Ja!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heuj, ik heb zelfs de zaterdag vrij ook. En de vrijdag en donderdag ook nog! Wil je me nu aanraken?
Dat soort meidentalk houden we privé. Maar okay, ik als roddelnich... ja maar de kleuren matchen nog niet. Zijn pumps vloeken echt bij mijn ogen, dus we moeten nog ff overleggen. Of hij andere pumps of ik andere ogen. Maar daar komen we wel uit denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Heb je al pumpoverleg gepleegd met Erik, Dirk?
Het is mogelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat soort meidentalk houden we privé. Maar okay, ik als roddelnich... ja maar de kleuren matchen nog niet. Zijn pumps vloeken echt bij mijn ogen, dus we moeten nog ff overleggen. Of hij andere pumps of ik andere ogen. Maar daar komen we wel uit denk ik.
Modulatie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Oh enneh...
[NSF] Inzending Dutch Tenors met Charly Luske!
Daar ga jij niet speciaal pompoms voor kopen zeker?quote:
Hopelijk komen we niet in één lange sliert van 24 naast elkaar te zitten. 3x8 lijkt me veel gezelliger!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga dus nu 24 kaarten bestellen
Willen degenen die dat nog niet gedaan hebben even naar hun PM kijken qua betalen?
Ik moet a.s. maandag 24 x 17,50 betalen namelijk
Dan kunnen we wel de zittende-zijwaarts-conga doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk komen we niet in één lange sliert van 24 naast elkaar te zitten. 3x8 lijkt me veel gezelliger!
Da's dan ook weer zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel de zittende-zijwaarts-conga doen.
Ta ta ta ta ta TSCH
Dan zou het de tweede keer worden dat ik zo op tievie kom.quote:
Met sliert heb je contact met hooguit 2 of 3 mensen naast je. Met een blok kun je voor, achter én diagonaal. Is voor de camera's ook leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Maar moet ik het vragen, 3x8?
Of zien we wel of het een sliert of een blok FOK!ers wordt?
JAAAAAAAAAAAAA!quote:
Erik en ik hebben totaal anders smaak. Sowieso loopt hij het liefste op 8 cm, ik vind 4cm al hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
Misschien kan je nog even met Tha_Erik en Dirkh overleggen dat je ook je pumps gaat matchen!![]()
Wie gaan er al mee?
![]()
Het lijstje tot nu toe, aanvullen kan nog t/m vanavond, dan geven we het definitieve aantal door.
A.s. maandag zal alles in één keer worden betaald.
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
Totaal: 25 kaarten
De meesten die zich opgegeven hebben, hebben al een betalings PM gehad.
De mensen die nog er bij komen, krijgen die ookRoep even als je morgenmiddag nog geen pm hebt!
Mee eens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met sliert heb je contact met hooguit 2 of 3 mensen naast je. Met een blok kun je voor, achter én diagonaal. Is voor de camera's ook leuk.![]()
Maar da's mijn mening, het wordt hoe dan ook gezellig, ook al zitten we op klapstoeltjes aan de zijkant.
Jij bent een jongetje!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Erik en ik hebben totaal anders smaak. Sowieso loopt hij het liefste op 8 cm, ik vind 4cm al hoog.
Ik kan niet garanderen dat ik dit ook kan laten zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent een jongetje!![]()
![]()
Misschien kunnen we Ll dan toch overhalen.
Zet er een pijltje bij en ik geloof je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik dit ook kan laten zien.
Mijn meneer ook, mag ik hopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Dus alleen ik, RE en Yvonne zijn de enige hetero mannen die mee gaan?
Zolang ik maar in het midden zit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon overal bij kunnen he?
We nemen Ang3l mee, dan zijn er geen hetero mannen meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Volgens Dirk toch niet. Hoe zou hij daarachter zijn gekomen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Als Ang3l wil, dan moet ie dat vanavond voor middernacht roepen hier, want eind van deze dag zou ik het definitieve aantal speciale fanvak-kaarten doorgevenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We nemen Ang3l mee, dan zijn er geen hetero mannen meer..
Is meer een grapje die Peter en Erik wel snappen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Ang3l wil, dan moet ie dat vanavond voor middernacht roepen hier, want eind van deze dag zou ik het definitieve aantal speciale fanvak-kaarten doorgeven
Ohquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is meer een grapje die Peter en Erik wel snappen.. (Zijn vriend was eerst hetero)
Takkedinges.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Wie had vorig jaar nou voor iedereen roodwitblauwe en oranje vlaggetjes meegenomen ook alweer?
Waarmee we meteen de enige club waren met vlaggetjes en heel thuisblijvend tv kijkend FOK! meteen wist waar we zaten?
Wel onscheurbare, of we vragen JdM om de attributen van het publiek van Ik Hou Van Holland aan ons uit te lenenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Ja, we moeten even centraal vlaggetjes inkopen
Ik kan Takke eens vragen waar zij ze vandaan had.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Ja, we moeten even centraal vlaggetjes inkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |