld. Vraagt mijn collega: "Waar is je mama?" Loopt hij naar mij toe en pakt mijn been vast En inderdaad die verbaasde blik toen hij zijn échte moeder uit het printerhok zag komen
    .

Dat deed mijn nichtje vroeger ook wel eens. Dan rende ze heel enthousiast naar me toe en als ze dan voor me stond, stond ze ineens stil: oh, jij bent mijn mama niet idd . En dat gebeurde redelijk vaak, aangezien haar moeder en ik op elkaar lijken .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81769688
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is nog veel raarder geworden! Ik had ook nog spekjes die op moesten, dus bedacht dat ik dan bami ging maken met aspergetopjes en ui als groente. Had er ook een half zakje van die conimex bamigroenten doorgedaan. Omdat ik maar 2 mie-nestjes had gekookt, werd het veel te zout. Dus à la carbonara er slagroom doorgeflikkerd. Beter, maar nog steeds te zout. Dus toen de bamicarbonara in een wrap gedaan: precies goed. Super fusion!! Italo-Chi-Mex!!!
    En weet je, het klinkt nog best lekker ook!
      zaterdag 22 mei 2010 @ 20:11:15 #33
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81769892
    Ik heb een heel vage herinnering dat ik als klein meisje op de markt dacht dat ik mijn moeder terug had gevonden en haar toen achter aan haar jas vastpakte. En toen bleek het helemaal niet mijn moeder te zijn, ik was zo geschrokken!
    pi_81770474
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Aan de ene kant vind ik ook dat ik recht heb op uitleg, maar aan de andere kant heb ik ook mijn trots en wil ik niet eindeloos door blijven zeuren over dingen die er niet meer toe doen. Ik denk dat ik nu ook niet heel goed kan bepalen waar de grens ligt. Ik ga in ieder geval vanavond niet meer mailen, misschien morgen.
    Klinkt wel verstandig, even rustig nadenken wat je nou écht wilt weten om het te kunnen begrijpen. De details kun je altijd nog bespreken als het wat minder pijnlijk is, als je het dan nog steeds wilt weten.
    Wat ik net nog vergeten was te zeggen: knap dat je vandaag toch eropuit bent geweest!
    pi_81770582
    hoi!

Blurred! sterkte meis, wat kut!

Wij gaan de BBQ maar 's aansteken!

Hele dag gewandeld, zeker zo'n 14km, en ge-geocached ben helemaal op en we hebben een heerlijke BBQ met biertje verdiend

Vanavond of morgen maar 's aan de slag met de foto's, heb er veel gemaakt, al was de omgeving niet heel inspirerend

leuk speeltje, ben er blij mee
    Ja doei.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 20:32:21 #36
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81770603
    Eerst kaap ik het topic en vervolgens vermoord ik het met een saaie markt-anekdote

Bedankt allemaal dat ik mijn hart bij jullie kon luchten (ook via PM), het heeft echt geholpen

Ik ga maar eens wat afwassen en dan testen of koude kamille-theezakjes (of kamillethee-zakjes? ) op je ogen leggen echt helpt om ze wat minder gevoelig en rood en opgezwollen te maken.
    pi_81770626
    Kamilletheezakjes.

Ik wens je een goede nachtrust.
    ik moet verrassend weinig
    pi_81770746
    Ijsblokjes helpen ook wel, bij mij. Wel even in een theedoek doen en niet zó op je oogleden leggen. .
    pi_81771012
    Blurred sterkte!

Mijn lijstje van vandaag:

O: broodje pindakaas met vifit
    L: half broodje brie+walnoot uit oven en half broodje beenham/honingsaus
    T: 3 kleine handjes katjang
    D: net gehad wrap met daarin bladspinazie, rode paprika, feta, lepeltje honing en pijnboompitten. weinig bijzonder eigenlijk.
    T: vast nog wel iets, nog nader te bepalen.

Nog steeds brak wel 2 BH"s en een broek gekocht vanmiddag
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    pi_81771490
    Blurred, wat naar en dan ook nog zo onverwachts voor jou... Heel veel sterkte!
    pi_81771870
    Blurred, wat naar! Sterkte!

PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81772077
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Ewelina het volgende:
    Blurred, wat naar! Sterkte!

PF: tram 14 zeker? Ik had er ook last van
    De 12 maar de 14 zag ik ook niet voorbij komen..
    pi_81774075
    Och, Blurred - heel veel sterkte wat ontzettend naar voor je.
    pi_81774172
    Lijstje:

O: Brinta
    L: 3 volkoren boterhammen met appelstroop, cup-a-soup tomaat
    T: 250 gr magere kwark
    T: banaan
    D: broccolimosterdsoep, stukje focaccia, 8 stukjes dim sum
    pi_81774298
    Twee drukke dagen gehad, dus net even bijgelezen - wat een lieve hond, Sigme ! En Moblo, laat eens wat foto's zien? Ik ben heel benieuwd, wil stiekem ook al heel lang een nieuwe camera, maar ja, duur . En ik wil het haar van Co ! Wat mooi!

Dat Skinny Bitch boek vind ik ook wat naar klinken, ik ben heus wel van de afvallen d.m.v. realistisch kijken naar je eten en geen knufkroelgebeuren, maar hier word ik toch wat recalcitrant van. Maar dat heb ik al bij sportinstructeurs wanneer ze zogenaamd motiverende dingen roepen. Ik had ooit een proefles Tae-Bo van zo'n Billy Blanks type dat dan riep "Wie nu niet nog 10x deze stoot/kick/whatever doet is een watje!". Nou, dan hoeft 't voor mij al niet meer "zak er in", dacht ik.

Mijn lijstjes van gisteren en vandaag:

Vrijdag
    Ontbijt: Twee boterhammen met rosbief en komkommer, beker karnemelk
    Tussendoor: Plak ontbijtkoek
    Lunch: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
    Tussendoor: Chips ( mijn ultieme zwakte) in de docentenbar, cola light, biertje.
    Avondeten: Uit eten met collega's. Vooraf zalmtartaar, hoofdgerecht lamsbout met frietjes, na tiramisu.

Zaterdag
    Ontbijt: Twee boterhammen met ham en komkommer, beker karnemelk.
    Lunch: Boterham pindakaas (moest snel lunchen want gauw door naar ouders)
    Tussendoor: Reep ontbijtkoek, krentebol met kaas, boterham ham, plak cake, kop cappuccino.
    Avondeten: Biefstuk, röstirondjes, sla met olijven. Na ijs met aardbeien.
    En nu nog een kop thee.

Oftewel: Oh dear .

Ik moet even de knop omzetten, bij drukke/volle dagen als deze denk ik echt niet goed na bij wat ik eet.. Morgen weer op stap, naar verjaardag van schoonzus. We blijven bij m'n schoonouders slapen en komen maandag pas terug. En mijn schoonmoeder is nogal van het volproppen met lekkers, dus ik ga vast m'n "Nee, dank je" oefenen, denk ik .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2010 22:34:29 ]
    pi_81774607
    In de UB en ik heb geen zinnnnn. Maar ik blijf anders mag ik niet naar 't feest vanavond
      zaterdag 22 mei 2010 @ 22:42:32 #47
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81774724
    Tvp donders rustig nu hier, 1 uurtje te gaan en 12 achter de rug. Dan met mijn zus nog lemper eten en morgen zelfde verhaal. Vandaag broodjes pindakaas, lemper en nasi dames gegeten relekst

Het is fijn om bezig te zijn
    het lijkt niet wat het is
    pi_81774871
    Razz: zo slecht zijn die lijstjes toch niet? Ok, chips en ijs zijn geen dingen die je lichaam nodig heeft, maar overdag is het allemaal redelijk gezond en misschien zelfs weinig.
    pi_81775398
    Ik wil een combioven waar ik cupcakes in kan bakken! Of lukt dat sowieso minder goed in een combi?
    pi_81775462
    Hoi (tvp)
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:04:19 #51
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81775496
    Brutalen hebben de halve wereld: Ik ging alvast kijken bij het huis waar ik vrijdag een bezichtiging voor heb, maar niet bij kan zijn, en toen stond er net een vrouwtje die naar binnen ging: dus heel brutaal gevraagd of ik mee naar binnen mocht en dr huis mocht zien & ze gaf me gelijk de grande tour en nu ben ik verliefd, ik wil daar heeeel graag wonen. Ben ook al gelijk op de koffie uitgenodigd, mocht ik de woning krijgen (ben 5e)
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:11:42 #52
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81775743
    Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik

Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.

Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!

Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:15:43 #53
    277802 _Calimero_
    pi_81775912
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef 6ft.woman het volgende:
    Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik

Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.

Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!

Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan
    En, heb je de flat inmiddels gekregen?

Ik had ook verjaardag: met semifrozen (nee, het heet anders, half bevroren, maar dan op zijn frans) en stokbrood, salade en andere lekkere dingetjes. Jammie!

Sleep tight, ik duik er ook in: Moet morgen om 07.30 al op de (race)fiets zitten
    pi_81775968
    Semifreddo? Dat is alleen niet Frans. .

Ik hoop dat je dat huisje krijgt! .
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:21:26 #55
    277802 _Calimero_
    pi_81776103
    Jaahh dat was het ! Welke taal is dat dan?
    pi_81776183
    Goedeavond!

Blurred, eerst even een knuffel voor jou. Heel veel sterkte. Misschien kan je met die vragen even wachten, als het allemaal een beetje gezakt is. Woonden jullie samen?

Ook goed nieuws! Cali, wanneer hoor je over de woning?

Hier hele leuke dag gehad, heerlijk weer en op een verjaardag geweest. Lijstje:
    O: tosti van volkorenbrood 48+ kaas en ham
    T: smoothie 500 ml zelfgemaakt
    L: linzen en rauwkostsalade (1 paprika, komkommer)
    S: 5 km hardlopen in de zon
    T: chips (2 handes), chocoladerozijnen (1 handje), fruit (halve ananas?) en cashewnoten (2 handjes)
    D: klein beetje Pom en tomatensoep, koffie en 2 koekjes.
    pi_81776197
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
    Jaahh dat was het ! Welke taal is dat dan?
    italiaans
    pi_81776329
    tvp
    pi_81777383
    Oooo het is nog helemaal geen met zonder jas weer in de avond!

/optimist
      zondag 23 mei 2010 @ 00:13:10 #60
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81777798
    Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
    LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...
    SPOILER
    ?

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 23-05-2010 00:52:22 ]
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zondag 23 mei 2010 @ 01:11:31 #61
    295518 de_nachtwacht
    scatterbrain
    pi_81779597
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
    Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
    LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...
    SPOILER
    ?
    Wat is er precies in Leek bij de AH?

En sterkte Blurred... slankie nr. zoveel die relatieproblemen heeft... er zijn vast een hoop slankies die jou beter kunnen helpen dan ik.
      zondag 23 mei 2010 @ 06:47:17 #62
    277802 _Calimero_
    pi_81782037
    Morning!
    De zon schijnt hier alweer volop, das mooi, lekker fietsweer

Hoe is het vandaag met blurred? Nog altijd in staat om je bed uit te komen?
      zondag 23 mei 2010 @ 08:01:30 #63
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81782171
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Wat is er precies in Leek bij de AH?
    Wandelen denk ik .

Goeiemorgen .

Vandaag maar even aan de studie .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81782448
    Goedemorgen!

Blurred, wat ongelofelijk kut voor je. Waardeloos.
    Maar ik hoop dat je zo goed op jezelf blijft passen, dat helpt wel een beetje.
    pi_81782611
    Lijstje van gister:
    O: dubbele boterham met hagelslag
    L: 3 boterhammen tonijnsalade met komkommer
    T: appel
    T: paar frietjes van vriendlief gepikt
    T: ijsje (met nootjes)
    T: witbiertje
    D: 2 stukjes stokbrood met kruidenboter, gevulde tomaat met puree en sperziebonen en een glaasje rode wijn, toe griesmeelpudding (bij zus van vriend)
    S: we hebben geen bus gepakt, dus wel behoorlijk wat gewandeld (en het kon in utreg prima zonder jas PF )
    pi_81782970
    goedemorgen,

Wat goed Calimero! Als je vijfde staat, moeten er dan vier mensen weigeren zodat jij er in kan? Ik ga voor je duimen! En hoe gaat het met de voorbereidingen op de grote klimtocht, want dat is toch al bijna?

En terwijl ik lig te wachten op mijn ontbijtje op bed: een lijstje!

O: 1 pistoletje, helft met kaas en komkommer, andere helft met pindakaas
    T: fruit
    T: gebakje en wat hapjes op de verjaardag van mijn oma in Grunn
    D: BBQ bij mijn moeder in Friesland en mijn zwager heeft cheesecake gemaakt als toetje
    T: wijntjes op de veranda
    pi_81782991
    Oh Blurred, wat naar.
    Sterkte.

Heb je een beetje kunnen slapen?
      zondag 23 mei 2010 @ 10:11:24 #68
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81783214
    Goedemorgen slankies,

Ik heb verbazingwekkend goed geslapen, doordat ik vrijdagnacht niet geslapen had was ik zo moe dat ik bijna meteen insliep. Ik had een audiobook opgezet om me te helpen om niet heel erg te gaan liggen piekeren en dat was wel effectief geloof ik. Heb in een ruk doorgeslapen tot half 8 vanochtend, echt fijn.

Mijn internet werkte niet (tot daarnet ) dus ik heb al best goed aan mijn assignments kunnen werken. Mijn concentratieniveau is verre van wat het gewoonlijk is en ik barst op de meest random momenten ineens in tranen uit, maar het is fijn dat ik toch nog wel wat gedaan krijg. Het houdt me ook bezig.

@perruche: we woonden een soort van half samen. Ik heb (godzijdank) wel mijn eigen kamer, maar daar was ik alleen als het echt nodig was voor uni. Ik was altijd zoveel mogelijk bij hem. Wel raar dus dat ik er nu voor langere tijd zal zijn, het was altijd meer een overbrugging tot ik weer bij hem kon zijn.

Heb nog niet ontbeten, wel een beetje honger maar nergens trek in. Ga zo toch maar banaan met kwark eten denk ik.
    pi_81783397
    Lijstje:

O: half bakje fruitsalade (appel,mango, ananas, druif)
    snee volkoren brood met boter en 30+ kaas
    L: dubbele boterham met ertussen: mayo, ham, komkommer, augurk
    T: andere helft fruitsalade
    T: wodka, katjang
    D: rest van de asperges met kip, ui, tomaat en komkommer in een wrap. Of zoiets.

Zo weer werken. Jammer met dat mooie weer! Had liever een beetje rond huis en vooral tuin gerommeld.
    pi_81783450
    Blurred, wel fijn dat je je eigen plekje hebt!! Dat lijkt me zo naar voor DaD, dat ze nog wel samen moet wonen noodgedwongen. En waar is Rituals eigenlijk?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')