En, heb je de flat inmiddels gekregen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef 6ft.woman het volgende:
Haha, Calimero, had vorige week precies hetzelfde! Nog géén bezichtiging, maar even langsgefietst en geteld (was een flat) om te kijken welke kant het zou zijn. Een stel (2 vrouwen): "Hai, waar moet je zijn?". Heel gesprek, haha. Zij zagen mij wel zitten als buurvrouw geloof ik![]()
Ontopic: een verjaardag met chips, brownies, muffins, M&M's, stokbrood met tapenade, kaas, worst.
Van al dit lekkers, heb ik 2 plakjes komkommer gehad. Zo cool, haha!![]()
Nu lekker warme sojamelk met honing voor het slapen gaan![]()
italiaansquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Jaahh dat was het! Welke taal is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 23-05-2010 00:52:22 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, wat ontzettend klote zeg! Sterkte meid!
LB, Sigme, DaD en alle slankies die willen ...Wat is er precies in Leek bij de AH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En sterkte Blurred... slankie nr. zoveel die relatieproblemen heeft... er zijn vast een hoop slankies die jou beter kunnen helpen dan ik.
Wandelen denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat is er precies in Leek bij de AH?
Proef je weer wat je eet?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:31 schreef Laureline het volgende:
Ja, dit is een goede gelegenheid om je eigen kamer eens echt gezellig en mooi te maken. Blurred! Op een rare manier krijg je vaak wel energie van verbroken relaties.
Lijstje gisteren:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: boterham kaas
L: omelet met brood
T: 6 After Eight, 2 zure matten
D: gerookte kip met komkommer, broccoli-preisoep
T: zakje Snack-a-Jacks, 2 peerijsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |