beterschap!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen (ja echt voor mij, net wakker!)
Ben nog steeds erg brak van kamp, alles doet zeer, mn neus zit dichtig en mn keel is dik en moet veel hoesten, dus ik voel mn longen zitten![]()
Maar goed, gister bezoek gehad, 2 mojito en 2 beerenburg cola gehad en 2 bitterballen en 2 reepjes hamburger ... dus jah ...
Vanavond ben ik de BOB gelukkig, want we gaan even naar Noord-Holland om te barbequen! Zal wat beter mn best gaan doen, gelukkig houd ik niet van saus, dus daar zal ik geen extra calorieën aan binnen krijgen!
*nies nies nies nies* auw ...
Ik ga nu muziekje aandoen en mn handoek op het harde beton van mn balkon leggen, want dat is de enige manier om mn achterkant bruin te krijgen!
Meestal komt het dan na het weekend aan, dus dinsdag in dit geval. Mits het bij dezelfde bank is, anders kan het nog langer durenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Als je nu wat overmaakt op een rekening komt het er dan pas dinsdag op te staan? Of gaat dat wel gewoon door. Kut-pinksteren
quote:
Verdoriequote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Meestal komt het dan na het weekend aan, dus dinsdag in dit geval. Mits het bij dezelfde bank is, anders kan het nog langer duren.
Thnx, nee en het valt ook wel mee eigenlijk, alleen drijft er nu bewolking binnen, waardoor het nut een beetje weg isquote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beterschap!
heb je geen luchtbedje? of slaapmatje?of anders maar een handdoek of 5 op elkaar stapelen
Ja, 4 mensen weigeren, of niet op komen dagen!quote:Op zondag 23 mei 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen,
Wat goed Calimero! Als je vijfde staat, moeten er dan vier mensen weigeren zodat jij er in kan? Ik ga voor je duimen!En hoe gaat het met de voorbereidingen op de grote klimtocht, want dat is toch al bijna?
En terwijl ik lig te wachten op mijn ontbijtje op bed: een lijstje!
O: 1 pistoletje, helft met kaas en komkommer, andere helft met pindakaas
T: fruit
T: gebakje en wat hapjes op de verjaardag van mijn oma in Grunn
D: BBQ bij mijn moeder in Friesland en mijn zwager heeft cheesecake gemaakt als toetje![]()
T: wijntjes op de veranda![]()
Ohja, goeie, ik moet ook nog geld overmaken!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Verdorie![]()
Nouja eigen schuld dikke bult. Zal wel weer goed komen
Het is er in ieder geval wel direct vanaf!quote:
Voor zover ik weet maakt dat echt niet uit hoor? Is gern handmatige transactie of zo..quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar toch niet tijdens pinksteren?
Ooh dat lijkt me erg! Nee, hier mag je onbeperkt weigeren! Maar er zijn vast mensen die niet op vrijdagmiddag bij zo'n bezichtiging aanwezig kunnen zijn (net als ik, alleeen stuur ik mn mams, hehe)quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef Laureline het volgende:
En ik hoop ook dat het wat wordt, Calimero! Die vier mensen boven je zijn vast enorm blasé, zo gaat dat als je al in de hogere regionen zitOf hebben jullie een systeem dat je maar 2 x iets mag weigeren waar je voor inschrijft? (Was in Amsterdam een tijdje zo, toen durfde niemand meer de ijselijkste schrootjespaleizen te weigeren, want dan had je daarna nog maar één kans, en wie weet hoe erg dàt wel niet werd!
)
Waarom moeten de fietstassen van je fiets dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef Syrena het volgende:
Hier ook volop zon en zie net dat het zwembad open is (festival wordt daar gehouden). Zal bikini toch maar thuislaten![]()
Ga nu de fietstassen van mijn fiets halen en dan alvast erheen, hopen dat er nog kaarten zijn. De vrienden waren ook al onderweg, zie ze dan daar denk ik.
Ik proefde eigenlijk niet zo veel, maar de stinkende ijzerlucht was weg, daar was ik al heel blij meequote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ooh dat lijkt me erg! Nee, hier mag je onbeperkt weigeren! Maar er zijn vast mensen die niet op vrijdagmiddag bij zo'n bezichtiging aanwezig kunnen zijn (net als ik, alleeen stuur ik mn mams, hehe)
Fijn dat je weer wat proeft trouwens, lekker genoten net van je cappuccino?
Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wolve!Toffe foto, hij heeft idd ook altijd zo'n vriendelijke uitstraling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Koekjesquote:Op zondag 23 mei 2010 15:58 schreef Noukjee het volgende:
wat een mooie foto :]
net koekjes gemaakt! Ruikt nu al lekker in de hele kamer![]()
heb er echt een stuk of 40, en aantal met kaneelsuiker, speculaarkruiden, hagelslagjes e.d.
Ben benieuwd!
o: 2 beschuitjes met appelstroop
t:-
m: pistoletje, 1 halve met hagelslag en aardbei, andere helft met filet american
t: cola light
a: ga zelf pizza maken, dus zo gezond mogelijk!
Weet iemand hoeveel kcal en vet er in 1 kant en klare pizza bodem zit?
Oh, en hoe is het met iedereen hier?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:07 schreef AKnynke het volgende:
...
Ik ben verbrand, heb veel gelopen, blaren op m'n voeten en ben dood en dood moe. Maar, ik vind Madrid een geweldige stad. Tapas, wijn, tin-tin-nogwattes, continue sjans, goed gezelschap, wat wil een mens nog meer?
Vannacht 2 uurtjes geslapen, maar nu maar even bijlezen ofzo. Het regent hier, en ik had geen jas bij me....koud!
Ik ben helaas al weer terug in Zweden! Ik was met 4 vriendinnen uit Maastricht, die ik al heel lang niet gezien had. Zo fijn!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaai Nynke, vermaak je wat? Met wie ben je?
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.Achja, als ie tegen Mo maar aardig is he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nynke, klinkt tof!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
nou, de koekjes zijn minder lekker als dat ik had gehoopt! Maarja, des te meer reden om ze niet te etenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Koekjes
BBQ
Pizzabodem is zo'n 250 kcal per 100 gr.
Holy Fuck!! Ga daar eens snel iets verkoelends opsmeren!! Da's echt serieus verbrand!!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Behold, mijn verbrande been. M'n armen zien er ook ongeveer zo uit, maar m'n benen gloeien echt als een gek
. Pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |