WELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
En als ie hem betaald heeft en toch niet kan dan moet ie een ander zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Yes you can JJdJ
Maar je moet wel zeker weten dat je die datum kunt, want de kaart kost 17,50 en moet het liefst voor a.s. maandag betaald worden, anders moet ik maandag 400+ eu voorschieten
Dus als je echt wilt en kunt, dan krijg je een PM
Of voor achter de tribunequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor op de tribune of op het podium?
Stuur maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Yes you can JJdJ
Maar je moet wel zeker weten dat je die datum kunt, want de kaart kost 17,50 en moet het liefst voor a.s. maandag betaald worden, anders moet ik maandag 400+ eu voorschieten
Dus als je echt wilt en kunt, dan krijg je een PM
Ja, dat was een beetje sneuquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar wapperden we zo hard dat de vlaggetjes al snel aan flarden hingen aan de stokjes
Maar ing en ik kwamen WEL vol in beeldquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar wapperden we zo hard dat de vlaggetjes al snel aan flarden hingen aan de stokjes
Ik neem ducktape meequote:
Met Yolanthe als presentatrice heb je al snel het probleem dat vlaggen half stok gaan hoorquote:
quote:
Ja, is Jan beter?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Met Yolanthe als presentatrice heb je al snel het probleem dat vlaggen half stok gaan hoor
Een tietenfoto zit er zeker net in?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das lief
Moet ik nog iets voor jou meenemen?
Testen op wapperestendigheid!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Peter het volgende:
Ik zag al papieren vlaggetjes voor 6,95 per 50
Van jou!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een tietenfoto zit er zeker net in?
Ja idd, die zit er NET in, dus je bent te laatquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een tietenfoto zit er zeker net in?
Nou je krijgt och wel cake hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, die zit er NET in, dus je bent te laat [ afbeelding ]
Geen tietentaart voor jou dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, die zit er NET in, dus je bent te laat [ afbeelding ]
Enquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ing en ik kwamen WEL vol in beeld
Zozo jij weet iemands geaardheid op basis van een zinquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, is Jan beter?![]()
Alweer een homo
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Ing wat heb je weing rimpels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Dat is je screensaver he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat gaat niet al te moeilijk zijn.quote:
Ja joh, ik loop er al voor joker in een rood-wit-blauw jurkie, dan kan een 'Greys' bordje er ook nog wel bijquote:
Niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, ik loop er al voor joker in een rood-wit-blauw jurkie, dan kan een 'Greys' bordje er ook nog wel bij![]()
Ik was het net aan het zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik zoek ons Dusseldorf verslag topicWaar is het?
En ik pieste net haast weer in mijn broek van dit topic
[PANIEK] Hoe lang is het varen naar Dusseldorf? (Update: te lang!)
Dabedoelikquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, ik loop er al voor joker in een rood-wit-blauw jurkie, dan kan een 'Greys' bordje er ook nog wel bij![]()
Ik plaag maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zozo jij weet iemands geaardheid op basis van een zin![]()
![]()
Ik zeg alleen dat Yolanthe niet kan presenteren. Nee Jan ook niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |