Ik riep al in het vorige topic expres dat ik hem aan het maken was ivm het lijstje enzo, dus ik dacht niet dat iemand er dan nog eentje ging makenquote:
Ja maar het zal me aan mijn derriere oxideren, ik wilde een nieuwe openenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep al in het vorige topic expres dat ik hem aan het maken was ivm het lijstje enzo, dus ik dacht niet dat iemand er dan nog eentje ging makenMoet deze maar dicht dan? Maar dit is een reeks nu, fuhdorie
Dat is hetquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maak er dan ook gelijk een reeks van!
De linker of de rechterquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
Of ging dat weer over die van Muis, want dat was idd geen reeks. Dus die is dicht![]()
Je mag een pompon van me de 26e Muis, om het goed te maken!
Ah, dat verklaart het!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het
Kijk maar bij de TT, dan kan je terugklikken naar de vorige. Maar bij Deel 2 moet je dat nog met de hand doen, die reeks maken. Dat gaat niet automatisch, vanaf de volgende delen wel.
Omdat bij Deel 2 het niet automatisch een reeks is. Dat moet dan met de hand, reeks maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaarom komt deze niet automagisch in MyAT?
Dan ga jij ons heel erg spotten, voor de tievie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nog eens gevraagd, maar het wordt 'm toch echt niet voor mij
Benieuwd wat er van waar isquote:‘Floortje, Pearl en Kim kandidaten NSF’
Pearl Jozefzoon, Kim de Boer en Floortje Smit (foto) doen mogelijk mee aan het Nationaal Songfestival 2012 aldus de Telegraaf. De TROS wil niet bevestigen dat deze zangeressen deelnemen, net als de artiesten die niet bevestigen of ontkennen.
John de Mol, die het Nationaal Songfestival produceert, heeft eerder laten weten dat hij graag kandidaten van de eerste editie van The Voice of Holland zou willen zien op het liedjesfestijn. Van ex-Idols finalist Floortje Smit is bekend dat ze een lied heeft ingezonden voor het Nationaal Songfestival.
Het is echter nog tot a.s. donderdag wachten tot bekend is welke zes artiesten zullen deelnemen aan het Nationaal Songfestival in Hilversum. Dan maakt de TROS de zes deelnemers bekend voor de nationale finale van het Eurovisie Songfestival.
Vorig jaar had ik een paar keer gekeken in het topic, maar toen ik al die vlaggetjes vlakbij het podium zag wist ik al waar jullie stondenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga jij ons heel erg spotten, voor de tievie!
Of Greys licht wel even in welke goed is en dan stemmen jullie daar met zijn vierentwintigen opquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Muis006 het volgende:
Oh tof wij mogen ook stemmen in de zaal.
Ik beoordeel op visuele aantrekkelijkheid
Oeh zou wel tof zijn als het waar was.quote:
Twee jaar geleden was het stemmen zo'n chaosquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of Greys licht wel even in welke goed is en dan stemmen jullie daar met zijn vierentwintigen op
Had die dit jaar ook niet een inzending gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was het stemmen zo'n chaos
Je moest per 2 personen samen doen met een stemkastje, dat werd echt een puinhoop.
En Dirkh stemde op Vinzzent
Daar is een knop voor tegenwoordig, mevrouw crew!quote:
Neuh niet echtquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh zou wel tof zijn als het waar was.
Uhuh, 2 zelfsquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had die dit jaar ook niet een inzending gemaakt?
Oh nee dat kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorig jaar was het ook al chaos; die top 5 klopte van geen kont
Kan alleen maar beter dit jaar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorig jaar was het ook al chaos; die top 5 klopte van geen kont
Al die dingen werden door elkaar gehaald jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat klopt
En Yo maar stamelen!
twitter:missbrandiruss twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 10:42:37Blijkbaar moest ik meedoen aan een RTL programma. reageer retweet
Ohja, ik dacht alleen aan mensen die een beetje konden zingen, maar inderdaad, als dit een de Mol kweekvijver wordt is het wel erg jammer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh niet echt
Want dan kiest John dus zijn eigen artiesten en zijn we net zo ver van huis als met de TROS
Hij kiest dan alleen maar X factor en Idols mensen en dan gaat het dus om ZIJN artiesten en niet om het beste lied... Kan het me niet voorstellen, dus even afwachten maar
Het zou toch ook John zijn geloofwaardigheid in één keer vernietigen, dus ik ben echt benieuwd of het zo isquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Muis006 het volgende:
Het zou wel gemeen zijn als er gezegd wordt: open auditions, stuur maar in. En dan alleen JdM-verwanten selecteren.
+1quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:02 schreef Takaiki het volgende:
![]()
Kan mij weinig schelen wie zingt, als het maar een goed nummer is en de zang ook.
(maar ja, ik heb al die JdM meuk erg ontweken dit jaar)
Want dat kunnen wij goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1
Ik ken alleen Brandi, maar de rest zou ik niet weten.
Ach, we gaan gewoon weer heel hard gillen en wapperen op den tribune
Maandag vrijquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Op een zondag,je enige vrije dag, in de studio gaan zitten als klapvee en ook nog flink betalen ervoor.![]()
Nou vooruit, je mag ook meequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Op een zondag,je enige vrije dag, in de studio gaan zitten als klapvee en ook nog flink betalen ervoor.![]()
Dat is heul niet mijn enige vrije dagquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Wat Keizer Erik zegt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is heul niet mijn enige vrije dag.
Sneu zeg dat je 6 dagen in de week moet werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Ja ik zit ook liever op zondag voor me uit te staren en de klok langzaam tikken naar 10 uur, zodat ik eindelijk mezelf in slaap kan snikken. Maar ja, dat is me weer niet gegund!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ik zit ook liever op zondag voor me uit te staren en de klok langzaam tikken naar 10 uur, zodat ik eindelijk mezelf in slaap kan snikken. Maar ja, dat is me weer niet gegund!
Ja!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heuj, ik heb zelfs de zaterdag vrij ook. En de vrijdag en donderdag ook nog! Wil je me nu aanraken?
Dat soort meidentalk houden we privé. Maar okay, ik als roddelnich... ja maar de kleuren matchen nog niet. Zijn pumps vloeken echt bij mijn ogen, dus we moeten nog ff overleggen. Of hij andere pumps of ik andere ogen. Maar daar komen we wel uit denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Heb je al pumpoverleg gepleegd met Erik, Dirk?
Het is mogelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat soort meidentalk houden we privé. Maar okay, ik als roddelnich... ja maar de kleuren matchen nog niet. Zijn pumps vloeken echt bij mijn ogen, dus we moeten nog ff overleggen. Of hij andere pumps of ik andere ogen. Maar daar komen we wel uit denk ik.
Modulatie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Oh enneh...
[NSF] Inzending Dutch Tenors met Charly Luske!
Daar ga jij niet speciaal pompoms voor kopen zeker?quote:
Hopelijk komen we niet in één lange sliert van 24 naast elkaar te zitten. 3x8 lijkt me veel gezelliger!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga dus nu 24 kaarten bestellen
Willen degenen die dat nog niet gedaan hebben even naar hun PM kijken qua betalen?
Ik moet a.s. maandag 24 x 17,50 betalen namelijk
Dan kunnen we wel de zittende-zijwaarts-conga doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk komen we niet in één lange sliert van 24 naast elkaar te zitten. 3x8 lijkt me veel gezelliger!
Da's dan ook weer zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel de zittende-zijwaarts-conga doen.
Ta ta ta ta ta TSCH
Dan zou het de tweede keer worden dat ik zo op tievie kom.quote:
Met sliert heb je contact met hooguit 2 of 3 mensen naast je. Met een blok kun je voor, achter én diagonaal. Is voor de camera's ook leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Maar moet ik het vragen, 3x8?
Of zien we wel of het een sliert of een blok FOK!ers wordt?
JAAAAAAAAAAAAA!quote:
Erik en ik hebben totaal anders smaak. Sowieso loopt hij het liefste op 8 cm, ik vind 4cm al hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
Misschien kan je nog even met Tha_Erik en Dirkh overleggen dat je ook je pumps gaat matchen!![]()
Wie gaan er al mee?
![]()
Het lijstje tot nu toe, aanvullen kan nog t/m vanavond, dan geven we het definitieve aantal door.
A.s. maandag zal alles in één keer worden betaald.
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
Totaal: 25 kaarten
De meesten die zich opgegeven hebben, hebben al een betalings PM gehad.
De mensen die nog er bij komen, krijgen die ookRoep even als je morgenmiddag nog geen pm hebt!
Mee eens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met sliert heb je contact met hooguit 2 of 3 mensen naast je. Met een blok kun je voor, achter én diagonaal. Is voor de camera's ook leuk.![]()
Maar da's mijn mening, het wordt hoe dan ook gezellig, ook al zitten we op klapstoeltjes aan de zijkant.
Jij bent een jongetje!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Erik en ik hebben totaal anders smaak. Sowieso loopt hij het liefste op 8 cm, ik vind 4cm al hoog.
Ik kan niet garanderen dat ik dit ook kan laten zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent een jongetje!![]()
![]()
Misschien kunnen we Ll dan toch overhalen.
Zet er een pijltje bij en ik geloof je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik dit ook kan laten zien.
Mijn meneer ook, mag ik hopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Dus alleen ik, RE en Yvonne zijn de enige hetero mannen die mee gaan?
Zolang ik maar in het midden zit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon overal bij kunnen he?
We nemen Ang3l mee, dan zijn er geen hetero mannen meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Volgens Dirk toch niet. Hoe zou hij daarachter zijn gekomen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Als Ang3l wil, dan moet ie dat vanavond voor middernacht roepen hier, want eind van deze dag zou ik het definitieve aantal speciale fanvak-kaarten doorgevenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We nemen Ang3l mee, dan zijn er geen hetero mannen meer..
Is meer een grapje die Peter en Erik wel snappen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Ang3l wil, dan moet ie dat vanavond voor middernacht roepen hier, want eind van deze dag zou ik het definitieve aantal speciale fanvak-kaarten doorgeven
Ohquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is meer een grapje die Peter en Erik wel snappen.. (Zijn vriend was eerst hetero)
Takkedinges.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Wie had vorig jaar nou voor iedereen roodwitblauwe en oranje vlaggetjes meegenomen ook alweer?
Waarmee we meteen de enige club waren met vlaggetjes en heel thuisblijvend tv kijkend FOK! meteen wist waar we zaten?
Wel onscheurbare, of we vragen JdM om de attributen van het publiek van Ik Hou Van Holland aan ons uit te lenenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Ja, we moeten even centraal vlaggetjes inkopen
Ik kan Takke eens vragen waar zij ze vandaan had.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Ja, we moeten even centraal vlaggetjes inkopen
*ziet tag*quote:
WELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
En als ie hem betaald heeft en toch niet kan dan moet ie een ander zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Yes you can JJdJ
Maar je moet wel zeker weten dat je die datum kunt, want de kaart kost 17,50 en moet het liefst voor a.s. maandag betaald worden, anders moet ik maandag 400+ eu voorschieten
Dus als je echt wilt en kunt, dan krijg je een PM
Of voor achter de tribunequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor op de tribune of op het podium?
Stuur maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Yes you can JJdJ
Maar je moet wel zeker weten dat je die datum kunt, want de kaart kost 17,50 en moet het liefst voor a.s. maandag betaald worden, anders moet ik maandag 400+ eu voorschieten
Dus als je echt wilt en kunt, dan krijg je een PM
Ja, dat was een beetje sneuquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar wapperden we zo hard dat de vlaggetjes al snel aan flarden hingen aan de stokjes
Maar ing en ik kwamen WEL vol in beeldquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar wapperden we zo hard dat de vlaggetjes al snel aan flarden hingen aan de stokjes
Ik neem ducktape meequote:
Met Yolanthe als presentatrice heb je al snel het probleem dat vlaggen half stok gaan hoorquote:
quote:
Ja, is Jan beter?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Met Yolanthe als presentatrice heb je al snel het probleem dat vlaggen half stok gaan hoor
Een tietenfoto zit er zeker net in?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das lief
Moet ik nog iets voor jou meenemen?
Testen op wapperestendigheid!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Peter het volgende:
Ik zag al papieren vlaggetjes voor 6,95 per 50
Van jou!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een tietenfoto zit er zeker net in?
Ja idd, die zit er NET in, dus je bent te laatquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een tietenfoto zit er zeker net in?
Nou je krijgt och wel cake hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, die zit er NET in, dus je bent te laat [ afbeelding ]
Geen tietentaart voor jou dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, die zit er NET in, dus je bent te laat [ afbeelding ]
Enquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ing en ik kwamen WEL vol in beeld
Zozo jij weet iemands geaardheid op basis van een zinquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, is Jan beter?![]()
Alweer een homo
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Ing wat heb je weing rimpels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Dat is je screensaver he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat gaat niet al te moeilijk zijn.quote:
Ja joh, ik loop er al voor joker in een rood-wit-blauw jurkie, dan kan een 'Greys' bordje er ook nog wel bijquote:
Niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, ik loop er al voor joker in een rood-wit-blauw jurkie, dan kan een 'Greys' bordje er ook nog wel bij![]()
Ik was het net aan het zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik zoek ons Dusseldorf verslag topicWaar is het?
En ik pieste net haast weer in mijn broek van dit topic
[PANIEK] Hoe lang is het varen naar Dusseldorf? (Update: te lang!)
Dabedoelikquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, ik loop er al voor joker in een rood-wit-blauw jurkie, dan kan een 'Greys' bordje er ook nog wel bij![]()
Ik plaag maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zozo jij weet iemands geaardheid op basis van een zin![]()
![]()
Ik zeg alleen dat Yolanthe niet kan presenteren. Nee Jan ook niet.
FOK!ers waren bij de 2e halve finale!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik was het net aan het zoeken
En dit topic ook, ik lag toen schaterend van het lachen half op mijn stoel
Je bent een minuut later dan mijn dm aan Greysquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FOK!ers waren bij de 2e halve finale!
Dan was ik best goed bezig vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent een minuut later dan mijn dm aan Greys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, doe jij hem ook aan?quote:
Daar is het veel te koud voor in februari!quote:
Idd, het wordt een thermo-lange-onderbroek van de Ekssssjon denk ik.quote:
In de studio zelf is het vast warmquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
En ik doe een col onder mn jurkje denk ik
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar is het veel te koud voor in februari!
Homo'squote:Op vrijdag 30 december 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, het wordt een thermo-lange-onderbroek van de Ekssssjon denk ik.
Winter, jeweetz...
Oh ja, gewoon alleen jurkje, erover heen snuggie tot in de studio en dan:quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In de studio zelf is het vast warm
Dus dan kunnen de thermo onderbroeken en de cols weer uit
Met mijn achterwerk en benenwerk? Dacht het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Altijd beter dan leggings.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mijn achterwerk en benenwerk? Dacht het niet.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
En anders is een pompon op je hoofd ook nog een oplossingStelletje grobbebollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan laat jij je legging maar lekker uit.quote:
Cat en Tombo zijn weggesneden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Misschien is Ed Nijpels er wel weer namens de TROSOm boa's uit te delen!
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, jij maakte de foto toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Volgens mij ik (links) en Tombo (rechts) aan het haar en de hoogte te zien
Heb even origineel bekeken en het was vlnr idd Gb, Cat, Ed, Tombo, moi!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, jij maakte de foto toch?
Een bijbehorende mevrouw denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even origineel bekeken en het was vlnr idd Gb, Cat, Ed, Tombo, moi!
Geen idee wie de foto maakte dan
Een of andere dronken Shalalie-zingende Duitserquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even origineel bekeken en het was vlnr idd Gb, Cat, Ed, Tombo, moi!
Geen idee wie de foto maakte dan
Ja, zo'n TROS mevrouw. Ik stond naast Ed, ik weet nog goed hoe hij me stevig vastgreep.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een bijbehorende mevrouw denk ik
Nee, dat was dezequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een of andere dronken Shalalie-zingende Duitser
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, volgens mij konden de meeste Duitsers dat op dat moment zijn![]()
Gezellig hequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef MissBliss het volgende:
Even bijgelezen en ik krijg er weer helemaal zin in!![]()
![]()
Nog maar heel veel nachtjes slapenquote:
Jupquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog maar heel veel nachtjes slapen![]()
Die schat ik hoger in qua jurykunde dan Rene Froger die er vorig jaar in zatquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Of Nick, of Simon zit in de jury. Dat zegt mijn gevoel. (Beide kan ook).
Oh gawdquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Of Nick, of Simon zit in de jury. Dat zegt mijn gevoel. (Beide kan ook).
Oh ja, die was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die schat ik hoger in qua jurykunde dan Rene Froger die er vorig jaar in zat![]()
+10000quote:
Psies! Ik heb er een goed gevoel over Cosmo, wat jij!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En N&S zitten al bij John in The Voice.
We ontvoeren ze en dan doen we een prijsvraag met hun als prijs.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies! Ik heb er een goed gevoel over Cosmo, wat jij!
De oude Jeequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wij staan al met de ouwe Jee op de foto, dus N&S moeten er ook bij
We stonden ook met die lekkere Griek op de foto!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De oude Jee
Dat kan toch veel beter?
Ik geloof het welquote:
Oh die foto ken ik niet eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:14 schreef Greys het volgende:
Sakis Rouvas.
Klinkt best Grieks, dus we houden het op een Griek! Kiek dan hoe cute jullie![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem uit het Persdag topicquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh die foto ken ik niet eens
Ja, dat moet wel een Griek zijn
Ohquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem uit het Persdag topic
Anders had ik wel effe gevraagd of ie online mocht hoor!Maar hij stond al/nog online
Persdag 9 april - 3J's ontvingen buitenlandse concurrenten #2
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:32 schreef Greys het volgende:
Oh hij heette Loukas GiorkasNou ja, klinkt ook Grieks!
Sakis was die in dat naveltruitje van een paar jaar geleden die Shake it shake it shake it zong
Volgend jaar pas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Hou je dat wel vol, zo laat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef yvonne het volgende:
En ik heb m'n dienst kunnen ruilen en we kunnen nu definitief mee
Echt heel tof!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef yvonne het volgende:
Ik heb alles al besteld en overgemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef Andromache het volgende:
Is er misschien nog een plekje over? Ik heb stom genoeg vergeten te reageren voor de 30e. Had het topic wel gezien
Gezelligquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef yvonne het volgende:
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, misschien heeft ze het geld snel weer naar jou teruggestort omdat ze de afzender niet snapte![]()
.
De asielrekening jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik sta nog op als wanbetaler.Terwijl het geld al daaaagen op een rekening van jou stond.
En ze zeiden nog, maak dan 5 cent over met de vraag wie het is/ waarvoor het is, maar neeeeee, Cat stort gewoon alles terugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.Ik had het geld naar de Asielactierekening overgeboekt ipv die van Greys zelf en toen ik ging controleren zag ik zoeen onbekende afzender wiens bedrag ik braaf terugboekte. Het was gisteren niet mijn dag.
Cat dacht 'weet je wat, ik negeer gewoon dat rekeningnr in de PM van Greys en ga het lekker naar een rekeningnr van jaren geleden mailen'.quote:
Le-zen!quote:
Ik faalde.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De asielrekening ja![]()
Maar oke... Cat is géén, ik herhaal GEEN wanbetalert!![]()
Ik had het ook kunnen houden maar ik dacht aardig te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ze zeiden nog, maak dan 5 cent over met de vraag wie het is/ waarvoor het is, maar neeeeee, Cat stort gewoon alles terug![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:50 schreef Greys het volgende:
*KUCH*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: fixed.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 03-01-2012 18:27:26 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Magikmagikmagik!?!?!?!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
Ja pas het dan zelf effe aan, ik heb geen zin
Staat zeker op je vijand lijst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ruk, heb ik net alle posts van Greys gemist, echt.. allemaal.
Woohooo!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Greys het volgende:
Je mag!
Ik zal éénmalig niet zeiken over gastmodden!
Talk to the collegue, cause the Cat ain't listening.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg Cat, het is niet de bedoeling dat je gaat gastmodden hier.
Is het weer zo ver ja?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ruk, heb ik net alle posts van Greys gemist, echt.. allemaal.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het weer zo ver ja?
Zitten we nu wéér in die faaaaaaaaaase?
Zaterdag zag ik een meid zitten (niet eens een lelijk ding overigens), hopeloos aangeschoten. Met jawel, broek te laag en toch ergens gaan zitten en voorover leunen. Ik heb nog zitten denken, hoe krijg ik hier nou een foto van zonder dat ze 't merkt. Maar kreeg het niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen een jurrekie of RUIM vallende trui of overhemd/blouse aan svp.![]()
[ afbeelding ]
Bron
Jij bent volgens mij de enige vent die aan het NSF denkt als hij een mooie meid met een centenbakje ziet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zaterdag zag ik een meid zitten (niet eens een lelijk ding overigens), hopeloos aangeschoten. Met jawel, broek te laag en toch ergens gaan zitten en voorover leunen. Ik heb nog zitten denken, hoe krijg ik hier nou een foto van zonder dat ze 't merkt. Maar kreeg het niet voor elkaar.
Ik heb dus nog aan jullie gedacht. Kort, maar toch.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zaterdag zag ik een meid zitten (niet eens een lelijk ding overigens), hopeloos aangeschoten. Met jawel, broek te laag en toch ergens gaan zitten en voorover leunen. Ik heb nog zitten denken, hoe krijg ik hier nou een foto van zonder dat ze 't merkt. Maar kreeg het niet voor elkaar.
Ik heb dus nog aan jullie gedacht. Kort, maar toch.
Het is twijfelachtig allemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige vent die aan het NSF denkt als hij een mooie meid met een centenbakje ziet.
Nope. Gelukkig niet. Dacht wel, als Greys dit zag dan ging ze er met volle flitser boven hangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus geen extra toevoeging voor mijn crack-album op FB?
En dan had jij je wederom voor me geschaamdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef Dirkh het volgende:
Nope. Gelukkig niet. Dacht wel, als Greys dit zag dan ging ze er met volle flitser boven hangen.
Wtf? Ik volg dit topic niet echt, maar ik wil geloof ik ook niet weten waar het allemaal over gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
Ergens best een knus idee, dat sommigen bij bilspleten aan mij moeten denken.
Ik heb een soort tik, als ik iemand met een bouwvakkers-spleet zie krijg ik de onbedwingbare behoefte om daar een foto van te makenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wtf? Ik volg dit topic niet echt, maar ik wil geloof ik ook niet weten waar het allemaal over gaat
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wtf? Ik volg dit topic niet echt, maar ik wil geloof ik ook niet weten waar het allemaal over gaat
Greys: hoeveel info geef je als mensen het wél wilen weten?quote:
Hij zei 'geloof ik'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Greys: hoeveel info geef je als mensen het wél wilen weten?
Ik dacht dat ik zo was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei 'geloof ik'.
Ik proefde de twijfel, de drang om toch antwoorden te krijgen.
Zo ben ik...
HEB?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik ben al blij dat je Erik z'n geld niet naar mij heb doorgestuurd![]()
Ik was bij twee van de drie aanwezigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een soort tik, als ik iemand met een bouwvakkers-spleet zie krijg ik de onbedwingbare behoefte om daar een foto van te makenEén keer was Dirkh daar bij en hij schaamde zich helemaal kapot voor me
"Je doet het niet hoor!!! Nee! Geen foto van maken!!! Nee Gre...." *klik* Dat was op de persdag in de Zaanse Schans bij Sieneke toen, daar zat deze meneer:
[ afbeelding ]
En op het Eurovisie in Düsseldorf zat deze kier voor ons:
[ afbeelding ]
En deze in de kroeg:
[ afbeelding ]
Beschadigd voor het levenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was bij twee van de drie aanwezig
Van mij mag je wel foto's maken, dat scheelt dan weer.quote:
Als jullie nou allemaal even voor me bukken de 26e februari kan ik mijn crack-album uitbreidenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van mij mag je wel foto's maken, dat scheelt dan weer.
Ik ga echt niet bukken bij iets wat met het songfestival te maken heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal even voor me bukken de 26e februari kan ik mijn crack-album uitbreiden
Dan ga ik voor de knallersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal even voor me bukken de 26e februari kan ik mijn crack-album uitbreiden
Ik zal je bips beschermen met m'n leven Erikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niet bukken bij iets wat met het songfestival te maken heeft! Ik ben tegenwoordig een bezet man, god weet wat er allemaal op mijn gebukte bips afkomt.
Takkedingesquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Takaiki het volgende:
*vraagt zich af of ze zich nog kan uitschrijven*
Haaaai allemaal![]()
Ik heb vorig jaar die faalwappervlaggetjes meegenomen...die papieren![]()
![]()
Maar nu heb ik er 1 van stof en met Koninginnedag uitgetest en is door de selectie gekomen![]()
Ik heb hem gekocht bij de Wibra voor 50 cent, als iemand ook zo'n vlaggetje wil, wil ik wel even kijken of ze er nog hebben.
Daar is in de aanloop nog niet veel voor nodig.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:37 schreef Andromache het volgende:
Heb het op het nippertje geregeld, maar ik ben er ook bij![]()
Greys, ik heb het direct naar OGAE overgemaakt, ze sturen de kaart dan naar jou op. duizendmaal dank
Vorige keer heeft een groep bij Vork afgesproken en volgens mij kwamen er nog een paar bij de ingang op een bepaalde tijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaIk hoopte al dat Jeroen dat nog kon regelen, tof!
En ik snap dat ie het dan aan mij stuurt, want ik had al die 8 euro betaald voor het aangetekend verzenden van de hele zwik in één keer, want 26 (of 27 nu) kaarten kwijt raken in de post vond ik iets te kostbaar! En dan zitten we bij elkaar ook!
Ik zorg dan dat jullie OF (indien gewenst) de kaarten via mij weer opgestuurd krijgen voor de 26e februari, of we spreken daar gewoon voor de ingang van de studio af op een bepaalde tijd (zo ging het de vorige keer geloof ik, weet iemand dat nog?) en dan verdelen we daar gewoon de kaarten met zijn allen.
Ja ik wil een Fokproof vlaggetjequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Takaiki het volgende:
*vraagt zich af of ze zich nog kan uitschrijven*
Haaaai allemaal![]()
Ik heb vorig jaar die faalwappervlaggetjes meegenomen...die papieren![]()
![]()
Maar nu heb ik er 1 van stof en met Koninginnedag uitgetest en is door de selectie gekomen![]()
Ik heb hem gekocht bij de Wibra voor 50 cent, als iemand ook zo'n vlaggetje wil, wil ik wel even kijken of ze er nog hebben.
+1 ik wil ook Greys aanrakenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef Takaiki het volgende:
Ik wil graag persoonlijke overhandiging, dan kan ik je aanraken![]()
Wat deze user zegtquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik wil een Fokproof vlaggetje
[..]
+1 ik wil ook Greys aanraken![]()
Wat fijn dat iedereen kon meedingen danquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Het wordt dus een best of the voicekolere
Pearl Jozefzoon
Kim de Boer
Joan Franka
Ooohhh sorry, had dat topic nog niet gespotquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Laten we daar massaal over klagen in dit topic:
De Nationaal Songfestival finalisten?
(De klaagstorm is (terecht) al begonnen daar).
Dan houden we deze voor gejubel ende gewapper en voorpret.
Of zullen we die 27 kaarten annuleren?
Ook leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Moeten we FOK!ers gaan spotten voor de tv..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |