Oei dat ziet er pijnlijk rood uit dames!
Ik ben gisteren een beetje verbrand tijdens mijn grote fietstocht (alle zonnebrand ligt natuurlijk nog bij mijn ex, al gebruikt hij het zelden

) en ben vandaag alleen net een uurtje buiten geweest, dus de zon was niet zo fel meer.
Leuke foto's Maria, en wat ben je fantastisch mooi!

Beetje bij beetje wordt het huilen hier wat minder, vandaag opgeruimd en schoongemaakt en mijn kamer opnieuw ingericht en wat aan mijn assignments gewerkt. Morgen hopelijk een nieuw bed kopen (wat ik eerder niet deed omdat ik het zonde vond om er geld aan uit te geven omdat ik toch dacht het bed niet lang nodig te gaan hebben), dus dan ben ik van dat stomme oude lage bed af en ik koop er meteen een fijn nieuw matras bij.
Het klopt wel wat Laurelien (of een ander hier, ik weet het niet meer zeker

) zei, dat van nieuwe energie krijgen van een verbroken relatie. Hoewel ik nog steeds erg verdrietig ben dat het uit is en hem ontzettend mis, ben ik ook al aan het kijken naar de toekomst en dingen aan het veranderen. Vreemd, maar ergens ook wel fijn.
Ik ga zo asperges met ham en ei eten, a la uniekhoorn

Sinds jij een keer postte dat je asperges ging eten en hoe je ze ging maken heb ik daar al zin in, maar had het nog altijd niet gemaakt. Vandaag dus

Mijn lijstje is dan:
O: geprakte banaan met magere kwark en lijnzaad
L: 1 tosti ham kaas + koffie met melk
D: asperges met ham en ei en een glas roosvicee light (per ongeluk light gekocht ipv gewone terwijl ik speciaal sap had gekocht om makkelijk mijn kcal wat aan te kunnen vullen

)
Nog niet echt spectaculair dus, maar ik ga er vanuit dat dat vanzelf weer beter zal worden.