Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het helemaal geweldig als ik sjans heb. Alsof het hem in zijn keuze bevestigt ofzo. Maar ik ben dan ook geen flirt en we zijn beiden niet jaloers aangelegd.
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel een flirt, alleen zelf totaal niet jaloers aangelegd. Dus kan me moeilijk inleven in zijn gevoelens dan...
^^quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt mee best lastig. Hoop dat jullie een manier vinden om hier mee om te gaan, zonder te veel te moeten veranderen.
Mijn man weet toch wel dat ik toch geen andere gek kan vinden die zoveel van me pikt, mijn humeur uithoudt, voor de kinderen zorgt en me toch nog op handen blijft dragen. Geen reden om bang te zijn dat ik bij hem wegga
Volgend jaar maar weer goede lijstjes idd, maar ben je nu bruin dan ofwa?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Een lijstje. Niet ideaal, maar volgend jaar doen we wel weer even strikt![]()
![]()
B: wii fit, net nieuw. Ik heb getannist![]()
Oh dank, had de eerste keer gemistquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nogmaals hulde voor je hardlopen
Nee, maar gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dank, had de eerste keer gemist. Of was dat niet in dit topic?
Hoe gaat het met jou?.
bevalt ie?quote:
ja, het is af, maar het is nat! En ben te lui om het te fohnenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum.. foto? Of is je haarkleur nog niet af?
boekjes lezen dan maar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Supermooi!
Maar toch niet heel handig om mee te fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |