Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Suck hè!
Ik dacht vanochtend dat ik wel beter was, tot ik even moest gaan liggen om bij te komen van het wassen van mijn haar, werkelijk!
Oeh, die eerste zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..
XM!
[ afbeelding ]
En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi
Oh en deze vinden jullie vast lelijk
[ afbeelding ]
Hihi ja hé?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Lago het volgende:
[..]
Oeh, die eerste zijn wel leuk.
Ik heb trouwens die witte rok ook gekocht.Hij is wel echt cute. En gelijk ook nog een ander jurkje. Sale is gevaarlijk.
Jaha, ik heb iets soortgelijks als die tweede en ik vind ze tof! Al is 1 wel 'mooier'quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..
XM!
[ afbeelding ]
En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi
Oh en deze vinden jullie vast lelijk
[ afbeelding ]
Ja het is suede en heb ze net dan ook een goed laagje waterafstotend enz gegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd
Wees blijquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..
Zegquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij.
Pff, nog iets meer dan een halfuur. Ben zo klaar met vandaag. Hopelijk is het straks droog als ik naar huis ga en ik ga heerlijk met een dekentje op de bank een film kijken.
Die was er gister om voor mij te koken maar vandaag is ie borrelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemden![]()
Hoe is het met die van jou?
Ah dat doet hij goed!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemden![]()
Hoe is het met die van jou?
Ik ben een keer of vier in Marokko geweest, wel altijd met de eigen auto. Ik vind het erg mooi en heb weinig last van verkopers, maar ik sla dan ook de grote steden en het noordwesten over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Vik, Marokko is echt superleuk. Ben er 3.5 week geweest met mijn mams. Essouira en fez waren mijn favorieten, Casablanca vond ik niets. Marrakech moet je ook echt meepakken.
In vergelijking met Egypte en Tunesie is Marokko een oase van rust!!
Verder laten ze je best met rust als je de lokale gewoonten respecteert enzo. Je kan er prima gewoon over straat. Wat ook supermooi is, is om naar de woestijn te gaan, kan je ook een kamelentocht doen als je dat leuk vind, en in een nomadentent slapen onder de sterren. En het eten is supergoed, ben er niet ziek geweest ofzo.
Wel eens bij Van Haren gekeken? Laatst was de Cindy Crawford 5th avenue collection met 50% korting, had je mooie leren pumps voor ongeveer 20,-.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die pumps zijn mooi, Ml!Zo'n klein plateau vind ik ook nog wel prima!
Ik heb ook schattige pumpjes gezien van EspritZwart met ronde neuzen en een hakje van 6 cm
Maarja, niet echt nodig en 60 euro ofzo
Ik zeg ook niet dat je dat niet kunt hebben, ik hoop alleen dat je geen verkeerd beeld van jezelf hebt. Ik heb laatst twee foto's van jou gezien toen je aan het kiezen was wat je aan moest voor een diploma-uitreiking (?) en daar vond ik je er slank (en goed) uit zien. Meer er af kan ik me gewoon niet voorstellen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.
Ik heb er laatst gekeken, maar toen vond ik het helaas niet zo! Wel 1 paar aangepast maar die zaten niet goed. Wel jammer idd, een stuk betaalbaarderquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel eens bij Van Haren gekeken? Laatst was de Cindy Crawford 5th avenue collection met 50% korting, had je mooie leren pumps voor ongeveer 20,-.
Ik heb er laatst een paar zwarte pumps voor 17,- vandaan gehaald, half puntig neusje en een hak van ongeveer 6-7 cm. Zitten prima en zwarte pumps komen altijd van pas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb er laatst gekeken, maar toen vond ik het helaas niet zo! Wel 1 paar aangepast maar die zaten niet goed. Wel jammer idd, een stuk betaalbaarder
Ook leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Pippa heeft weer eens de hele dag in de kast gezeten. Hopelijk nergens geürineerd
.
Sasha mag het ook niet. Maar dochterlief Mini heeft de router al geconfisqueerd als ligplaats en het kattenmandje aan de verwarming is uiteraard niet goed genoeg voor mevrouw.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat mag Janneke niet meer dus. Die zit nu op de router
. Lekker warm
.
Klinkt heerlijk Mar!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef MarMar het volgende:
lijstjeschange!!
D: zalm met een salade en boontjes
T: bananenstracciatellaroomtoetje, net zelf gemaakt met de nieuwe mixer: slagroom stijfkloppen, dan mascarpone en geleisuiker erbij, dan chocoladeschaafsel erbij en dan laagjes maken met dungesneden plakken banaan en dan die room ertussen en afgemaakt met wat chocoschaafsel. Calorieënbom maar ey, er zit wel fruit in
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
sigme, allebij, I r shocked. Wel props voor 'bevoorgeveld', mooi woordEn jij hield van advies geven toch?
![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef sigme het volgende:
[..]
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.
En dysdingus, ik zoek de meeste woorden die *iets* ingewikkelder zijn dan de woorden in dit zinnetje, op.
Geen idee of het onder de formele dysdingus valt, vroeger heette het gewoon woordblind. Ik kan geen ingewikkelde woorden spellen maar ook niet goed uitsprekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt waar?Had het tot dusver niet gemerkt aan jouw posts, dus props voor je taalskills
![]()
Envoor de hum.
Ik was 16 toen ik er was, dat is nu 10 jaar geleden. Toen was het echt niet toeristisch, sterker nog er was bijna niemand!! Misschien dat het nu anders is...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben een keer of vier in Marokko geweest, wel altijd met de eigen auto. Ik vind het erg mooi en heb weinig last van verkopers, maar ik sla dan ook de grote steden en het noordwesten over.
Essouira vond ik verschrikkelijk, een echte toeristenfuik. Mooie stad vol verkopers en blote toeristen, huuuh. We hebben zelfs de overnachting daar afgezegd en zijn snel doorgereden naar een klein dorpje iets ten zuiden ervan.
Mijn schoonzusje en een vriendin zijn er een paar jaar geleden ook geweest, allebij zeer blond, ruim bevoorgeveld en 1.80. Met een huurauto rondgetrokken en Fez en Marrakech bezocht, hebben het prima naar het zin gehad. (Ze waren ook wat minder gekleed dan ik altijd ben, ik hou me redelijk aan lokale zeden.)
Oh my, dat klinkt lekker!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
Hey ewelina thanks voor de link van Smulweb. Ik wil echter graag een taart in de oven, dus met biscuitdeeg. Dat dan opensnijden en vullen met aardbeien en champagne creme, en bovenop/romdom champagne botercreme, baan de zijkant denk ik van die nootjes en dan bovenop chocoladekrullen!!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
Hey ewelina thanks voor de link van Smulweb. Ik wil echter graag een taart in de oven, dus met biscuitdeeg. Dat dan opensnijden en vullen met aardbeien en champagne creme, en bovenop/romdom champagne botercreme, baan de zijkant denk ik van die nootjes en dan bovenop chocoladekrullen!!
Oh, dat ik er was moet ook ongeveer 10 jaar geleden zijn. Misschien hangt het net van het moment af (hoewel wij er zeker niet in hoogseizoen waren). Het zal ook erg afhangen van wat je verder in Marokko bezoekt, voor ons was dat veruit de grootste stad waar we geweest zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was 16 toen ik er was, dat is nu 10 jaar geleden. Toen was het echt niet toeristisch, sterker nog er was bijna niemand!! Misschien dat het nu anders is...
Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef sigme het volgende:
[..]
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.
En dysdingus, ik zoek de meeste woorden die *iets* ingewikkelder zijn dan de woorden in dit zinnetje, op.
Maar dat is omdat jullie niet lezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij? Ik ben bepaaldelijks geen foutloze schrijver, dat is geen nieuws hoor.
Gruwelijk dysdingus, alle moeilijke woorden zoek ik ook nog op.
Meestal edit ik wel snel.
Ghehehe. Ja, die vorige post was aan jou gerichtquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft sigme het al eens gezegd.
Oh jawel, ik lees wel, maar prosecco doet ook ietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat is omdat jullie niet lezen
[..]
Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweestWas tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.
Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..
Ach ja....
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:55 schreef _aurum_ het volgende:
Doet hij dat ineens Coco of is het iets nieuws?
Ja mannen willen maar 1 ding...... gelukkig ben je er zelf nog bij.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweestWas tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.
Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..
Ach ja....
Gewoon preken en erover blijven zeiken. Het is niet dat hij me niet laat gaan ofzo, maar hij maakt er zo'n drama van. En dan word ik weer boos en dan is het extra gezellig thuisquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe uit zich het dan Coco?
Anyways, haar frunniken, sterkte Coco!
ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vakerquote:
Er staat twee keer hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vaker
Wat is er niet duidelijk aan mijn vraag?
Yup. Probleem ligt bij hem. En volgens mij houdt hij zich ook wel vaker in hoor. Maar goed. Soms lukt dat nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
ja
Mjaah, door zijn gedrag wordt het een gevoelig onderwerp. Dus 't 'm later vertellen wakker zijn gevoel alleen aan, terwijl jij het doet omdat je gezeik wil voorkomen /vicieuze cirkel.
Hij weet neem ik aan dat je het gedrag vervelend vindt en dat het nergens op gebaseerd is?
Zo ja, het probleem ligt bij hem en waarom doet hij er niks aan
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.
Mijn man weet toch wel dat ik toch geen andere gek kan vinden die zoveel van me pikt, mijn humeur uithoudt, voor de kinderen zorgt en me toch nog op handen blijft dragen. Geen reden om bang te zijn dat ik bij hem wegga
Volgend jaar maar weer goede lijstjes idd, maar ben je nu bruin dan ofwa?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Een lijstje. Niet ideaal, maar volgend jaar doen we wel weer even strikt![]()
![]()
B: wii fit, net nieuw. Ik heb getannist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |