Ah kijk! Jammer! Nijmegen ligt vrij dicht bij Weeze, dus voor mij is het niet zo'n probleem. Hoewel ik het fijner vind om vanaf een Nederlandse luchthaven te vertrekken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verklaring gevonden, ik wilde alleen vanaf Nederlandse luchthavens. En die 27 is vanaf Dusseldorf. Wat voor mij logistiek iets teveel problemen oplevert
.
Nope, da's het jurkje... grappig is ie wel he? Nou voor nog geen 4 euro, lekker bij huis aanquote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk! Jammer! Nijmegen ligt vrij dicht bij Weeze, dus voor mij is het niet zo'n probleem. Hoewel ik het fijner vind om vanaf een Nederlandse luchthaven te vertrekken.
Wat ben je slank Uniek. Wat een aparte voorkant heeft dat jurkje! Of is dat je BH?
Ryanair mag 10 kilo. Trust me, ik maak redelijk wat ryanair km's!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:20 schreef Blurred86 het volgende:
8 kg bij ryanair geloof ik![]()
Pff en vakantie ja, had nog niet bedacht dat dat natuurlijk niet meer doorgaat nu
Gelukkig zijn waren wij meer van het type vakantie 'auto inpakken en gaan en dan zien we wel waar het uitkomt' dus nog geen concrete plannen of boekingen gelukkig.
Ik ga denk ik maar veel werken deze vakantie dan, en misschien als ik het aandurf een weekendje alleen weg? Berlijn wil ik al heel lang heen.
en pff, ik wilde mijn week-ov switchen naar weekend en dat mag niet van de ib-groepHet mag niet tussen1 mei en 31 augustus, stom! Ik ga heus niet na de vakantie weer terug switchen..
O excuses! Ik dacht dat jij de enige was (nou ja behalve Cootje die begint te gillen als ze 'me' ziet staanquote:Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zei er wat van omdat sigme dat zelf ook altijd doet.
En het was geen pure 'ha, een spelfout!'-post (of 'ha een taalfout!'-post). Ik zei ook nog wat anders.
Eens! Behalve dat de maat van het shirt te groot is ipv uni te slankquote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef sigme het volgende:
Mooi jurkje, uniek! Rokje ook, denk ik. Voor dat bloesje ben je te slank, naar mijn mening.
Ik ben heel benieuwd! Is DO2 je ex?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!
P.F, dinsdag maak ik vast foto's..
Uhm, ik zat met mijn laatste vlucht in mijn hoofd en had om een of andere reden bedacht dat die met Ryanair wasquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ryanair mag 10 kilo. Trust me, ik maak redelijk wat ryanair km's!
Count me inquote:Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik ben van plan hier langer dan een half jaar te wonen, dus een housewarmingtaartjesmeet lijkt me prima..
Oeh leukquote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
PM gestuurd!
Ik ga zo nog even een 'kleine' fotodump doen voor de Rome-fans hiero, er zitten wel leuke foto's bij vind ik! Regenachtig Rome loopt vrij rot, maar ziet er wél gaaf uit!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Denk dat ie met gympjes en een gewoon lang shirt wel kan hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga nog de hele dag studeren dus heb hem weer uit gedaan. Minuscuul ding, maatje 26 + 2 stelten is net iets te ordi denk ik..
Lekker lijstje, Mini!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik dump even een lijstje en dan ga ik teruglezen en foto's kijken.
O: 2x geroosterd brood met avocado
T: koffie met melk
L: bruin broodje met kalkoenfilet en mayo
T: koffie met melk
D: pita's met falafel, groente en knoflookmayo
T: misschien een mini-Bounty, kiwi
Toevallig net m'n ouders leren internetbankieren en ik heb een euro naar ze overgemaakt. Stond er keurig meteen op. Wel naar dezelfe bank.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Als je nu wat overmaakt op een rekening komt het er dan pas dinsdag op te staan? Of gaat dat wel gewoon door. Kut-pinksteren
Ik ga dit jaar aan de spray-paint. Niks smeren met stinkdove tot er na 3 dagen een vaag kleurtje verschijnt, maar speedy zelfbruiner uit een bus. En als 'ie te erg vlekt smeer ik er wel make-up over. Daag, bleekblauwe benen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:29 schreef Laureline het volgende:
O, en over benen: wat doen jullie om het ergste wit eraf te halen? Ik hoorde van een Dove-bolylotion met een bruinend effect (en glitters!), dat leek me wel wat! Iemand ervaring mee?
In de zon gaan zitten levert bij mij niets op, dus die optie valt af.
Oude onderbroek aan en bij de randen stoppenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar aan de spray-paint. Niks smeren met stinkdove tot er na 3 dagen een vaag kleurtje verschijnt, maar speedy zelfbruiner uit een bus. En als 'ie te erg vlekt smeer ik er wel make-up over. Daag, bleekblauwe benen.
Dilemma, tot hoever sprayen? Moet iig m'n hele been doen. Maar dan kan ik niet bij de bil al stoppen. Maar als ik de bol meespree, dan moet ik eigenlijk mn buik ook doen. En m'n nek, rug en armen. Shit.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij deze dus!Maria, je bent te cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 18:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).
Whehe, je bent bijna klaar met bijlezenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef loveli het volgende:
Holy maccaroni, sexy jurkje, Uniek! En nog genoeg boezem over hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |