Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.
Mijn man weet toch wel dat ik toch geen andere gek kan vinden die zoveel van me pikt, mijn humeur uithoudt, voor de kinderen zorgt en me toch nog op handen blijft dragen. Geen reden om bang te zijn dat ik bij hem wegga
Volgend jaar maar weer goede lijstjes idd, maar ben je nu bruin dan ofwa?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Een lijstje. Niet ideaal, maar volgend jaar doen we wel weer even strikt![]()
![]()
B: wii fit, net nieuw. Ik heb getannist![]()
Oh dank, had de eerste keer gemistquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nogmaals hulde voor je hardlopen
Nee, maar gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dank, had de eerste keer gemist. Of was dat niet in dit topic?
Hoe gaat het met jou?.
bevalt ie?quote:
ja, het is af, maar het is nat! En ben te lui om het te fohnenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum.. foto? Of is je haarkleur nog niet af?
boekjes lezen dan maar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Supermooi!
Maar toch niet heel handig om mee te fokken
Toastjes met tonijnsalade en pringles it is...quote:
Is het zo'n gangbaar montuur dat ze die glazen nog wel kunnen bestellen dan? Die dingen wisselen ook snel als een malle lijkt mij? Nou ja, gewoon nieuw montuurtje natuurlijk fancy dit dat enzo lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Op de bank morgen en wil eigenlijk vroeg naar bed, maar kreeg te horen dat ik ongezellig was (zoals verwacht) en gewoon naar vrienden moet komen. En ik geloof dat een vriendin me ook al.gezelschap wilde komen houden.
Afijn, belangrijke zaken eerst!
Ik heb een nieuw glas nodig in mijn bril (iets met een stuiteraktie en een kras in het glas ), dus nu is de vraag of ik dan ook gelijk een ander montuur doe.
Mn huidige bril is 3 jaar oud.
Wat vinden jullie?
Of bij de hel die coffee company heet en waar je veel te dure middelmatige koffie kunt drinken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Och ja en dan kun je heerlijk alternatief doen in de starbucks
Kostte mij maar 6000 equote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is ook een oplossing. Kost dat?
Of jan ik dan beter even naar Colombia vliegen (kan ik gelijk alsnog die glijbaan doen)?
Dat is vrij prijzig!quote:
Geen cent... ach, elke dag dat ik wakker word ben ik gelukkig dat ik alles kan zien...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is vrij prijzig!
Wel aftrekbaar van de belasting?
Morgen nog even werken en daarna house-sitten. Huis met open haard, maar ik weet niet hoe die werkt. Hm...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toastjes met tonijnsalade en pringles it is...
Vind het iig niet vreemd dat veel mensen tussen kerst en 2 jan. 2 kg aankomen
Hoe is het Loveli? Morgen nog aan de slag?
Wat gaan jullie morgen doen?
Ik ga hapjes maken en bubbels drinken en bankhangen en de kachel hoog zetten en genieten en waarschijnlijk huilen want melodramisch als ik word van bubbels
Foto maken ervanquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Morgen nog even werken en daarna house-sitten. Huis met open haard, maar ik weet niet hoe die werkt. Hm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |