Ik proefde eigenlijk niet zo veel, maar de stinkende ijzerlucht was weg, daar was ik al heel blij meequote:Op zondag 23 mei 2010 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ooh dat lijkt me erg! Nee, hier mag je onbeperkt weigeren! Maar er zijn vast mensen die niet op vrijdagmiddag bij zo'n bezichtiging aanwezig kunnen zijn (net als ik, alleeen stuur ik mn mams, hehe)
Fijn dat je weer wat proeft trouwens, lekker genoten net van je cappuccino?
Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wolve!Toffe foto, hij heeft idd ook altijd zo'n vriendelijke uitstraling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Koekjesquote:Op zondag 23 mei 2010 15:58 schreef Noukjee het volgende:
wat een mooie foto :]
net koekjes gemaakt! Ruikt nu al lekker in de hele kamer![]()
heb er echt een stuk of 40, en aantal met kaneelsuiker, speculaarkruiden, hagelslagjes e.d.
Ben benieuwd!
o: 2 beschuitjes met appelstroop
t:-
m: pistoletje, 1 halve met hagelslag en aardbei, andere helft met filet american
t: cola light
a: ga zelf pizza maken, dus zo gezond mogelijk!
Weet iemand hoeveel kcal en vet er in 1 kant en klare pizza bodem zit?
Oh, en hoe is het met iedereen hier?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:07 schreef AKnynke het volgende:
...
Ik ben verbrand, heb veel gelopen, blaren op m'n voeten en ben dood en dood moe. Maar, ik vind Madrid een geweldige stad. Tapas, wijn, tin-tin-nogwattes, continue sjans, goed gezelschap, wat wil een mens nog meer?
Vannacht 2 uurtjes geslapen, maar nu maar even bijlezen ofzo. Het regent hier, en ik had geen jas bij me....koud!
Ik ben helaas al weer terug in Zweden! Ik was met 4 vriendinnen uit Maastricht, die ik al heel lang niet gezien had. Zo fijn!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaai Nynke, vermaak je wat? Met wie ben je?
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem in het echt ontmoet. Dan kom je van een koude kermis thuis.Achja, als ie tegen Mo maar aardig is he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nynke, klinkt tof!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
nou, de koekjes zijn minder lekker als dat ik had gehoopt! Maarja, des te meer reden om ze niet te etenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Koekjes
BBQ
Pizzabodem is zo'n 250 kcal per 100 gr.
Holy Fuck!! Ga daar eens snel iets verkoelends opsmeren!! Da's echt serieus verbrand!!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Behold, mijn verbrande been. M'n armen zien er ook ongeveer zo uit, maar m'n benen gloeien echt als een gek
. Pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |