abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106208983
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Suck hè!

Ik dacht vanochtend dat ik wel beter was, tot ik even moest gaan liggen om bij te komen van het wassen van mijn haar, werkelijk!
Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..
Worry is a misuse of imagination
pi_106209042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
:D in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..

XM!

[ afbeelding ]

En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi :')

Oh en deze vinden jullie vast lelijk

[ afbeelding ]
Oeh, die eerste zijn wel leuk. O+

Ik heb trouwens die witte rok ook gekocht. :') Hij is wel echt cute. En gelijk ook nog een ander jurkje. Sale is gevaarlijk. :+
pi_106209171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Lago het volgende:

[..]

Oeh, die eerste zijn wel leuk. O+

Ik heb trouwens die witte rok ook gekocht. :') Hij is wel echt cute. En gelijk ook nog een ander jurkje. Sale is gevaarlijk. :+
Hihi ja hé?
Ben bang dat ik ook rustig online nog eea koop maarja :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_106209384
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
:D in een skinny toon ik modderwet als ik geen laarzen aan doe dus ach..

XM!

[ afbeelding ]

En ik kan erop lopen! /trots
Overigens vind ik ze op het plaatje minder mooi :')

Oh en deze vinden jullie vast lelijk

[ afbeelding ]
Jaha, ik heb iets soortgelijks als die tweede en ik vind ze tof! Al is 1 wel 'mooier' :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:49:43 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106209388
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106209466
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje 2 doet het niet MI, plaatje 1 is netjes, maar denk in het echt mooier idd :Y
Ja het is suede en heb ze net dan ook een goed laagje waterafstotend enz gegeven.
Ze zijn bijzonder fraai al zeg ik het zelf en in de sale anders had ik ze nooit gekocht.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:52:12 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106209497
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wees blij :P.

Pff, nog iets meer dan een halfuur. Ben zo klaar met vandaag. Hopelijk is het straks droog als ik naar huis ga en ik ga heerlijk met een dekentje op de bank een film kijken O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_106209506
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja stom! En het is hier zo'n chaos en moet eigenlijk opruimen (en nog douchen..) meh..
Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemden :)

Hoe is het met die van jou?
pi_106209602
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wees blij :P.

Pff, nog iets meer dan een halfuur. Ben zo klaar met vandaag. Hopelijk is het straks droog als ik naar huis ga en ik ga heerlijk met een dekentje op de bank een film kijken O+.
Zeg :{w
pi_106209670
Ik zit pumps te kijken, maar met zo velen op een pagina word ik er een beetje akelig van en lijken ze helemaal niet meer op schoenen... / kanookdekoortszijn.
pi_106209674
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hier doet vriendje alles! Nu is hij al een half uur bezig met het strijken van zijn overhemden :)

Die was er gister om voor mij te koken maar vandaag is ie borrelen ;)

Wat ik wel heel stom vind, want ik ben ziek! En zielig!!
pi_106209684
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ah dat doet hij goed!
De mijne vouwt ze gewoon megastrak op :D

Oh en beterschap! :o
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:57:32 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106209717
Die pumps zijn mooi, Ml! O+ Zo'n klein plateau vind ik ook nog wel prima!

Ik heb ook schattige pumpjes gezien van Esprit :9 Zwart met ronde neuzen en een hakje van 6 cm O+ Maarja, niet echt nodig en 60 euro ofzo :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106209862
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Vik, Marokko is echt superleuk. Ben er 3.5 week geweest met mijn mams. Essouira en fez waren mijn favorieten, Casablanca vond ik niets. Marrakech moet je ook echt meepakken.

In vergelijking met Egypte en Tunesie is Marokko een oase van rust!!

Verder laten ze je best met rust als je de lokale gewoonten respecteert enzo. Je kan er prima gewoon over straat. Wat ook supermooi is, is om naar de woestijn te gaan, kan je ook een kamelentocht doen als je dat leuk vind, en in een nomadentent slapen onder de sterren O+. En het eten is supergoed, ben er niet ziek geweest ofzo.
Ik ben een keer of vier in Marokko geweest, wel altijd met de eigen auto. Ik vind het erg mooi en heb weinig last van verkopers, maar ik sla dan ook de grote steden en het noordwesten over.
Essouira vond ik verschrikkelijk, een echte toeristenfuik. Mooie stad vol verkopers en blote toeristen, huuuh. We hebben zelfs de overnachting daar afgezegd en zijn snel doorgereden naar een klein dorpje iets ten zuiden ervan.

Mijn schoonzusje en een vriendin zijn er een paar jaar geleden ook geweest, allebij zeer blond, ruim bevoorgeveld en 1.80. Met een huurauto rondgetrokken en Fez en Marrakech bezocht, hebben het prima naar het zin gehad. (Ze waren ook wat minder gekleed dan ik altijd ben, ik hou me redelijk aan lokale zeden.)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_106209898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die pumps zijn mooi, Ml! O+ Zo'n klein plateau vind ik ook nog wel prima!

Ik heb ook schattige pumpjes gezien van Esprit :9 Zwart met ronde neuzen en een hakje van 6 cm O+ Maarja, niet echt nodig en 60 euro ofzo :+
Wel eens bij Van Haren gekeken? Laatst was de Cindy Crawford 5th avenue collection met 50% korting, had je mooie leren pumps voor ongeveer 20,-.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106210130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Van Esprit zei ik hè. En alsof je dan niet alsnog een laagje kan hebben. Ik heb genoeg om in te knijpen, rondom m'n heupen.
Ik zeg ook niet dat je dat niet kunt hebben, ik hoop alleen dat je geen verkeerd beeld van jezelf hebt. Ik heb laatst twee foto's van jou gezien toen je aan het kiezen was wat je aan moest voor een diploma-uitreiking (?) en daar vond ik je er slank (en goed) uit zien. Meer er af kan ik me gewoon niet voorstellen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:11:14 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106210257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wel eens bij Van Haren gekeken? Laatst was de Cindy Crawford 5th avenue collection met 50% korting, had je mooie leren pumps voor ongeveer 20,-.
Ik heb er laatst gekeken, maar toen vond ik het helaas niet zo! Wel 1 paar aangepast maar die zaten niet goed. Wel jammer idd, een stuk betaalbaarder :P
pi_106210316
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb er laatst gekeken, maar toen vond ik het helaas niet zo! Wel 1 paar aangepast maar die zaten niet goed. Wel jammer idd, een stuk betaalbaarder :P
Ik heb er laatst een paar zwarte pumps voor 17,- vandaan gehaald, half puntig neusje en een hak van ongeveer 6-7 cm. Zitten prima en zwarte pumps komen altijd van pas.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:12:59 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106210317
sigme, allebij, I r shocked. Wel props voor 'bevoorgeveld', mooi woord :D En jij hield van advies geven toch? O-)
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:14:27 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106210391
Pippa heeft weer eens de hele dag in de kast gezeten :'). Hopelijk nergens geürineerd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106210459
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Pippa heeft weer eens de hele dag in de kast gezeten :'). Hopelijk nergens geürineerd :P.
Ook leuk.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:16:30 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106210490
Ja, dat mag Janneke niet meer dus :P. Die zit nu op de router :P. Lekker warm O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_106210549
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat mag Janneke niet meer dus :P. Die zit nu op de router :P. Lekker warm O+.
Sasha mag het ook niet. Maar dochterlief Mini heeft de router al geconfisqueerd als ligplaats en het kattenmandje aan de verwarming is uiteraard niet goed genoeg voor mevrouw. :P
pi_106210582
lijstjeschange!!

D: zalm met een salade en boontjes
T: bananenstracciatellaroomtoetje, net zelf gemaakt met de nieuwe mixer: slagroom stijfkloppen, dan mascarpone en geleisuiker erbij, dan chocoladeschaafsel erbij en dan laagjes maken met dungesneden plakken banaan en dan die room ertussen en afgemaakt met wat chocoschaafsel. Calorieënbom maar ey, er zit wel fruit in :D
pi_106210700
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef MarMar het volgende:
lijstjeschange!!

D: zalm met een salade en boontjes
T: bananenstracciatellaroomtoetje, net zelf gemaakt met de nieuwe mixer: slagroom stijfkloppen, dan mascarpone en geleisuiker erbij, dan chocoladeschaafsel erbij en dan laagjes maken met dungesneden plakken banaan en dan die room ertussen en afgemaakt met wat chocoschaafsel. Calorieënbom maar ey, er zit wel fruit in :D
Klinkt heerlijk Mar!!
Be someone that makes you happy
pi_106211079
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
sigme, allebij, I r shocked. Wel props voor 'bevoorgeveld', mooi woord :D En jij hield van advies geven toch? O-)
oh ja, excuus, ik had het zelfs wel gezien maar ik ben slecht gehumd.
En dysdingus, ik zoek de meeste woorden die *iets* ingewikkelder zijn dan de woorden in dit zinnetje, op.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:32:25 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106211119
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef sigme het volgende:

[..]

En dysdingus, ik zoek de meeste woorden die *iets* ingewikkelder zijn dan de woorden in dit zinnetje, op.
Echt waar? :o Had het tot dusver niet gemerkt aan jouw posts, dus props voor je taalskills :Y

En :* voor de hum.
pi_106211162

Maar dan in donkerbruin.

Ik zie dat er ook een echt-bont uitvoering is. Ik ga maar sparen denk ik.
pi_106211287
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Echt waar? :o Had het tot dusver niet gemerkt aan jouw posts, dus props voor je taalskills :Y

En :* voor de hum.
Geen idee of het onder de formele dysdingus valt, vroeger heette het gewoon woordblind. Ik kan geen ingewikkelde woorden spellen maar ook niet goed uitspreken :'). Ik kan wel razendsnel lezen (vermoedelijk is dat zelfs de oorzaak, ik heb nooit goed leren lezen, wel heel snel en begrijpend).

(Dat van die dysdingus is dus ook geen grapje, natuurlijk kan ik het opzoeken, maar ik kan het niet zelf spellen.)
pi_106211679
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben een keer of vier in Marokko geweest, wel altijd met de eigen auto. Ik vind het erg mooi en heb weinig last van verkopers, maar ik sla dan ook de grote steden en het noordwesten over.
Essouira vond ik verschrikkelijk, een echte toeristenfuik. Mooie stad vol verkopers en blote toeristen, huuuh. We hebben zelfs de overnachting daar afgezegd en zijn snel doorgereden naar een klein dorpje iets ten zuiden ervan.

Mijn schoonzusje en een vriendin zijn er een paar jaar geleden ook geweest, allebij zeer blond, ruim bevoorgeveld en 1.80. Met een huurauto rondgetrokken en Fez en Marrakech bezocht, hebben het prima naar het zin gehad. (Ze waren ook wat minder gekleed dan ik altijd ben, ik hou me redelijk aan lokale zeden.)
Ik was 16 toen ik er was, dat is nu 10 jaar geleden. Toen was het echt niet toeristisch, sterker nog er was bijna niemand!! Misschien dat het nu anders is...
pi_106211718

lmfao

uit Kat versturen per post? dit topic, wat best ook al grappig is :P
pi_106211865
Hey ewelina thanks voor de link van Smulweb. Ik wil echter graag een taart in de oven, dus met biscuitdeeg. Dat dan opensnijden en vullen met aardbeien en champagne creme, en bovenop/romdom champagne botercreme, baan de zijkant denk ik van die nootjes en dan bovenop chocoladekrullen!!
pi_106211881
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
Hey ewelina thanks voor de link van Smulweb. Ik wil echter graag een taart in de oven, dus met biscuitdeeg. Dat dan opensnijden en vullen met aardbeien en champagne creme, en bovenop/romdom champagne botercreme, baan de zijkant denk ik van die nootjes en dan bovenop chocoladekrullen!!
Oh my, dat klinkt lekker! :9~
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106211885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
:9~ wheredoyoulive?
pi_106211902
Perruche, wanneer ga je 'm opeten? Dan kom ik langs 8-)
pi_106211978
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik was 16 toen ik er was, dat is nu 10 jaar geleden. Toen was het echt niet toeristisch, sterker nog er was bijna niemand!! Misschien dat het nu anders is...
Oh, dat ik er was moet ook ongeveer 10 jaar geleden zijn. Misschien hangt het net van het moment af (hoewel wij er zeker niet in hoogseizoen waren). Het zal ook erg afhangen van wat je verder in Marokko bezoekt, voor ons was dat veruit de grootste stad waar we geweest zijn.
  Vis een optie? vrijdag 30 december 2011 @ 18:06:45 #177
70532 loveli
N
pi_106212256
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.
crap in = crap out
pi_106212315
Ik iig niet.
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:11:03 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106212407
Volgens mij heeft sigme het al eens gezegd.
Niet meer actief op Fok!
pi_106212409
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Niemand heeft dat tot nu toe gemerkt, geloof ik.
Maar dat is omdat jullie niet lezen :D

quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Mij? Ik ben bepaaldelijks geen foutloze schrijver, dat is geen nieuws hoor :).
Gruwelijk dysdingus, alle moeilijke woorden zoek ik ook nog op.

Meestal edit ik wel snel >:).
pi_106212437
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft sigme het al eens gezegd.
Ghehehe. Ja, die vorige post was aan jou gericht :Y.
pi_106212536
eens met GB over Dad en zelfbeeld.

Ik zit met mijn haar in de verf, maar ik kwam tot de ontdekking dat ik net niet de goede kleur had. Normaliter heb ik tint 5.55 en ik heb 5.5 gehaald. Volgens mij is deze roder dan anders, ben benieuwd :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106212573
O: 2 boterhammen met vlokken
L: uiensoep
T: wat pepermuntballetjes, 3 reepjes chocolade (iets van 10 gram p/s)
D: runderhamburger, stuk komkommer, tomaat + uienprut, witlofsalade met mandarijn en appel

Denk nog later op de avond een gepofte aardappel.
pi_106213827
Mijn lijstje:

O: yoghurt met fruit en muesli
T: pakje evergreen
L: 12 sushi
T: koffie met melk
D: kwart quiche
T: 2 reepjes cote d'or
pi_106213834
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar dat is omdat jullie niet lezen :D

[..]

Oh jawel, ik lees wel, maar prosecco doet ook iets :P
pi_106214039
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweest :) Was tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.

Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..

Ach ja....
pi_106214208
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanmiddag bij een vriend van vroeger langs geweest :) Was tof! Had hem een jaar of acht/negen niet gezien.

Alleen beetje annoyed met Martijn die altijd denkt dat ik de meest begeerlijke vrouw ter wereld ben en dat iedere (vrijgezelle) man dus maar om een reden met mij afspreekt..

Ach ja....
Ben je dat niet dan? :+

Lijkt me heel vervelend om daar discussie over te hebben.
pi_106214222
Doet hij dat ineens Coco of is het iets nieuws?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106214317
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:55 schreef _aurum_ het volgende:
Doet hij dat ineens Coco of is het iets nieuws?
Wat is het verschil?
pi_106214422
Hoe uit zich het dan Coco?

Anyways, haar frunniken, sterkte Coco!

[ Bericht 49% gewijzigd door Ml-etje op 30-12-2011 19:07:08 ]
pi_106214731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ach ja....
Ja mannen willen maar 1 ding...... gelukkig ben je er zelf nog bij.....

Alleen geen zout smakende drankjes drinken of zakdoekjes aannemen :7!
pi_106214837
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe uit zich het dan Coco?

Anyways, haar frunniken, sterkte Coco!
Gewoon preken en erover blijven zeiken. Het is niet dat hij me niet laat gaan ofzo, maar hij maakt er zo'n drama van. En dan word ik weer boos en dan is het extra gezellig thuis :')
pi_106215020
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vaker :?

Wat is er niet duidelijk aan mijn vraag? :)
pi_106215151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ehm, is het nu de eerste keer dat hij dit doet of doet hij dit vaker :?

Wat is er niet duidelijk aan mijn vraag? :)
Er staat twee keer hetzelfde :P :+

Het komt niet ineens en het is ook niks nieuws trouwens. Maar ik heb hem bijvoorbeeld pas via sms laten weten dat ik daar was. Bewust van tevoren niet gezegd, omdat hij dan al chagrijnig wordt :')
pi_106215444
ja :P

Mjaah, door zijn gedrag wordt het een gevoelig onderwerp. Dus 't 'm later vertellen wakker zijn gevoel alleen aan, terwijl jij het doet omdat je gezeik wil voorkomen /vicieuze cirkel.

Hij weet neem ik aan dat je het gedrag vervelend vindt en dat het nergens op gebaseerd is?

Zo ja, het probleem ligt bij hem en waarom doet hij er niks aan :)
pi_106215623
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef _aurum_ het volgende:
ja :P

Mjaah, door zijn gedrag wordt het een gevoelig onderwerp. Dus 't 'm later vertellen wakker zijn gevoel alleen aan, terwijl jij het doet omdat je gezeik wil voorkomen /vicieuze cirkel.

Hij weet neem ik aan dat je het gedrag vervelend vindt en dat het nergens op gebaseerd is?

Zo ja, het probleem ligt bij hem en waarom doet hij er niks aan :)
Yup. Probleem ligt bij hem. En volgens mij houdt hij zich ook wel vaker in hoor. Maar goed. Soms lukt dat niet :') En ik weet niet goed wat hij er aan zou moeten doen. Hij zegt zelf altijd dat hij gewoon heel blij met mij is en zo gelukkig en dat hij me zo geweldig vindt. En dat hij gewoon niet wil dat iemand anders daartussen zou kunnen komen...

Ik snap het ergens wel. Maar ja. Tis niet alsof ik continu de hort op ben met andere mannen. Dat komt eens in de zoveel tijd eens voor.. Ach ja.
pi_106215802
naja, adem in en adem uit. Je kan het hier iig kwijt :P

Hopelijk is het nu wat afgezakt :Y
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:38:29 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106215876
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106215914
Hallo vanaf mijn gepimpte laptop 8-) Het was zo gepiept. Klein beetje jammer, had wel zin gehad om een tijdje te prutsen om het voor elkaar te krijgen.

Nu wat programma`s installeren. Twijfel over Open Office, of toch maar gewoon weer een illegale Word oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106215943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
^^
pi_106216179
Leuk Amsel

Tja, ik ga me 2 januari lekker in de drukte begeven want iedereen zal dan wel gaan hardlopen.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_106216203
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:51:09 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106216454
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.

Mijn man weet toch wel dat ik toch geen andere gek kan vinden die zoveel van me pikt, mijn humeur uithoudt, voor de kinderen zorgt en me toch nog op handen blijft dragen. Geen reden om bang te zijn dat ik bij hem wegga :P
  Vis een optie? vrijdag 30 december 2011 @ 19:59:11 #204
70532 loveli
N
pi_106216845
Lijkt mij niet waard om ruzie om te krijgen in oliebollen en champagne-tijd.

*grijpt eerste oliebol van het jaar*
crap in = crap out
pi_106216868
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.

Mijn man weet toch wel dat ik toch geen andere gek kan vinden die zoveel van me pikt, mijn humeur uithoudt, voor de kinderen zorgt en me toch nog op handen blijft dragen. Geen reden om bang te zijn dat ik bij hem wegga :P
^^
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:01:54 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106216958
Wij gaan morgen bakken. Een emmer met zelgemaakt oliebol beslag, en een uit een pakje. Kijken of we het verschil proeven.
pi_106217711
Een lijstje. Niet ideaal, maar volgend jaar doen we wel weer even strikt :') :P

O: boterham eiersalade
T: 2 mandarijntjes, oliebol
L: 2 boterhammen eiersalade
T: banaan, handje tumtum
D: pizza
B: wii fit, net nieuw. Ik heb getannist :+
T: stoofpeertjesyoghurt
pi_106218274
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Een lijstje. Niet ideaal, maar volgend jaar doen we wel weer even strikt :') :P

B: wii fit, net nieuw. Ik heb getannist :+
Volgend jaar maar weer goede lijstjes idd, maar ben je nu bruin dan ofwa?
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:35:08 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106218378
Ik ga zondag niet hardlopen hoor, is heel slecht i.v.m. alle troep die in de lucht hangt. En aangezien je als hardloper veel zuurstof nodig hebt, krijg je al die troep ook binnen.

Eten weer op, smaakte me niet zo. Hoop niet dat ik morgen ziek ben :{
Niet meer actief op Fok!
pi_106218613
Nogmaals hulde voor je hardlopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')