quote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
Per sé schrijf je volgens mij als per se
Maar ik vind het een beetje gezeur om over dit soort foutjes te vallen in een dieet topic.
Dieettopic. Maar daar ging het niet omquote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
Per sé schrijf je volgens mij als per se
Maar ik vind het een beetje gezeur om over dit soort foutjes te vallen in een dieet topic.
Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).quote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
het is toch ook gewoon per se dus zonder streepje?
Er zijn woorden die ik expres fout schrijf. En pannekoek is daar één van. Evenals sex. Seks, daar word ik spontaan frigide van.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, het streepje moest weg. Maar volgens mij mogen alle varianten tegenwoordig, nu de groene boekjes het spoor bijster lijken te zijn (ik ben een ouwe tut die nog steeds verbolgen is over pannenkoek).
Ik vind posts als: ha, een spelfout een beetje flauw, maar dat is mijn meningquote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dieettopic. Maar daar ging het niet om. Niemand viel erover.
Hullo, de verloedering van de Nederlandse taal is een heel kwalijke zaak, jongedame!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
...
Ik zal misschien een oude trut zijn, maar tot het einde der tijden zal ik niet 'me' gebruiken ipv 'mijn'. Of 'hun' ipv 'zij'. Echt té lelijk!!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Taal is nu eenmaal aan verandering onderhevig. Veelgemaakte fouten worden op den duur niet meer foutgerekend. Dat taal verloedert is bull shit!
Neenee, die pannenkoek kwam volslagen uit de lucht vallen! Het was niet dat alle poffertjeshuizen de weg kwijtwaren en men dacht: nou, laten we het maar goedvinden dan. En als alle veelgemaakte fouten goedgerekend gaan worden, mag iedereen binnenkort ook straffeloos schrijven: me moeder. Ieeeeeeh!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Taal is nu eenmaal aan verandering onderhevig. Veelgemaakte fouten worden op den duur niet meer foutgerekend. Dat taal verloedert is bull shit!
Sprak het baronesje nuffig.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal misschien een oude trut zijn, maar tot het einde der tijden zal ik niet 'me' gebruiken ipv 'mijn'. Of 'hun' ipv 'zij'. Echt té lelijk!!
Hier ben ikquote:Op zondag 23 mei 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Blurred, wel fijn dat je je eigen plekje hebt!! Dat lijkt me zo naar voor DaD, dat ze nog wel samen moet wonen noodgedwongen. En waar is Rituals eigenlijk?
quote:
Toont ruggegraat!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Er zijn woorden die ik expres fout schrijf. En pannekoek is daar één van. Evenals sex. Seks, daar word ik spontaan frigide van.
Is het foutschrijf??
Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:58 schreef conleche het volgende:
[..]
dannie!!
![]()
Hee Rituals!!Hoe gaat het nu met je? Ben je alweer aan het daten geslagen?
Oh en ik eet een tosti als avondeten.
Sekseehhhhquote:Op zondag 23 mei 2010 18:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje, wat een kreeftjes hier! Gelukkig doe ik, voor de verandering, niet mee vandaaggoed gesmeerd
Met die zelfbruinlotion word ik een soort panter
Goed te horen dat je de draad weer hebt opgepakt!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?![]()
Hoi DaD! Hoe is het met jou?
Heerlijk! Wat staat er op de planning? Ik ga deze zomer zelf op vakantie! Bijna definitief nu. Heb er echt veel zin in!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed te horen dat je de draad weer hebt opgepakt!En mijn vakantie was echt zo ontzettend mooi en fijn dat de superlatieven tekort schieten!
![]()
![]()
Ik zat vandaag op het werk al weer te dromen van de volgende reis.Heb de smaak te pakken!
Nog niks hoor! Nog in de oriëntatiefase! Behalve dan naar het huisje in Frankrijk, da's volgende week zondag al.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Wat staat er op de planning? Ik ga deze zomer zelf op vakantie! Bijna definitief nu. Heb er echt veel zin in!
Wow, afspraakjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed! Daten is een te groot woord, af en toe een afspraakje. Ik vermaak me in ieder geval prima. Hoe is het met jou? Hoe was je vakantie met je meneer?![]()
Hoi DaD! Hoe is het met jou?
Wat een heerlijk leven heb jij toch soms!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog niks hoor! Nog in de oriëntatiefase! Behalve dan naar het huisje in Frankrijk, da's volgende week zondag al.
Waar ga jij heen?
Het stelt niet zoveel voor hoor!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, afspraakjes..
Met mij gaat het wel ok! Met ups en downs, maar overwegend ups gelukkig. En dinsdag krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis!.
Oh ja, dinsdag moet mijn auto naar de garage. Dat is vlak bij jou. Nou weet ik niet hoe laat ze ermee klaar zijn, maar waarschijnlijk kom ik 'm in de loop van de middag weer ophalen. Als er toch iets vervoerd moet worden, geef je dan even een gil?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, afspraakjes..
Met mij gaat het wel ok! Met ups en downs, maar overwegend ups gelukkig. En dinsdag krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis!.
Tip: kijk op qfly.com voor tickets, je kan voor 24 euro retour naar Londen (zonder koffer, dat dan weer wel).quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven heb jij toch soms!Hoor allemaal fantastische verhalen van je.
Ik wil graag een paar dagen naar Londen en/of Berlijn (simpel beginnen). Misschien gaat een vriendin mee naar Londen (afhankelijk van eventuele hertentamens). Ben benieuwd!
Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, dinsdag moet mijn auto naar de garage. Dat is vlak bij jou. Nou weet ik niet hoe laat ze ermee klaar zijn, maar waarschijnlijk kom ik 'm in de loop van de middag weer ophalen. Als er toch iets vervoerd moet worden, geef je dan even een gil?
Primaquote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dinsdag ben ik aan het behang trekken met DO2 en m'n vriendinnetje! Er moet uiteraard heel veel naartoe, maar om je nu nog een keer met die koelkast en wasmachine te laten zeulen. Je bent uiteraard wel welkom om even te komen kijken!
P.F, dinsdag maak ik vast foto's..
Wat een handige site! Inderdaad ¤24,- voor Londen, ¤27,- Berlijn! Ik zou ook goedkoop naar Praag kunnen, of Romequote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: kijk op qfly.com voor tickets, je kan voor 24 euro retour naar Londen (zonder koffer, dat dan weer wel).
En fijn om te horen dat het goed met je gaat! Afspraakjes zelfs.
Ligt aan de maatschappij en die 24 is van Ryanair, maar daarvan weet ik het niet uit mn hoofdquote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een handige site! Inderdaad ¤24,- voor Londen, ¤27,- Berlijn! Ik zou ook goedkoop naar Praag kunnen, of Rome. Wat een opties!
Hoeveel kg handbagage mag je meenemen? Weet je dat zo? Anders zoek ik het zelf even op.
Ja sigme.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Prima. Geef je een huiswarmingtaartjesmeet?
Als je er maar geen busje / aanhangwagen voor hoeft te huren. En nogmaals: zo'n opoffering is het niet, dus vraag het gewoon wel even als het handig is, afgesproken? Bied ik het niet meer aan, ok?
Bij Ryanair mag je veel handbagage meenemen! Ik meen 10kg. Ja, Berlijn is ook heel goedkoop. Wat heb je voor plannen?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ligt aan de maatschappij en die 24 is van Ryanair, maar daarvan weet ik het niet uit mn hoofd. 27 voor Berlijn?
En ik had dat plan net laten varen
.
Ik zei er wat van omdat sigme dat zelf ook altijd doetquote:Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind posts als: ha, een spelfout een beetje flauw, maar dat is mijn mening
Berlijn staat er bij mij steeds niet tussenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij Ryanair mag je veel handbagage meenemen! Ik meen 10kg. Ja, Berlijn is ook heel goedkoop. Wat heb je voor plannen?
Klinkt heerlijk! Ik heb gezocht in de hele maand augustus (alle luchthavens). De vlucht van ¤27,- is via Ryanair.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Berlijn staat er bij mij steeds niet tussen. In welke periode/luchthavens zoek jij?
Ik wil, als ik genoeg geld heb, in mn eentje naar Berlijn. Gewoon lekker foto's maken en een beetje zelfstandig door de stad struinen. Goedkoopste wat ik kon vinden was 70 euro met de trein (OV in NL geldig enzo) en dat was te duur.
Altijd? Heb jewel eens gezien hóeveel gruwelijke spel-, type, taal- en stijlfouten hier gemaakt worden? Ik zeg er zelden wat van. Wel tegen jou, de enkele keer dat jij een fout maakt die ik echt heel lelijk vind en die me geen typefout lijkt. Omdat je Neerlandica bent én onderwijzeres.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zei er wat van omdat sigme dat zelf ook altijd doet.
Ik vatte 'm zoals jij 'm bedoelde, zo cryptisch was je opmerking nietquote:En het was geen pure 'ha, een spelfout!'-post (of 'ha een taalfout!'-post). Ik zei ook nog wat anders.
Verklaring gevonden, ik wilde alleen vanaf Nederlandse luchthavensquote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Ik heb gezocht in de hele maand augustus (alle luchthavens). De vlucht van ¤27,- is via Ryanair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |